Skocz do zawartości

Arms


Daffy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja poczekam na pierwsze opinie retailowej wersji. Jako, że głównie myślę o tej grze jako fajnej aktywności przy używkach, czeka mnie zakup dodatkowej pary Joy-conów, a nie będzie to chyba szpil, który mnie do tego przekona. Raczej nie trzeba będzie długo czekać na używane egzemplarze na rynku :)

Opublikowano

ciekawe czy spatch'uja w pelnej tylek twintelle xDD

 

fajnie sie w to gra ale skromnosc trybow dla pojedynczego gracza sprawia, ze na bank nie wezme na premiere bo jestem pewien, ze po multi z randomami w sieci znudzilo mi by sie to bardzo szybko, ze w sumie tu sie combosow czlowiek nie uczy jak w innych bijatych

 

btw do czego to doszlo, ze arms wyglada lepiej niz tekken7 czy sf5 xd

Opublikowano

Ja biorę na premierę pobawię się 2 tygodnie i prawdopodobnie puszczę dalej, no chyba że gra spodoba mi sie na tyle mocno że warto będzie zostawić na dłużej. Może nawet uda się pograć w tym czasie z forumkiem. Miesiąc po premierze pewnie już wszyscy zapomną o tej grze tym bardziej że wychodzi splatoon.

Gość FunkYoSelf
Opublikowano

A mi się podobało, zwłaszcza w opcji dla dwóch graczy kiedy razem można było stłuc przeciwników. Pamiętajcie, że demo udostępnia tylko mały fragment gry, która będzie oferowała więcej trybów, zawodników i aren. Najważniejszy z tego będzie chyba tryb turniejowy podobny do tego ze Splatoona. Również podobnie do Splatoona do gry będą wychodziły aktualizacja dodające nową zawartość.

 

I teraz pytanie do was. Gdzie jest najtańszy preorder z wysyłką?

Opublikowano (edytowane)

US Gamer: "gra ma wiele rzeczy łatwych do pokochania, ale też niestety wiele łatwych do zapomnienia. Po roku zaplanowanych dodatków, wyobrażam sobie, że Arms będzie drastycznie odmienną grą. I pełniejszą. Jak na razie, chociaż jest potencjał z wieloma warstwami głębi, podstawowa rozgrywka ma po prostu za mało zróżnicowania pomiędzy wieloma brońmi i postaciami, by doświadczenie na długo mogło pozostać świeżym".

 

 

Polygon: "Gra tętni poziomem kreatywności i wyrafinowania w mechanice typowym jedynie dla Nintendo. Przywołuje pamięć o klasykach takich jak Punchout, w jednakim stopniu prezentując się na czasie i nowocześnie. (...) Ze swoją stylową i zapadającą w pamięć galerią postaci, pomysłową rozgrywką i mądrym wykorzystaniem możliwości sprzętowych Switcha, Arms już teraz wygląda na nową wielką serię Nintendo".

Edytowane przez ogqozo
Opublikowano (edytowane)

Sytuacja jak ze Splatoonem, który też nie dostawał jakichś bardzo wysokich ocen (no bo dziś te 8/10 jest tak odbierane), bo (pipi) w nim było na początku, ale z czasem zrobiła się z tego gra na mocne 9. 

 

Z drugiej strony: najwięcej ludzi gra w okolicach premiery, a brak zawartości może odstraszać. O ile tu będzie z tym aż taki problem, bo jednak wygląda na to, że nie jest jej aż tak mało jak w Splatoonie, gdzie były dosłownie dwa tryby i pięć map przez pierwszy miesiąc. 

Edytowane przez Elanczewski
Gość FunkYoSelf
Opublikowano

Konsole i Gry, PowerPlay, X-kom tego ostatniego nie polecam przy premierach gier.

Gość yaczes
Opublikowano

Gram i musze powiedziec, ze gra jest znacznie bardziej skomplikowana niz sie wydawalo podczas tej krotkiej bety.

Podoba mi sie :)

Opublikowano (edytowane)

Wcześniej pisałem, że będzie dzisiaj zapowiedź pierwszego update'u i faktycznie pokazali kolejnego zawodnika. Max Brass dołączy do walki w następnym miesiącu, a jeszcze w tym miesiącu dodadzą spectator mode

Edytowane przez funditto
Gość FunkYoSelf
Opublikowano

Może to taki Nintendowy sposób na wydawanie niedokończonych gier? Ubi i EA wydają zbugowane (pipi), a Nintendo wydaje piękna grę ale z mniejszą początkową ilością zawartości.

Opublikowano

Szkoda, że nie powalczyli chociaż z jakimiś filmikami z historyjką dla każdej z postaci. W końcu tylu zawodników dali, że aż wstyd czegoś takiego nie zrobić. No ale nie oni jedyni. Mimo wszystko szkoda, bo mocno suche są te gry multi od Nintendo. W Karta już nie gram jak nie ma współlokatora z którym nasuwałem, bo w necie mnie nie interesuje. Nie ma tam absolutnie nic co by mnie przyciągnęło w pojedynkę.

Opublikowano

Też macie problem z poruszaniem się, używając sterowania ruchowego? Próbuję na różne sposoby i nic :/. Całe szczęście, że sterowanie tradycyjnymi przyciskami sprawdza się dobrze.

Opublikowano

Też macie problem z poruszaniem się, używając sterowania ruchowego? Próbuję na różne sposoby i nic :/. Całe szczęście, że sterowanie tradycyjnymi przyciskami sprawdza się dobrze.

Miałem ten sam problem zanim zorientowałem się że źle trzymam joycony ;> Przyjrzyj się dokładnie obrazkowi na początku tutoriala albo wewnątrz pudełka z grą, kontrolery muszą być właśnie w takiej pozycji w innym wypadku gra źle interpretuje nasza ruchy.

Opublikowano

Faktycznie :D. Wielkie dzięki, zajrzenie do instrukcji pomogło. Choć wciąż sterowanie przyciskami jest bardziej responsywne (to akurat normalne), więc pewnie zostanę przy nim.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...