Skocz do zawartości

Destiny 2


wrog

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Oficjalne potwierdzenie od Activision, że premiera w tym roku:

 

ezeZhWN.png

 

Cytaty z konferencji dla inwestorów po podsumowaniu roku obrotowego Acti:

"Development is going great and is indeed on track for this fall. Big reveal plan, we're going to let the game do the talking. Our team and great partners at Bungie are doing a great job at two fronts"

"Great cinematic story, great cast of rememberable characters"

 

"More accessible to casual players, not removing stuff that core players like"

"Coming this fall"

Edytowane przez wrog
Opublikowano

Jedynkę ograłem ze wszystkimi dodatkami, chyba z 300 h jak nie więcej ale D2 nie kupie.Dlaczego ? Bo pewnie użyją sprawdzony już mechanizm i wątpię żeby jeszcze coś odkrywczego poza zmienną otoczką, ekwipunku, light i mozolnego grindowania tutaj się znalazło.I do tego wszystkiego pojawiający się z wielką łatwością co kwartał content.Po to żeby urozmaicić i przedłużyć naszą wspaniałą rozgrywkę zmniejszając przy tym zasoby naszych portfeli .Oj nie tędy droga drogie Bungie czy może raczej Acti.. pewnie będą próbować mnie przekupić jednym trailerem wpakowanym w setki miliardy na widok którego się obsram.
Ale nie dam się tak łatwo, tym razem będę twardy :miner:

Opublikowano

Po to żeby urozmaicić i przedłużyć naszą wspaniałą rozgrywkę zmniejszając przy tym zasoby naszych portfeli .Oj nie tędy droga drogie Bungie czy może raczej Acti..

Nie rozumiem. To chyba dobrze, że gra będzie żyła i stale rozwijana? Niech tylko tempo względem jedynki poprawią.

Opublikowano

Nie ma lepszej gierki do pogrania tak 10h/tydzień niż Destiny. Najlepszy gunplay, najlepszy shoot & loot na rynku. Myślałem, że nigdy nie wkręcę się w żadną grę na dłużej a la WoW a Destiny jednak się udało. Jak nie popełnią błędów z developmentu D1, to Destiny 2 was ROZJE.BIE. Czas trochę nakręcić hype na forumku, także poniżej podsumowanie tego co obecnie wiadomo:

 

-Premiera - raczej w tym roku. Acti dociśnie Bungie kolanem plus podobno pracownicy Bungie mają pakiety opcyjne z wypłatami zależnymi od daty premiery gry. 

-Ma być więcej open world - dużą strefą ma być m.in. Saturn

-Na 90% będzie świeży start bez przenoszenia postaci - (pewnie kosmetyczne itemki dla przegrywów które włożyły w D1 setki godzin)

-Fabuła - plotki mówią,  że będzie oparta o jakiś duży kataklizm - być może atak Cabali na Miasto (sugerują to Grimoiry, ciasteczka z wróżbami rozdawane podczas ostatniego eventu oraz jakaś tam niedawno pokazana/wydana zabawka)

 

Nie pokazano dotąd ani jednego screena z gry - wydaje się,  że Acti chce zrobić reveal a la Fallout 4 - czyli np. prezentacja na E3 i premiera niedługo później. Ciekawe jaki będzie model płatności w porównaniu z D1 - czy więcej będzie dużych płatnych dodatków czy darmowe add-ony i więcej mikrotransakcji

Opublikowano

 

Nie pokazano dotąd ani jednego screena z gry - wydaje się,  że Acti chce zrobić reveal a la Fallout 4 - czyli np. prezentacja na E3 i premiera niedługo później.

Pewnie trochę wcześniej (maj?) będzie cover story w Game Informerze, a pełne ujawnienie na E3.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Będzie sporo dużych DLC jak i mikrotransakcji. Skoro obie formy monetyzacji mają się dobrze, to będą w równym stopniu eksploatowane.

Opublikowano

Jak dalej będzie jak przy pierwszej części że zakupione DLC będzie się nadawało do kosza gdy wychodzi nowe to moich pieniążków nie zobaczą...nawet jak multi będzie jeszcze przyjemniejsze niż w jedynce

Opublikowano

Na 100% tak będzie. Tak jest w każdej grze opartej o MMO-like multi ;) To jest akurat IMO naturalne:

 

2014 - Destiny

2015 - Taken King, kontent z Vanilli do kosza

2016 - Rise of Iron, większość kontentu z TTK (raidy, CoE) przestaje być ogrywana

 

W Destiny jest w sumie nawet pod tym względem trochę lepiej niż w 'zwykłym' MMO bo wszystkie itemy z TTK są dalej używalne w RoI (można podbić je do światła 400). Ale schemat jest taki sam jak w każdym MMO - wychodzi nowe DLC -> ma aktualny kontent z najlepszym lootem -> gracze i 'meta' przerzucają się na DLC -> stary kontent staje się mniej czy bardziej bezużyteczny. Ja dołączyłem w czasie TTK w związku z tym D1 z TTK kupiłem w cenie 'waniliowego' D1 rok wcześniej, ale w zamian za to nie ogrywałem starego kontentu (np. Vault of Glass). Nie mam z tym problemu.

 

Trudno mi sobie wyobrazić, żeby ktoś narzekał np. na WoWa bo wyszedł kolejny dodatek i w związku z tym stare przestają być wspierane/ogrywane (i tańsze dla nowych graczy). 

 

Jeśli co roku do Destiny 2 będzie wychodził duży dodatek a la TTK (RoI jest zbyt drogie w stosunku do zawartości IMO) który zapewni mi rozrywki na setki godzin, to nie mam żadnego problemu żeby rzucać w Bungie i Acti pieniędzmi. Bardziej przeszkadza mi w modelu płatności i update'ów D1 i potencjalnie nie podoba mi się na przyszłość:

 

-ilość zawartości w dodatkach (np. RoI jest moim zdaniem małe w stosunku do ceny)

 

-częstotliwość content patchy. TTK jesień 2015 -> kwiecień 2016 -> ROI wrzesień 2016 ->Dawning święta 2016. Półroczne przerwy między nowym contentem przebijane cyklicznymi eventami typu Iron Banner plus potężna ilość recyklingu sprawiają, że teraz np. jest spory odpływ graczy (ja włączam może raz na tydzień), bo nie ma co robić. Nie wspominam już o balance patchach - jest równie źle. Wśród fanów gry krążą legendy o tym, że Destiny ma kiepskie narzędzia designerskie i trudno tworzyć nowy content/wprowadzać nawet zmiany. Stąd babole, które w innej grze zostałyby usunięte hotfixem w ciągu dnia w Destiny potrafią wisieć tygodniami albo miesiącami. Ciekawe czy coś się zmieni w dwójce w tym aspekcie.

 

-coraz bardziej agresywne miktortransakcje. I tak nie jest najgorzej (w ogóle nie ma P2W, całość mikrotransakcji jest na poziomie kosmetycznym) ale to chyba moja główna uwaga do modelu płatności D2.

  • Plusik 1
Opublikowano

Te mikrotransakcje w D1 są absolutnie do olania. Być może Ghost Ghosta chciałbym mieć, ale przy April update'cie, Festival of the Cost czy The Dawning nawet przez myśl mi nie przeszło, żeby coś im dać z portfela. Desolate armor sety z AU mam kompletne dla wszystkich trzech postaci, te z The Dawning są kiepskie, ale i tak dla Warlocka mam już niemal skompletowany (class item za tydzień :P). Chodzi mi o to, że odrobina cierpliwości pozwala oszczędzić czasem setki złotych. Kto by chciał te przepaskudne shadery z FotC czy beznadziejnego zielonego sparrow'a? Na uj komu te głupie maski obniżające light'a? Ornamenty dla broni są niezłe, ale jak mam to i tak zazwyczaj dysmantluję na tą nową walutę, żeby kupić sparrowy, których nigdy nie miałem, a za które ludziska też kiedyś płacili ciężkie baksy.

 

Destiny Dwa oczywiście zakupię i będę męczył do utraty przytomności, ale mikroransakcje omijam szerokim łukiem. W tych grach jest tyle stuffu, że nie idzie wszystkiego ogarnąć, a co dopiero pakować do plecaka coś co raz że kosztuje, a dwa, że spokojnie można obejść się bez tego.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Właśnie nie wiem. Zależy jak z transferem postaci itd. Jeśli będę mógł zachować bonusy z Xboksa za naje.banie miliarda godzin na PS4, to na PS4.

 

Bo już potwierdzone, że dalej będzie ekskluzywność rzeczy dla Sony.

Nie będzie transferu postaci z pierwszej części.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...