Opublikowano 1 września 20204 l Kilka shotów z nowej subklasy Warlocka Reszta info tutaj https://www.bungie.net/en/News/Article/49482
Opublikowano 3 września 20204 l Jest i nowy super Tytaniusza na shootach i z opisem Staza Huntera będzie miała prezentacje 8 września. https://www.bungie.net/pl/Explore/Detail/News/49483
Opublikowano 7 września 20204 l Ten dodatek to jak dla mnie byc albo nie byc destiny. Osobiscie nie zamierzam marnowac czasu na gre ktora nie wynagradza czasu spedzonego z nia i rowna wszystko i wszystkich. Osobiscie nie mam moze wielu godzin przegranych bo raptem podchodze pod 2k (praca, dom, dzieci) ale jak dla mnie ta gra z momentem przejscia na f2p zalicza rownie pochyla. Patrzac na znajomych majacych po 4 5 tysiecy godzin maja dokladnie te sama opinie.
Opublikowano 7 września 20204 l Patrząc na tą mapę mam wrażenie, że to mapa z podstawki jedynki [emoji1787]
Opublikowano 7 września 20204 l jestem graczem stricte PVE ok fajnie ze zabieraja aktywnosci ktore sie juz nie gra ale co w zamian?:)
Opublikowano 7 września 20204 l 4 godziny temu, danielskii napisał: Ten dodatek to jak dla mnie byc albo nie byc destiny. No tutaj nie ma innej opcji. Zobaczcie ile zawartości wylatuje. Tego jest tyle że naprawdę nawet ciężko to zliczyć. Od aktywności w stylu eskalacji, kuźni, menażerii, reckoning po 5 rajdów, 4 planety (a w zasadzie to 5 bo lewiatana mozna do tego worka wrzucić), w zasadzie całą fabuła do Forsakena, 3 fabuły sezonowe (kuźnia, driftera, bogactwo). No to można powiedzieć śmiało że w zasadzie wywalają z 50% zawartości gry. A co dostajemy w zamian? Jedną całkowicie nową planetę (a w zasadzie to księżyc), Kosmodrom z jedynki (i to jeszcze wykastrowany w pierwszym sezonie bo dopiero w kolejnym to będzie w pełni ten z D1), całkowicie nowy raid plus stary Vault of Glass (ale to i tak dopiero w 4 sezonie czyli za rok iksDE) no i oczywiście nowe aktywności które się pojawią na Europie. Z jednej strony to co wylatuje w jakiś sposób mnie grzeje bo i tak wszystko tam zdobyłem i wszystko ograłem ale z perspektywy nowego gracza to jest zdecydowanie zamiana na minus. No ale też bez szczegółowej road mapy ciężko stwierdzić jak to będzie wyglądać. No i jeszcze Nessus, EDZ, Tangled Shore i Dreaming City to też w zasadzie już martwe miejscówki dla weteranów i idąc tokiem rozumowania Bungo to też powinny wylecieć. Mi też się to do końca nie podoba no ale czekam na road mape i oczywiście odliczam dni do 10 listopada. p.s no chyba że Beyond okaże się lepszy od Forsaken'a to wtedy nie było tematu 33 minuty temu, Ryo-San napisał: Edytowane 7 września 20204 l przez Ryo-San
Opublikowano 7 września 20204 l Ten dodatek to jak dla mnie byc albo nie byc destiny. Osobiscie nie zamierzam marnowac czasu na gre ktora nie wynagradza czasu spedzonego z nia i rowna wszystko i wszystkich. Osobiscie nie mam moze wielu godzin przegranych bo raptem podchodze pod 2k (praca, dom, dzieci) ale jak dla mnie ta gra z momentem przejscia na f2p zalicza rownie pochyla. Patrzac na znajomych majacych po 4 5 tysiecy godzin maja dokladnie te sama opinie.Widać to po aktywności w klanie. Gra umiera. Dałem jej drugą szansę ostatnio ale szybko odpuściłem.
Opublikowano 8 września 20204 l @WisnieR Czy gra umiera to bym nie powiedział. Jest na drugim miejscu na liście TOP 20 MMO pod kątem ilości aktywnych graczy dziennie. Jedynie WoW ma lepsze wyniki. No chyba że chodzi Ci o jakiś aspekt zawartości no ale po to właśnie wjeżdża nowy DLC żeby to zmienić. No ale yebać to. Hunter dzisiaj wjechał. Edytowane 8 września 20204 l przez Ryo-San
Opublikowano 8 września 20204 l U mnie w klanie co wieczór jest dostępnych ok 20 osób, jest z kim grać więc ciężko mi stwierdzić że gra umarła. Do tego większość kupuje jesienne dlc a część to już nawet kupiła.
Opublikowano 8 września 20204 l Destiny umiera Do tego naprawdę daleko. Destiny ma bardzo duży fanbase który w grę gra non stop jak i taki jak ja co co jakiś czas do gry wraca. Destiny sobie poradzi.
Opublikowano 11 września 20204 l Jako że kilka dni temu obchodziliśmy 6 lecie Destiny to dostaliśmy też kilka ciekawych statystyk. Łącznie w Destiny 1/2 zagrało 167 mln graczy którzy spędzili przy grze łącznie 8.6 miliarda godzin (przeliczając te godziny na lata to wychodzi tak mniej więcej milion lat) Co daje ok 52 godziny na gracza. Najchętniej wybieraną klasą był Hunter (38%) natomiast Warlock i Tytan ex aequo na drugim miejscu z wynikiem 31% https://www.pcgamesn.com/destiny/most-popular-class-player-count Edytowane 11 września 20204 l przez Ryo-San
Opublikowano 15 września 20204 l W dniu 7.09.2020 o 20:36, Ryo-San napisał: w zasadzie całą fabuła do Forsakena, Przecież fabuła Forsakena zostaje. Popraw mnie jeśli się mylę.
Opublikowano 15 września 20204 l https://www.bungie.net/en/Guide/dcv nic nie widze na temat fabuły forsakena, ma wypaść red war i dodatki z Year 1
Opublikowano 15 września 20204 l 3 godziny temu, Hum napisał: Przecież fabuła Forsakena zostaje. Popraw mnie jeśli się mylę. Cała fabuła DO Forsakena a nie Z : ) czyli tak jak napisał @bluber Red War, StrategOS, Klątwa Ozyrysa out, Forsaken oczywiście zostaje. Btw w końcu udało się wbić Reckonera. Najrzadszy seal w grze. Tylko 0.076% chorych poyebów grających w D2 go ma, więc mam i ja Edytowane 15 września 20204 l przez Ryo-San
Opublikowano 18 września 20204 l Od wtorku cały obecny content (chociaż zakładam że aktualnego season passa trzeba będzie dokupić osobno za 4 dyszki) dostępny w XGP XBOX GAME PASS AND EXPANSION AVAILABILITY Next Tuesday, September 22, Destiny 2 will become available on Xbox Game Pass at 8 AM PDT, however, players won’t be able to access Forsaken or Shadowkeep until 10 AM PDT when Hotfix 2.9.2.1 goes live. Edytowane 18 września 20204 l przez Ryo-San
Opublikowano 21 września 20204 l A to ile zostaje z oryginalnego D2 jakbym chciał np teraz zacząć grać?
Opublikowano 21 września 20204 l Z oryginalnego nie zostaje nic po premierze nowego dodatku. Jak chcesz ograć podstawowa kampanie to później już nie będzie można. Chyba. A wylatuje bardzo dużo aktywności, za dużo jak dla mnie Edytowane 21 września 20204 l przez Szymek
Opublikowano 21 września 20204 l z jednej strony rozumiem wrzucenie do valuta kontentu ktory nie gramy z drugiej znajac juz (pipi)owe zagrania Bungo smiem twierdzic ze za jakis czas dostaniemy odswiezone aktywnosci z powrotem ale znowu za kase w postaci oplaconego sezonu... Ktos wczesniej pisal ze gra nie umiera, ze duzo graczy - owszem ale ile z tego to turysci wpadajacy zrobic aktywnosc i spadajacy, ile z tego to gracze ktorzy sa z free to play. Patrząc na liste znajomych widze ze chwilowo jak zawsze przed nowym sezonem sie pokazuja starzy gracze (ktorzy pomagaja/koncza jakies tam aktywnosci ktorych nie bedzie lub tez poprostu przygotowuja sie pod nowy sezon) ale tak bylo zawsze. Jak pisalem i rozmawiam z wieloma osobami ktore maja przegranych w grze sporo godzin i wlasnie wiekszosc tych wlasnie graczy kupuje pierwszy raz dodatek bez sezonu (oczywiscie w bungo nikogo to nie martwi bo przeciez beda gracze przychodzic dzieki f2p).
Opublikowano 21 września 20204 l 2 godziny temu, Square napisał: A to ile zostaje z oryginalnego D2 jakbym chciał np teraz zacząć grać? Pytanie co rozumiesz pod słowem oryginalne D2. Jeśli chodzi o podstawkę to wylatuje w zasadzie wszystko z wyjątkiem dwóch miejscówek (Ziemia, Nessus) natomiast jeżeli spojrzymy na to z perspektywy aktualnej zawartości to zostaje cały Forsaken oczywiście z kampanią (IMO najlepsza) i cały księżyc z Shadowkeep'em. A co do usunięcia zawartości to w sumie ich rozumiem. Nie będzie Destiny 3. Po prostu D2 będzie cały czas rozwijanie zapewne łącznie ze zmianą silnika w przyszłości. Coś jak WoW. Zresztą pisali już o tym na blogu "W Destiny 1 problem z rozrastaniem się gry i gwałtownie rosnącą złożonością rozwiązaliśmy tworząc sequel gry – Destiny 2. Pozostawiliśmy za sobą całą zawartość Destiny 1 i wiele rzeczy, które pokochali gracze. Dziś uważamy, że błędem było stworzenie sytuacji, która podzieliła naszą społeczność, zresetowała postęp graczy i kosztowała naszych graczy utratę doświadczeń, których odbudowa zajęła nam cały rok. Był to błąd, którego nie powtórzymy. Uważamy, że sequel nie jest dla gry dobrym rozwiązaniem. Dlatego przez ostatnie dwa lata inwestowaliśmy w rozwój nowej zawartości, rozgrywki i funkcji silnika, które w bezpośredni sposób wspierają pojedynczy ewoluujący świat Destiny 2. (...) Zamiast tworzyć Destiny 3 i rezygnować z Destiny 2, co roku mamy zamiar przenosić niektóre ze starszych, mniej popularnych aktywności i miejsc docelowych z gry na żywo do czegoś, co nazywamy przechowalnią zawartości Destiny." Edytowane 21 września 20204 l przez Ryo-San
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.