Opublikowano 18 listopada 20177 l właśnie nawet kosmetyczne rzeczy w loot boxach są nie do przyjęcia moim zdaniem, przez element losowości. Jak będę miał ochotę na blastera w tygrysie paski to chce kurwa kupić skórkę w tygrysie paski za 99 centów, a nie kupować skrzynkę w tej cenie z której MOŻE ona wypadnie.
Opublikowano 18 listopada 20177 l 4 godziny temu, Wredny napisał: To chyba graliśmy w inne TLoU - nigdy nie kupiłem tam żadnej giwery, grałem tym, co gierka oferuje podstawowo i nie czułem się jakoś dymany przez ludzi z grubszym portfelem, więc nazywanie multi TLoU "P2W" i to jeszcze "największym systemem" jest sporym przegięciem z Twojej strony. No i stąd pewnie też brak tego shitstormu - bo gierka nigdy P2W nie była. 3 godziny temu, mersi napisał: w tlou sam kupiłem kilka broni czy perków ale nie były to jakieś rzeczy przez które czułem się lepszy od innych, na spokojnie dało rade wszystkich cisnąc z podstawowymi odblokowaniami Wredny a ile grałeś w to multi ? Na youtubie są takie filmiki z The Last of Us od ludzi z ustawionymi perkami , że ten filmik z Vaderem to przy nich pikuś . Rozumiem, że w Battlefroncie 2 czujesz się dymany bo ktoś strzela o 10 % szybciej ? To zobacz jakie różnice są jak ludzie w TLOU sami dobierają perki i bronie. mersi oczywiście , że dało radę ale miałeś utrudnione zadanie i musiałeś nadrabiać skilem w o wiele większym stopniu niż w Battlefroncie 2....kupiłeś bronie i perki bo gra nie pozwalała ci stworzyć postaci którą dobrze by ci się grało i przez to byłbyś skuteczny....to nie P2W ?
Opublikowano 18 listopada 20177 l Jakoś nigdy nie miałem problemów przy graniu w Tlou. Najlepsze perki i tak były dostępne dla każdego. Gorzej jest w takim u4. Patrząc na to co się dzieje w grach EA to mam sporo obaw o następnego BF-a. Już wolę to powalone premium niż kupowanie skrzynek z nadzieją, że może wypadnie to co chcę. Kufa, obawiam się, że Destiny ze swoimi schematami i ich randomowością przegło pałę, bo ludzie mieli meltdown na egzotyki, a korporacje widząc ich popularność postanowiły zapodać płatne skrzynki nie tylko z głupimi kamuflażami(ta, wiem że skrzynki narodziły się w innych grach).
Opublikowano 18 listopada 20177 l Ale dalej zadaje to pytanie skoro nie widzieliście problemu w TLOU to jaki widzicie w BF2 ? Perki może były dostępne ale ich najlepsze kombinacje + bronie to tylko za $$$.
Opublikowano 19 listopada 20177 l 7 godzin temu, McDrive napisał: kupowanie skrzynek z nadzieją, że może wypadnie to co chcę. Możesz sobie skraftować to co chcesz, możesz zdobywać wiadome karty dla danych klas po prostu nimi grając i robiąc związane z nimi challenge.
Opublikowano 19 listopada 20177 l Po ilości streamujących an Twitchu to chyba ostatni Battlefront i czeka go los Deadspacea....
Opublikowano 19 listopada 20177 l Jest taki challenge defender, polega na zbieraniu pkt z wyekwipowaną tą właśnie umiejętnością, u mnie nie zalicza progresu ktoś też tak ma?
Opublikowano 19 listopada 20177 l 9 godzin temu, mmatys85 napisał: Po ilości streamujących an Twitchu to chyba ostatni Battlefront i czeka go los Deadspacea.... I do tego właśnie może doprowadzić na masowa głupia nagonka graczy. Najczęściej tych, którzy w ogóle nie mieli doczynienia z grą. Battlefront to jedna z najlepszych serii ze świata StarWars. Serią zajmują się w tej chwili mistrzowie FPS. Gra którą stworzyli jest świetna i śmiało można było ją wrzucić do TOP3 najlepszych gier w świecie StarWars. Immersją i jakością wykonania bije inne na głowę. Trzeba pamiętać, że to nie jest podstawka AAA z mikropłatnościami za 250zł To podstawka z DLC (wcześniej Battlefieldy z premium kosztowały 500zł na premiere). za 250zł. Mikropłatności i tak nie dają większej przewagi niż gadżety, które były poblokowane w DLC z Premium. Układ był uczciwy. Darmowe DLC za odrobinę więcej grindu. I tak nie ma potrzeby odblokowywania wszystkiego w grze. Można odblokować to z czym chce się grać, a to nie zajmuje tak dużo czasu.
Opublikowano 19 listopada 20177 l 15 minut temu, Drantzell napisał: I do tego właśnie może doprowadzić na masowa głupia nagonka graczy. Najczęściej tych, którzy w ogóle nie mieli doczynienia z grą. Battlefront to jedna z najlepszych serii ze świata StarWars. Serią zajmują się w tej chwili mistrzowie FPS. Gra którą stworzyli jest świetna i śmiało można było ją wrzucić do TOP3 najlepszych gier w świecie StarWars. Immersją i jakością wykonania bije inne na głowę. Trzeba pamiętać, że to nie jest podstawka AAA z mikropłatnościami za 250zł To podstawka z DLC (wcześniej Battlefieldy z premium kosztowały 500zł na premiere). za 250zł. Mikropłatności i tak nie dają większej przewagi niż gadżety, które były poblokowane w DLC z Premium. Układ był uczciwy. Darmowe DLC za odrobinę więcej grindu. I tak nie ma potrzeby odblokowywania wszystkiego w grze. Można odblokować to z czym chce się grać, a to nie zajmuje tak dużo czasu. xD No tak, popłacz się, bo Ci fee gracze, robią głupią nagonkę na Twoją ukochaną grę. Bardzo dobrze, że szambo w końcu wybiło, bo teraz wyleje na innych wydawców i może w końcu powoli zakończy się etap robienia gier AAA z systemami mikropłatności rodem gówien z google playa.
Opublikowano 19 listopada 20177 l Wolałbym żeby społeczeństwo graczy właśnie szambem nie było, i żeby byli bardziej kumaci.
Opublikowano 19 listopada 20177 l O czym my rozmawiamy tutaj. Są tak bezczelni, że nawet nie kryją się z faktem, że ceny były ustawione pod sufit tylko po to, żeby zobaczyć czy przejdzie. - po ile to plejstejszyn 5? - 8000 - lol, nope - no dobra, niech będzie 2000 Marketing wzorowany na arabusach z targowiska. Edytowane 19 listopada 20177 l przez Sebas
Opublikowano 20 listopada 20177 l Dla mnie ta gra powinna zostać migiem wycofana ze sprzedaży a EA należy się zbiorowy pozew do sądu. Serio.
Opublikowano 20 listopada 20177 l EA to zwykle korpo z inwestorami ktore ma za zadanie golic kase z graczy i tylko straty zielonych papierkow moze na nich podzialac. Bardzo dobrze ze sie stalo jak sie stalo. Nie wroze EA jakiegos wielkiego upadku czy straty licencji na Star Wars ale bardzo dobrze ze dostali finansowo po (pipi)e. Cenna lekcja i przestroga dla inncyh wydawcow.
Opublikowano 20 listopada 20177 l 9 godzin temu, Drantzell napisał: Wolałbym żeby społeczeństwo graczy właśnie szambem nie było, i żeby byli bardziej kumaci. A ja wolałbym żeby było mniej takich graczy jak Ty co bronią czyste korpo i te ich taktyki do upadłego.
Opublikowano 20 listopada 20177 l szkoda, bo pograłem trochę w weekend i gra jest naprawdę bardzo dobra. W multi pyka się bardzo przyjemnie, a kampania jest chyba najlepsza od czasów - bo ja wiem - Force Unleashed? Jedi Academy?
Opublikowano 20 listopada 20177 l W dniu 19.11.2017 o 09:37, asax napisał: Miód na moje oczy, bardzo dobrze, niech zdychają chciwe złodzieje.
Opublikowano 20 listopada 20177 l 10 godzin temu, Nemesis napisał: Dla mnie ta gra powinna zostać migiem wycofana ze sprzedaży a EA należy się zbiorowy pozew do sądu. Serio. Nie rozumiem tej g ównoburzy w okół tej gry. Wypowiadają się ludzie, którzy nawet nie grali w pełną wersję, a opinie biorą tylko i wyłączenie z krytyki innych ludzi. Ja kupiłem grę świadomie i wiedziałem, że tam są mikrotranzakcję, bo nikt tego nie ukrywał, od razu założyłem, że będę grał w tą grę czyli poświecę trochę godzin na nią. Od premiery bez żadnej spiny mam odkrytych dwóch najdroższych bohaterów i kilka kart. Jakoś nie widzę w grze problemu że ktoś ma karty lepsze ode mnie i przez to przegrywam itp. Zastanówcie się czy jest sens wylewać tyle jadu w internecie na rzecz której się nawet nie spróbowało. WTF co się dzieje z dzisiejszymi graczami, chcieliby mieć wszystko od razu odblokowane na starcie, nie kumam tego.
Opublikowano 20 listopada 20177 l Nie rozumiesz? Ciekawe czy pojmiesz za kilka lat gdy w każdej grze będą loot boxy, a Ty będziesz musiał dodatkowo zapłacić za przyklaodowo true ending. To jest rak branży i lepiej się go pozbyć we wczesnych etapach, a nie walczyć z przerzutami.
Opublikowano 20 listopada 20177 l Najbardziej to szkoda mi w tym momencie DICE. Grupa naprawdę mega zdolnych ludzi odwaliła kawał świetnej roboty i stworzyli naprawdę bardzo dobrą grę, która teraz zbiera OGROMNY hejt tylko przez decyzje korposzczurów z EA. Ehh smutna jest to sytuacja, smutna. Swoją drogą zdążyłem już zagrać parę męczy, grałem bez żadnych kart ani żadnych odblokowanych postaci i nie przekodziło mi to w kilkukrotnym nabiciu killstreak'a 30-tu paru fragów. Następnym razem ponagrywam parę akcji co lepszych i może zmontuję, jakiś fajny materiał.
Opublikowano 20 listopada 20177 l 4 godziny temu, jaro napisał: Nie rozumiem tej g ównoburzy w okół tej gry. Wypowiadają się ludzie, którzy nawet nie grali w pełną wersję, a opinie biorą tylko i wyłączenie z krytyki innych ludzi. Ja kupiłem grę świadomie i wiedziałem, że tam są mikrotranzakcję, bo nikt tego nie ukrywał, od razu założyłem, że będę grał w tą grę czyli poświecę trochę godzin na nią. Od premiery bez żadnej spiny mam odkrytych dwóch najdroższych bohaterów i kilka kart. Jakoś nie widzę w grze problemu że ktoś ma karty lepsze ode mnie i przez to przegrywam itp. Zastanówcie się czy jest sens wylewać tyle jadu w internecie na rzecz której się nawet nie spróbowało. WTF co się dzieje z dzisiejszymi graczami, chcieliby mieć wszystko od razu odblokowane na starcie, nie kumam tego. Ja też kupiłem grę świadomie, gram od premiery i bawię się świetnie, mam trzech bohaterów, trochę kart, nawet ulepszonych, ale -- nie mam zamiaru bronić systemu skrzynek i rozwoju postaci. Tu nie chodzi o to że ktoś może mieć lepsze karty. Pamiętajmy, że kryształy póki co są niedostępne, a jeśli inni mają lepsze karty, to tylko dlatego że a) grali w grę dłużej, b) kupili skrzynki zamiast bohaterów, i najważniejsze: c) mieli po prostu szczęście przy losowaniu przedmiotów ze skrzynek i dostali interesującą ich kartę. Podstawowe wersje można zrobić samemu za 40 części, ale kolejne ulepszenia to 80, 160, 320, to naprawdę dużo. W dodatku zdublowane karty zmieniają się na kredyty w ilości 200 od sztuki, więc przy skrzynce kosztującej 2200, przy 3 duplikatach jesteśmy w plecy 1600 kredytów. Do tego dochodzi idiotyczne rozwiązanie nieuzależniające otrzymanych kredytów od wyników w grze. Ja widzę bardzo dobrą grę, ale ze spier.dolonym systemem, gdzie nie możemy pokierować rozwojem postaci wedle własnego uznania, bo jest zbyt losowy i niesprawiedliwy.
Opublikowano 20 listopada 20177 l Nie grałem, nie mam zamiaru, bo gra tylko do multi mnie nie interesuje, ale i tak się wypowiem Cieszę się, że EA ma ostatnio pod górę, cieszę się na "nagonkę tych niekumatych graczy", cieszę się, że musieli wycofać się (choćby chwilowo) ze swoich złodziejskich zapędów. Wrzucają ten szajs do każdego swojego tytułu, gracze już rzygają kartami/lootboxami itp... No i Star Wars zasługuje na dużo ciekawsze tytuły, niż jakieś multiplayerowe strzelanki, więc też mi los tej gierki koło hooya lata (1313 poproszę). Ale nie bardzo rozumiem, że ktoś płacze, że musi poprzez grę odblokowywać zablokowane od nowości postacie... Przecież takie coś jest w grach od zarania dziejów! Zamiast się cieszyć, że jest coś, co motywuje do gry, że za parę meczyków w końcu zdejmiemy kłódkę z upragnionego Vadera itp to tu szlochy, że nie jest dostępny od początku... No ludzie... To po co w takim razie grać w taki tytuł, w którym wszystko, co można odblokować wraz z progresem, byłoby dostępne od początku? Chyba tylko dla trofeów/aczików...
Opublikowano 20 listopada 20177 l 2 godziny temu, Qra napisał: W dodatku zdublowane karty zmieniają się na kredyty w ilości 200 od sztuki zielony dubel 400, niebieski 800 kredytów. Powinni wprowadzić jeszcze zamianę niechcianych kart na crafting parts.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.