Gość _Be_ Opublikowano 14 sierpnia 2019 Opublikowano 14 sierpnia 2019 No tylko przedstawiasz to w formie takiej jak już gra była w plusie i cebulowałeś dodatek więc ok dla ciebie to jest spoko cena, ale tak na dobrą sprawę ktoś kto wszedł w grę na bieżąco i kupował Forsakena, potem annual pass i teraz Shadowkeep z passem to wydaje kupe siana jednak, i jasne gra starcza na wiele godzin i ma sporo aktywności ale tak szczerze mowiąć to jak pchniesz fabułe z forsakenem to masz może trochę ponad 20h+ gry i pózniej raczej sama powtarzalna rozgrywka zostaje (strike'i to są wyciągniete misje z singla, pvp to pvp, gambit to też tylko pve+p, które nie każdego musi satysfakcjonować). Generalnie uważam, że wspólczynnik jakośc/cena jest dośc kontrowersyjny w przypadku Destiny bo dopiero przy Forsakenie tak na dobrą sprawę dostaliśmy coś wartego wydania jakiejś sensownej kasy na DLC, jeśli Shadowkeep będzie na tym lub wyższym poziomie to chętnie wydam na niego siano ale nie ukrywam, że ceny są trochę bandyckie. Cytuj
Mardok1986 34 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Opublikowano 14 sierpnia 2019 Dla mnie sprawiedliwością developerską by było wydać porządny dodatek wart swojej ceny, niech będzie te 180-200 zł i wspierać go darmowymi aktywnościami itp. A tutaj dlc - płać, anal pas - płać. Podobno nie chcą dzielić graczy, każdy może kupić to co chce, ale to jest dzielenie graczy. Nic a nic w tym się nie zmieniło, to nadal acti w skórze bungo. Zagrałbym, ale zdecydowanie nie tak cenowo to powinno wyglądać, ja wybrałem, walić bungo Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Opublikowano 15 sierpnia 2019 Destiny to świetne uniwersum, genialny gameplay i pochłaniające godziny aktywności. Nie zmienia to jednak faktu że sposób dystrybucji i ceny dodatków w stosunku do zawartości są bandyckie. Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Fajnie jakby wprowadzili ze zakup najnowszego DLC nie wymaga zakupu poprzednich.Jak mam obecnie wydac na forseken i shadowkeepa a gdzies tam jeszcze na horyzoncie jest anal pass to nie bardzo mi sie usmiecha. Ciekawi mnie bardzo jak bedzie to wygladalo przy trzeciej czesci Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 16 sierpnia 2019 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Godzinę temu, Szymek napisał: Fajnie jakby wprowadzili ze zakup najnowszego DLC nie wymaga zakupu poprzednich. No bo tak jest kupujesz tylko shadowkeep i grasz, podstawka i dwa dlc są f2p a forsakena nikt nie każe kupować aby grać w shadowkeep Cytuj
Szymek 1 048 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Opublikowano 16 sierpnia 2019 3 minuty temu, _Be_ napisał: forsakena nikt nie każe kupować aby grać w shadowkeep wylecialo mi z glowy jak to pisalem ze zmienili polityke dodatkow...chcialem napisac ze mogliby je dac za darmo z rocznym opoznieniem a ludziom co kupili na premiere i bawili sie caly rok dac jakies skorki, emblemy czy cos ze skalepu w podobnej cenie w ramach sluzby. Dobry ze mnie Janusz marketingu xD Cytuj
Yap 2 788 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Opublikowano 16 sierpnia 2019 Obejrzalem sobie z dziesiec tych update’ow, ktore ShadowKeep zaoferuje. Mam dziwne wrazenie, ze procz Ksiezyca rok 3ci w co najmniej kilku aspektach zaoferuje odbior podobny do tego z D1 Y3. Tak jakby celowo yebali rozwoj D2 by w koncu wrocic do zayebistosci znanej z D1. Ciekaw jestem jak to wszystko zagra w praktyce, ale beda musieli zpatchowac gre fhuy kilka razy zeby to wszystko zagralo. Wyglada na to, ze wroce do Crucible’a na dobre. Kiedys radzilem sobie...ok. Teraz moze sie zmienic jedna wazna rzecz - niechec i frustracja. To dwie rzeczy, ale traktuje jako jedna wade. Skill-based matchmaking bedzie...czyms w ShadowKeep, wiec nie trafimy na slabeuszy z lvl 1 i ujemnym K/D. Ok. Competitive znika, ale za to wracaja do 3v3 ‚cos tam’ i w tym trybie bedziemy zarabiac na Glory. Ok. Supery, ktore potrafily zabic tego samego gracza dwa razy jednym superem zostana oslabione. Ok. Klasa Scout Rifle dostanie buffa, wiec beda bardziej uzywalne. Generalnie chodzi o balans ich uzywania bo w jednym meczu mozna kosic Guardiana za Guardianem by w kolejnym meczu ginac co sekunde. Ok. Te cale perki na elementach zbroi na razie mam w doopie. Wskocze do dodatku na zimno, ogarne je przez pierwsze dwa tygodnie, a nie beda sluchal kazdego jutiubera i ich yebanych streszczen tresci na 24h ogladania. Boje sie recyklingu bo juz dostalismy go pewna doze, ale Destiny umie jeszcze w fanow wiec mam nadzieje, ze nas nim nie przytlocza. Cytuj
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 17 sierpnia 2019 Opublikowano 17 sierpnia 2019 A streszczając ten wywód, to jarasz się w końcu czy nie? Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 17 sierpnia 2019 Opublikowano 17 sierpnia 2019 Ot taka ciekawostka bo pewnie nie każdy czyta lore ale coś takiego od roku wisi już w grze. Ten light to będzie możliwy do wbicia chyba dopiero w 3 sezonie Shadowkeep'a ale zapowiada się interesująco. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 18 sierpnia 2019 Opublikowano 18 sierpnia 2019 (edytowane) Wszystko co ma jakikolwiek związek z autoreload od października wylatuje z gry. Chyba Warlock najmocniej na tym ucierpi, a w sumie to wszyscy bo z warlockowego well'a na autoreload to korzystała cała drużyna. Edytowane 18 sierpnia 2019 przez Ryo-San Cytuj
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 18 sierpnia 2019 Opublikowano 18 sierpnia 2019 Perki na broniach też? Słabo Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 18 sierpnia 2019 Opublikowano 18 sierpnia 2019 (edytowane) Bungie właśnie tłumaczy to tym że ludzie olewają perki które mają związek z samym przeładowaniem. Po co z tego korzystać skoro Warlock na butach Lunafactions postawi well'a. Także perki związane z samym przeładowaniem pewnie zostaną. Może nie wszystkie ale większość. Edytowane 18 sierpnia 2019 przez Ryo-San Cytuj
wrog 608 Opublikowano 19 sierpnia 2019 Autor Opublikowano 19 sierpnia 2019 21 godzin temu, Ryo-San napisał: Wszystko co ma jakikolwiek związek z autoreload od października wylatuje z gry. Chyba Warlock najmocniej na tym ucierpi, a w sumie to wszyscy bo z warlockowego well'a na autoreload to korzystała cała drużyna. Nigdzie nie napisali, że całkowicie wylatuje Pewnie przerobią albo wróci Year 1 z wychodzeniem z Rifta i odsuwaniem się od tytanowej barykady. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 19 sierpnia 2019 Opublikowano 19 sierpnia 2019 @wrog tak rozpędziłem się z tym. Chodzi głównie o buty Warlocka (Lunafactions) i barykadę Tytana (przeładowanie unikiem Huntera chyba zostanie). No ale to i tak sporo namiesza bo granatniki i Rocket Launcher'y staną się dużo mniej przydatne na raidach. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 19 sierpnia 2019 Opublikowano 19 sierpnia 2019 I dobrze. Niech się ta meta w końcu zmieni. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 19 sierpnia 2019 Opublikowano 19 sierpnia 2019 (edytowane) Świeżutki trailer Shadowkeep'a z Gamescona! Mimo że to "tylko" dodatek to na Shawkeep'a czekam bardziej niż na jakąkolwiek pełnoprawną grę AAA!! Do tego ten gear 2.0 i finishery!!! Fuck yeah! Edytowane 19 sierpnia 2019 przez Ryo-San Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 19 sierpnia 2019 Opublikowano 19 sierpnia 2019 Przywraca to piękne wspomnienia z pierwszych miesięcy jedynki Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 19 sierpnia 2019 Opublikowano 19 sierpnia 2019 (edytowane) Nawet chyba Hunter strzela do bossa egzotykiem z jedynki - Monte Carlo. To jak Warlock stawia małego well'a, Tytan dostaje buffa i odpala finishera a na końcu Hunter doprawia całość barażami! Poezja! Palce lizać! Dawać mi to już!! Edytowane 19 sierpnia 2019 przez Ryo-San Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 20 sierpnia 2019 Opublikowano 20 sierpnia 2019 (edytowane) Mocny recykling asetów z jedynki. W sumie prosiłem o to od premiery Destiny 2. Also, Edytowane 20 sierpnia 2019 przez Zeratul Cytuj
Patricko 1 397 Opublikowano 20 sierpnia 2019 Opublikowano 20 sierpnia 2019 Pubg dostał cross playa, ciekawe kiedy pora na Destiny. Możliwość grania raidów pomiędzy ps i xboxem to byłaby świetna sprawa. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 21 sierpnia 2019 Opublikowano 21 sierpnia 2019 Ciekawie ciekawie: "Od dnia 1 października 2019 roku maksymalny poziom Światła naszej postaci będzie nieskończony. Dzięki end-game’owym aktywnościom uzyskamy 960 Light, a następnie zdobywając i korzystając z modów oraz sezonowych artefaktów będziemy mogli podnosić poziom Światła do nieokreślonej przez Bungie liczby. " cytat z guardianhub Cytuj
wrog 608 Opublikowano 21 sierpnia 2019 Autor Opublikowano 21 sierpnia 2019 Jeszcze ten dodatkowy Light musiałby być do czegoś potrzebny. Cytuj
Ryo-San 1 756 Opublikowano 21 sierpnia 2019 Opublikowano 21 sierpnia 2019 (edytowane) Może jakieś dodatkowe sloty do gearu na mody za każde XX Lighta powyżej 1k, jakiś buff do skillów? Możliwości jest od groma tylko znając graczy to będą pewnie wbijali jakieś astronomiczne ilości tego Lighta więc też kwestia zbalansowania tego (jeżeli coś to będzie nam faktycznie dawać) Zobaczymy co Bungie wymyśli. Bo nie sądzę żeby to było wbijanie dla samego wbijania. Coś będzie się z tym musiało wiązać. Edytowane 21 sierpnia 2019 przez Ryo-San Cytuj
mugen 1 949 Opublikowano 21 sierpnia 2019 Opublikowano 21 sierpnia 2019 Wystarczy, że penis rośnie. Cytuj
malik1234 1 Opublikowano 24 sierpnia 2019 Opublikowano 24 sierpnia 2019 Mam pytanie odnośnie dlc'ków i przepustek do gry. Otóż podstawkę gry mam za friko z plusa, następnie dokupiłem sam dodatek forsaken i w tej chwili nie mam dostępu np. do czarnej zbrojowni. Jeśli kupię Shadowkeep, to nie dostanę do tego dostępu? W takim razie muszę kupić starą przepustkę roczną, a następnie kolejny dodatek? Przy okazji znajdzie się jakaś grupka na forum, która przyjęłaby samotną duszyczkę do jakiegoś klanu. Jestem w tej chwili w śniącym mieście, ale dalsza gra solo powoli nie ma sensu. Ostatnio robiłem swojego pierwszego Nightfalla za pomocą opcji przewodnik i czekałem na dołączenie do grupy prawie godzinę. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.