Mroku 1 005 Opublikowano 8 grudnia 2017 Opublikowano 8 grudnia 2017 14 godzin temu, zagul napisał: W pewnym momencie gra bardzo wymusza robienie zadań pobocznych. Pomiędzy jednym, a kolejnym zadaniem głównym jest 3 levele różnicy (25 ->28). To jest ok. 30k expa, a zadanie daje ok. 3k. Przez to rozgrywka się bardzo wydłuża. To jest jedna z gorszych rzeczy w tej grze. Ogolnie gra nie ma startu do Black Flag'a.. To juz Unity mi sie bardziej podobalo. Gra jest monotonna i dodatkowo wymusza robienie jakis beznadziejnych zadan pobocznych. 1 1 Cytuj
Gość Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 5 godzin temu, Mroku napisał: Gra jest monotonna i dodatkowo wymusza robienie jakis beznadziejnych zadan pobocznych. Wymusza?? Przecież jak nie chcesz to nie musisz ich robić. Tak było w każdej odsłonie AC - zadania poboczne były OPCJONALNE. Cytuj
zagul 326 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 5 godzin temu, SebaSan1981 napisał: Wymusza?? Przecież jak nie chcesz to nie musisz ich robić. Tak było w każdej odsłonie AC - zadania poboczne były OPCJONALNE. Tak, wymusza. W dniu 8.12.2017 o 08:21, zagul napisał: W pewnym momencie gra bardzo wymusza robienie zadań pobocznych. Pomiędzy jednym, a kolejnym zadaniem głównym jest 3 levele różnicy (25 ->28). To jest ok. 30k expa, a zadanie daje ok. 3k. Przez to rozgrywka się bardzo wydłuża. Cytuj
PiotrekP 1 933 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 "Gry są za krótkie!" "Gra jest wydłużana na siłę!" Zdecydujcie się w końcu. Ten sposób wydłużania i tak nie jest tak chamski i durny jak choćby w innych RPG gdzie musisz tyrać na drugi koniec mapy po klucz do drzwi, które by można rozwalić posiadaną bronią. A mi gdzieś sie skryła jakaś lokacja i za luja nie mogę jej znaleźć, żeby wbić tą trofkę. Cytuj
Cottage 343 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 3 godziny temu, PiotrekP napisał: A mi gdzieś sie skryła jakaś lokacja i za luja nie mogę jej znaleźć, żeby wbić tą trofkę. Mi wczoraj wpadła, sprawdź czy jakiś garnizon nie omiąłeś lub znak zapytania, ja tak miałem myślałem, że mam już wszystko ale zawsze coś pominąłem. Cytuj
PiotrekP 1 933 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 Pozostaje tylko sprawdzanie po kolei każdej dzielnicy na maks zblizeniu. Czasem można (?) nie zauważyć bo zleje się z mapą. Sprawdzałem na maks oddaleniu co je widać ale nic nie znalazłem. Cytuj
Cottage 343 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 28 minut temu, PiotrekP napisał: Pozostaje tylko sprawdzanie po kolei każdej dzielnicy na maks zblizeniu. Czasem można (?) nie zauważyć bo zleje się z mapą. Sprawdzałem na maks oddaleniu co je widać ale nic nie znalazłem. Sprawdź jeszcze to: Special Locations:-Hotep Cavern (This location is not found by the Viewpoints, so travel from Siwa to Qattara Depression along the main road and it is just inside the Qattara border)-Bureau of The Hidden Ones (Appears after completion of main story line quests, located in Memphis)(Credit to Novice Altair)-Eesfet Oon-m'Aa Poo (You need all 12 stone circles to access it and once accessed you need 50 Silica to activate the mechanism .The access point is in the Sphinx Passageway in the large room with the blue lights shining from the ceiling down onto the scale model of Egypt and the pyramids. The panel you interact with is on the edge of the circle facing the direction from which you enter)-Dionysias Wharf (This location is not found by the Viewpoints, it is located in Faiyum, on the peninsula next to the Sea of Sobek Anchorage)-Abandoned Fishing Village (possibly isn't found by Viewpoints, located halfway between Beached Trireme Camp and Taweret Stone Circle on the coast) Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 Jako wielki fan Assassin's Creed po raz pierwszy zdecydowałem się nie kupować asasyna na premierę. Teraz kiedy go kupiłem z lekkim poślizgiem, okazało się, że na premierę nie kupiłem najlepszego asasyna od lat. Co prawda dopiero dotarłem do Aleksandrii i przegranych mam 6 godzin, ale struktura gry się zmieniła na lepsze. Nie wiedziałem, że to powiem ale pięknie w grze wygląda HUD, a AC słynie z tego, że graczy HUDem wkvrwiał. Gra zachęca do tego żeby odkryć każdy ?, żeby zajrzeć w każdy kąt i wykonać każde zadanie poboczne. Odkrywając nową lokację aż chce się ją najpierw oczyścić zanim przejdzie się dalej. Już wiem, że ACO będzie wysoko w personalnym rankingu. I moja największa obawa okazała się jak na razie bezpodstawna. Bayek jest ciekawy i fabuła też mnie interesuje i chce się ją pchać na przód. Ale dziwić się chyba nie można bo za grę odpowiada najlepszy team Ubisoftu. 1 1 Cytuj
messer88 6 658 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 Jak ta gra działa na amatorze ps4? Gdzieś czytałem że jakiś patch coś s(pipi)ił to jakieś ważne sprawy czy można raczej spokojnie sobie zagrać? Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 24 minuty temu, messer88 napisał: Jak ta gra działa na amatorze ps4? Gdzieś czytałem że jakiś patch coś s(pipi)ił to jakieś ważne sprawy czy można raczej spokojnie sobie zagrać? Patch zrypał grafike jak masz pecha i złapiesz buga to miejscami gra wygląda jak z PS3+ 8bitowe drzewa i budynki w oddali są bez teksturowymi sześcianami. Grać można ale potrafi wkoorwić,w jednym miejscu wszystko wygląda super aż sie zatrzymujesz żeby podziwiać widoczki a za sekunde sie odwrócisz i popatrzysz w inne miejsce to zawału można dostać. 1 Cytuj
PiotrekP 1 933 Opublikowano 9 grudnia 2017 Opublikowano 9 grudnia 2017 Platyna wpadła. 67h na liczniku, ale zostały zadania poboczne, arena i hipodrom. Z jednej strony świetnie zrobiony, żyjący świat, z drugiej niewykorzystany potencjał w kilku kwestiach. Origins wskakuje na moje trzecie miejsce w serii, po Brotherhood i Black Flag. Do pierwszego fabularnego DLC robie sobie przerwe, jak na mnie 67h jednej gry w jakieś 6 tygodni to niemal narkotyk, bo cioralem w niego prawie codziennie. 4 Cytuj
Yakubu 3 047 Opublikowano 10 grudnia 2017 Opublikowano 10 grudnia 2017 Nie jara mnie ta gra nawet w jednym procencie, liczyłem, że jak gra będzie cienka to chociaż sobie pozwiedzam Egipt i sprawi mi to przyjemność, ale tak nie jest. Cały czas ten tytuł mnie nudzi i gram z niechęcią. Główne misje to póki co "weź idź pozaznaczaj sokołem kilku gości w forcie i wyeliminuj wszystkich/zakradnij się i rozwal jednego najważniejszego. Do tego MILIARD nieinteresujących zadań pobocznych, miliard pierdół potrzebnych do ulepszenia ekwipunku, miliard znaczków, milionznajdziek, milion innych rzeczy, wszystko to nudne, żmudne... yhh rany, ta gra to dla mnie męka, dam jeszcze szansę, ale wątpię, że mi się spodoba. Za to sam Egipt wspaniały, tylko ta gra... kurwa 1 Cytuj
kacprzak1991 196 Opublikowano 10 grudnia 2017 Opublikowano 10 grudnia 2017 Wydaje mi się ze do gry trzeba podchodzić w momencie gdy mamy ochotę w danym momencie na sandboxa;) pograj narazie w jakieś fpsy a później zasiądź do ac;) Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 10 grudnia 2017 Opublikowano 10 grudnia 2017 Ja miałem ogromną ochotę na sandboxa. Wymaksowałem dodatek do Horizona i wciąż mi było mało. I w końcu w moje ręce trafił ACO. Matko jakie to dobre. Gra wciągnęła mnie w ten sam schemat działania. Poznaję nową lokalizację - odkrywam wszystkie wieże - czyszczę teren że wszystkich ? - robię wszystkie misje poboczne - robię misję wątku głównego. I tak cały czas. Teren jest przeogromny i piękny, zróżnicowany co jest dla mnie zaskakujące. Jest bardzo dobrze. Od początku bylem sceptyczny bo starożytny Egipt średnio pasował mi do AC i uważałem, że Ubi powinno zrobić osobną grę w Egipcie, ale nie AC. Ale myliłem się. To świetnie się zazębia. Najlepsza gra Ubi od lat. Chyba od Black Flaga. 1 Cytuj
darkos 4 342 Opublikowano 10 grudnia 2017 Opublikowano 10 grudnia 2017 A ty w piramidzie byleś ? Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 10 grudnia 2017 Opublikowano 10 grudnia 2017 Nie, są w oddali na nieodkrytym jeszcze terenie Mam dopiero 12 godzin za sobą, 16 lvl postaci więc tak naprawdę tylko liznąłem nowego asasyna Cytuj
Boomcio 4 190 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 To jakby inna gra, niż uniwersum assa, ale faktycznie mogli zrobić inną grę na tej miejscówce. Btw czekam na watch dogs 3... Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opłaca się inwestować w wierzchowce? Bo chce za 5000 kupić sobie legendarnego wielbłąda, ale może z rozwojem fabuły mi taki wpadnie? Cytuj
Cottage 343 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 moim zdaniem takimi pierdołami to zajmij się jak skończysz gre, oprócz tego kończąc niektóre z questów dostajesz ubranie/oraz "pojazdy" Cytuj
PiotrekP 1 933 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 13 minut temu, Voytec napisał: Opłaca się inwestować w wierzchowce? Bo chce za 5000 kupić sobie legendarnego wielbłąda, ale może z rozwojem fabuły mi taki wpadnie? Ja w sumie nic nie kupowalem. Bronie wpadaja same, koni sie nie oplaca. Teraz mam 133k tych monet, bo posprzedawalem wszystko co mi bylo zbyteczne. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 19 godzin temu, Voytec napisał: Nie, są w oddali na nieodkrytym jeszcze terenie Mam dopiero 12 godzin za sobą, 16 lvl postaci więc tak naprawdę tylko liznąłem nowego asasyna A teraz uświadom sobie że za piramidami jest jeszcze drugie tyle mapki i to dużo bardziej zróżnicowane i imo ciekawsze niż to co do tej pory widziałeś w grze.Gra jest prze ogromna i robi wrażenie widoczkami,ofc jak sie grafanie zbuguje Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 Tak sobie gram i myśle, że chyba przesadzili z terenem. Z jednej strony niesamowicie dopracowany i ogromny teren i za to twórcom należy sie szacunek, a z drugiej jest tak duży, że przy moim sposobie grania nie zdążę wszystkiego zrobić do momentu aż przyjdzie znużenie, bo kiedyś ono przyjdzie. Cytuj
kudlaty88 494 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 (edytowane) @Voytec no kiedyś sie musi znudzić ale bardziej przez gamepay niż przez świat bo jest naprawdę fajny i różnorodny.Mam 67h i nadal niektóre miejscówki zaskakują mino buga z grafa to design robi mocno. Jutro łatka 1.10 i ma naprawić buga z grafiką,jaram sie. Patch 1.1.0 will be deployed on all platforms tomorrow December 12th. Patch Sizes PS4: ~3GB Xbox: ~3GB PC: TBC Please find the latest changes below. Patch Highlights Added a new “Nightmare” difficulty mode Added an NPC scaling option, “Enemy Auto-Level”, that makes enemies’ level scale up to player’s level Please note: Enemy levels will only scale up to player level, they will not scale down Added a new “Horde Mode” to the Arena [PC] Added support for HDR display System Improved general game stability Adjusted the balance of the economy by reducing the price of Lion Claw and Leopard Fur Capped the number of Trinkets and Animal Goods to 999 Fixed rare occurrence of world paused state due to a terrain node priority change [PC] Fixed stuttering on NVIDIA graphic cards when playing in borderless mode [PC] Improved Performance Tools functionality Graphics & Audio Improved texture streaming selection to allow for more high-resolution texture Increased the distance at which we display the higher quality fake geometry of Alexandria Improved the view distance of the Siwa temple Improved the level of details of the Hemon Mastaba location Improved the quality of the Photo Mode picture taken while playing with HDR enabled Fixed loading grid setups for tall palm tree fields to improve their view distance Fixed far shadow popping transition issue when updated during the time of day cycle Fixed shadow culling issue in the great library of Alexandria during sunrise and sunset Fixed a visual issue on bows when switching them while out of combat Fixed a visual issue with quivers Fixed an issue which prevented music from playing again in the quest “Aya: Blade of the Goddess” Fixed missing voice-over during various cinematics Fixed a sound issue when using Overpower on certain NPCs Fixed various repeating voice and sound effects Fixed an issue that could cause multiple music tracks to overlap Fixed multiple out of place audio lines in the Arena [Xbox One X] Increased the texture memory budget to allow for more usage of higher resolution texture [Xbox One X] Increased the terrain memory budget to reduce terrain popping when the camera rotates [Xbox One] Fixed some trees not using high-resolution texture [PC] Fixed white squares appearing in windowed mode on 4K monitor [PC] Fixed an issue with the Reset graphic option World Fixed several areas in the world where the player could encounter collision issues Fixed various issues with the level of details of world objects, NPCs, and vehicles Gameplay Improved NPCs reactions Fixed the health regeneration that could stop working after gaining health from Health on Hit/Kill weapon attributes Fixed the unlock of the Old Habit achievement/trophy for player who have met the conditions Fixed various issues preventing the “Game Progression” statistic to reach 100% Fixed the "No Limits" Ubisoft Club Classic Challenge from not unlocking Fixed an issue with the Ubisoft Club Classic Challenges that were not showing as unlocked even if they had been completed Fixed an issue that could cause the controller to vibrate indefinitely in the score screen of the Hippodrome Fixed an issue where the playable character could lose its inventory when fast traveling from the Bathhouse Fixed an issue where Senu could pass through the world Fixed an issue that allowed thrown torches to inflict poison or bleed effect Fixed some loading issues while using Senu Fixed various issues with the spawning of NPCs Fixed various issues causing the player character to remain stuck Fixed various navigation and animation issues with the playable character Quest Improved the navigation of the Rebels during the quest “A Rebel Alliance” Improved various cinematic transitions Fixed an issue where the playable character could remain stuck or fall through the world during the quest “The Battle of the Nile” Fixed an issue where the playable character could lose its equipped weapons during the quest “The False Oracle” Fixed an issue preventing the playable character from dealing damage to crocodiles during the quest “Blood in the Water” Fixed an issue preventing the quest objective marker to be displayed during the quest “Family Reunion” Fixed an issue that could cause the player to lose the prisoner during the quest “His Secret Service” Fixed an issue that could cause a gladiator to remain stuck with the playable character during the quest “The Crocodile Jaws” Fixed an issue causing Daily Quests from disappearing from the Quest Log Fixed an issue that could prevent the “Control Nuisance” Daily Quest from giving its reward" Fixed an issue that could prevent the dialogue scene from playing during the quest “Blood in the water” Fixed an issue that could prevent Hallucinations from ending during Taimhotep's Song Fixed an issue that could make the quest “Children of the Streets” impossible to complete Fixed an issue that could prevent the key for Eudoros’ chest to appear in the inventory in the quest “End of The Snake” Fixed an issue that could cause Cleopatra to die at the end of the quest “Way of the Gabiniani” Fixed an issue forcing Bayek to receive a spear instead of a bow during the chariot fight of the “The Battle of the Nile” quest Fixed an issue that could cause Aya to spawn as Bayek Activities Increased the number of Drachmas rewarded by Hippodrome tournaments Tweaked controls sensitivity in Hippodrome Fixed an issue that could prevent the introduction cinematic of Seleucid from playing Fixed an issue that could prevent the use of bows in the Arena User Interface Added Hood, Hair, and Beard customization options in the Gear menu Added an “Uncompleted Locations” filter to the World Map Added a “friends-only” pictures filter to the World Map Added the option to hide the Compass and the Enemy Proximity Feedback on the HUD Improved on-screen feedback with Friend Challenges in Arena Increased display time of the on-screen feedback when the playable character gets hit by an arrow Changed input button for the Compare Equipped action Fixed various icon issues in the World Map Fixed an issue with the Trial of the God reward being displayed incorrectly in the Quest Log Fixed an issue with the quest objective of Trial of the Gods appearing below the world [PC] Fixed the display of Photo Mode pictures captured on multi-monitor configuration [PC] Enabled Eye Tracking by default [PC] Added “Quit to Desktop” option to the pause menu Edytowane 11 grudnia 2017 przez kudlaty88 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 O, nowy poziom trudności. Gram od startu na hardzie i jest... taki jak w każdym innym asasynie. Oczywiście dla przeciwników z czaszka jesteśmy na strzała ale z tymi na równym poziomie nie ma dużego wyzwania. Zobaczymy Nightmare Cytuj
darkos 4 342 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 13 godzin temu, Voytec napisał: Opłaca się inwestować w wierzchowce? Bo chce za 5000 kupić sobie legendarnego wielbłąda, ale może z rozwojem fabuły mi taki wpadnie? Nie. Opłaca się tylko śmigać na koniu z tego względu że jest zwrotniejszy i szybszy, co przydaje się przy ucieczkach. Wszystkie konie są tak samo szybkie, różnią się tylko wyglądem. A jeśli są różnice to ja ich nie zauważyłem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.