Skocz do zawartości

The Surge


Czezare

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ogólny zarys fabuły  przypomina trochę Horizon - Ziemia chyli się ku upadkowi, rządy upadły, korporacje są teraz największą siłą, naturalne złoża wyczerpane, atmosfera zniszczona, ciężko żyć...
Firma CREO planuje wystrzelić rakietę z chemiczną substancją, która ma pobudzić i odbudować zniszczoną atmosferę... Kłopot w tym, że Project Resolve (bo taki kryptonim nosi ta operacja) ma zasadniczą wadę - wytwarzają się toksyny, śmiertelne dla ludzi, więc ogólnie czekałaby nas zagłada, ale za to planeta wyglądałaby ładnie.
Wymyślono więc alternatywę w postaci Projektu Utopia, by za pomocą rakiety do atmosfery wpuścić wirusa z nanomaszyn, ale te z kolei się zbuntowały przez tytułowy The Surge, czyli takie... "spięcie w inkubatorze" (co ogólnie tłumaczy agresję czy zgony wszystkich, którzy mieli wmontowane chipy itp)...
W tym wszystkim jesteśmy MY, czyli Warren - zwykły szaraczek, który chce się poczuć znów potrzebny (i pełnowartościowy), więc postanawia oddać swoje ciało wspomnianej korporacji...

Edytowane przez Wredny
  • Plusik 2
Opublikowano

Jestem gdzieś w połowie i szczerze mówiąc to nie za bardzo potrafię się odnaleźć:( niby są skróty itd, ale to całe etapy są strasznie do siebie podobne i ciągle się łapie na tym, że znowu gdzieś źle polazłem. Niby są mapy na ścianach i przy loadingach, ale mimo wszystko nie za bardzo to pomaga. Setting jest świetny i bardzo mi pasuje, ale czuje się w tym świecie jak dziecko we mgle:D

Opublikowano
Jestem gdzieś w połowie i szczerze mówiąc to nie za bardzo potrafię się odnaleźć niby są skróty itd, ale to całe etapy są strasznie do siebie podobne i ciągle się łapie na tym, że znowu gdzieś źle polazłem. Niby są mapy na ścianach i przy loadingach, ale mimo wszystko nie za bardzo to pomaga. Setting jest świetny i bardzo mi pasuje, ale czuje się w tym świecie jak dziecko we mgle
Akurat wg mnie mapy były aż zbyt proste i mało rozbudowane. Gdzie dokładnie jesteś? Skoro połowa to domyślam się, że okolice laboratorium? Wg mnie jeśli będą robić sequel to priorytetem powinno być jeszcze większe rozbudowanie map, bo tutaj po kilku przebiegach znamy wsio na pamięć i zdajemy sobie sprawę, że jednak nie jest taka duża ta gra.
Opublikowano

No wlaśnie laboratoria. O ile sam początek był super, układy dość szybko ogarnąłem tak tutaj utknąłem. Pewnie pobiegam kilka razy jeszcze i ogarnę wkońcu:D Za bardzo chyba przesiąknąłem Soulsami, tam elementy charakterystyczne łatwiej się zapamiętywało;)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Demo jest reprezentatywne dla całości? Mam na myśli gameplay i grafikę na ps4, bo pograłem trochę i nie mam najlepszych wrazen. Ciosy jakby nie miały mocy, a oprawa dużo gorsza niż ja zapamietalem z niektórych materiałów.

Na plus setting, bo zawsze jest to cos innego niż fantasy, ale nie zostałem przekonany. Miałem tez chec sprawdzić Lords of Fallen, ale po demie już nie jestem tego taki pewien.

Opublikowano (edytowane)
Cytat

 

We're excited to announce the development of The Surge 2!

After the success of The Surge, our hardcore Action RPG released in May 2017 on PlayStation 4, Xbox One and PC, we are happy to announce the renewal of the partnership between Deck13 and Focus Home Interactive and the development of The Surge 2, with a release date planned for 2019 on consoles and PC.

The Surge 2 keeps what fans and critics loved about the original – hardcore combat utilizing a unique, dynamic limb targeting system and deep character progression – while also expanding greatly upon the formula.

The Surge 2 takes place in a brand new environment: a sprawling, devastated city with larger and more ambitious level design, made possible by Deck13’s upgraded and improved engine.

Combat is more brutal and tactical than ever, with even more options thanks to an expanded limb targeting system. In addition, more abilities, weapons, implants, and drones give players a vast arsenal to build their character with, in their fight against the array of diverse new enemies and bosses.

More information about The Surge 2 will be unveiled at Le What’s Next de Focus – February 7-8, the yearly press event organized by the French publisher in Paris. Deck13 will talk more about their new title to the international press, so stay tuned.

The Surge 2 will release on consoles and PC in 2019.

 

 

Edytowane przez Pierce
Opublikowano

@SlimShady, oprawa robi i to mocno, ale tylko na PS4 PRO i XOX (ew. PC, ale to raczej nikogo) The Surge to jedna z tych gier gdzie bite 60 klatek na ww. maszynkach naprawdę ślicznie wpływa na odbiór całości. Wiem bo katowałem demo na zwykłej PS4-ce i wrażenia były takie sobie (6/10 za to co dane mi było zobaczyć). Później sprawdziłem to samo na Prosiaku i... o panie, następnego dnia pobiegłem po pełną wersję do sklepu, dosłownie. Technicznie to naprawdę bardzo wysoki poziom moim zdaniem. Bez pierdolnięcia czy nadmiaru graficznych fajerwerków, ale stabilnie, szybko i efektownie.

 

Obadaj (o ile jeszcze tego nie zrobiłeś) i weź mi powiedz, że to biednie wygląda... No nie ma mowy po prostu :)

 

 

  • Plusik 2
  • Lubię! 1
Opublikowano

Właśnie miałem wrazenie, ze ich gry  sa ladniejsze od soulsów, a w demie na zwyklaku wyglądało dosyć słabo. Może na koksie kiedyś się sprawdzi(rzeczywiście jest dużo lepiej), ale nadal cos jest nie tak z gameplayem. Chyba, ze demo to stary kod i w pelniaku jest lepiej, ale takie rzeczy chyba ciężko nadrobić wieksza mocą.

 

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Nie grałem w demko, do tego grałem również na PS4 PLEBS, ale dla mnie gierka super i jedna z lepszych w 2017. Fakt, że detekcja kolizji nie zawsze dobrze działa, przez co czasem ciosy sprawiają wrażenie pozbawionych mocy, ale trzeba chyba dłużej pograć, by docenić to, co przygotowali twórcy. Namierzanie poszczególnych kończyn, by później w efektownym slo-motion je odciąć, zapewniając sobie kolejny element ekwipunku, jest strasznie rajcowne i oryginalne.
Graficznie jest raczej średnio, ale funkcjonalnie, czytelnie, a designersko świeżo (jak na ramy gatunku) plus świetne projekty lokacji, skrótów itp.
Soulsy (na PS4) czy Bloodborne to graficznie liga wyżej, więc nie ma co porównywać, ale i tak jest tu momentami bardzo ładnie. Do tego płynna animacja... Nie ma się za bardzo do czego przyczepić.
Dla mnie jedno z większych zaskoczeń zeszłego roku, z przyjemnością wbiłem platynkę (a nawet 100%) i na kontynuację czekam z wywieszonym jęzorem.

  • Plusik 1
Opublikowano

Zgadzam się, że The Surge, to jedna z najmilszych niespodzianek growych ubiegłego roku i świetnie, że w 2019r. przywitamy kontynuację.
Klimat, system walki i generalnie to, co gra oferuje spokojnie można przypisać na plus :lapka:

Dodać wypada, że obecnie cyfrowa wersja kosztuje poniżej stu zł, a za pudełko w niektórych sklepach krzyczą niewiele ponad tę kwotę, więc warto jak diabli.
Nie zgodzę się natomiast w kwestii kręcenia nosem na szatę graficzną. Mojemu zdaniu bliżej do tego co przedstawił Amer.

Stylistycznie gra mi odpowiada (choć wole kombo rycerze+smoki), a i technicznie nie sposób nań psioczyć. Tytuł ogrywałem na PC (4k+60k/s+maksymalne ustawienia), ale sprawdziłem też swego czasu demo na Pro i byłem niezwykle zadowolony z tego, jak gra hula, bo jednak stałe 60 klatek w tego  typu pozycji robi i to wyraźnie. 
fHD kompletnie nie przeszkadzało, bowiem detale, oświetlenie, płynna animacja nadrabiały aż miło. Zresztą obraz nawet w 1080p był ostry i radził sobie bez zastrzeżeń.
Chyba nawet ekipa z DF uznała ją w wersji pro za jedną z najlepszych pod względem technicznym gier na PS4Pro.

Co można poprawić w kontynuacji - monotonię niektórych miejscówek. W  świecie fantasy zawsze można wrzucić lochy, zamek, cmentarzysko, wioski, itp.
Tutaj niestety często miało się wrażenie, że biegamy po identycznych, mało zróżnicowanych placówkach, a dodatek pokazał, że The Surge może być różnorodne.

P.S. @SlimShadyLords of the Fallen spokojnie możesz sprawdzić. Gra jest dostępna w cenie pizzy, a jest (bardzo) dobra. Ja ją dorwałem na premierę i podobała mi się (takie słabsze Soulsy, w które jednak warto zagrać), szczególnie, że o ile w 2014r oferowała kinowe doświadczenia na konsolach w segmencie animacji, tak teraz podobno jest płynnie. Warto. 

 

Opublikowano

Ja bym w dwójce zdecydowanie zwiększył liczbę bossów i subbossów. Sądzę, że studio jest świadome i wie co recenzenci i gracze wytykali jako wady. Zróżnicowanie lokacji?No z tym faktycznie może być znacznie trudniej. Ja liczę, że dwójka przynajmniej zachowa zalety pierwowzoru, czyli nienaganną stronę techniczno-graficzną, oraz genialną architekturę poziomów.

  • Plusik 1
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Hmm.... Mało tu świeżości. Wygląda i rusza się zupełnie jak jedynka - bardziej kolejne DLC, niż pełnoprawny sequel.
Tak czy siak biorę, bo poprzednia część to dla mnie jedyny souls-like, od którego nie odbiłem się w ostatnich latach :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...