Czezare 1 450 Opublikowano 17 lipca 2017 Autor Opublikowano 17 lipca 2017 (edytowane) Stwierdzam, że NG+ w Dark Souls 2 lub 3 w porównaniu z The Surge to bajeczki z kanału dla milusińskich MiniMini jeśli chodzi o skalę trudności, przynajmniej na początku... Edytowane 17 lipca 2017 przez Czezare Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 21 lipca 2017 Opublikowano 21 lipca 2017 (edytowane) Internety mówią, że jest. https://store.playstation.com/#!/pl-pl/gry/the-surge/cid=EP4133-CUSA04849_00-THESURGEPS4SGAME masz tam przyciskiem kupna demo Edytowane 21 lipca 2017 przez _Be_ Cytuj
Gość Opublikowano 21 lipca 2017 Opublikowano 21 lipca 2017 Ściągnąłem demko na pieca i po pierwszej godzinie, muszę przyznać, że gra się w to całkiem przyjemnie. Sporo mniej drewniane niż LOTF, lepszy flow. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 21 lipca 2017 Opublikowano 21 lipca 2017 Odpadł z wspólpracy polak i od razu lepsza jakość, przypadek? Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 21 lipca 2017 Opublikowano 21 lipca 2017 (edytowane) Potwierdzam, bardzo fajne. Nie idealne, lecz fajne. Bardzo miłe to 60 klatek. Edytowane 21 lipca 2017 przez Figaro Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 22 lipca 2017 Opublikowano 22 lipca 2017 Kurcze gdyby technicznie tak wyglądało Lotf to by się w niego dało calkiem ok pograć. Samo The Surge nie powala, ale jest całkiem solidną grą. Dziwi mnie tylko blok w miejscu kto to wymyślił w ogóle. Cytuj
Homer S 197 Opublikowano 23 lipca 2017 Opublikowano 23 lipca 2017 Imo Lotf nie miał złej prezentacji, najgorsza była toporna, wręcz drewniana walka i zbyt duże "uproszczenie" schematu soulsów. Od niedawna rozpoczynam przygode z tym gatunkiem ale przejście z DS2 do lotf to jak niebo i ziemia. Do tego też trochę durny i słabo zbalansowany podział na 3 "klasy", gdzie tylko jedna była wartościowa i uniwersum skreowane przez 7-latka. Ale po demku Surge jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, studio wiedziało co zrobiło źle i większość rzeczy naprawili. Ciekawe jak to wpłynie na produkcje Lotf 2 i ostatnie jakieś szmery, że projekt został mocno skrojony. Wiadomo jak Surge się sprzedał? Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 23 lipca 2017 Autor Opublikowano 23 lipca 2017 Raczej chuyowo niestety :( Wielka szkoda. Jeśli jednak powstanie dwójka to ja jej nie kupię w sklepie day one. Ja ją wręcz zapreorderuję, żeby twórcy dostali ode mnie kasę wcześniej... Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 23 lipca 2017 Opublikowano 23 lipca 2017 Jestem po drugim bossie i Nie ma w ogóle co porównywać do lordsów (które notabene mi się podobały mimo drewna) bo the surge wygrywa w przedbiegach. Klimat super, walka bardzo dobra (bloków nie używam), grafika na plus i te 60klateczek na prosiaku Nic tylko grać. 1 Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 23 lipca 2017 Opublikowano 23 lipca 2017 (edytowane) Imo Lotf nie miał złej prezentacji, najgorsza była toporna, wręcz drewniana walka i zbyt duże "uproszczenie" schematu soulsów. Od niedawna rozpoczynam przygode z tym gatunkiem ale przejście z DS2 do lotf to jak niebo i ziemia. Do tego też trochę durny i słabo zbalansowany podział na 3 "klasy", gdzie tylko jedna była wartościowa i uniwersum skreowane przez 7-latka. Ale po demku Surge jestem bardzo pozytywnie zaskoczony, studio wiedziało co zrobiło źle i większość rzeczy naprawili. Ciekawe jak to wpłynie na produkcje Lotf 2 i ostatnie jakieś szmery, że projekt został mocno skrojony. Wiadomo jak Surge się sprzedał? Czytałem niedawno ze lotf 2 jest w fazie koncepcyjnej i nie wiadomo czy zaczną wogole nad nią prace tym bardziej ze póki co nie ma studia które miałby się zająć produkcja. Duck 13 skupia się na rozwijaniu the surge i podobno nic nie wiedza o lotf. Edytowane 23 lipca 2017 przez kes Cytuj
friedrich 70 Opublikowano 24 lipca 2017 Opublikowano 24 lipca 2017 Podobnie jak przedmówcy: ściągnąłem demo na PS4, ograłem - i pomimo pewnego zagubienia bo te wszystkie "magazynowe" lokacje są do siebie podobne - zamówiłem pudełko na XO. Gra ma klimat i potencjał. Ogarnę grę od początku i zobaczymy jak pójdzie dalej. Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 27 lipca 2017 Opublikowano 27 lipca 2017 Kiedy wychodzi dlc? Co mi się obiło o uszy, że wrzesień? Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 27 lipca 2017 Autor Opublikowano 27 lipca 2017 Kiedy wychodzi dlc? Co mi się obiło o uszy, że wrzesień? Rili?! ŁAŁ! W takim razie gdybym zdecydował się teraz na sprzedaż gry (nie radzę sobie z NG+) to bym się zwyczajnie sfrajerował. Ktoś to może potwierdzić? Przyznaję, że wcześniej szukałem takiego właśnie info, ale nic nie znalazłem... Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 27 lipca 2017 Opublikowano 27 lipca 2017 W podcaście padtv chyba słyszałem, ale nie pamiętam w jakim odcinku, żeby to zweryfikować i czy to potwierdzone info. Cytuj
creatinfreak 3 828 Opublikowano 27 lipca 2017 Opublikowano 27 lipca 2017 Pytałem założyciela tego podcastu i dlc jest pewne w tym roku, ale dokładnie nie wie kiedy. Czyli Czarku chyba nie warto jeszcze sprzedawać. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 27 lipca 2017 Autor Opublikowano 27 lipca 2017 Nie uczynię tego w żadnym wypadku. Zbyt dobra to jest gra po prostu... Cytuj
Stevvie87 0 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 Postanowiłem ściągnąć demko i cóż... niesamowicie się wkręciłem, więc zamówiłem pudełeczko. Kończę aktualnie 'Research and Development', zwiedzam tamtejsze zakamarki i chciałem wejść do tej miejscówki z toksynami, gdzie znajduje się okulary i za każdym razem wywala błąd CE-34878... Najciekawsze jest to, że po założeniu implantu na toksyny bez problemu mogłem tam wejść... Miał ktoś podobny problem? Gram na Pro, tryb 60 fps. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 30 lipca 2017 Autor Opublikowano 30 lipca 2017 (edytowane) Przez całą grę nigdy nie miałem jakiegokolwiek błędu (prosiak). Edytowane 30 lipca 2017 przez Czezare Cytuj
friedrich 70 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 Jestem kolejnym, który ograł demo, kupił pełną grę i jest zadowolony :) Trzeci boss pękł za drugim razem ale drugiego pokonałem dopiero po kilkunastokrotnym podejściu więc lekko nie jest. W porównaniu do DS2, 3 i Bloodborne gra nie ma się czego wstydzić. Do plusów należy pauza - rozumiem zasady panujące w świecie from software ale w realu prawdziwa pauza bywa ratunkiem. LotF był OK - solidna szkolna czwórka warta ogrania. Fakt iż historia była drętwa, a styl walki premiował broń szybką jednak rozgrywka wciągała. Skończyłem i dobrze grę wspominam. Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 30 lipca 2017 Opublikowano 30 lipca 2017 (edytowane) Ja ograłem demko i o ile cała otoczka mi się podoba to sam system choć płynny i zgrabny to jakoś mnie nie porwał. Nie czuję mocy ciosów w ogóle. Uniki też jakieś takie dziwne, ale to pewnie kwestia setek godzin w Soulslike i Niohu . Trochę mnie rozczarowało to demo, ale nie skreślam gry bo rzadko kiedy demko zachęca mnie do kupna pełniaka, może kiedyś kupię jak już ogram moje priorytety na ten rok(Yakuza Kiwami i Persona 5) Edytowane 30 lipca 2017 przez Schranz1985 Cytuj
friedrich 70 Opublikowano 31 lipca 2017 Opublikowano 31 lipca 2017 Gdzie szukać lepszego egzoszkieletu z większą liczbą implantów? Wyszedłem z laboratoriów badawczych i znowu jestem na hali produkcyjnej B (czy jak tam się to nazywa). Staram się lizać ściany ale przyznam iż nieco się gubię w tych zakamarkach dużych i małych korytarzy. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 2 sierpnia 2017 Autor Opublikowano 2 sierpnia 2017 Gdzie szukać lepszego egzoszkieletu z większą liczbą implantów? Wyszedłem z laboratoriów badawczych i znowu jestem na hali produkcyjnej B (czy jak tam się to nazywa). Staram się lizać ściany ale przyznam iż nieco się gubię w tych zakamarkach dużych i małych korytarzy. Liczba implantów zależy tylko i wyłącznie od levelu postaci, a nie od egzoszkieletu. Im wyższy poziom tym więcej implantów możesz założyć. A co do zakamarków to ja absolutnie zakochałem się w level designie the Surge. To że czasem błądziłem w ogóle mi nie przeszkadzało. Z czasem intuicyjnie zaczynałem się nieźle orientować w architekturze leveli. Cytuj
friedrich 70 Opublikowano 3 sierpnia 2017 Opublikowano 3 sierpnia 2017 No nie :) Maksymalna liczba miejsce na implanty zależy od wersji egzoszkieletu - dla MK I jest 8 miejsc, dla MK II 12, a dla MK III 16. Znalazłem w końcu oba rozwinięcia egzoszkieletu: MK 2 jest w górnych pomieszczeniach wieży wentylacyjnej - stoi sobie z boku za szybką. MK 3 natomiast jest w dziele kierowniczym w centrum medycznym - za szybą, za naklejką. Niby widoczne ale ukryte. Ale napotkałem inną zagwozdkę: (bez spoilera bo w sumie żadnych szczegółów) w laboratorium badawczym w jednym z pomieszczeń znajduje się miejsce do przeciążenia z lvl chyba 10. I wszystko pięknie ale znajduje się na półce na wysokości około 3m. Jak się do niego dostać? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.