Skocz do zawartości

Awaryjność Nintendo Switch


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

8 miesięcy od premiery Switcha i z tego co widzę, wygląda to tak.

 

Po pierwszej fali reklamacji, teraz jest w zasadzie spokój. Nie wiem czy ludzie mieli szczęście, czy sie jeszcze nawet nie zorientowali, że mogą mieć coś zwalone, aczkolwiek fakty są takie zę jest względny spokój. Konsole sprzedane w ostatnich 2 miechach to już w ogóle wszystko super, nikt nie reklamuje.

Opublikowano

Mi się niestety coraz bardziej odkleja prawa strona ekranu. Jak tylko switch się trochę spoci to ekran podnosi się.Wkurza mnie to, bo jak go odeśle na gwarancję to mi za miesiąc wróci i o zgrozo może nawet bez danych.

Już przeglądałem tutoriale jak wymienić ekran, to bym sam podkleił go. No ale niestety zawsze jest wtedy szansa, że jakiś paproch się tam dostanie.

 

Ciągle gram na nim i już nawet myślałem żeby kupić nowego, a jak stary wróci z gwarancji to go sprzedać. Taka desperacja :D

Opublikowano

Może samego joya oddaj? zaleznei od sklepu, ale powinni pozwolic Ci odeslac samego joya... 

Nie wiem jak to załatwiają w media markt, sprawdzę jak skończę xeno. Oddam całą konsolę i zobaczymy, miesięczny detoks od goty grania dobrze mi zrobi.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tylko muszę wyciągnąć tę gąbkę...

Opublikowano

Mój lewy joycon też się rusza, jeszcze nie bardzo, ale niestety nie jest tak spasowany jak prawy. Z tego co wiem to nie wina joycona tylko samego urządzenia, więc reklamacja samego joycona nie pomoże.

Opublikowano

Nie, bo tego nie ma jak z(pipi)ać w ten sposób, ot ten bolec trzymający joycona na miejscu wydaje się wyrobiony (a nie było ku temu za dużo sposobności, bo moje granie na switchu to jakieś 95% w trybie przenośnym i nie wyjmuje go). Ten defekt zauważyłem długo przed tym jak otwierałem joycona. Nie przeszkadza mi to właściwie, ale jak jest gwarancja + wizja tego jak to może klekotać do marca...

Opublikowano

historia reklamacji Switcha wydaje się nie mieć końca. po krótce dla tych, którzy nie śledzili: we wrześniu pojawił się orange screen, konsola oddana na gwarancję do Saturna 24 września, przy okazji zgłosiłem problem z zasięgiem joy cona. z racji przenosin magazynu serwisu w Czechach została przyjęta 12 października. 17 listopada umówiony znak-sygnał od Saturna, że reklamacja zakończona, można odbierać sprzęt. 19 listopada zgłaszam się po odbiór, pani wyciąga kartkę i czyta, że wymienili płytę główną, wszystko spoko. wyciągam konsolkę z pudełka, włącza się, ogólnie działa. myślę ok, jeszcze tylko szybki rzut okiem na konsolę i przy power guziku widzę odstający kawałek plastiku. szybki zoom - odłamane od zewnątrz, ewidentnie przy próbie otwarcia obudowy. rzeczony kawałek plastiku odpadł, została po nim pamiątkowa dziura, okazanie pani z serwisu, szybka odmowa przyjęcia sprzętu i konsola pojechała na kolejną wycieczkę do Czech...

Sprawa dla reportera !

  • Smutny 3
Opublikowano

O panie.... ładna lipa. 

Zawsze się zastanawiam jak to funkcjonuje po 2 stronie.

Ja bym w życiu czegoś takiego nie posłał do klienta. Na co oni tam liczą? Nie kapnie się? Może przejdzie? 

 

U nas w kraju podobny poziom. Serwis Apple, Nikona, to jakaś parodia serwisów.

Opublikowano

Niestety dużo ludzi przyjmuje tak spapraną robotę, a oni  w tych serwisach z każdym takim przyjęciem są pewniejsi, że nie musza się jakoś specjalnie starać. 

Gdyby jednak każdy człowiek odsyłał z powrotem po stwierdzeniu choćby najmniejszej spapranej roboty z ich strony, to zaczęliby się bardziej starać. 

Niestety tak się nie stanie, bo większość ludzi woli mieć tą rysę lub te odłamane i już cieszyć się sprzętem, niż znowu czekać aż te gamonie w serwisie się tym razem ogarną. 

A wystarczyłoby się kierować tak prosta zasadą  --  rób tak innym, jakbyś chciał, żeby tobie było zrobione. 

Opublikowano

pierwszy śnieg za nami i tal mnie wzięło na przemyślenia dot. tego jak będzie sprawował się Switch niskich temperaturach. :)

 

Co do innych warunków to został już przetestowany w warunkach "saunowych" i działa bez zarzutu hehe

Opublikowano
5 godzin temu, NemoKOF napisał:

Panowie, królami serwisu są marki Asus i Lenovo. To jest nic co się Wam przydarzyło ;-)

 

Raz reklamowałem produkt Asus - tablet Nexus7. Wszystko przebiegło sprawnie i szybciutko (lubię gwarancję door-to-door :) ) . Także ogólnie to chyba zależy jakie ma się szczęście... do pecha ;)

Opublikowano
12 godzin temu, Raptor napisał:

Lewy joycon zaczal mi sie wysuwac bez potrzeby przyciskania tego malego guziczka z tylu :(

 

bardzo eksploatowales tego joya (czeste wsuwanie i wysuwanie) czy raczej nie?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Zaczyna mnie srogo wkorviac te gubienie sygnalu przez orawego joya. No nie wiem jak to kórva możliwe żeby siedziało się od konsoli 2 m a on potrafił się tak sagramentnie zblokowac na 2 sekundy. Yebane nieroby.

Opublikowano

Dokładnie, prawy. I z tego co pamiętam w temacie o SMO nie byłem jedynym narzekającym na to, tak jakby joye z wersji mariana miały z tym problem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...