Skocz do zawartości

Splatoon 2


Gość ragus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Co z nim? robi gdzieś regularnie recki? jezu, kiedys bardziej czekałem na jego recke niż na gre.

 

 

Ok, juz widze ze to ich kanal, cała ta fajna ekipa jest, jeszcze ta Asha z laską powinni miec.

Edytowane przez milan
Opublikowano

Niny to jedyny producent z wielkiej trójki, który na serio bierze 60 k/s w swoich grach.

Opublikowano

Niny to jedyny producent z wielkiej trójki, który na serio bierze 60 k/s w swoich grach.

Trochę nonsens napisałeś, przemyśl to jeszcze.

Opublikowano

ciekawostke podali na koncu filmiku - na 71 gier dostepnych na amerykanskim switchowym eshopie ponad 80% chodzi w 60fps

 

nie liczac zeldy (ktora po patchach ma praktycznie rocksolid 30fps) wszystko co praktycznie wypuszcza nintendo na ten sprzet ma rocksolid 60fps

Opublikowano (edytowane)

Mnie dziwi nowy Marian w 60 klatkach. Seria w 3D nie przyzwyczaiła jednak do tego, M64 i Sunshine śmigały w 30. Oby w Marianie się udało wrzucić adaptacyjną rozdzielczość jak w Splatoonie 2.

 

Trend 60 klatek, oczywiście na duży plus.

Edytowane przez Arm9_Team
Opublikowano

 

Niny to jedyny producent z wielkiej trójki, który na serio bierze 60 k/s w swoich grach.

Trochę nonsens napisałeś, przemyśl to jeszcze.

 

Niny to jedyny producent wielkiej trójki, który na serio bierze -te mityczne- 60 k/s w swoich grach.

 

Może być?

Opublikowano

A MS nie bierze? Trochę glupie to gadanie, zależnie od konceptu gry są projektowane pod 60 fps gry tj. Halo, Forza, Gearsy wszystkie smigają w 60fpsach (Gow w singlu cap na 30), na swtichu masz jedną grę singlową która jest 30 fpsach (reszty indyków nie licze bo to nie gry od N) i trzy kompetetywne gierki pod multi w 60 fpsach. Wyjdzie Xeno, które będzie smigać w 30 i co nagle już Nintendo nie podchodzi powaznie do tematu framerate'u?

Opublikowano

Piszesz o konsoli, która te kilka tytułów w 60k/s uzbierała w ciągu 3,5 roku, a ja piszę o konsoli, która te kilka tytułów uzbierała w kilka miesięcy.  Wiadomo, że nie każda gra będzie mieć te 60k/s, ale widać, że gdzie się da, to robią. 

Opublikowano

to plus jeszcze gdzie sie da wciskaja multi/co-op kanapowy, brawa dla obu inicjatyw

 

zeby tak szybko oferowac tyle gier w 60fps i do tego z lokalnym multi i to na przenosniaku...no pod wrazeniem jestem

Opublikowano

ciekawostke podali na koncu filmiku - na 71 gier dostepnych na amerykanskim switchowym eshopie ponad 80% chodzi w 60fps

 

nie liczac zeldy (ktora po patchach ma praktycznie rocksolid 30fps)

Zelda w docku dalej nie działa płynnie, chyba że mówisz o trybie przenośnym.
Opublikowano

przenosnym - nie kleknal mi framerate nawet na chwile po tym patchu sprzed dwoch miesiecy, w stacjonarnym jest sporo sporo lepiej niz kiedts, na tyle co gralem (choc przyznam bez bicia ze malo w tym trybie) to jedynie w korok forest klatki lecialy w dol

Opublikowano

Ja dopiero ostatnio przysiadłem do zeldy gram głównie w docku i spodziewałem się że gra będzie działać płynniej po paczach. Nie jest tak ze plynność animacji jakoś szczególnie przeszkadza w odbiorze gry ale wszechobecny pop-up i krótkie spadki są bardzo częste szczególnie w miejscach z obfitą florą.

Opublikowano

Czasem klęka w trybie przenośnym w lesie gdzie jest master sword.

to jest wlasnie korok forest :P

 

kes - pop up jest mega widoczny w tej gierce, a takie sekundowe freezy to nawet w trybie przenosnym sie od czasu do czas zdarzaja jak zabije sie jakiegos mobka

 

mi po patchach w trybie przenosnych gra sie rewelacyjnie, w zupelnosci mnie zadowala taka plynnosc rozgrywki w sandboxie o takich rozmiarach

Opublikowano

Piszesz o konsoli, która te kilka tytułów w 60k/s uzbierała w ciągu 3,5 roku, a ja piszę o konsoli, która te kilka tytułów uzbierała w kilka miesięcy.  Wiadomo, że nie każda gra będzie mieć te 60k/s, ale widać, że gdzie się da, to robią. 

 

No ale zrozum, że to specyfikaja konkrentych gier wymusiła na nintendo te 60fpsów, strzelanka multi - 60 fpsów, bijatyka multi - 60 fpsów, scigałka z wii U - 60fps to samo jest z xboxem 

 

killer instinct 60 fps, forza 5/6/7 - 60 fps, gearsy ue/4 - 60 fps, halo mcc i wszystkie halo w multi 60fpsów (dobra wymieniłem wszystkie exy na xboxa i wszystkie mają 60fpsów! co za firma, cóż za podejscie do tych mitycznych fpsów!) 

 

Masz singlową grę i od razu jest 30 fpsów, Xeno też będzie miało wszystko zależy od konceptu gry i tyle a nie podejścia specjalnie firmy. Pierwszy Splatoon też latał w 60 fpsach, Mariany również (i Toad na silniku SM3D) nic rewolucyjnego w tym aspekcie się nie wydarzyło.

Opublikowano

Bluber masz sporo racji ale np. w takim Arms gra w splot screenie działa dalej w 60 fps kosztem rozdziałki co fajnie pokazuje jakie są priorytety. Gry kompetetywne w 60 klatkach bez kompromisów w płynności animacji nawet na podzielonym ekranie, nie każdy developer to robi na sprzętach mocniejszych od switcha.

Opublikowano

No a Mario Kart na splicie ma 30 i tak możemy się przerzucać do usranej :usmiech:

Opublikowano

Dalej ma 60 na splicie dla dwoch, 30 przy ekranie dzielonym na czterech graczy

 

Sam sobie zaprzeczyłeś xD ma ale nie ma

Opublikowano

Bluber, rozumiem o co ci chodzi, ale trudno tu porównywać firmę która przez 3,5 roku zrobiła 4 gierki (z czego 2 to strzelanki) do grania multi vs firmę, która to samo zrobiła w ciągu 5 miesięcy. Do tego za rogiem marian, a to już raczej nie jest standard, żeby robić platformówkę w 60 fpsach. Nie ta skala.

Opublikowano (edytowane)

Bluber, rozumiem o co ci chodzi, ale trudno tu porównywać firmę która przez 3,5 roku zrobiła 4 gierki (z czego 2 to strzelanki) do grania multi vs firmę, która to samo zrobiła w ciągu 5 miesięcy. Do tego za rogiem marian, a to już raczej nie jest standard, żeby robić platformówkę w 60 fpsach. Nie ta skala.

 

Forza 5

Killer Instinct

Forza 6

Gears of War 4 

Gears of War UE

Halo 5

Ori 

Titanfall

 

To nie są 4 gierki, ale dobra no poprostu się czepiam bo napisałeś troche naiwną rzecz. Niczym to się nie różni od innych wydawców, coś można zrobić w 60fpsach z korzyscią dla graczy to to zrobią bo po prostu nie wiem taka Bayonetta czy Arms w 30 fpsach były cięzko grywalne. Kończe ten offtop, rajos przenieś. Nintendo w ciągu 5 miesiecy zrobiła dwie gierki w 60 fpsach, rzeczywiscie oni to wiedzą o co chodzi w tych mitycznych 60 fpsach!

Edytowane przez _Be_

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...