Opublikowano 10 lutego 20187 l Często ostatnia lokacja jest punktem bez żadnego oznaczenia na mapie, o ile pamiętam to była jakaś jaskinia którą niemal nie sposób przeoczyć po drodze gdzieś jadąc pomiędzy dwoma rejonami. Ale po narzekaniach, poprawiono to w Patchu więc już żadna lokacja nie jest zglitchowana.
Opublikowano 12 lutego 20187 l Kilka zdjec z gry. Mam nadzieje, ze nie ma spoilerow. Edytowane 12 lutego 20187 l przez Gość
Opublikowano 12 lutego 20187 l Po ostatniej aktualizacji gra jest niegrywalna, kamera kierowana przez nas zmienia automatycznie punkt widzenia na inny kierunek. Ktoś coś?
Opublikowano 13 lutego 20187 l Ale o której aktualizacji mowa? I co najważniejsze o jakiej zmianie kamery mówisz? Bo nic takiego nie zauważyłem, aczkolwiek przyznam się, że gram dopiero od ok tygodnia, gdzie aktualizację miałem już zainstalowaną
Opublikowano 13 lutego 20187 l Uff w końcu... 60h za mną, gra na 100% do platyny brakuje mi jednego trofea, tego ze sprzedaniem 100 badziewi za jednym razem. Przez przypadek sprzedałem wszystkie jak miałem koło 80 i nie chce mi sie znów zbierać 100. Co na plus to piękna oprawa, ciekawe lokacje, to chyba jedyne co trzymało mnie przy tej grze. Schematyczne do bólu walki, ponad 100 pobocznych zadań praktycznie niczym się od siebie nie różniących. Generalnie fajna przygoda ale po jakimś czasie zaczyna się robić strasznie nużąco, po tym tytule mam teraz wielką niechęć do gry z otwartym światem. Ale na pewno to fajny powiew świeżości w świecie assasynów i oby dalej szli w takim kierunku. Edytowane 13 lutego 20187 l przez zagroo
Opublikowano 15 lutego 20187 l Nareszcie nowy, dobry AC. Ostatni raz tak dobrze bawiłem się przy 4. części. Trochę obawiałem się klimatu starożytnego Egiptu, zrezygnowania z walki z Templariuszami i faktu, że znów nie będzie wielu budynków po których można skakać. Na szczęście te obawy okazały się złudne i gra jest mega miodna. Nowe mechaniki, ciekawa fabuła i klimat Kreda Asasynów zrobił swoje. Faktycznie po dłuższym czasie gra staje się monotonna i można przejeść się otwartym światem, ale mimo wszystko zasługuje na laury pochwalne. Obecnie mam ~110h w grze, łącznie z DLC (które swoją drogą jest mało ciekawe), wszystko na 100%, platynka wbita i ogarnięte wszystkie wyzwania w Ubisoft Clubie. No nic, teraz pozostaje czekać na ten cały tryb edukacyjny ze zwiedzaniem Egiptu i drugi ostatni DLC. Sprawdzę na pewno Btw, witam Wszystkich, mój pierwszy post.
Opublikowano 16 lutego 20187 l Ponoć drugie dlc nie będzie ostatnim, ale na szczegóły musimy jeszcze trochę poczekać. Ubisoft planuje rozwijać swoje gry przez około 2 lata, wiec moze doczekamy się dlc z Rzymem w roli głównej?
Opublikowano 16 lutego 20187 l A ja mam season pass dodany do Zlotej Edycji i juz 150 godzin wbite. Jak tak dalej pojdzie to bedzie to gra w ktorej spędziłem najwiecej godzin.
Opublikowano 16 lutego 20187 l 4 godziny temu, BEBZ napisał: Skąd info, że nie będzie ostatnim? Tu jest artykuł a w nim źródło: http://www.pssite.com/news/61401/assassin-s-creed-origins-wiecej-dodatkow-mniej-nowych-odslon.html
Opublikowano 22 lutego 20187 l Oho. Trofea spadly ze 100% na 96. Czyli znow bedzie co robic w Origins
Opublikowano 23 lutego 20187 l Wiem, że było trochę zawirowań i aktualizacji, jednak nie śledziłem tematu od początku, więc zapytam: jak od strony technicznej prezentuje się ta gra na XOX? Jest na czym zawiesić oko, śmiga płynnie, jak z bugami itp?
Opublikowano 4 marca 20187 l Pierwszy raz czuje lekki powiew świeżości w tej serii. Walka a'la biedniejsze Dark Souls jakos efektowna nie jest i chyba ładniej wchodzila choreografia zabojstw w poprzedniczkach, ale juz parkour jest przyjemniejszy (dosc trzymania R2). Miło się biega po Egipcie i skrada w krzakach.
Opublikowano 7 marca 20187 l Swoją drogą pytanie - też tak macie, że przy biegu przed siebie postać wam się blokuje i tak jakby zacina między spacerem a biegiem? Pytam bo nie wiem czy to wina pada czy coś się pochrzaniło w grze? Wcześniej takie kwiatki nie miały miejsca... Dodam tylko, że gram na PS4.
Opublikowano 7 marca 20187 l W dniu 4.03.2018 o 13:19, _Red_ napisał: Walka a'la biedniejsze Dark Souls Ale nie obrażaj Soulsów xD Godzinę temu, Matriks_1111 napisał: Swoją drogą pytanie - też tak macie, że przy biegu przed siebie postać wam się blokuje i tak jakby zacina między spacerem a biegiem? Pytam bo nie wiem czy to wina pada czy coś się pochrzaniło w grze? Wcześniej takie kwiatki nie miały miejsca... Dodam tylko, że gram na PS4. Nie pojawia się u mnie coś takiego
Opublikowano 7 marca 20187 l 1 minutę temu, _Be_ napisał: Nie pojawia się u mnie coś takiego Czyli pad się pier... Z drugiej strony czego się spodziewać po PS4
Opublikowano 10 marca 20187 l Graliście w questa wprowadzającego do najnowszego DLC? Bodajże "Światła wśród piasków" się nazywa. W porównaniu do poprzedniego, który miał nas nakręcić na wcześniejsze DLC, ten mi się bardzo podobał. Fajny klimacik mistycyzmu, jeszcze na oryginalnym lądzie, z zajawką tego co na nas czeka w Tebach. W ogóle na ten DLC jestem mocno nagrzany. Tematy mitologiczne i mistyczne bardzo mocno mnie nakręcają. A po obejrzeniu gameplaya na yt, tym bardziej nie mogę się doczekać premiery Klątwy Faraonów.
Opublikowano 10 marca 20187 l Z Assassin’s Creed: Origins spędziłem ponad 80 godzin zarówno w podstawce, jak i pierwszym fabularnym dodatku The Hidden Ones. I powiem wam szczerze, że dawno tak dobrze nie bawiłem się przy tej serii, ale zacznę może od początku. Jak dla mnie, to wszystko w Origins zagrało. Począwszy od rewelacyjnej oprawy graficznej, a skończywszy na świetnej ścieżce dźwiękowej. Ubisoft stworzył nie tylko piękny, ale i mocno zróżnicowany krajobrazowo Egipt. Czego tu nie ma? Pustynie, oazy, bagna, świątynie, miasta, wioski i zapomniane grobowce. Kraj przepełniony jest zróżnicowaną fauną i flora, na która można polować zdobywając materiały do ulepszeń głównego Bohatera. Sam Bayek to jedna z najbardziej charakterystycznych postaci serii AC. Razem ze swoją żoną Ayą tworzą świetny duet. Postaci drugoplanowe również wybijają się ponad przeciętność, na czele ze świetnie zobrazowaną Kleopatrą. System walki zmienił się mocno od ostaniej odsłony i teraz zrobiło się trochę bardziej taktycznie. Bayek musi używać uników oraz bloków, aby pokonać silniejszych przeciwników. Samych rodzajów oręża mamy naprawdę sporo. Od różnych rodzajów luków, po zakrzywione miecze, włócznie i topory. Drzewko umiejętności również jest bardzo opasłe, wiec warto się zastanowić w co ładować punkty. Ubisoft wpadł na fajny pomysł dając nam do dyspozycji orła, który nie tylko służy do rozpoznawania terenu, a dzieki jego pomocy możemy odnajdywać skarby, zaznaczać przeciwników, czy odwracać ich uwagę. Aktywności na mapie Egiptu jest sporo, jednak nie są one tak wkurzające jak w poprzednik odsłonach serii. Do najciekawszych należą wspomniane już wyżej grobowce, które opowiadają nam również historie starożytnej rasy budowniczych. Fajnie tez podbija się forty, czy walczy na arenie. Do każdej walki można podejść taktycznie i atakowac z ukrycia. Pobocznych questow również jest sporo, chociaż nie wyróżniają się one specjalnie na tle innych gier tego typu. Czasem oczywiście zdarzy się jakaś perełka, ale nie spodziewajcie się bajerow na miarę Wiedźmina. Ogolnie rzecz ujmując Origins jest rewelacyjny i warto wydać na niego kasę, bo bawić się będziecie przy nim świetnie. Polecam nie tylko fanom Starożytnego Egiptu. Ode mnie mocna 9.
Opublikowano 10 marca 20187 l W dniu 10.03.2018 o 09:58, rodi84 napisał: Ubisoft wpadł na fajny pomysł dając nam do dyspozycji orła, który nie tylko służy do rozpoznawania terenu, W sensie, skopiowal że swojej innej gry, czyli Far Cry Primal ;> Poza tym zgadzam sie. Pierwszy AC, ktory troche tchnal życia w oklepana formułę. Chociaż jak tak ogladalem filmiki z parkoura w Unity, to ta część miala zdecydowanie najbardziej elastyczne animacje. Edit: Niby fajnie, ze zrobili wymagania levelowe jak w Wieśku, ale tam jakos zawsze się wyrabialem z side questami. Tu ciagle brakuje mi po 3-4 levele do kazdej misji fabularnej i muszę grindowac po 3 side questy, by byc chociaż tylko 2 lvl do tylu w stosunku do wymogu. Troche wg mnie kiepski balans takie zmuszanie do misji pobocznych. Edytowane 11 marca 20187 l przez _Red_
Opublikowano 18 marca 20187 l Mam pytanie. Jeśli skończyłem grę podstawową i mam 35 poziom, bez platyny i z mnóstwem pobocznych zadań do zrobienia, to jeśli skorzystam z opcji podniesienia lvl do 45 to jakieś trofeum potrzebne do platyny mnie ominie?
Opublikowano 19 marca 20187 l Obecny level cap. To 55. Mozna go wbijac bez kupowania DLC. Wystarczy sciagnac patch. Podniesiesz level robiac misje poboczne za ktore dostajemy dużo punktow Exp. I raczej niczego nie pominiesz bo wszystkie trofea powiazane sa z fabułą. Nie ma takich ktore mozna pominąć. W kazdej chwili mozna zdobyc brakujace.
Opublikowano 1 kwietnia 20187 l Na ile wystarcza oba dodatki fabularne? Mniej więcej wyjdzie taka druga podstawka? Musze wymaksowac podstawkę i zabrać się za dodatki, a do 12 kwietnia jest promocja na dodatki na PSS wiec wypadałoby się w nie zaopatrzyć.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.