Opublikowano 2 września 20186 l Levelovanie jest dosc szybkie wiec nie ma to az takiego znaczenia. Sa gracze, ktorzy innych trybow na oczy nie widzieli. Level i light ma znaczenie w innych. Edytowane 2 września 20186 l przez Yap
Opublikowano 2 września 20186 l @marcinwks To nie kwestia Destiny - od wielu lat, w wielu różnych tytułach obserwuję ten "trend" - w niektórych grach jest jeszcze pewnego rodzaju "poczekalnia", w której bawi się kilka pierwszych leveli, ale ogólnie od dłuższego czasu wszyscy są wrzucani do jednego worka.
Opublikowano 2 września 20186 l Lvl nie ma tu znaczenia, tylko broń. Ja robisz następną postać to też zaczynasz od nowa i tak samo grasz z dużymi lvl, i spokojnie są do zabicia.Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 2 września 20186 l No wbiłem szybciutko ten 20 lvl i to na kampanii, porobiłem też sobie publiczne wydarzenia i pyk wpadło. Normalnie prostacka gra ale ten feeling strzelania to jednak ma. A loot to jak narkotyk, modlisz się, żeby coś lepszego wpadło. Swoją drogą, niezłe yebanie i ruchanie graczy, jak dalej chcesz grać to trzeba kupić sobie sp i za horyzontem zaraz wychodzi znowu nowy dodatek za pełną cenę i weź tu zapłać za kolejne. Edytowane 2 września 20186 l przez Faka
Opublikowano 2 września 20186 l 2 godziny temu, Wredny napisał: @marcinwks To nie kwestia Destiny - od wielu lat, w wielu różnych tytułach obserwuję ten "trend" - w niektórych grach jest jeszcze pewnego rodzaju "poczekalnia", w której bawi się kilka pierwszych leveli, ale ogólnie od dłuższego czasu wszyscy są wrzucani do jednego worka. Jedyny i ostatni MMOFPS, w jakiego grałem dłużej, niż przez 3h to było America's Army jakieś 15 lat temu. Z tego co pamiętam tam działał matchmaking. To samo obserwuję obecnie w World of Tanks, w które gra teść. Tym bardziej dziwi mnie taka sytuacja w D2, o innych grach nawet nie wspominając.
Opublikowano 2 września 20186 l 3 godziny temu, maciekk napisał: Lvl nie ma tu znaczenia, tylko broń. Dla nowych graczy jak najbardziej ma znaczenie bo levelując zdobywamy nowe skille, a większość dobrych przemiotów wymaga min.15 poziomu.
Opublikowano 2 września 20186 l Olej tygiel dopóki się nie ubierzesz, teraz będziesz się tylko frustrował. Na razie SBMM jest wyłączony więc masz taką samą szansę na trafienie na ludzi z Top500 jak na ludzi co mają problem z zabiciem 5 przeciwników podczas meczu.
Opublikowano 2 września 20186 l A stestuje z ciekawości skoro jest za free, zobaczę jak wypadnie w porównaniu do Dywizji (która zjadła mi już z życia ponad 2400 godzin). Edytowane 2 września 20186 l przez Ryo-San
Opublikowano 3 września 20186 l Jutro o 19 pewnie będzie zgon serwerów, zainteresowanie jest chyba spore, z mojej paczki raidowej dlc kupili wszyscy. Także odliczam czas do startu
Opublikowano 3 września 20186 l Z mojej paczki standardowo kupili nawet ci co mówili że na pewno już nie kupią
Opublikowano 3 września 20186 l też kupiłem Ale gambit kozak opór. Oni zerżnęli od kogoś ten tryb czy autorski pomysł?
Opublikowano 3 września 20186 l To byś musiał w Bungie pytać, ja nie widziałem w innych grach takiego trybu. Dodadzą jeszcze do tego jakieś kozackie nagrody i pewnie będzie tam duża część społeczności siedziała. Edytowane 3 września 20186 l przez iks
Opublikowano 3 września 20186 l 22 minuty temu, froncz piotrewski napisał: też kupiłem Ale gambit kozak opór. Oni zerżnęli od kogoś ten tryb czy autorski pomysł? Na PS4?
Opublikowano 3 września 20186 l tak. @iks - no ja właśnie też nie widziałem, ale nie gram w inne multiki. W końcu coś świeżego.
Opublikowano 3 września 20186 l Pograłem w Gambita i przyznam, że jest sztos. Bardzo dobry pomysł i znaczne odświeżenie formuly. Kusi żeby kupić DLC ale one są tak kurevsko nieprzyzwoicie drogie, że człowiek chodzi i się zastanawia. Ale nie, zobaczymy jak wyjdzie i jak się przyjmie. Poczekamy na opinie. Na zimę 2018 jest zapowiedziany koleiny dodatek, potem na wiosnę 2019 i lato 2019 w Anal Passie wiec Acti zaraz będzie wyciągać ręce po więcej hajsu... Człowiek chce pograć w Destiny ale musi cały czas płacić nieprzyzwoicie dużo hajsu za dostęp do contentu.
Opublikowano 3 września 20186 l Teraz, Voytec napisał: Człowiek chce pograć w Destiny ale musi cały czas płacić nieprzyzwoicie dużo hajsu za dostęp do contentu. Takie uroki gier bez abonamentu. Gracze konsoli krzywo patrzyliby na potrzebę płącenia abonamentu za Destiny dodatkowo do abo za Gold/PS+.
Opublikowano 3 września 20186 l Dla kogoś kto chce pograć z doskoku rzeczywiście ceny dodatków potrafią odrzucić. Na szczęście ja gram w to od premiery i przeliczając kasę zaoszczędzoną na innych grach to jedna z lepszych inwestycji growych
Opublikowano 3 września 20186 l 40 minut temu, Voytec napisał: Pograłem w Gambita i przyznam, że jest sztos. Bardzo dobry pomysł i znaczne odświeżenie formuly. Kusi żeby kupić DLC ale one są tak kurevsko nieprzyzwoicie drogie, że człowiek chodzi i się zastanawia. Ale nie, zobaczymy jak wyjdzie i jak się przyjmie. Poczekamy na opinie. Na zimę 2018 jest zapowiedziany koleiny dodatek, potem na wiosnę 2019 i lato 2019 w Anal Passie wiec Acti zaraz będzie wyciągać ręce po więcej hajsu... Człowiek chce pograć w Destiny ale musi cały czas płacić nieprzyzwoicie dużo hajsu za dostęp do contentu. Żeby jeszcze dało się chociaż kupić od naszych braci znad Bosforu, ale nie, trzeba mieć Expansion Pass wpierw xd. Ciekawe ile osób pobierze to Destiny 2 z Plusa i kupi dodatków za 400 zł, żeby być "up to date".
Opublikowano 3 września 20186 l 1 godzinę temu, froncz piotrewski napisał: też kupiłem Ale gambit kozak opór. Oni zerżnęli od kogoś ten tryb czy autorski pomysł? jakby sie zastanowic to w Titanfall 2 kazdy tryb z botami to taki Gambit (Łowy chyba najbardziej)
Opublikowano 3 września 20186 l 3 minuty temu, Faka napisał: Nie. Tak się dyma graczy. No dobrze, ale może już skończymy to januszenie? Ja wiem że każdy by chciał wszystko za darmo w grze z darmowym online, ale nie tak działa biznes.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.