Skocz do zawartości

Anthem


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi się wydaję że Massive od początku było głównym twórcą/winowajcą Divsion z tego co pamiętam. 

 

Swoją drogą można by przenieść te posty które nie Anthema do tematu dywizji ;) 

Opublikowano
11 godzin temu, Wredny napisał:

Massive widnieje jako główny developer, ale to dlatego, że z tego co słyszałem to oni ten tytuł połatali i wypełnili contentem. Oryginalnie chyba Reflections było odpowiedzialne za design mapy, postaci i komponenty online i jeszcze jakieś dwa inne studia się tam wmieszały.
@Hendrix Ty coś więcej na pewno wiesz :)

No nie bardzo bo Massive stworzyło silnik Snowdrop, który był użyty przy tworzeniu gry dlatego są głównym developerem ale fakt, Reflections było odpowiedzialne za elementy, które wymieniłeś czyli po części można na nich zwalać brak porządnego end-game'u. Inne studia UBI pomagały przy tworzeniu gry co ja totalnie naturalnym procesem bo zazwyczaj przy tworzeniu tak dużego tytułu korzysta się z outsourcingu lub w tym przypadku raczej insourcingu :usmiech: i wielu wydawców korzysta z takiego rozwiązania.

Opublikowano (edytowane)

@Wredny

Massive zawsze było głównym developerem gry, Ubisoft Reflection dołączyło później jako co-developer (szefowa studia mówiła, że 40% jej studia pracowała nad grą) i pracowało nad różnymi rzeczami: od designu Manhattanu po projekty przeciwników, elementy online i DLC, w produkcji brały udział jeszcze Red Storm (głównie Dark Zone) i Ubisoft Annecy (pomoc przy wszystkich assetach etc.)

Chcę też zauważyć, że to standard dla Ubisoftu, ich studia zawsze współpracują blisko i co-developing jest normalnością, oczywiście za główny design i wygląd gry zawsze ostatecznie odpowiada główne studio i główni lead designerzy.

Mało znany fakt: studia używają bardzo różnych silników pomiędzy różnymi grami - Dunia, Anvil Next 2.0, Disrupt, silnik The Crew 2 (totalnie przemodelowana Dunia), Ubiart i silnik tworzony przez studio Ancela do BG&E2  -  ale Ubi jednak dba by poszczególne ich elementy mogły być wykorzystywane i skalowane przez wszystkie silniki wykorzystywane przez firmę, więc w zależności od potrzeb developera, nie ma problemu dostosować silnik pod własne założenia (dlatego nie słyszymy o problemach takich jakie napotyka EA i Frostbite - vide Anthem :v)

edit: damn, poszedłem kawę zrobić i odpowiedzi już udzielono :V  Też  jestem za wrzuceniem postów w temat Division, to totalny offtop.

Edytowane przez Hendrix
  • Dzięki 1
Opublikowano (edytowane)

Pierwsze Division to łączony projekt Massive które stworzyło silnik, Reflections które odpowiadało za miasto i komponenty online (największa wada gry na premierę), implementacje gry na tabletach, huehue i chyba jeszcze z Massive tworzyli miasto. Potem jeszcze wmontowane było tam trzecie studio. Ale po premierze cały developing nad gra przejęło Massive które grę postawiło na nogi i stworzyło dwójkę. Która - odpukać - zapowiada się jako pierwszy looter shooter który na premierę będzie faktycznie gotowy :D

 

Edit: Tak, niech posty zostaną przeniesione. Nie ma co się znęcać nad Anthemen o lata świetlne lepszym The Division. 

Edytowane przez Voytec
  • Plusik 1
Opublikowano

Anthem jest tak zayebiste, że piszemy tu o The Division :yao: @ASX ma rację - może już przestańmy, bo sie śmietnik robi.
No ale w sumie jesteśmy tu tylko bandą teoretyków, którzy obejrzeli jadowite materiały od SkillUp, AngryJoe i YongYea, ewentualnie zagrali w betę, albo w EA Accesss - tylko @KOMARZYSKO może docenić zayebistość tego arcydzieła w pełni - czekamy na więcej wrażeń, może jakąś recenzję :nosacz3:

Opublikowano (edytowane)
16 godzin temu, ASX napisał:

W weekend otwarcia w UK gra sprzedała się ponad dwukrotnie gorzej od Andromedy (pudełka). Nie wróży to zbyt dobrze



To daje ok. 40-45 tys. sztuk.

Dla przykładu inne gry podobnego typu (nośnik fizyczny/sprzedaż PAL-UK):

Destiny - 417 tys.
Destiny 2 - 177 tys.
The Division - 277 tys.

Gra w produkcji była 6-7 lat, ma duży budżet marketingowy ( EA do końca roku fiskalnego planowało sprzedać 5-6 mln. egzemplarzy) - to na wskroś fatalny wynik,  marzec będzie brutalny, dużo premier, w tym jeden bezpośredni konkurent (według Ubisoftu, pre-ordery TD2 są wyższe niż TD).  Cena zejdzie bardzo szybko, więc jeśli ktoś zastanawia się nad kupnem, to serio - NIE TERAZ.

Edit: bonus, wynik Fallouta76 w PAL-UK (nośnik fizyczny) - 85 tys.  :V

Edytowane przez Hendrix
Opublikowano

Ciekawe jak tam Bioware, druga ich gra za dużo $$$ która okazała się jeszcze większym kapiszonem niż Andromeda, oceny 6/10 i sprzedaż znacznie gorsza 

Opublikowano

Niech gryzą piach - dawnego BioWare i tak tam już nie ma, EA zabije każde studio, więc nie ma co się łudzić.
Ludki z Respawn przedłużyły sobie egzystencję niespodziewanym sukcesem APEX Legends, ale jako że to tytuł f2p, to nie obstawiałbym zbyt dużej taryfy ulgowej...

Opublikowano

Nawet mi nie żal ludzi którzy ewidentnie zatracili pasje nie mówiąc już o umiejętności tworzenia gier.

Przykro to mówić bo zagrałbym w dobrego Mass Effecta tak samo jak np. w kolejną cześć skate. ale nie ma co się łudzić że takie gry powstaną. No i trudno no i cześć.

  • Lubię! 1
Opublikowano

Mogli zrobic singlowa gre z tymi javelinami, fabula ze zwrotami akcji do 30h, epickie misje nie polegajace tylko na dotarciu od A do B i wystrzelaniu fal wroga i kasa za gre by sie zgadzala. Przynajmniej takie mam odczucia...

Opublikowano

Jakby te 10 lat temu Shepard chodził po Krupówkach to bym nie uwierzył. 

 

Opublikowano
10 godzin temu, Wredny napisał:

Ludki z Respawn przedłużyły sobie egzystencję niespodziewanym sukcesem APEX Legends, ale jako że to tytuł f2p, to nie obstawiałbym zbyt dużej taryfy ulgowej...

Czy ja wiem? Fortnite to też f2p a kasy trzepie tyle dla Epic, że oni dosłownie nie mają co z nią robić i zapowiedzieli, że nowy turniej Fortnite w którym pula nagród będzie sięgać rzędu 100mln dolarów. 

 

https://www.theverge.com/2018/5/21/17376748/fortnite-battle-royale-epic-games-e-sports-100-million-prize-pool-tournaments

 

Więc jak dobrze Apex to rozegra to może też przynosić koparki hajsu dla EA, do Jedi Fallen Order i coś z uniwersum Titanfalla i póki co wątpie, że im coś się stanie, a Bioware #nikogo

Opublikowano

Tak, dlatego przedłużyli sobie egzystencje sukcesem Apexa.

 

Titanfall 2 był porażka, nie zdziwię się jak nowe Star Warsy tez bedą. I nie dlatego że bedą zle bo gra pewnie będzie bdb, ale EA odwali tam coś podobnego jak z lootboxami w BF II :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...