Starh 3 170 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 lol https://imgur.com/a/rhFuj Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 15 marca 2019 Opublikowano 15 marca 2019 Widać, że kierują się samymi szlachetnymi pobudkami - oby więcej takich wydawców Cytuj
Paolo de Vesir 9 129 Opublikowano 17 marca 2019 Opublikowano 17 marca 2019 no ale ale... dla samej graficzki na PC warto! Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 2 kwietnia 2019 Opublikowano 2 kwietnia 2019 https://kotaku.com/how-biowares-anthem-went-wrong-1833731964 Jeżeli ktoś zastanawia jak wyglądały prace nad Anthemem i co poszło nie tak z Bioware Problemy z silnikiem, niskie morale zespołu, depresje pracowników, kiepskie zarządzanie, zmiany wizji, rebootowanie projektu itd. Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 2 kwietnia 2019 Opublikowano 2 kwietnia 2019 Najciekawsze, że grę faktycznie zrobili tylko w 18 miesięcy, bo wcześniej nic tam nie było poskładane do kupy. I najbardziej miesięsty fragment: Cytat “I actually cannot count the amount of ‘stress casualties’ we had on Mass Effect: Andromeda or Anthem,” said a third former BioWare developer in an email. “A ‘stress casualty’ at BioWare means someone had such a mental breakdown from the stress they’re just gone for one to three months. Some come back, some don’t.” Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 2 kwietnia 2019 Opublikowano 2 kwietnia 2019 Dopóki ludzie będą wkładać EA pieniądze do kieszeni to nic się nie zmieni, a będzie jeszcze gorzej. Już nie mówię o Anthem czy Andromedzie, ale chociażby same Fify i te całe futy. Przez to myślą, że każdą grę będzie można wydoić minimalnym nakładem. Dziwi mnie tylko, dlaczego firmy wciąż decydują się na współpracę z nimi. Pewnie dają wóz forsy, ale 99% studiów współpracujących z EA padło dość mocno... Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 3 kwietnia 2019 Opublikowano 3 kwietnia 2019 (edytowane) Gdzie tu wielka wina EA? Serio, to gówniana firma i rak/zuo, ale czego oni są winni? Że Bioware kulało się 5 lat od ściany do ściany nie wiedząc jaką grę chcą zrobić? W którymś momencie EA musiało interweniować "Hej, fajnie że się bawicie, ale minęło już 5 lat i warto by było zrobić coś za co wam przez ten czas ciągle płacimy. Ukończcie to, cokolwiek to jest. Tak ogólnie to pokażcie nam chociaż demo, bo co wy tam robiliście tyle czasu?" No i wyszło teraz że właściwą grę zaczeli robić dopiero po tym kopniaku w dupe. W 18 miesięcy. Tyle czasu to się robi popierdółki indie, a nie grę za 100+ milionów czy ile to tam kosztowało. Więksość winy ponosi Bioware. No i wisienka na torcie przedstawiająca obecny rynek: Cytat “They had a really strong belief in the live service,” said one developer. “Issues that were coming up, they’d say, ‘We’re a live service. We’ll be supporting this for years to come. We’ll fix that later on.’” Trochę więcej: Bioware nie chciało/zakazało uczyć się na błędach konkurencji (zakaz wspominania o Destiny, choć robią tą samą grę tylko z lataniem) Nikt tam nie dowodził. Zastanawiali się nad kazdą pierdołą na mityngach a nikt decyzji nie podejmował. "Narzucenie" im używanie Frostbite było sporym problemem, ale przeciez mieli już DWIE gry zrobione na tym silniku. Czemu to olali twierdząc że zrobią od nowa? Edytowane 3 kwietnia 2019 przez qraq_pk bo tak 1 Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 3 kwietnia 2019 Opublikowano 3 kwietnia 2019 Czyli to, że nie potrafili ich chwycić za pyski to po części też ich wina Ciekawe jak szybko pogonią Bioware, pewnie Dragon Age jeszcze wydadzą, ale po tym co czytam to pewnie jeszcze nie zaczęli go robić nawet Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 3 kwietnia 2019 Opublikowano 3 kwietnia 2019 Po tym artykule zaczynam watpić że Bioware jest w stanie uratować Anthem Cytuj
qraq_pk 371 Opublikowano 3 kwietnia 2019 Opublikowano 3 kwietnia 2019 a po co miałoby nam na tym zależeć? Wydali kiepską grę, jakie fanbojstwo miałoby mnie trzymać przy niej że "może jeszcze naprawią"?. Bo wydałem 250 zł? To nie jest żaden oczekiwany sequel w dobrej serii żeby być przywiązanym. Tyle fajnych gier na rynku. Puścić na pchlim targu póki jest cokolwiek warte i grać w coś innego. 1 1 Cytuj
SpacierShark123 1 507 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Opublikowano 23 kwietnia 2019 Kupiłem za 20e kodzik na xone i gra się fajnie , feeling strzelania i poruszania jest świetny. Boli strasznie mała ilość zmiany wyglądu , liczyłem że można będzie pokolorować i ustawić części według uznania a widzę że są tylko 2 hełmy na krzyż w mojej zbroji. Do tego pierwszy raz spotkałem się aby gra tak tragicznie chodziła w sieci , rozłączanie , postacie skaczące i lagi bolą strasznie. Świat siada mi równie dobrze jak w Destiny 2 i uważam że jeżeli posiedzą z rok nad grą i zrobią dodatek który mocniej rozwinie grę to będzie fajny looter shooter . Jak najbardziej tych 20e mi nie szkoda ale pełnej ceny 60e pewnie bym nie dał ze względu na sam kod sieciowy i problemy technicznie na xox. Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 > 3 miesiące po premierze > gra wypadła z topki na xbox live poza 50 pozycje > twitter Anthema jest martwy od miesiąca > nawest społecznośc reddita topnieje w oczach > nie ma żadnych informacji na temat nowej zawartości > roadmapa została opóźniona podsumuwując piękny samobój Bioware, nie wiem czy są w stanie uratować ten tytuł Cytuj
Faka 3 992 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 (edytowane) Mając The Division 2 i Destiny 2, które są lepiej zrobione, to już nikt nie patrzy na tę grę, o ile takową można nazwać. Edytowane 29 maja 2019 przez Faka Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 29 minut temu, ASX napisał: piękny samobój Bioware a szczerze mówiąc to nie sądze, gra chyba z tego co pamietam to sprzedała się przyzwoicie nawet mimo raczej negatywnego odbioru oraz słabych ocen (poniżej oczekiwań EA ale chyba wystarczająco ok żeby ich nie zabijać) teraz będą mieli szanse się zrehabilitować z Dragon Agem ale w to szczerze wątpie bo po artykule Schriera cięzko mi uwierzyć żeby to studio było w stanie wypuścić coś dobrego (nie mówię już o czymś przełomowym, wystarczyłaby solidna gra na 8+) a ten reveal DA to tez nie polepszył ich sytuacji bo teraz mają trochę presje żeby się z tym wyrobić w przeciągu kilku następnych lat skoro fani czekają ale ponoć Bioware odłożyło narazie tworzenie DA na pózniej aby ratować Anthem. Sytuacja patowa wręcz. Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 29 maja 2019 Opublikowano 29 maja 2019 6 minut temu, _Be_ napisał: a szczerze mówiąc to nie sądze, gra chyba z tego co pamietam to sprzedała się przyzwoicie nawet mimo raczej negatywnego odbioru oraz słabych ocen (poniżej oczekiwań EA ale chyba wystarczająco ok żeby ich nie zabijać) To prawda że gra sprzedała się dobrze ale poniżej oczekiwań EA. Ale dla takich gier równie ważne co sprzedaż jest utrzymanie zaintereowania graczy aby gra mogła zarabiać na nową zawartość 8 minut temu, _Be_ napisał: teraz będą mieli szanse się zrehabilitować z Dragon Agem jednocześnie zostawiając miliony graczy którzy kupili grę, wierząc w obietnice 10 letniego wsparcia,na lodzie? no to fajna rehabilitacja 11 minut temu, _Be_ napisał: ponoć Bioware odłożyło narazie tworzenie DA na pózniej aby ratować Anthem. Sytuacja patowa wręcz. tak było przed premierą Anthema gdy trzeba było ratować projekt. Kilka tygodni temu ogłoszono że główni dyrektorzy zostają przesunięci do prac nad Dragons Age. Nikt tak naprawdę nie wie jak wygląda teraz sytuacja w Bioware i ile ludzi pracuje nad Anthemem Bardziej mi chodziło nie o zamknięcie Bioware (bo tego EA mam nadzieje nie zrobi) ale to że dostali zadanie stworzenia dużego IP, dostali mnóstwo czasu i pieniędzy i wszystko to zyebali. O ironio gdyby nie EA które kazało im się ogarnąć rok przed premierą to ta gra pewnie dalej byłaby w preprodukcji. nie napawają mnie też optymizmem wiadomości że Dragons Age to będzie anthem ze smokami i kolejne gaas. Bo bioware widocznie nie radzi sobie zupełnie z tym modelem. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 30 maja 2019 Opublikowano 30 maja 2019 @ASX No i masz. Cytat Over the last few days, players were getting worried. Despite promises of better communication from the BioWare development team, all social media for Anthem had gone dark for a month, and the game was mysteriously absent from the EA PLAY 2019 streaming schedule. To debunk those concerns, the team has released update 1.2.0 that adds more Emerald Abyss Legendary Missions and makes preparations for the delayed release of Cataclysm. There is still no release window for Cataclysm because the team has decided they want to gather feedback from certain players and make changes before it is released to all. They'll be doing this through a PC Public Test Server. Console players will have to satisfy themselves with today's livestream instead, as the team shows off Cataclysm on Twitch and Mixer from 3pm Central Time. The patch also introduced three new Emerald Abyss Legendary Missions, and load screens that display lore for the location players are entering. Freeplay improvements include collectible items appearing on the compass, target icons for enemies guaranteed to drop loot, and the ability to fast travel to other strider locations from the map. Finally, there's a new non-verbal communication system that uses emotes Cytuj
ASX 14 660 Opublikowano 1 czerwca 2019 Opublikowano 1 czerwca 2019 Pokazali Cataclysm i oh nononono Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 1 czerwca 2019 Opublikowano 1 czerwca 2019 THE STORM IS DEADLY XDDDDDDDD Cytuj
Figaro 8 221 Opublikowano 1 czerwca 2019 Opublikowano 1 czerwca 2019 Wygląda jak Xenoblade Chronicles X. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 12 lipca 2019 Opublikowano 12 lipca 2019 Beta szła jak guwno na ps3. Kupiłem bo za 6 dyszek to może być. Full to juz inna sprawa. Jako strzelanka bardzo znośna. Popykam dla samego funu. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 12 lipca 2019 Opublikowano 12 lipca 2019 Będzie będzie. Czy ja w ogóle mam cie we friendsach bo liste przeglądałem jakos przy Girsach 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.