Skocz do zawartości

Darksiders 3


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Trudno się rozwodzić nad samą Furią skoro tylko model postaci i jej stęki są pokazane, nawet chyba jeszcze nie wiadomo kto pod nią podkłada głos (tutaj czy War czy Death poprzeczke ustawili wysoko). Pre alpha pre alphą ale taki nudnawy ten filmik, chociaż usprawnienia graficzne widać gołym okiem. Ten bicz i biedota ataków rzeczywiście nie porażają, zobaczymy jak będzie dalej i z magią.

 

Ale design bossa zdecydowanie na +

Opublikowano

Przeskipowałem na szybkosci bo mnie juz ogladanie gameplayów nie kreci.

Bezjajecznosc walki? Check

Tragiczny design głównej bohaterki? Check

Fajny swiat? Check

Bedzie grane, ale na razie nie wyglada to lepiej niz poprzednie czesci.

Opublikowano

oczywiście :pawel:

 

No sorry, ale wg mnie grze brakuje tylko szlifów, których w prealphie często brakuje. Tu poprawa animacji, tu lepszy impakt uderzenia i tak dalej. A tak to wygląda na fajny AA tytuł.

Gość suteq
Opublikowano

Z wyglądu może tak, ale nie wiadomo jak z zawartością i różnorodnością. Jak na razie to wygląda na expansion pack do 2. A ta nijaka walka to już w ogóle. :/ 

Opublikowano

Panie i Panowie, ta gra zapowiada się na crapa. Po tym co zobaczyłem na filmiku skreślam ją już tu i teraz. To co że pre-alpha? Całą grę zmienią i poprawią? Nie sondzę...

Opublikowano

Mam podobnie jak poprzednicy, ale crapem bym tego nie ochrzcił i zwalam to na bardzo wczesny build.

Owszem - bohaterka nijaka, trzy ciosy na krzyż, brak mocy i ten ciągły odgłos smagania biczykiem (czułem się, jakbym jakieś porno S/M oglądał). No i ten cartwheel jako unik - wygląda efektownie, ale wydaje się być zupełnie bezużyteczny. Może to spaczenie Automatą, ale tam unik powodował lekkie slo-mo i otwierał możliwość kontry - do poprawy.

 

Za to styl graficzny, za który lubię serię, design poziomów, eksploracja (to przejście pod autobusem - lubię takie ukryte dróżki), wygląd bossa, bujanie się na lince - to mi się podoba. Więcej powera, większa różnorodność ciosów, magia, uzupełnienie o konkretne odgłosy, pompatyczną muzykę, plus jakaś broń dystansowa (serio, dajcie jej jakąś giwerę, niech to trochę DMC przypomina, żeby mieszać ataki) i powinno być dobrze.

Opublikowano (edytowane)

Czary a nie spluwy, wg wiki bardziej z niej czarodziejka niż wojownik w porównaniu do braci z poprzednich części. Chyba ogarnę komiksy, może tam coś więcej o niej pokazują.

 

Jak dadzą buffy, jakieś magiczne pociski, tornada i burze na poziomie tych z Dragon's Dogmy to się nie obrażę.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Fatalnie prezentuje się ten gameplay, wiadomo że do premiery jeszcze sporo czasu ale strasznie to ślamazarne, bez wyrazu, nudne i ten design babki + walenie z bicza kompletnie bez mocy.

Opublikowano

Jakby poprzestali na samej zapowiedzi to byłoby super, ale gameplay z wersji pre-early-alpha-0.001 niestety w ogóle nie grzeje. D1 uwielbiam, D2 było miłym sequelem, tak czy inaczej D3 dam szansę, ale cholera, ktoś tu nie umie w PR.

Opublikowano

Po trzygodzinnej sesji w Automatę po 2 minutach zwyczajnie olałem ten materiał. Crapem raczej nie będzie ale wolę już kupić remaster God of War III.

Chryste Panie, co ja tu czytam? Jakby seria Darksiders stała kiedykolwiek walką a nie ekspoloracją świata i rozwiązywaniem zagadek. Jeszcze to porównanie to Automaty. Brakuje, żebyś Zeldę od której DS bierze inspiracje porównał do Automaty i bede sie śmiał do upadłego.

 

Pokazali przede wszystki to, że to bedzie produkcja AA, która nikogo nie zawchyci technologicznie, jak już to artystycznie. O tym trzeba pamiętać. Bicz nie ma powera i tak pewnie bedzie finalnie ale dla mnie żadna z postaci z poprzednich DS nie miała dobrego stylu walki. Nie pokazali tego, co najlepsze w serii, czy eksploracji i zagadek, bo wątpię żeby zrezygnowali z tego na rzecz większej ilości pojedynków.

Wyglada jak typowe Darksiders a że niektórzy sie spodziewali gry AAA z niewiadomo czym, to ich sprawa. Nawet udźwiękowienie w jednym miejscu takie samo, jak w dwójce. Na plus, że nie bedzie juz tego niepotrzebnego systemu RPG z dwójki i zakładaniem cięższych zbroi czy mocniejszej kosy.

Opublikowano

Tym bardziej, ze po ukonczeniu playthrough 2 do niczego sie juz nie nadawala.

Fury moze miec wiekszego powera po upgrade'ach i tam wlasnie odczujemy moc bicza...albo i nie. Tak czy owak przygoda bedzie pewnie dlugasna i dungeonowanie znow bedzie rajcowalo jak w poprzednikach.

Opublikowano

Dadzą jakis miecz czy lunar i problem zniknie bezjajecznego bicza. Grunt żeby był fajny świat i będzie grane.

Gość ragus
Opublikowano

Strasznie słabo to wygląda. Estetyka WoWa z około 2004 roku + drewniane animacje.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...