Raptor 226 Opublikowano 3 stycznia 2018 Opublikowano 3 stycznia 2018 Nie da sie ukryc, ze troche ludzi bedzie piracilo na calego, ale to nie bedzie mialo jakiegos wiekszego wplywu (patrz DS). Homebrew jak najbardziej tolerowane, ale "gdzie scionge romki gierek na switcha?" juz nie. Tak jak w kazdym dziale. Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 4 stycznia 2018 Opublikowano 4 stycznia 2018 (edytowane) Co tu się dzieje, wpada random i wyzywa ludzi od złodziei i gimbusów. "Moje zdanie jest jedyne słuszne!" Dobrze, niech łamią sprzęcik, w szczególności czekam na możliwość odpalania backupów. NDS/3DS - mam flashcarty na których trzymam wszystkie swoje gierki. Wii/Wii U - mam podpięte dyski twarde, na których mam zrzucone swoje płytowe wydania. Switch? No nie powiem, bardzo dobry ruch, zwłaszcza w obliczu gier, które za 10 lat mogą być bezużyteczne jak Ninny wyłączy serwery (LA Noire na przykład, gdzie trzeba dociągnąć dane). Możliwość grania z backupów to niesamowita wygoda. A na urządzeniu przenośnym to już całkiem - gry na Vitę walały mi się luzem w przegródce portfela na monety - łatwo zgubić gierkę, gdyby nie to, że korzystam z PSN, złamałbym bez wahania. Edytowane 4 stycznia 2018 przez ping Cytuj
Rayos 3 182 Opublikowano 4 stycznia 2018 Opublikowano 4 stycznia 2018 Dobra miśki, starczy tego wyzywania i pokazywania kto ma większą rację. Na przyszłość proszę trzymać dyskusję na poziomie i od złodziei i gimbusów nie wyzywać. Cytuj
Damk 98 Opublikowano 4 stycznia 2018 Opublikowano 4 stycznia 2018 Przy Wii muszę się zgodzić. Backup'owanie gier z płytek jest równie łatwe, przyjemne i wygodne, co późniejsze ich uruchamianie z dysku twardego. Słyczowi też przydałby się taki mechanizm - na razie żongluje tylko 5 kartridżami, ale zapewne przy większej ilości będzie to uperdliwe bardzo Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 Ja już myślałem nad zmianą Fify na cyfrę przez to, autentycznie boję się że zgubię gdzieś carta jak będę ciągle przekładał. Cytuj
chmurqab 3 192 Opublikowano 5 stycznia 2018 Opublikowano 5 stycznia 2018 W sumie mam praktycznie zerowe zainteresowanie tematem, bo głównym powodem przerabiania w moim przypadku jest zdejmowanie blokady regionalnej, której na szczęście na Switchu nie ma. Ewentualnie jakieś backupowanie save'ów albo fantranslacje by mnie interesowały. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 8 stycznia 2018 Opublikowano 8 stycznia 2018 (edytowane) Homebrew launcher wyszedł, FW 3.0 oczywiście Edytowane 8 stycznia 2018 przez NemoKOF Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 8 stycznia 2018 Opublikowano 8 stycznia 2018 Za szybko złamali. Niby homebrew itp, ale jednak wiemy że większość tylko czeka na pierwsze dumpy gier. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 8 stycznia 2018 Opublikowano 8 stycznia 2018 Zalezy czy to zostanie na 3.0 czy rozwinie sie na kazdy fw. Jesli tylko 3.0 to nie ma tragedii bo zdajsie kazda gra od mario odyssey wymaga juz nowszego wiec biblioteka dumpow bylaby ograniczona do pierwszych 8miesiecy Cytuj
ping 9 048 Opublikowano 8 stycznia 2018 Opublikowano 8 stycznia 2018 Da się to zapewne obejść. W przypadku 3DSa robiło się sideloading nowego firmware i chwała mądrym głowom za to, że byli w stanie to ogarnąć - dzięki temu mam konsolę bez blokady regionalnej i ze wszystkimi grami na jednej karcie pamięci. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 8 stycznia 2018 Opublikowano 8 stycznia 2018 Nintendo nie umie się bronić (nie umiało?). Na Vicie stosowane są podpisy i certyfikaty i NIC co wymaga 3.61 lub nowszego softu nie działa. Na 3DS wymóg softu obeszli w kilka tygodni. Na zawsze. A jeszcze pamiętajcie, że Team Xecuter twierdzi, że można złamać KAŻDY soft (w sensie sprzętowo, będzie pewnie modchip jakiś). To smutne, że nie umieją zrobić tego w miarę dobrze w Nintendo - PS4 czy XOne bronią się lepiej. Nawet Vita. A DS? Programator za 30 zł. 3DS? Dziecko złamie. Szkoda Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 8 stycznia 2018 Opublikowano 8 stycznia 2018 No tak, bo homebrew launcher oznacza iso loadera. I wszyscy tylko czekają, żeby spiracić gry na Switcha. Widać to doskonale po 3DS, który od momentu złamania lata temu przestał się w ogóle liczyć, a sprzedaż gier spadła o 90%. Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 8 stycznia 2018 Opublikowano 8 stycznia 2018 (edytowane) A czy ja takie wnioski wyciągam? Przykre jest że nie umieją zabezpieczeń pisać. I tyle. Ta konsola ma 9 miesięcy. Sam przyznasz że pękła dość szybko. Edytowane 8 stycznia 2018 przez NemoKOF Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 8 stycznia 2018 Opublikowano 8 stycznia 2018 Nintendo i tak ma specyficzną grupę odbiorców. Po tym jak już uda się odpalić iso, pewnie spadnie jakiś malutki procent sprzedaży gier. Jakby spiracili PS4/Xone to pewnie procent byłby kolosalny. Cytuj
Arm9_Team 22 Opublikowano 15 stycznia 2018 Autor Opublikowano 15 stycznia 2018 Cytat Yuzu is a work-in-progress Nintendo Switch emulatorm an open-source project, licensed under the GPLv2. Yuzu has been designed with portability in mind, with builds available for Windows, Linux, and macOS. The project was started in spring of 2017 by bunnei, one of the original authors of the popular Citra 3DS emulator, to experiment with and research the Nintendo Switch. Due to the similarities between Switch and 3DS, yuzu was developed as a fork of Citra. This means that it uses the same project architecture, and both emulators benefit from shared improvements. During the early months of development, work was done in private, and progress was slow. However, as Switch reverse-engineering and homebrew development became popular, work on yuzu began to take off as well.In January of 2018, the yuzu team was formed out of several Citra developers, and the decision was made to release the project publicly. As an emulator, yuzu is in its infancy, and is only currently useful for Switch reverse-engineering and homebrew development. Source: yuzu-emu Cytuj
NemoKOF 679 Opublikowano 8 lutego 2018 Opublikowano 8 lutego 2018 No szybciutko to idzie do przodu. Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 17 lutego 2018 Opublikowano 17 lutego 2018 Kilka news'ów: - możliwość wykonywania własnego kody na 4.10 ( ominięcie TrustZone ) - reswitched team to kolejna grupa po Failoverflow i Xecuter ( Ci pracują nad płatnym modchipem ), która opracowała coldboot code-execution hack dla Switcha: Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 18 lutego 2018 Opublikowano 18 lutego 2018 https://twitter.com/fail0verflow/status/964954316892119040 Linux w trybie graficznym na Switchu z kilkoma bajerami Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 19 lutego 2018 Opublikowano 19 lutego 2018 Homebrew Launcher dla 3.0.0http://wololo.net/2018/02/19/release-nintendo-switch-homebrew-launcher-firmware-3-0-0/ Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 23 marca 2018 Opublikowano 23 marca 2018 Kilka news'ów: - można robić kopię swoich save ( 1.0.0 ) - można zrobić kopię swoich gier ( tylko na FW 1.0.0, no i nie każdą grę można zdumpować, a co dopiero odszyfrować ):https://gbatemp.net/threads/sciresm-releases-file-to-dump-carts.499306/ - powstał programik do przenoszenia zapisów z Zeldy między WiiU->Switch i vice versa:https://gbatemp.net/threads/botw-save-converter-switch-wii-u.499483/ 2 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 Jak tam sytuacja teraz wygląda, jaki FW najlepiej rokuje na przyszłość? Albo inaczej, jaki jest ostatni rokujący? Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 24 marca 2018 Opublikowano 24 marca 2018 To przeniesienie save w zeldzie z Wii u na switcha goty. Czemu tego normalnie nie dali zrobić, ja pier.dole. ;/ Cytuj
blakuś 597 Opublikowano 25 marca 2018 Opublikowano 25 marca 2018 W dniu 24.03.2018 o 10:31, raven_raven napisał: Jak tam sytuacja teraz wygląda, jaki FW najlepiej rokuje na przyszłość? Albo inaczej, jaki jest ostatni rokujący? 1.0.0 najszybciej dostanie CFW. Homebrew już teraz można odpalać na 3.0.0. 4.10 to ostatni bezpieczny FW - 5.0 wprowadził wiele zmian. Jako że ostatnio wiele na Switchu nie siedzę to zablokowałem update przez DNSy i czekam na 4.10 W dniu 24.03.2018 o 10:38, XM. napisał: To przeniesienie save w zeldzie z Wii u na switcha goty. Czemu tego normalnie nie dali zrobić, ja pier.dole. ;/ Bo nie 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.