XM. 10 887 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Gram i jestem w polowie - maksymalny sredniak. Lokacje designerskie dno i monotematyzm, ost wpada i wypada, fajnie sprawdza sie tworzenie gearu i duzo broni ale ogolnie walka mocno srednia. 60 klatek na plus i poziom trudnosci ale ogolnie nie rozumiem zachwytow w tym temacie, ja sie troche zawiodlem. Cytuj
Figaro 8 215 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Opublikowano 17 kwietnia 2019 No bo to jest mocny średniak. Walka jest do bani. Świat jest nudny, level design nie inspiruje, a gra się niczym szczególnie nie wybija. Szkoda trochę czasu. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Mi się podobała, fajny klimat ale na premierę za pełną cenę bym nie brał. Cytuj
namoamo 4 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Podpowie ktoś jak uruchomić windę przy Pożodze? Irytuje mnie już przechodzenie połowy mapy żeby dojść na arenę, za dużo zdrowia tracę jeszcze przed walką.. Nie wiem gdzie przeoczyłem skrót. W dniu 2.08.2017 o 23:01, Czezare napisał: Liczba implantów zależy tylko i wyłącznie od levelu postaci, a nie od egzoszkieletu. Im wyższy poziom tym więcej implantów możesz założyć. A co do zakamarków to ja absolutnie zakochałem się w level designie the Surge. To że czasem błądziłem w ogóle mi nie przeszkadzało. Z czasem intuicyjnie zaczynałem się nieźle orientować w architekturze leveli. To nie prawda, mam 75poziom i wciąż 8 slotów. Nie mogę pokonać Pozogi, chyba będzie uninstal.. Cytuj
XM. 10 887 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Dobra, pasuje. Gra jest turbo hoiowa - normalnie jeszcze moooze bym sie zmusil, ale po dmc5 i sekiro to jak jakas niskobudzetowka. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 kwietnia 2019 Opublikowano 17 kwietnia 2019 No ale to nie jest wysokobudzetowka, to twórcy kasztana Lords of the fallen no nie Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Opublikowano 17 kwietnia 2019 No racja. Tak jakby gry From byly super budżetowe Cytuj
Gość suteq Opublikowano 17 kwietnia 2019 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Ale From Software ma jeszcze utalentowanych ludzi, którzy nawet przy małym budżecie potrafią zdziałać cuda. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 17 kwietnia 2019 Opublikowano 17 kwietnia 2019 (edytowane) No racja. No to From to jednak From. Wypluli Sekiro a ja sie obsralem z wrażenia. Czyli git good Edytowane 18 kwietnia 2019 przez II KoBik II Cytuj
friedrich 70 Opublikowano 18 kwietnia 2019 Opublikowano 18 kwietnia 2019 Oraz te słynne bugi w grach From Software. Nie róbmy z nich geniuszy programowania bo do tego im daleko - siłą ich gier jest świat i znakomicie poprowadzona rozgrywka. A The Surge może nużyć bo nie każdemu odpowiadają industrialne klimaty. Podobnie uzbrojenie i walka różnią się od walki FS - i bardzo dobrze. A osobiście klimaty średniowiecznej japońszczyny na tyle mnie odrzucają, iż Sekiro podziękowałem. Jeśli The Surge 2 zrobiliby (absurdalny pomysł ale podaję jako przykład) w tym samym świecie co NioH i Sekiro to również bym podziękował. Szkoda, iż Sekiro nie toczy się w klimatach Bloodborne no ale ludziom się podoba tak jak jest :) 1 Cytuj
namoamo 4 Opublikowano 18 kwietnia 2019 Opublikowano 18 kwietnia 2019 Bloodborne było moim pierwszym zetknięciem z grą typu S-L. Zaufalem opiniom i się przełamałem choć na początku mnie odrzuciło(Wiktorialna stylistyka TOTALNIE nie moje klimaty, ja słucham techno xD) i kurde, zakochałem się. Mega inteligentnie zaprojektowany świat, atmosfera, growosc. Surge mimo że odstaje, to i tak mnie jakoś hipnotyzuje tą swoją pustką- troszkę skojarzeń z Nierem pod względem atmosfery. No napewno to dla mnie najlepsza gra która kiedykolwiek dostałem w plusie :-) Cytuj
Schranz1985 680 Opublikowano 18 kwietnia 2019 Opublikowano 18 kwietnia 2019 No ja niby uwielbiam te wszystkie soulslikey ale demko the surge dla mnie było mega średnie i tak sie zastanawiam czy ściągać?chyba jednak kupie hollow knighta Cytuj
namoamo 4 Opublikowano 24 kwietnia 2019 Opublikowano 24 kwietnia 2019 Pomocy, nie wiem gdzie iść Jestem.. stacje medyczną mam na "piętrze wystawowym".Wydaje mi się że wszytko obszedlem, gadałem z tym psychicznym naukowcem i teraz nie wiem gdzie dalej. Wydaje mi się że przede mną powinien być już czwarty boss, tylko gdzie on się znajduje?? OK, odnalazłem typa.. Wydaje się nie do przejscia. Cytuj
Rillas 96 Opublikowano 26 kwietnia 2019 Opublikowano 26 kwietnia 2019 Layout poziomow w tej grze... Nie wiem, ale czy tylko ja czuje sie jak dziecko we mgle? Gubie orient bardzo latwo i z trudem przychodzi mi wyczuwanie kolejnych poziomow (a jestem dopiero pod koniec drugiego). Czy to w RL czy w grach nigdy nie mialem az takiego problemu z orientacja. Tylko ja mam takie odczucia czy to po prostu juz jakies oznaki starosci? Cytuj
namoamo 4 Opublikowano 26 kwietnia 2019 Opublikowano 26 kwietnia 2019 To akurat główna atrakcja, błądzisz godzinami by po znalezieniu skrótu odkryć jak byłeś blisko np stacji medycznej. Im bliżej końca gry tym większe wrażenie robi logika tych lokacji. 1 Cytuj
SpacierShark123 1 506 Opublikowano 26 kwietnia 2019 Opublikowano 26 kwietnia 2019 U mnie podobne odczucia jak tutaj , Lordsy jeszcze jakoś poszły i dobrze się bawiłem ale cały setting The Surge plus uczucie zagubienia , którego nigdy nawet w serii DS nie miałem powoduje że nie mam ochoty wracać do gry. Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 26 kwietnia 2019 Autor Opublikowano 26 kwietnia 2019 Architektura poziomów w The Surge tj układ korytarzy, ich powiązania ze sobą, odkrywane przejścia i skróty są lepsze niż w Soulsach, więc nie wiem o czym Wy Panowie @Rillas i @SpacierShark123 do nas rozmawiacie 1 Cytuj
SpacierShark123 1 506 Opublikowano 26 kwietnia 2019 Opublikowano 26 kwietnia 2019 Rozmawiam o tym że po prostu mi to nie siadło . Pozdrawiam Pana serdecznie . Cytuj
namoamo 4 Opublikowano 26 kwietnia 2019 Opublikowano 26 kwietnia 2019 Aaaaaaah!!!! Cerber pokonany, no już mnie żona z domu chciała wyrzucać, tak już kląłem. Ale padł, bydlak. Wpierw dwa serwery żeby nie pieprzyc się z Paxami i dalej bez problemu dojechałem skurkowanca.Kocham tą grę! :-) Cytuj
Wredny 9 553 Opublikowano 28 kwietnia 2019 Opublikowano 28 kwietnia 2019 Zaraz wejdzie Bluber i napisze "Tę"*, dzięki czemu zacznie nowy dziesiąciotysięcznik swoich niezwykle pomocnych i merytorycznych postów, wcale nie składających się w większości z dwóch słów na krzyż... A wracając do tematu, to ja również kocham TĘ grę - ostatnie soulsy, które mi podeszły i jak na razie jedyne od dłuższego czasu - wszystko mi tu zagrało. Klimacik, walka, finishery, eksploracja, ba - nawet ta umowna fabuła. No i projekty poziomów są świetne - geniusz skrótów i połączeń, niczym w pierwszym Dark Souls. Czekam z niecierpliwością na drugą część, choć w jedynce jeszcze nie ruszyłem tego westernowego DLC - przed premierą dwójki chyba trzeba będzie. Cytuj
Patricko 1 403 Opublikowano 28 kwietnia 2019 Opublikowano 28 kwietnia 2019 To westernowe to takie malutkie mini etapy składające się z kilku pomieszczeń, przez które musisz się po prostu przebić. Masz 9 epizodów i tak naprawdę tylko walka z bossami na 9 dała mi trochę w kość (czyli po 3 podejściu poszło). Dlc jest dobre, ale w uj krótkie, Creo World było dużo lepsze bo przypominało prawdziwy dodatek.Co do gry, to jak nie trawie formuły Soulsów, tak The Surge siadł mi wyjątkowo dobrze. Wolne tempo, dziabanie kończyn, wykończenia, fajna konstrukcja etapów, no i non stop można coś ulepszać i farmić. Mocno czekam na The Surge 2, będzie grubo! 1 Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 29 kwietnia 2019 Opublikowano 29 kwietnia 2019 W dniu 26.04.2019 o 18:40, Czezare napisał: Architektura poziomów w The Surge tj układ korytarzy, ich powiązania ze sobą, odkrywane przejścia i skróty są lepsze niż w Soulsach, więc nie wiem o czym Wy Panowie @Rillas i @SpacierShark123 do nas rozmawiacie 95% lokacji w the surge to industrial i pajeczyna korytarzy, bez wzgledu na charakter lokacji. Bez otwartych przestrzeni, bez jakiejs historii. Bez punktu odniesienia. Stad to uczucie zagubienia. Bardzo fajny labirynt, ale zawieszony w prozni. Korytarze, klatki schodowe, korytarze, pokoje i tak przez wiekszosc czasu. Level design i swiat przedstawiony kojarza mi sie bardziej ze starym doomem/wolfem niz z dark souls. Nawet ishimura w dead space 1 miala wiecej charakteru (i lepszy storyteling), mimo, ze tez byla klaustrofobiczna. Prawdziwa, technokratyczna dystopie przedstawil Deus ex. Surge jest okej, ma pare swoich pomyslow, podobnie jak Lordsy, ma potencjal i kontynuacja moze byc czyms wiecej.... Cytuj
namoamo 4 Opublikowano 29 kwietnia 2019 Opublikowano 29 kwietnia 2019 Nie umiem tego ostatniego bosa :-(BTW jak odpalić dlc? Nigdzie nie wiedzę opcji. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.