zdrowywariat 373 Opublikowano 6 grudnia 2019 Opublikowano 6 grudnia 2019 (edytowane) Nie wiem co, ale wydaje mi się, że ITB nie jest tak popularne, jak wyżej wymienione, czy Cuphead, Hallow Knight, albo Stardew Valley. Nie wiem w jakiej ilości się gra rozeszła, ale wątpię, żeby w tak dużej, jak inne rozsławione indyki, a powinna. Edytowane 6 grudnia 2019 przez zdrowywariat 2 Cytuj
NemoKOF 683 Opublikowano 6 grudnia 2019 Opublikowano 6 grudnia 2019 Aha, wydaje ci się. A no to tak pewnie jest. 3 Cytuj
Ukukuki 7 125 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Into the Breach ma prawie 500 000 sprzedanych sztuk na steam a to tylko jedna platforma. Weź przestań siać propagandę. Jak można tą gierkę porównywać do Cupheada nad którym siedziała masa rysowników latami plus gierka miała kampanię reklamową od MS i była czymś zupełnie nowym o dużo większym budżecie. Zwyczajnie nie ma konkurencji. Tak samo Stardev Valley sprzedało się w kilku milionach bo jest najlepszą grą w swoim gatunku. ITB będzie żyło latami na PC tak samo jak FTL który sprzedaje się do dzisiaj. Takie indyki nie odchodzą w niepamięć. A, że gry logiczne tego typu to mały rynek to nie można oczekiwać milionowych sprzedaży. Gra jest na pewno sukcesem i już ma swoją społeczność. 4 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 To fajnie. Nie wiem o jakim sianiu propagandy mówisz? Więc się od ten tego. A no można tą gierkę porównywać do każdego indyka, nawet do Cupheada, nad którym siedziała masa rysowników. Nad ITB może nie siedziała masa rysowników, ale za to dwóch wspaniałych koderów. I z pewnością ilością linijek kodu przytłoczyłby Cupheada. Aczkolwiek nie ujmuję tej grze, bo jest równie wspaniała. Jednak mnie zawsze bardziej imponował kod. 1 5 Cytuj
Strife 228 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 5 minut temu, zdrowywariat napisał: Jednak mnie zawsze bardziej imponował kod. To kup se Enigmę i pobaw się w niemiaszka 2 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Bo wstał lewą nogą i się do..bał. ITB też powstawało latami (5 bodajże), tylko że dwie osoby grę stworzyły, co imponuje. Jedyne z czym ma rację to z reklamą. I o to właśnie mi chodzi, że ITB powinno być bardziej znane, bo jest zaje..ste. Niczym ta gra nie ustępuje, tym którym wymieniłem, to taki sam sztos jak wymienione. 2 Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Cytat Nie wiem Cytat wydaje mi się Cytat Nie wiem Cytat wątpię Sporo tutaj wątpliwości jak na twoją pewność, że gra w jakichś bliżej niesprecyzowanych kategoriach zasługuje na więcej. 1 3 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 (edytowane) Wyraziłem tylko swoje zdanie :). A zostałem zaatakowany jakąś propagandą, heh. Niektórzy nie umieją normalnie, tylko agresor im się włącza :). Ukukuki napisał, jakby ITB było jakieś gorsze od Cupheada, no bo przecież rysowała go masa rysowników przez lata, a ITB zrobili w miesiąc? Kod to też część gry, i choć sterowanie w Cupheadzie jest bardzo spoko, a w Celeste genialne, to w ITB o wiele dłużej musieli nad kodem siedzieć. Tak mam wątpliwości, zawsze je mam, tylko głupiec nie ma wątpliwości. Szanuję tych dwóch ludzi od ITB, składam im pokłony, a grę reklamuję, bo jest warta każdej złotówki. Miłego dnia Edytowane 7 grudnia 2019 przez zdrowywariat 3 Cytuj
NemoKOF 683 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 (edytowane) Stałeś im za ramieniem że wiesz ile "kodu" zostało napisane? Coś brałeś mocniejszego? Edytowane 7 grudnia 2019 przez NemoKOF 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 1 minutę temu, NemoKOF napisał: Stałem im za ramieniem że wiesz ile "kodu" zostało napisane? Coś brałeś mocniejszego? Kiedyś stworzyłem Connect Four w LBP2, z trzema poziomami trudności, 3 miesiące mi to zajęło, co prawda to nie to samo, ale jednak. W jedynce ktoś stworzył kółko i krzyżyk, wtedy jeszcze coś na zasadzie przekaźników, bo w dwójce już się tworzyło za pomocą bramek logicznych. A wiadomo, że Connect Four >>> kółko i krzyżyk. W takiej strategii, gdzie jest masa zależności kod musi być ogromny. Zresztą przy mojej grze dostałem komentarz na przykład, że logika przeraża, i w edytorze rzeczywiście przerażała. Tysiące bramek, połączeń, i cały zeszyt zapisany, zanim to stworzyłem. Tak, dobre AI zawsze będzie robić na mnie wrażenie. 2 2 Cytuj
Rayos 3 200 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 A, trzeba było od razu mówić ze jesteś programista z doświadczeniem i potrafisz docenić kunszt programistyczny 6 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 (edytowane) Takie gry jak ITB nie potrzebują niewiadomo jakiej grafiki. Jest skromnie i przejrzyście i o to chodzi. Tu robotę robi to jak gra działa, AI, masa zależności itp.. LBP dawało jakąś namiastkę programowania, były ładne platformowe levele, czy oryginalne pomysły, ale plansz ze sztuczną inteligencją było niewiele. W Connect Four musiałem przewidzieć wszystko, samych możliwości wygrania było bodajże po 128 na 1p i 2p, pionowo, poziomo i po skosach. AI nie mogło rzucić krążka w miejsce, które pozwalałoby wygrać graczowi, albo musiało być na tyle sprytne, żeby wykorzystać możliwość rzucenia tak, żeby stworzyć dwie możliwości wygranej, pozostawiając gracza bez możliwości obrony. Nie znam się na programowaniu, ale tam pewnie jest jeszcze trudniej, niż przy tworzeniu za pomocą bramek logicznych. Tak imponuje mi ITB. Kiedyś grupa studentów tworzyła AI w szachach, które mierzyło się z Kasparowem. ITB z pewnością należy do ścisłej czołówki najlepszych indyków. Edytowane 7 grudnia 2019 przez zdrowywariat Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Czyli jak w Minecraftcie (swoją drogą grze zrobionej przez jednego człowieka, nie zapominajmy) zbudowałem dwupiętrową chatę z błota, to mogę mówić, że jestem trochę architektem? 1 1 Cytuj
Ukukuki 7 125 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 39 minut temu, zdrowywariat napisał: Ukukuki napisał, jakby ITB było jakieś gorsze od Cupheada Dobra typie koniec dyskusji bo widzę ostre zmyślanie. 1 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Jakie ostre zamyślenie? Chyba w twoim pierwszym komentarzu. Bo zamiast grzecznie odpowiedzieć to się spiąłeś, jakbyś nie wiem za kogo się uważał... typie. Cytuj
Gromit 244 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Gdyby zdrowy programował kalkulator, to dokładnie taki: https://github.com/AceLewis/my_first_calculator.py/blob/master/my_first_calculator.pyIle kodu 1 Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Cytat print("Thanks for using this calculator, goodbye ") Gdyby po uśmieszku była kropka to by dopiero była historia :). Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 7 grudnia 2019 Opublikowano 7 grudnia 2019 Napisałem aplikacje w 500 linijkach jako ćwiczenie w C#. Dałem znajomemu (programiście) do sprawdzenia. Zmniejszył to do 80 linijek. Według zdrowego to mnie się należy szacun. Dziękuję! 1 Cytuj
SwitchMan 75 Opublikowano 9 grudnia 2019 Opublikowano 9 grudnia 2019 16 minut temu, Basior napisał: Ktoś grał? Trochę kusi... Przyjemna gra, taka mieszanka przygodowki z zagadkami logicznymi które nie są trudne. Po uzbieraniu kasy można kupować bilety na nowe wyspy, dokupić ulepszenia dla bohatera np. Sprint, podwójny skok albo wydawać w automatach na minigierki. Wszystkie czynności są częścią zadań zlecanych przez npc. Wrażenie robi stabilne 60 fps i bardzo mała waga gry poniżej 300 Mb. 1 Cytuj
Shen 9 713 Opublikowano 9 grudnia 2019 Opublikowano 9 grudnia 2019 sa na switcha jeszcze jakieś samolociki w stylu sky force? Z coopem oczywiscie. 1 Cytuj
pawelgr5 1 517 Opublikowano 9 grudnia 2019 Autor Opublikowano 9 grudnia 2019 Jutro kolejne Nindie: http://www.nintendolife.com/news/2019/12/nintendo_indie_world_presentation_announced_for_tuesday_10th_december 1 Cytuj
zdrowywariat 373 Opublikowano 9 grudnia 2019 Opublikowano 9 grudnia 2019 Czyżby cisza przed burzą? Zawsze po mały directcie był duży, chyba? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.