Skocz do zawartości

Dead Cells


c0ŕ

Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Poczekaj lepiej na ten patch, bo diametralnie zmieni rozgrywkę, na lepsze.

Opublikowano
W dniu 24.12.2018 o 14:38, kubson napisał:

Kiedy ma wyjść ten patch bo chętnie wrócę do gry, póki co mam 25h przegrane i chce mi się więcej:)

 

Sprawdzalem ostatnio na switchu i dalej ni ma, probowalem goglowac i nic. Cholera wie kiedy, ale sam czekam mocno.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 2.09.2018 o 00:28, Dahaka napisał:

Problem w tym, że to nie jest build na największą pulę HP,  a na najmniejszą karę za zyebany level scaling. Przy rozwoju postaci nie powinno dochodzić do sytuacji, kiedy po "wbiciu levela" stajesz się słabszy pod jakimkolwiek względem, a tutaj dokładnie tak jest. Jasne, można "git gud" i zepsute mechaniki nadrobić skillem, ale to nie sprawi, że przestaną być one zepsute.

Giereczka jest bardzo dobra, ale niedopracowana pod względem balansu. No i jednak kiedy człowiek przegrał dziesiątki godzin w Isaaca, to DC wydaje się być ubogie pod względem różnorodności itemków i synergii. Mimo, że wciąga, to jednak na dłuższą metę trochę nudzi, bo runy nie różnią się wiele od siebie. 

Sam gameplay w połączeniu z muzą potrafi być momentami 10/10, jak wjedzie odpowiedni ost, a ty lecisz jak maszyna śmierci i ściągasz wszystko na dwa strzały. W clock tower skoki + bieganie po ścianie + teleport phaserem + roll + boost do szybkości i czujesz się jak pyerdolony ninja, dodaj poniższy fragment osta i poziom satysfakcji z gry osiąga kosmiczne poziomy.
 

 



 Najwięcej frajdy ta gra sprawia jak lecisz przed siebie i napierdalasz w rytm epickiej muzy, a nie jak wisisz na łańcuchu i rzucasz wieżyczki jak jakiś lamus.

 

 

Przy czetech wlączonych boss cellsach to nie wiem czy byś był taki kozak i leciał na pałę w rytm muzyczki :reggie: 

 

Coś ciekawego dodaje patch?

 

Ok już wiem. A liczyłem na jakieś nowe poziomy :smutas:

Edytowane przez oFi
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Ja usunąłem starego sejwa i jadę od nowa. Póki co różnicy nie odczułem, ale zobaczymy jak będzie po pierwszym bossie.

 

Teraz w "bezpiecznych" hubach są drzwi, które się odblokowują po pokonaniu np. 30 wrogów bez hita.

Edytowane przez Rozi
Opublikowano
57 minut temu, Ficuś napisał:

mocno trudne to?

no łatwe nie jest 

Opublikowano
28 minut temu, Ficuś napisał:

bo bym chetnie sprobowal z drugiej strony nie lubie takich hardcorowych bardzo trudnych gierek z rzadkimi save point xddd

Tutaj nie ma żadnych save pointów, zdechniesz i zaczynasz od nowa. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...