Skocz do zawartości

Destiny 2


wrog

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ograłem sobie wstęp na X1 i jenysiu, jak dużo lepiej mi się gra na padzie Elite niż na DS4 :banderas:. Aż mi po głowie chodzi myśl, czy nie brać limitki na X1. W każdym razie nie mogę się doczekać, mnie tam ta gierka jara a D1 przegapiłem praktycznie całkowicie, więc nawet nie zauważę zmian na lepsze czy gorsze.

Opublikowano (edytowane)

Taka tam frywolna, radosna twórczość jednego z forumkowiczów (a konkretnie Coatiego)

 

 
 
PS: Jak coś to sorry za spam :)
 
 
Edit 24.07: Widzę, że dorzucił jeszcze jeden materiał z przyszłego social Space
 
Edytowane przez C-Boy
Opublikowano

Przedłużyli betę do 26.07. Fajnie, bo to multi mi się podoba, zagram sobie jeszcze kilka meczyków :).

Also, skusiłem się na limitkę na PS4. Damn you Bungie z tymi bonusami na PS4, gdyby nie to oraz parę osób z forumka deklarujących przejście z X1 na PS4 to bym bez zastanowienia łykał wersję na X1. Teraz zostaje mi przyzwyczajać się do DS4 na prędkości.

Opublikowano

Muszę w końcu spróbować tego PvP, bo jest to dla mnie kluczowy tryb w Destiny i to od niego zależy czy się w ogóle na tę grę skuszę. Drugie Halo5 nie wchodzi w grę: do pierwszego Destiny można przysiąść po piwku i wymiatać, a Halo 5 z niebotycznie wysokim entry level wymaga ode mnie pełnego skupienia i wycieńcza przy dłuższych posiedzeniach.

Opublikowano

Muszę w końcu spróbować tego PvP, bo jest to dla mnie kluczowy tryb w Destiny i to od niego zależy czy się w ogóle na tę grę skuszę. Drugie Halo5 nie wchodzi w grę: do pierwszego Destiny można przysiąść po piwku i wymiatać, a Halo 5 z niebotycznie wysokim entry level wymaga ode mnie pełnego skupienia i wycieńcza przy dłuższych posiedzeniach.

Z tym skupieniem to ostatnio zauważyłem że mi się najlepiej gra jak mam na wszystko wy(pipi)ane - zimny łeb, bez obgryzania paznokci i niepotrzebnego kalkulowania.

Opublikowano

Ja będąc graczem głównie PvP jestem strasznie zawiedziony betą. W D1 najbardziej ceniłem sobie możliwość wykorzystania wielu umiejętności danej klasy, by jak najefektywniej zabijać przeciwników w Crucible. Uwielbiam Nightstalkera, wszystkie jego umiejętności są bardzo przydatne i świetnie się komponowały dając ogrom możliwości rozegrania niekorzystnych sytuacji w PvP (typu 1vs3). W Destiny 2 mam wrażenie, że gameplay jest znacznie bardziej płaski niż w Halo 5. 90% tego co robię w tej becie to strzelanie, które jest znacznie gorsze niż w Destiny 1, przez co sequel stracił wszystkie cechy, za które pokochałem pierwszą część. Mam wrażenie, że Bungie chciało wrócić do bardziej taktycznego gameplayu podobnego do Halo, ale nie po to większość wyjadaczy Halo przeszło do Destiny, żeby wracać do tego typu rozgrywki. Przez wydłużony TTK, ograniczenie umiejętności i spowolnienie postaci (co okropnie mnie boli po tym jak w ostatnim czasie wiele czasu poświęcam absolutnie rewelacyjnemu pod względem kontroli nad postacią Titanfallem 2) praktycznie niemożliwe jest wygranie wymiany ognia przeciwko dwóm graczom na raz. Liczy się głównie team-shooting, a od tego mam Halo 5. Tak jak napisał Dybbuk, clutchowanie gierek w Trialsach czy w tym nowym trybie będzie okropnie trudne i pozbawi to satysfakcji z gry wielu graczy.

 

Sceptycznie podchodziłem do pomysłu usunięcia special ammo. Balans między primary, a special to kolejna cecha multi Destiny 1, która bardzo mi podeszła (po czym Bungie zmasakrowało kompletnie ten balans po wyjściu RoI). Bardzo podobała mi się możliwość zaplanowania sobie gry wcześniej, dobierając odpowiedni ekwipunek (przykładowo hand cannon + snajperka lub pulse rifle + shotgun pozwalały na radzenie sobie z przeciwnikami na każdą odległość). Teraz tego nie ma. Na dobrą sprawę mam dwie takie same bronie, między którymi mogę żonglować, co kończy się zazwyczaj tak, że strzelam cały czas z pulse rifle i wyciągam hand cannon/auto rifle gdy skończy się amunicja. Nie pomaga temu fakt, że wszystkie bronie (oprócz power weapons) mają taką samą efektywność względem odległości celu.

 

Najgorsze jest to, że nie widzę tutaj nawet szans na poprawę sytuacji, bo dla mnie popsute są już podstawowe założenia.

Na początku miałem się nie zgodzić z tym co piszesz, ale właśnie uświadomiłeś mi dlaczego tak dobrze gra mi się w PvP w tej becie - właśnie z racji podobieństwa do Halo.

Opublikowano (edytowane)

Wiadomo, że to najlepsze rozwiązanie, ale nie zawsze możliwe do wdrożenia kiedy po dwóch minutach gry masz 15 punktów straty do przeciwników.

(pipi)ać ich. Bez kitu. Ostatnio po 1.5 sezonu dostawania w dupe przestałem się tym przejmować. Przynajmniej teraz przy quitach z twojej drużyny tracisz przy wyjściu jak przy normalnej porażce. Sorry za off top ale obecnie dużo łatwiej spotkać championa, ba nawet całą ich drużynę niż kiedyś gdy był to ewenement i to pokazuje kto tam został. Zresztą dodałem jednego do znajomych i koleś równo nawalał przez cały dzień gdzie ja po 3 godzinach mam dość a po 4 nie widzę na oczy.

Edytowane przez bloody_gipsy
Opublikowano

Wróble ćwierkają, żeby "dać im szansę", bo ponoć w pełnej grze jest nieco lepiej (zapewne duża rola armorów przyspieszających cooldowny oraz exoticów). I zgadzam się z kilkoma osobami, które twierdzą, że graliśmy w beta #1, wydanie gry to będzie beta #2, a prawdziwe oblicze zobaczymy parę miesięcy później. Bungo ma obłędne mechanizmy telemetrii i łatwo zbadają engagement -- a jeśli ten będzie spadał, to reakcje i posunięcia mogą być dość grube.

 

Ogólnie tym, którzy grają w teamach gra się w miarę podoba, mniej podoba się samotnym wilkom. Mnie po kilku podejściach wchodzi lepiej niż na początku, choć nadal mam sporo zastrzeżeń. Ale pre-ordera nie żałuję, i zobaczymy, co będzie dalej.

Opublikowano

Destiny było dla mnie fajne na jakieś trzy godziny. Potem zwyczajnie wiało nuda i zabójcza powtarzalnością. To jest fajna gierka do pogrania z kumplami wieczorkiem przez hs.

 

Destiny 2 kiedyś pewnie sprawdzę ale na razie raczej nie skłaniam sie do zakupu na premierę.

 

Jak dziala beta na Pro?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Pokazali strefę EDZ, patrol, jakiegoś NPC który miał swoją reputację, publiczne eventy, Last Sector, Adventure, itd. Nie było rzecz jasna wszystko pokazane, wręcz skróty.

Mimo wszystko większość zadań wyglądała jota w jote podobnie, czyli broń punktu, znajdź punkt i go broń, itd.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...