Skocz do zawartości

Playerunknown's Battlegrounds


teddy

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Na pewno wyjdzie na PS4. Daje pół roku maksymalnie czasowej ekskluzywności na XO. 

Opublikowano
53 minuty temu, Dei3o napisał:

Na różnych forach setki postów o skopanej zerowej optymalizacji , opinie że jest niegrywalna , masa bugów , skopany port... itd . I co z tego?

Nawet jeżeli nie wyjdzie z wczesnego dostępu i tak zawsze 100 chętnych się znajdzie w max 5 min jeżeli serwery będą działać :banana:

Liczy się tylko CHICKEN , i to jest fenomen który można porównać z pierwszym cs'em i halo. MS powinien sie osrać żeby dopieścili tą gre na ich sprzęt.

Albo raczej z Minecraft ;)

 

Im dłużej gram w ten port tym bardziej czuję, że ta gra w formie 1:1 niemal nie nadaje się na konsolę. Jest tyle elementów, które powinno zostać przebudowane tak by były korzystne dla gracza konsolowego, że masakra. Właściwie to powinno wyglądać jak zupełnie odrębna gra, która zachowuje jedynie elementy PUBG. Podoba mi się tutaj niemal wszystko jeśli chodzi o gameplay, ale sterowanie jest tak kosmiczne jak za czasów starych shooterów które miały koślawe rozwiązania (chociaż tutaj zrobili to pierwsza klasa). Nie jest złe, ale pewne rzeczy muszą być ułatwione. Np. wychylanie się mogłoby być jak w BF - automatyczne przy oknach, murkach i winklach. Prosta translacja klawiszologii z PC, to według mnie słaby pomysł - tu potrzebne są uproszczenia niektórych mechanik.

 

Gra się ekstra, ale wciąż gram z przeczuciem, że do wygrania rundy potrzebuję więcej szczęścia niż umiejętności. Na kompie jest odwrotnie i tylko tego mi tu brakuje.

 

Czas pokaże, czy ta gra w takiej postaci ma sens. Ja jednak na razie czekam na Hunt Showdown i jestem ciekawy Bad Blood do DL. Póki co ciężko mi spoglądać na PUBG jako faworyta, który zainteresuje mnie na dłużej.

Opublikowano
1 godzinę temu, kamilradom1910 napisał:
1 godzinę temu, blantman napisał:
no piszesz że sony nie dopuszcza early access a to nie prawda

No właśnie nie rozumiem pytania o driveclub skoro ta gra jest ukończona i premierę miała bodajże w 2014 roku?

Na premiere gra nie była ukończona. 

Opublikowano
Godzinę temu, MierzejX napisał:

Np. wychylanie się mogłoby być jak w BF - automatyczne przy oknach, murkach i winklach

 

Akurat tutaj zostawiłbym tak jak jest , ewentualnie coś ala Wolfenstein. W tym "surowym" sterowaniu akurat jest na plus to że masz całkowitą kontrole , bez auto aima. Z wspomaganiem  wyglądało by to tak że kto pierwszy kogoś dostrzeże ten ma kila. A tu wiem z własnego doświadczenia że obsrany ileś razy waliłem pierwszy a klient zdążył sie schować za drzewem /murkiem , wbiec do chaty i mnie ubił jednym strzałem w czapke wychylając się z za winkla. Na bank do poprawy jest zbieranie przedmiotów ( może by się sprawdziło menu kołowe). Bo chcesz podnieś red dota ,który gdzies blisko leży kolo innych niechcianych popierdółek i zbierasz cały ten szajs.

Wogóle na konsoli przez to podnoszenie mamy mniej czasu ,ale ciśnienie jest nieziemskie kiedy przegladasz skrzynke zawartości wroga i nagle słyszysz kroki za krzaków i drzesz jape do ziomka z teamu czy to on czy zaraz dostaniesz z patelni w łeb .

 

Sory że tak chaotycznie ale z komórki i miałem tylko 3 min

Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, Dei3o napisał:

Na bank do poprawy jest zbieranie przedmiotów ( może by się sprawdziło menu kołowe). Bo chcesz podnieś red dota ,który gdzies blisko leży kolo innych niechcianych popierdółek i zbierasz cały ten szajs.

Podchodzisz do kupki przedmiotów i otwierasz ekwipunek. Możesz wtedy wybrać z listy. Ja akurat pochwalam ich za przeniesienie ekwipunku, bo jest dużo wygodniejszy niż wczesna wersja tego z Fortnite (tamten był mocno upierdliwy przed poprawką).

 

A co do przycisków, to owszem masz kontrolę, ale póki co nie jestem przekonany do przekombinowanego sterowania z pojedynczym przyciskiem obłożony całą masą funkcji. Gram ponad 15lat w strzelanki na padzie i czuję, że sprawność tych rozwiązań jest ograniczająca. Mam do tego pada Elite, co jeszcze ułatwia te rozwiązania, ale wciąż to nie jest to czego bym się spodziewał po graniu na konsoli.

 

Nie chodzi mi o to, że nie jest to do opanowania, bardziej chodzi mi o to, że kiepsko się to sprawdza na padzie i komplikacja ogranicza dynamikę rozgrywki. Nie da się zrobić kilku rzeczy na raz, które bez problemu możesz wykonać myszką i klawiaturą. Samo przełączanie się trybów celowania, ruch i wychylanie głowy na raz - na padzie zrobisz to etapowo, na klawiaturze synchronicznie.  

Edytowane przez MierzejX
Opublikowano

Co mi po tych punkcikach za kille? Wykupie za nie Skrzynie z obuwiem szkolnym czy czapeczkami z daszkiem? Najwięcej funu daje kitranie się i kombinowanie jak tu nie dać się zamordować i dotrwać do przynajmniej ostatniej dychy. Wtedy czuje się jak na rasowym przetrwaniu a nie na deathmatchu i chyba o to chodzi w tej grze. Każdy chce mieć kurczaka.

Opublikowano

Z rzeczy które mi się rzuciły w oczy po trzech rozegranych meczach(grałem solo), budynki zdecydowanie szybciej się wczytywały. Po wylądowaniu wszystkie budynki były już swoimi ostatecznymi wersjami, a nie uproszczonymi, z kilkunastu poligonów. 

Opublikowano
Z rzeczy które mi się rzuciły w oczy po trzech rozegranych meczach(grałem solo), budynki zdecydowanie szybciej się wczytywały. Po wylądowaniu wszystkie budynki były już swoimi ostatecznymi wersjami, a nie uproszczonymi, z kilkunastu poligonów. 
To chociaż tyle, bo nieraz miałem tak że wchodząc do budynku musiałem wyjść i jeszcze raz wejść bo się nie doczytało i było pusto. Raz nawet w jakimś hangarze w paletę się zamieniłem
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, kamilradom1910 napisał:

To chociaż tyle, bo nieraz miałem tak że wchodząc do budynku musiałem wyjść i jeszcze raz wejść bo się nie doczytało i było pusto. Raz nawet w jakimś hangarze w paletę się zamieniłem emoji3.png

Itemy się ładują, tylko meble i inne struktury potrzebują czasu, także lootować możesz śmiało w takim stanie. 

Inna sprawa, że kumpel raz utknął w jakiejś maszynie w bazie wojskowej, ale jak doczytało ją w całości to zadziałała detekcja kolizji i go wywaliło z niej.

 

EDIT:

Przykładem tego, że wiele elementów rozgrywki nie sprawdza się na konsoli są różnice w stylu gry. Ludzie jeżdżą w kółko autami na końcówkach strefy aż do wyczerpania bajury. Shotguny praktycznie nie są używane na PC a na konsoli sporo osób go używa. Już dostałem hate maila za rozjechanie gościa, który strzelał do mnie z karabinu. Odpisałem mu tylko, żeby nie płakał, bo jestem w grze a on już nie :) Każda taktyka choćby głupia - ma rację bytu w tej grze. Celem gry jest wygrać, to zasady powinny uniemożliwiać "głupie" rozwiązania.

Edytowane przez MierzejX

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...