Gość Rozi Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 Ale ta walka, kurde, coś pięknego, jak się ma dobrą broń i gadżety, to wszystko jest takie D Y N A M I C Z N E, ajjjjjj Cytuj
Daffy 10 575 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 1 minutę temu, _Be_ napisał: Tutaj nie ma żadnych save pointów, zdechniesz i zaczynasz od nowa. to by przejsc gre musisz ja zaliczyc w jednym czystym podejsciu? a jakis progres ze mimo zgonu, zaczecia od nowa jestes juz silniejszy? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 2 minuty temu, Ficuś napisał: to by przejsc gre musisz ja zaliczyc w jednym czystym podejsciu? Tak. Chociaż zawsze możesz uspić konsole no nie i spróbować póżniej. 2 minuty temu, Ficuś napisał: a jakis progres ze mimo zgonu, zaczecia od nowa jestes juz silniejszy? Tak zbierasz tytułowe komórki, które przeznaczasz na perma upgrade, zbierasz blueprinty broni mocniejszych oraz w konkretnych lokacjach zdobywasz pewne stałe umiejętności aby dostawać się do niedostępnych na początku lokacji (jak w typowej metroidvanii) dlatego gra jest dość unikalna bo świetnie łączy rougelite z metroidvanią do tego jak pisze rozi, zaje.bisty system walki i s z t y w n i u t k i e g o poruszania się (rezponzywnego) powoduje, że chce się w to grać mimo zgonu i zaczynać od nowa. Cytuj
pawelgr5 1 460 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 A ile mniej wiecej trwa jeden run zakonczony sukcesem? Da sie zrobic w godzine? Coś zbliżonego do Isaaca? Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 21 godzin temu, Rozi napisał: BOOOOOOM! https://dead-cells.com/patchnotes?fbclid=IwAR0QuwsNcRx_d-DUxxen9YWllImxSu156JYyD3hcuM4KW13UOSqDw4cta-g Już na konsolach szponci, czas wrócić do tego Mesjasza. The "mob auto-scaling" mechanic has been removed completely. All the levels now have a fixed "difficulty" that won't adapt to you in weird ways anymore Nareszcie, na to czekałem. Wreszcie mogę zacząć ogrywać mesjasza. Kórwa mać z tą czcionką 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 18 minut temu, pawelgr5 napisał: A ile mniej wiecej trwa jeden run zakonczony sukcesem? Da sie zrobic w godzine? Coś zbliżonego do Isaaca? Godzina, poltorej maks. 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 1 godzinę temu, Masorz napisał: The "mob auto-scaling" mechanic has been removed completely. All the levels now have a fixed "difficulty" that won't adapt to you in weird ways anymore Nareszcie, na to czekałem. Wreszcie mogę zacząć ogrywać mesjasza. Kórwa mać z tą czcionką Po prostu usuń formatowanie przy kopiowaniu albo wklej ctrl shift v Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 16 minut temu, _Be_ napisał: Po prostu usuń formatowanie przy kopiowaniu albo wklej ctrl shift v Na komórce nie ma ctrl shift v ani usuwania formatowania. Na skórce mobilnej ofkors. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 12 minut temu, Masorz napisał: Na komórce nie ma ctrl shift v ani usuwania formatowania. Na skórce mobilnej ofkors. Przecież forum nie ma skórki mobilnej już, wklejasz do edytora posta i na dole masz usuń formatowanie The "mob auto-scaling" mechanic has been removed completely. All the levels now have a fixed "difficulty" that won't adapt to you in weird ways anymore Nareszcie, na to czekałem. Wreszcie mogę zacząć ogrywać mesjasza. Kórwa mać z tą czcionką Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 No nie tyle skórka mobilna co odrobinę zmieniony wygląd pod ekran telefonu. Nigdzie tej opcji na dole nie widzę, jestem zmęczony, pokaż. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 38 minut temu, Masorz napisał: No nie tyle skórka mobilna co odrobinę zmieniony wygląd pod ekran telefonu. Nigdzie tej opcji na dole nie widzę, jestem zmęczony, pokaż. Wersje responsywna masz na myśli Tutaj masz screen jak wygląda https://m.imgur.com/h7z8wSE Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 @Masorz dlatego właśnie polecam usunąć save i zacząć od nowa, bo teraz jest to w zasadzie nowa gra. Skalowanie siły przeciwników powinno zostać zniszczone, we wszystkich grach. Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 40 minut temu, _Be_ napisał: Wersje responsywna masz na myśli Tutaj masz screen jak wygląda https://m.imgur.com/h7z8wSE A, to. No to tym razem mi nie wyskoczyło. Coś się, coś się popsuło. Rozi, jeszcze nie grałem nigdy w Dead Cells, właśnie przez to ogromne narzekanie ludzi na skaling mobów i że sam tego nie cierpię. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 To teraz bierz i się nie zastanawiaj, jedna z lepszych gier tego gatunku, jeśli nie najlepsza. Cytuj
Masorz 13 197 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 Nom, 2 kampania Rezydenta poszła, do Sekiro jeszcze miesiąc, więc chyba tak zrobię. Cytuj
Kmiot 13 663 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 No dobra, ale chyba nie trzeba zaczynać gry od nowa, od nowego slota czy też kasować save, by zmiany wprowadzić w życie? Bo pograć bym pograł, ale zaczynać od początku, znowu zdobywać wszystkie skille i otwierać świat na nowo to mi się chyba nie chce. Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 Moooożna, nic Ci nie usuwa. Chodzi o samo poznawanie gry, która jest teraz taka, jaka powinna być od początku. Cytuj
Kmiot 13 663 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 Czaję, czyli taki kaprys, myślałem, że stoją za tym jeszcze jakieś inne powody. Zaczynałem Dead Cells na Switchu, potem drugi raz zaczynałem na PS4, trzeci raz zaczynać mi się nie chce, więc po prostu się wbiję w save i zobaczę jak się gra. Skalowanie bywało upierdliwe, ale też mnie nie odrzucało i nie byłem jakimś zadeklarowanym wrogiem tego rozwiązania, bo sam gameplay jest wystarczająco mocny, by i tak czerpać z gry czystą przyjemność. Teraz może być tylko lepiej, skoro już nie trzeba kombinować ze scrollami i ładować je ile wlezie. Ogólnie szanuję twórców za to, że tak rozpieszczają community. Cytuj
estel 806 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 (edytowane) Panowie, miałem jakiś niedokończony run zasejwowany zaraz przed zamkiem. Ile nie grałem - z 3 miesiące? Może dłużej. Musiałem sobie przypomnieć sterowanie. Pomimo tego, w całym zamku zużyłem jedną buteleczkę, gdzie wcześniej to była walka o przetrwanie. Ostatni boss padł za pierwszym razem, gdzie wcześniej nie mogłem mu zjechać HP do 2 fazy. Jest prościej. Edytowane 15 lutego 2019 przez estel Cytuj
Gość Rozi Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 Tak miało być, to jest pierwsze przejście, bez żadnego Cella. Cytuj
estel 806 Opublikowano 15 lutego 2019 Opublikowano 15 lutego 2019 Tak dokładnie. Myślę, że jeszcze raz zrobię przejście na 0 cellów, żeby trochę nabrać formy i później spróbuje z 1 Cellem. Dobrze jest znowu w to grać. Fajnie też, że teraz skille zmniejszające cooldown wymagają aktywnego trybu gry i zabijania przeciwników. Wymusza to agresję. Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 16 lutego 2019 Opublikowano 16 lutego 2019 (edytowane) No zdecydowanie teraz Dead Cells dużo, dużo łatwiejszy się zrobił na normal mode, idziesz jak przecinak niezależnie wybudowanego buildu. To tak jakbyś się po prostu pierwszy raz oswajał z grą, zbierał orby i uzupełniał ekwipunek z broniami, ot co taki wypad run no brains. Schody dopiero się zaczynają jak dasz 1 cell na poziom, to już nie ma zmiłuj. Powiem, że jest trudniej nawet od gierki bez patcha, już tutaj trzeba się nieźle nagimnastykować. 2 cell to już w ogóle uberhardcore XD. Póki co, będę próbował przejść na hard, bo na normal to nie mam, co gitary zawracać. Edytowane 16 lutego 2019 przez Faka Cytuj
Kmiot 13 663 Opublikowano 17 lutego 2019 Opublikowano 17 lutego 2019 Napiszę tak. Gra na bazowym poziomie jest łatwiejsza, chociaż takie odczucia będą mieli przede wszystkim gracze, którzy wcześniej kilkanaście/kilkadziesiąt godzin spędzili na wersji sprzed patcha, znają patenty, czują mechanikę, znają bronie, mają swoje preferencje w zbrojowni, wielokrotnie radzili sobie w sytuacjach, gdzie byli już skazywani na porażkę. Po łatce cały run będą mielić przeciwników i będą zaskoczeni, że są TACY MOCNI, bo mobki już nie są gąbkami na obrażenia. Dla pozostałych (w domyśle: nowych) graczy Dead Cells będzie po prostu przystępniejsze, jaśniejsze w zasadach (i przy tym uczciwsze) oraz mniej zniechęcające. Nadal będzie niełatwe i nadal będzie wymagać kilkunastu runów, by odblokować skille, odnaleźć blueprinty i wyeksplorować ścieżki "fabularne" (odkryć wszystkie lokacje). Różnica będzie polegać na tym, że w końcu zostaną wynagrodzeni i zamiast trafić na Hand of the King, który był zwyczajnie przegięty, teraz stoczą walkę do wygrania i finalnie ją wygrają. Poczują satysfakcję i zapragną więcej. Zaczną eksperymentować z buildami, uzbrojeniem, ścieżkami, będą się dobrze bawić, a jak znowu zapragną wyzwania, to aktywują Celle i ponownie poczują jak to jest być bitym. To był dobry ruch z tą łatką, bo jeszcze w zeszłym roku po kilku podejściach do ostatniego bossa (i kilkunastu do ostatniego poziomu) odczuwałem już beznadzieję sytuacji i porzuciłem grę. Teraz wróciłem i znowu bawiłem się świetnie. Jak to się rusza, jak to walczy, jak wygląda i jak brzmi - rewelacja. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.