milan 7 022 Opublikowano 11 lipca 2017 Opublikowano 11 lipca 2017 tej, a ten głos to nie ten co robił recki w gametrailers kiedys? Fantastyczny Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 11 lipca 2017 Opublikowano 11 lipca 2017 (edytowane) Co z nim? robi gdzieś regularnie recki? jezu, kiedys bardziej czekałem na jego recke niż na gre. Ok, juz widze ze to ich kanal, cała ta fajna ekipa jest, jeszcze ta Asha z laską powinni miec. Edytowane 11 lipca 2017 przez milan Cytuj
Gość Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Niny to jedyny producent z wielkiej trójki, który na serio bierze 60 k/s w swoich grach. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Niny to jedyny producent z wielkiej trójki, który na serio bierze 60 k/s w swoich grach. Trochę nonsens napisałeś, przemyśl to jeszcze. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 ciekawostke podali na koncu filmiku - na 71 gier dostepnych na amerykanskim switchowym eshopie ponad 80% chodzi w 60fps nie liczac zeldy (ktora po patchach ma praktycznie rocksolid 30fps) wszystko co praktycznie wypuszcza nintendo na ten sprzet ma rocksolid 60fps Cytuj
Arm9_Team 22 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 (edytowane) Mnie dziwi nowy Marian w 60 klatkach. Seria w 3D nie przyzwyczaiła jednak do tego, M64 i Sunshine śmigały w 30. Oby w Marianie się udało wrzucić adaptacyjną rozdzielczość jak w Splatoonie 2. Trend 60 klatek, oczywiście na duży plus. Edytowane 12 lipca 2017 przez Arm9_Team Cytuj
Gość Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Niny to jedyny producent z wielkiej trójki, który na serio bierze 60 k/s w swoich grach. Trochę nonsens napisałeś, przemyśl to jeszcze. Niny to jedyny producent wielkiej trójki, który na serio bierze -te mityczne- 60 k/s w swoich grach. Może być? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 A MS nie bierze? Trochę glupie to gadanie, zależnie od konceptu gry są projektowane pod 60 fps gry tj. Halo, Forza, Gearsy wszystkie smigają w 60fpsach (Gow w singlu cap na 30), na swtichu masz jedną grę singlową która jest 30 fpsach (reszty indyków nie licze bo to nie gry od N) i trzy kompetetywne gierki pod multi w 60 fpsach. Wyjdzie Xeno, które będzie smigać w 30 i co nagle już Nintendo nie podchodzi powaznie do tematu framerate'u? Cytuj
Gość Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Piszesz o konsoli, która te kilka tytułów w 60k/s uzbierała w ciągu 3,5 roku, a ja piszę o konsoli, która te kilka tytułów uzbierała w kilka miesięcy. Wiadomo, że nie każda gra będzie mieć te 60k/s, ale widać, że gdzie się da, to robią. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 to plus jeszcze gdzie sie da wciskaja multi/co-op kanapowy, brawa dla obu inicjatyw zeby tak szybko oferowac tyle gier w 60fps i do tego z lokalnym multi i to na przenosniaku...no pod wrazeniem jestem Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 ciekawostke podali na koncu filmiku - na 71 gier dostepnych na amerykanskim switchowym eshopie ponad 80% chodzi w 60fps nie liczac zeldy (ktora po patchach ma praktycznie rocksolid 30fps) Zelda w docku dalej nie działa płynnie, chyba że mówisz o trybie przenośnym. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 przenosnym - nie kleknal mi framerate nawet na chwile po tym patchu sprzed dwoch miesiecy, w stacjonarnym jest sporo sporo lepiej niz kiedts, na tyle co gralem (choc przyznam bez bicia ze malo w tym trybie) to jedynie w korok forest klatki lecialy w dol Cytuj
Ukukuki 6 934 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Czasem klęka w trybie przenośnym w lesie gdzie jest master sword. Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Ja dopiero ostatnio przysiadłem do zeldy gram głównie w docku i spodziewałem się że gra będzie działać płynniej po paczach. Nie jest tak ze plynność animacji jakoś szczególnie przeszkadza w odbiorze gry ale wszechobecny pop-up i krótkie spadki są bardzo częste szczególnie w miejscach z obfitą florą. Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Czasem klęka w trybie przenośnym w lesie gdzie jest master sword. to jest wlasnie korok forest :P kes - pop up jest mega widoczny w tej gierce, a takie sekundowe freezy to nawet w trybie przenosnym sie od czasu do czas zdarzaja jak zabije sie jakiegos mobka mi po patchach w trybie przenosnych gra sie rewelacyjnie, w zupelnosci mnie zadowala taka plynnosc rozgrywki w sandboxie o takich rozmiarach Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Piszesz o konsoli, która te kilka tytułów w 60k/s uzbierała w ciągu 3,5 roku, a ja piszę o konsoli, która te kilka tytułów uzbierała w kilka miesięcy. Wiadomo, że nie każda gra będzie mieć te 60k/s, ale widać, że gdzie się da, to robią. No ale zrozum, że to specyfikaja konkrentych gier wymusiła na nintendo te 60fpsów, strzelanka multi - 60 fpsów, bijatyka multi - 60 fpsów, scigałka z wii U - 60fps to samo jest z xboxem killer instinct 60 fps, forza 5/6/7 - 60 fps, gearsy ue/4 - 60 fps, halo mcc i wszystkie halo w multi 60fpsów (dobra wymieniłem wszystkie exy na xboxa i wszystkie mają 60fpsów! co za firma, cóż za podejscie do tych mitycznych fpsów!) Masz singlową grę i od razu jest 30 fpsów, Xeno też będzie miało wszystko zależy od konceptu gry i tyle a nie podejścia specjalnie firmy. Pierwszy Splatoon też latał w 60 fpsach, Mariany również (i Toad na silniku SM3D) nic rewolucyjnego w tym aspekcie się nie wydarzyło. Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Bluber masz sporo racji ale np. w takim Arms gra w splot screenie działa dalej w 60 fps kosztem rozdziałki co fajnie pokazuje jakie są priorytety. Gry kompetetywne w 60 klatkach bez kompromisów w płynności animacji nawet na podzielonym ekranie, nie każdy developer to robi na sprzętach mocniejszych od switcha. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 No a Mario Kart na splicie ma 30 i tak możemy się przerzucać do usranej Cytuj
Daffy 10 547 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Dalej ma 60 na splicie dla dwoch, 30 przy ekranie dzielonym na czterech graczy Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Dalej ma 60 na splicie dla dwoch, 30 przy ekranie dzielonym na czterech graczy Sam sobie zaprzeczyłeś xD ma ale nie ma Cytuj
Gość Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 Bluber, rozumiem o co ci chodzi, ale trudno tu porównywać firmę która przez 3,5 roku zrobiła 4 gierki (z czego 2 to strzelanki) do grania multi vs firmę, która to samo zrobiła w ciągu 5 miesięcy. Do tego za rogiem marian, a to już raczej nie jest standard, żeby robić platformówkę w 60 fpsach. Nie ta skala. Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 ale przestańcie OT taknieok? zapraszam z takimi rozmowami do tematu ogólnego. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 lipca 2017 Opublikowano 12 lipca 2017 (edytowane) Bluber, rozumiem o co ci chodzi, ale trudno tu porównywać firmę która przez 3,5 roku zrobiła 4 gierki (z czego 2 to strzelanki) do grania multi vs firmę, która to samo zrobiła w ciągu 5 miesięcy. Do tego za rogiem marian, a to już raczej nie jest standard, żeby robić platformówkę w 60 fpsach. Nie ta skala. Forza 5 Killer Instinct Forza 6 Gears of War 4 Gears of War UE Halo 5 Ori Titanfall To nie są 4 gierki, ale dobra no poprostu się czepiam bo napisałeś troche naiwną rzecz. Niczym to się nie różni od innych wydawców, coś można zrobić w 60fpsach z korzyscią dla graczy to to zrobią bo po prostu nie wiem taka Bayonetta czy Arms w 30 fpsach były cięzko grywalne. Kończe ten offtop, rajos przenieś. Nintendo w ciągu 5 miesiecy zrobiła dwie gierki w 60 fpsach, rzeczywiscie oni to wiedzą o co chodzi w tych mitycznych 60 fpsach! Edytowane 12 lipca 2017 przez _Be_ Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.