froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 18 lipca 2017 Opublikowano 18 lipca 2017 (edytowane) Ja wszedlem, widac gra sprawdzila kto szanowal marke przez 1000 godzin Ta muzyka, hngggg Wysylajcie zaproszenia na PSN jak chcecie pograc, psn id jak w profilu, nie mam znajomych na psn xd Edytowane 18 lipca 2017 przez froncz piotrewski Cytuj
Ins 5 822 Opublikowano 18 lipca 2017 Opublikowano 18 lipca 2017 Działa u mnie. Prolog zaliczony i czekam teraz nas na orbicie ;) Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 18 lipca 2017 Opublikowano 18 lipca 2017 (edytowane) Nie udało mi się z Wami zagrać, ale nic to, jutro będzie lepiej. Po pierwsze w swojej naiwności liczyłem, że uda się zagrać w dostępne w becie tryby multiplayerowe. Niestety bez Plusa to se ne da pane Havranek. Wykupiłem więc go na miesiąc . Po drugie miałem zyebaną opcję czata głosowego w ustawieniach i nie mogłem się do nich dokopać, żeby je naprawić. Mogę przysiąc, że wcześniej miałem wszystko dobrze, ale najwyraźniej najnowsza aktualizacja systemu (zainstalowałem ją dzisiaj) wszystko poprzestawiała. Jak już wszystko ogarnąłem to Was już nie było Nic to...może jutro da radę. Jak się gra? Prolog singlowy, w którego można pyknąć nie posiadając Plusa generyczny do bólu. Zaiwania się od killroomu do killroomu usuwając wraże paszczaki w ilościach zazwyczaj hurtowych, różniących się li tylko liczbą kilogramów ołowiu które przyjmą na klatę lub łeb , zanim szczezną. Graficznie na prosiaku ładnie, ale bez szczękoopadu. Singiel niczym wielkim nie będzie się wyróżniał moim zdaniem, choć i tak będzie lepszy od jedynki, w której tego trybu praktycznie nie było. Multi...Grałem tylko w dominację (przejmowanie trzech stref na małej mapie), oraz rywalizację polegającą na podłożeniu ładunków lub bronieniu ich. Jest jeszcze jakiś trzeci tryb, ale jego nie uskuteczniłem. Jak więcej pogram to się wypowiem. Specjalistą od serii nie jestem, albowiem jak już wcześniej wspomniałem jedynkę nieomal dokumentnie olałem... Edytowane 18 lipca 2017 przez Czezare Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 No to u mnie singiel wywołał nie lada wrażenie! Może to telewizor, do którego myślałem, że już się przyzwyczaiłem, ale graficznie wygląda o wiele lepiej od jedynki. Gra świateł, te wszystkie rozbłyski, oskryptowane akcje, wielkie statki kosmiczne w tle robią na starcie nie lada wrażenie, do tego roździelczość 4k - jak dla mnie singiel wyglada lepiej niz HALO 5, jest tylko jedno ale - dziala w 30 fpsach... <_< Póki co są raptem 2 tryby multi, ale już widać, że przez ograniczenie liczby graczy tym razem będzie znacznie bardziej skillowo niż w jedynce. Po pierwsze specjale ładują się znacznie wolniej - do tej pory miałem raptem 1 na rozgrywkę, po drugie pompki są teraz w slocie Heavy Weapon.^^ Tryb podkładania bomby jak w CSie - jedna drużyna broni 2 punktów, druga atakuje - jedno życie, gra do 6 wygranych tur i tutaj jak w Ozyrysie skillowa drużyna rządzi na całej linii. Multiplayer i strike wygląda gorzej niz singiel, ale moze to i lepiej tylu kolorow w multi raczej bym nie wiele osob by znioslo. Gunplay jak zwykle na najwyzszym poziomie, ja tam polknalem bakcyla wiec zapowiada sie ze znowu strace troche godzin z zycia! Cytuj
Paolo de Vesir 9 233 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 @easy: Halo 5 graficznie nie wygląda rewelacyjnie, to 60 klatek poprawia wizualia. Swoją drogą, czy hitboxy głowy dalej są takie duże? Większa skillowość cieszy, ale w Destiny zawsze lubiłem to, że mogłem odpalić go po kilku piwkach i dalej wymiatać. Jedno Halo mi w zupełności wystarczy. Cytuj
kakus 13 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 Szarpnalem dzisiaj w multi rozgrywka wciągająca graficznie bez opadu szczęki na pro i 4K po prostu ładnie Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk XBL : PolskiMurzyn PSN : Murzyn_PL N : SW-1143-4343-2249 Cytuj
Lamkers 20 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 Gra się przyjemnie, taka trochę ładniejsza jedynka, gra się w zasadzie tak samo. Jedyne co mnie razi, to konstrukcja samej bety, jedynka była moim zdaniem lepiej przemyślana, tutaj nie ma levelowania, nie można po prostu pobiegać po planecie i postrzelać do mobów, odkrywając różne ciekawe miejsca - wpadamy do gry na tym 20 poziomie, uzbrojeni i gramy strike albo PVP. Może czegoś nie doczytałem i będą dodawać jeszcze jakieś "aktywności" no albo sam o czymś nie wiem i nie sprawdziłem wszystkich możliwości jakie ta beta daje ;) Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 No ten brak levelowania sprawia, że właściwie nie chce mi się tej bety włączać kolejny raz po tym jak ograłem prolog. Może na Strike'a z kimś bym się pisał żeby to raz zobaczyć i to tyle. Cytuj
Lamkers 20 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 @up Strike'a możesz spokojnie sprawdzić z randomami, jest fajnie zrobiony, ale nie wymagający komunikacji, przejście zajęło mi wczoraj jakieś 25-30 min - i tutaj kolejny ból, za ukończenie dostałem 2 razy itemy, które już posiadałem i jakoś nie widzę sensu kończenia go po raz kolejny, pozostaje PVP ;P Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 Podobno ma byc nowy Tower przy otwartej becie, moze wtedy cos bedzie mozna zwiedzic. Jezeli chodzi o multi dla mnie jest na pewno plynniej, chyba jest mniejszy aim assist, bardziej responsywne to wszystko - niby postac biega wolniej, mniej osob na mapie, a rozgrywka nadal intensywna. Cytuj
iks 80 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 Też ze znajomymi wczoraj zauważyliśmy że jest sporo mniejszy aim assist, w D1 celownik sam kleił się do głowy tutaj jak człowiek nie przyceluje to pociski lecą wszędzie tylko nie w cel, dla mnie zmiana na plus. Dużo więcej strzelania, granaty co minutę, super raz na mecz chociaż do dupy timing, wszyscy dostają supery pod koniec meczu. Warlock i Tytan zmiany bardzo fajne chociaż i tak kij w oko Bungie że nie dali żadnych nowych klas. Hunter mam wrażenie jest 'niedorobiony', warlock ma skilla który daje buffa każdemu kto stoi w kole, tytan ma barierę za którą można się schować, a hunter ma unik i to jeszcze na sporym cooldownie :) Cytuj
wrog 640 Opublikowano 19 lipca 2017 Autor Opublikowano 19 lipca 2017 (edytowane) W przypadku jedynki przesadzili z zawartością bety i potem nie było już tej świeżości, więc dobrze, że teraz tylko takie podstawy. Pograć, pobawić się chwilę, multi z kolegami i wystarczy. Ogólnie to dalej Destiny, chociaż drobnych zmian dużo. Sprowadzenie PvP głównie do strzelania bardzo na plus, ale te cooldowny i ładowanie superów jednak za bardzo wydłużone, zwłaszcza że granaty czy melee przy okazji znacznie osłabiono. Gorzej, że ma to jak zwykle wpływ na PvE. Przez cały strike ze dwa czy trzy razy mogę użyć snajpy albo innej niż primary broni, bo nie ma nigdzie heavy ammo? No chyba nie tak to powinno wyglądać. Edytowane 19 lipca 2017 przez wrog 1 Cytuj
easye 3 390 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 Hunter mam wrażenie jest 'niedorobiony', warlock ma skilla który daje buffa każdemu kto stoi w kole, tytan ma barierę za którą można się schować, a hunter ma unik i to jeszcze na sporym cooldownie :) No tylko, ze podczas tego uniku laduje Ci magazynek do pelna - to + jego hand cannon i mozna robic takie deble i potrojne zabojstwa, ze glowa mala. Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 W przypadku jedynki przesadzili z zawartością bety i potem nie było już tej świeżości, więc dobrze, że teraz tylko takie podstawy. Pograć, pobawić się chwilę, multi z kolegami i wystarczy. Ogólnie to dalej Destiny, chociaż drobnych zmian dużo. Sprowadzenie PvP głównie do strzelania bardzo na plus, ale te cooldowny i ładowanie superów jednak za bardzo wydłużone, zwłaszcza że granaty czy melee przy okazji znacznie osłabiono. Gorzej, że ma to jak zwykle wpływ na PvE. Przez cały strike ze dwa czy trzy razy mogę użyć snajpy albo innej niż primary broni, bo nie ma nigdzie heavy ammo? No chyba nie tak to powinno wyglądać. ja na razie grałem tylko PvE i wrażenia mam umiarkowane. wrażenie, że postać jest dużo słabsza niż w D1 jest nieodparte. Mniejszy dps na mobkach z broni, brak special i heavy, słabsze i rzadsze supery. Ale najbardziej boli znerfiony skok. traversal jest dużo wolniejszy, słabszy i mniej miodny niż w D1. Cytuj
wrog 640 Opublikowano 19 lipca 2017 Autor Opublikowano 19 lipca 2017 O tak, skok czy ogólnie poruszanie się Tytanem bardzo się różni. Teraz mobilność jest jednak atrybutem zbroi, więc ciężko ocenić jak tę płynność przemieszczania się można zmodyfikować. Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 (edytowane) pogram wieczorkiem w strajki ktos cos? wstepnie bez szalu po prologu, no ale co oceniac po tych 15 minutach gry. zawsze bylo takie smieszkowanie w dialogach? Edytowane 19 lipca 2017 przez Orzeszek Cytuj
froncz piotrewski 1 732 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 zawsze Destiny słynie z czerstwego dow(nene)u. Na pocieszenie - z czasem (tzn. np. po setnym ukończeniu strajku) robi się śmieszniejsze Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 no to wieczorkiem sie zlapiemy Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 Czy da się jakość pominąć misję? Wczoraj zagrałem chwile (do drugiej misji) i wyłączyłem. Dziś muszę przechodzić od nowa wszystko niby to chwila, ale chciałbym od razu sprawdzić strike i multi. Cytuj
wrog 640 Opublikowano 19 lipca 2017 Autor Opublikowano 19 lipca 2017 Na każdym slocie postaci musisz ukończyć raz prolog. Potem masz już wybór - strike lub multi. 1 Cytuj
Gość Orzeszek Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 (edytowane) z randomami nie idzie grać , każdy lata gdzie chce zamiast robić to co znacznik pokazuje, przypominają mi się początki overwatcha, totalny chaos na mapie każdy woli strzelać zamiast robić to co trzeba w mechanice misji. Wstępnie olewam, nie mam czasu na ustawienia się z ludźmi by postrzelać z karabinku. jeszcze ta zyebanana fizyka skoku i przeciwnicy gąbki na pociski. Edytowane 19 lipca 2017 przez Orzeszek Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 Tak wygląda granie z randomami w 99,5 % gier kolego :) 1 Cytuj
Yap 2 795 Opublikowano 19 lipca 2017 Opublikowano 19 lipca 2017 Jesli chodzi o skok czy sponging to to jest beta 1 Orzeszek. Po wyjsciu "pelnej" wersji gra bedzie beta 2 i wtedy zaczna sie poprawki, laty, "spelnianie zyczen graczy", itd. Ja olewam pierwsze kilka miechow egzystencji D2. I tak mozna sie spodziewac revampu na olbrzymia skale wiec niewiele sie straci. Cytuj
wrog 640 Opublikowano 19 lipca 2017 Autor Opublikowano 19 lipca 2017 (edytowane) z randomami nie idzie grać , każdy lata gdzie chce zamiast robić to co znacznik pokazuje, przypominają mi się początki overwatcha, totalny chaos na mapie każdy woli strzelać zamiast robić to co trzeba w mechanice misji. Wstępnie olewam, nie mam czasu na ustawienia się z ludźmi by postrzelać z karabinku. jeszcze ta zyebanana fizyka skoku i przeciwnicy gąbki na pociski. W sumie to trochę normalne. Nie ma patrolu w becie, więc ludzie chcą trochę pozwiedzać mapę, a nie tylko przelecieć szybko strajka. Edytowane 19 lipca 2017 przez wrog Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.