Skocz do zawartości

Console Wars

Featured Replies

Opublikowano

Psp jeszcze im fartem sie przyjal, smartfony dopiero zaczynaly wiec duzo ludzi podjaralo sie mozliwosciami konsolki, gierek doczekala sie tez spoko

 

Vita to dramat, zdecydowanie najlepiej zaprojektowana konsola w momencie startu z wszystkich jakie ulepilo sony zerznieta przez firme matke, zenujacy lineup exow, konsolka nadajaca sie swego czasu tylko do indorow i gierek z psx, bronienie tego tyle czasu na potrzeby cw to byly kombinacje alpejskie, no ale milosc bywa ciezka

  • Odpowiedzi 28,8 tys.
  • Wyświetleń 500,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • zrobiłem tak żeby się zgadzało    

  • To nie była miłość jak z 360'tka Ty miałaś teraflopy, a ja miałem sałatę. Impreza na E3, potem wziąłem cię na chatę Wtedy nie wiedziałem, że ogrywam zwykłą szmatę. O ósmej na live, czat, multi

Opublikowano
31 minut temu, Kyo napisał:

Ciekawe jak by ta branża wyglądała gdyby nie wszedł MS z XBL. Pewnie nadal były by network adaptery i inne takie. 

Edit: W sumie to nadal są xD (Switch :lapka:) 

 

Nie sądzę by znacząco się różniła. Pamiętam jak czytałem news w Secret Service z wypowiedzią Kaza Hirai bodajże, a było to niedługo przed premierą PS2. Pisał, że w przyszłości konsole będą spięte w rozgrywce sieciowej i będą miały specjalne usługi sieciowe (na co redaktor wyrażał zdumienie). Można więc zakładać, że Sony przewidywało taką okoliczność, ale w momencie premiery PS2 było na to za wcześnie. Także nie róbmy z MS-u jakiegoś Prometeusza rozgrywki online na konsolach. To i tak by nastąpiło.

 

A co do PSP, to przecież udana konsola. NIe wiem, czy chcieli nim wojować z Nintendo, ale na pewno była udaną częścią ekosystemu i wypełniała pewną niszę na gry w stylu stacjonarek tylko przenośnie (w pewnym sensie paradoksalnie kontynuowali tradycję Game Boya). PS Vita chciała powtórzyć sukces PSP, ale zawiodla trochę polityka, a trochę niewczucie się w czas branży. Taka konsola raczej się już nie sprzeda...

Opublikowano

Vita ze względu na indyki na zawsze w moim sercu (dziś po długiej przerwie ogrywałem sobie Stardew Valley do 1-ej w nocy). Jakość wykonania klasa. Ale wspracie 1-st party to tragedia, ograłem chyba wszystkie exy (o co nietrudno) i z wyjątkiem Tearaway nic nie siadło. 

 

Pomysł na robienie przenośnych odsłon dużych gier w stylu Uncharted czy Killzone'a wyglądał fajnie na papierze, ale zupełnie nie sprawdzał się w praktyce. 

Opublikowano
32 minuty temu, Maus napisał:

Dlaczego wy jeszcze dyskutujecie z Mendrkiem. Przeciezon gra na PS4 w Fortnite (pad, 30 fps, 60hz 50ms lag), bo jest mniej cheaterow, niz na PC (mysz+klawiatura, 120fps, 120hz, 0.5ms), ale mozna ich (tak jak na PC) raportowac!

Nie musiałeś się rozpisywać. Wystarczy sam fakt, że gra w Fortnite.

Opublikowano

Fortnite śmiga na konsola w 60 klatkach.

 

Vituni już napisano niejedno epitafium, ja jak @oni również szanuję Vitę za indyczynę. Jednakże konsoli nie skreślam o tyle, że chciałbym zrobić sobie mają biblioteczkę dobrych gier. Kto wie, może ten niewypał za X lat będzie Dreamcastem konsol przenośnych. :potter:

Opublikowano
Teraz, oni napisał:

Pomysł na robienie przenośnych odsłon dużych gier w stylu Uncharted czy Killzone'a wyglądał fajnie na papierze, ale zupełnie nie sprawdzał się w praktyce. 

 

Sam pomysł nie jest głupi, sprawdzał się tyle lat - pamiętam, że dawniej gry na konsolach przenośnych (w sposób kompromisowy) próbowałi naśladować gry duże. To temat na głębszą rozkminę, ale ogółem uważam że obecnie branża idzie szlakiem 2-3 generacji graczy. Tych totalnych dziadów oldschoolu, tych co zaczynali grać w latach 90 lub nawet wczesnych 2000, oraz tych dzisiejszych. Przenośne konsole były skierowane chyba najbardziej do tej 2 generacji, czyli dla większości z nas. A także ta pierwsza też przecież miała ubaw. Trzecia generacja to już totalnie odmienne gusta, to właśnie wszystkie te mobilki, fortnity, doty i inne mocno mmo-we gry. Problem w tym, że 1 i 2 generacja dorosły i straciły czas na to, by na podwórku czy nawet w domu mieć czas na dłuższe gry na przenośnych konsolach. Dlatego tak dobrze radzą sobie indyki i gry typowo przenośne - ot, by choćby przed snem zabić czas, albo na kibelku, w przerwie w pracy, czy w autobusie. Ot, znak czasów.

 

W Fortnite nie zagrałem ani minuty. Przypadkiem ściągnąłem, przeczytałem że to klon PUBG, odinstalowałem szybko i zaparzyłem sobie mieliskę...

Opublikowano
6 minut temu, oni napisał:

Vita ze względu na indyki na zawsze w moim sercu (dziś po długiej przerwie ogrywałem sobie Stardew Valley do 1-ej w nocy). Jakość wykonania klasa. Ale wspracie 1-st party to tragedia, ograłem chyba wszystkie exy (o co nietrudno) i z wyjątkiem Tearaway nic nie siadło. 

 

Pomysł na robienie przenośnych odsłon dużych gier w stylu Uncharted czy Killzone'a wyglądał fajnie na papierze, ale zupełnie nie sprawdzał się w praktyce. 

Gdyby jeszcze te duze gierki z duzego pleja robily macierzyste teamy, kazdy ex sony na switcha robily jakies odpady lub goovno devi, przecietne gierki wyszly, nie trzymajace stalego 30fps nawet, nawet wipka liverpool zbil do 30fps bo liczy sie to co najwazniejsze dla klapow - grafika

 

Inna liga co nintendo, switch wiekszosc exow nawet przenosnie ma w 60fps, a te co maja 30fps trzymaja je solidnie

Opublikowano
Godzinę temu, Maus napisał:

Przeciezon gra na PS4 w Fortnite (pad, 30 fps, 60hz 50ms lag), bo jest mniej cheaterow, niz na PC (mysz+klawiatura, 120fps, 120hz, 0.5ms), ale mozna ich (tak jak na PC) raportowac!

Fortnite w 60 FPS na kazdej platformie, lag na nowych TV jest niewyczuwalny.

A nie czekaj zrobili port na Swithc:yao:

 

32 minuty temu, Hum napisał:

Nie musiałeś się rozpisywać. Wystarczy sam fakt, że gra w Fortnite.

Rowniez na Xbox One trenduje, i tworcy PUGBA otwarcie przyznaja ze maja problem.

 

Godzinę temu, Kyo napisał:

Ciekawe jak by ta branża wyglądała gdyby nie wszedł MS z XBL. Pewnie nadal były by network adaptery i inne takie. 

Bzdura i dobrze o tym wiesz. 

Opublikowano

Najlepiej jakby sony zrobiło przenośne PS4 bo nie dadzą rady tworzyć exów tylko na przenośną konsole. Skończyły sie czasy gdy developerzy third party za darmo tworzyli exy jak w przypadku psp: Monster Hunter, Gta liberty i vice stories, mgs peace walker.

Opublikowano
3 minuty temu, Andrew21 napisał:

 Skończyły sie czasy gdy developerzy third party za darmo tworzyli exy jak w przypadku psp: Monster Hunter, Gta liberty i vice stories, mgs peace walker.

Zadne exy, po prostu te gry w wersji DS to bylby smiech na sali,tyle.

Najwieksza zaleta Switcha jest to, ze robia na niego gierki devi ze stacjonarek, w przypadku Sony nie ma mowy o czyms takim.

Opublikowano
7 minut temu, Andrew21 napisał:

Najlepiej jakby sony zrobiło przenośne PS4 bo nie dadzą rady tworzyć exów tylko na przenośną konsole.

coś jak Microsoft z Play Anywhere? No nie wiem jak Yeti wytrzyma brak exów 

Opublikowano

Chodzi o model Switchowy, ino w dwoch konsolach.

W teorii to moze byc wykonalne za jakis czas, ale wtedy MS mogly wypuscic przenosna wersje One.

Opublikowano

czym różni się model o którym piszecie stacjonarne Playstation + wersja przenośna (w stylu Switcha) gdzie jedna gra działa działa na dwóch platformach 

 

od Play Anywhere, gdzie kupujesz grę na Xboxa i możesz ją ograć przenośnie na Windowsie 10? 

Opublikowano

Gdyby sony i nintendo tak jak microsoft  zaczęli wydawać swoje gry na pc to wtedy konsole straciłby sens istnienia. Skoro na pc miałbyś wszystkie gry to po co kupować konsole. Także polityka Microsoftu play anywhere troche pokazuje że chcieliby aby wszyscy grali na pc. Trudno sie dziwić skoro microsoft rządzi na rynku pc i  ma kasę od każdego sprzedanego komputera - windows, pakiet office.

Opublikowano
Teraz, oni napisał:

czym różni się model o którym piszecie stacjonarne Playstation + wersja przenośna (w stylu Switcha) gdzie jedna gra działa działa na dwóch platformach 

 

od Play Anywhere, gdzie kupujesz grę na Xboxa i możesz ją ograć przenośnie na Windowsie 10? 

No tyle, ze PC i Xbox to platformy stacjonarne, a handheld to handheld.

Opublikowano

laptop mozna wziac w podroz zeby ograc ori albo podladowac pada 

Opublikowano
2 minuty temu, aphromo napisał:

No tyle, ze PC i Xbox to platformy stacjonarne, a handheld to handheld.

przecież laptop i tablet jest platformą mobliną... 

Opublikowano

Gdyby sony zaczeło wydawać swoje exy na pc to zamiast ps5 i xboxa two kupiłbym kompa za 6000 złotych i cieszył sie exami w 60 fps.

Opublikowano

no to możesz już zbierać pieniążki bo już dużo wydaje,  a w przyszłości będzie więcej 

small_1088529461.jpg

 

Opublikowano

Żal czytać te posty klapków o Play Anywhere. To taki typ konsumenta, który by zapłacił z uśmiechem na ustach za 10 remasterów tej samej gry pod warunkiem, że będzie od Sony.

 

Nie. Konsole nie tracą przez to racji bytu. Sprzedaż gier na Xone nie spadła na rzecz PC. Tak samo jak sprzedaż gier nie spadła przez GP. Jest wręcz odwrotnie, ludzie chętniej te gry kupują i wydają więcej pieniędzy na platformach MS bo dostają więcej w tej samej cenie, mają więcej możliwości na wykorzystanie swoich gier w taki sposób jaki chcą i kiedy chcą. Łatwiej jest wydać 250 zł na cyfrową licencję, gdy wiesz, że możesz z niej korzystać na 2-3 platformach. W domu grasz na konsoli, masz luz w robocie po 15.00 odpalisz sobie na laptopie, wrócisz do domu i kontynyujesz tę samą grę, na tym samym profilu na swoim PC albo konsoli. Tak jak Ci wygodniej. 

 

Śpiewacie dokładnie tak jakby tego chciało EA czy UBI. Dacie się wydoić do cna i to z uśmiechem na ustach.

Opublikowano

na początku miałem beke z play anywhere "xboks nie ma exow" ale jak dzis odpalam sobie na wyjeździe na lapku state 2 z moimi sejvami i friendsami z konsoli badz do ekipy na live dolaczaja ludzie bez xboxa ale chcacy po prostu z nami pograc to stwierdzam jedno:

 

ms znowu wyznaczyl nowe standardy 

Opublikowano

Klapy bronia vity, a jak zyla to na vite kazdy klap mial wyyebane, grali i posiadali tylko boty i ficus, tacy z was obroncy marki wstretne yebane klapy, mendrek vite kupil po stu latach za cene nowej gierki jak nie mial w co grac na plejbece4

Opublikowano

No ale jesli na pc mielibyście wszystkie exy sony, Nintendo i microsoftu to konsole nie miałby sensu. Teraz gracz hardkorowy musi kupić trzy konsole żeby ograć wszystko.

Chyba logiczne że microsoft woli żeby wszyscy grali na pc i mieć kasę choćby za sam system operacyjny, te 100$.

Także microsoft jest bardzo cwany. 

Opublikowano
40 minut temu, hav7n napisał:

laptop mozna wziac w podroz zeby ograc ori albo podladowac pada 

Mozna jak najbardziej, dla kogos to moze byc dobry ficzer. Tym niemniej, nie nazwalbym lapka sprzetem " podrecznym".

 

27 minut temu, oni napisał:

no to możesz już zbierać pieniążki bo już dużo wydaje,  a w przyszłości będzie więcej 

Microsoft rowniez. 

25 minut temu, Pacquiao napisał:

Żal czytać te posty klapków o Play Anywhere. To taki typ konsumenta, który by zapłacił z uśmiechem na ustach za 10 remasterów tej samej gry pod warunkiem, że będzie od Sony.

Wiekszosc oczekuje wstecznej od PS5, a kto jak pieniadze wydaje to nie moja sprawa.

25 minut temu, Pacquiao napisał:

 

 

Nie. Konsole nie tracą przez to racji bytu. Sprzedaż gier na Xone nie spadła na rzecz PC. Tak samo jak sprzedaż gier nie spadła przez GP. Jest wręcz odwrotnie, ludzie chętniej te gry kupują i wydają więcej pieniędzy na platformach MS

Zupelnie tak jakby wstecznej nie bylo na PS3 i poprzednikach, nie bylo cross-buy itp. Zejdz na ziemie.

Sprzedaz gier, mowisz o tym ?

   Gaming revenue increased 18% (up 16% in constant currency) driven by Xbox software and services revenue growth of 24% (up 21% in constant currency) mainly from third party title strength

 

Edytowane przez aphromo

Opublikowano
8 godzin temu, Andrew21 napisał:

Gdyby sony zaczeło wydawać swoje exy na pc to zamiast ps5 i xboxa two kupiłbym kompa za 6000 złotych i cieszył sie exami w 60 fps.

Endrju, przeca Sory też wrzuca swoje eksy do blacharskiej gnojówki, a że jeszcze nie w naszym europejskim regionie? To tylko kwestia czasu...

Edytowane przez Czezare

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.