ASX 14 659 Opublikowano 24 lutego 2019 Opublikowano 24 lutego 2019 Mi się wydaję że Massive od początku było głównym twórcą/winowajcą Divsion z tego co pamiętam. Swoją drogą można by przenieść te posty które nie Anthema do tematu dywizji Cytuj
selene 3 367 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 Crackdown 3 > Anthem. Tak jest. 1 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 11 godzin temu, Wredny napisał: Massive widnieje jako główny developer, ale to dlatego, że z tego co słyszałem to oni ten tytuł połatali i wypełnili contentem. Oryginalnie chyba Reflections było odpowiedzialne za design mapy, postaci i komponenty online i jeszcze jakieś dwa inne studia się tam wmieszały.@Hendrix Ty coś więcej na pewno wiesz No nie bardzo bo Massive stworzyło silnik Snowdrop, który był użyty przy tworzeniu gry dlatego są głównym developerem ale fakt, Reflections było odpowiedzialne za elementy, które wymieniłeś czyli po części można na nich zwalać brak porządnego end-game'u. Inne studia UBI pomagały przy tworzeniu gry co ja totalnie naturalnym procesem bo zazwyczaj przy tworzeniu tak dużego tytułu korzysta się z outsourcingu lub w tym przypadku raczej insourcingu i wielu wydawców korzysta z takiego rozwiązania. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 (edytowane) @Wredny Massive zawsze było głównym developerem gry, Ubisoft Reflection dołączyło później jako co-developer (szefowa studia mówiła, że 40% jej studia pracowała nad grą) i pracowało nad różnymi rzeczami: od designu Manhattanu po projekty przeciwników, elementy online i DLC, w produkcji brały udział jeszcze Red Storm (głównie Dark Zone) i Ubisoft Annecy (pomoc przy wszystkich assetach etc.) Chcę też zauważyć, że to standard dla Ubisoftu, ich studia zawsze współpracują blisko i co-developing jest normalnością, oczywiście za główny design i wygląd gry zawsze ostatecznie odpowiada główne studio i główni lead designerzy. Mało znany fakt: studia używają bardzo różnych silników pomiędzy różnymi grami - Dunia, Anvil Next 2.0, Disrupt, silnik The Crew 2 (totalnie przemodelowana Dunia), Ubiart i silnik tworzony przez studio Ancela do BG&E2 - ale Ubi jednak dba by poszczególne ich elementy mogły być wykorzystywane i skalowane przez wszystkie silniki wykorzystywane przez firmę, więc w zależności od potrzeb developera, nie ma problemu dostosować silnik pod własne założenia (dlatego nie słyszymy o problemach takich jakie napotyka EA i Frostbite - vide Anthem :v) edit: damn, poszedłem kawę zrobić i odpowiedzi już udzielono :V Też jestem za wrzuceniem postów w temat Division, to totalny offtop. Edytowane 25 lutego 2019 przez Hendrix 1 Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 (edytowane) Pierwsze Division to łączony projekt Massive które stworzyło silnik, Reflections które odpowiadało za miasto i komponenty online (największa wada gry na premierę), implementacje gry na tabletach, huehue i chyba jeszcze z Massive tworzyli miasto. Potem jeszcze wmontowane było tam trzecie studio. Ale po premierze cały developing nad gra przejęło Massive które grę postawiło na nogi i stworzyło dwójkę. Która - odpukać - zapowiada się jako pierwszy looter shooter który na premierę będzie faktycznie gotowy Edit: Tak, niech posty zostaną przeniesione. Nie ma co się znęcać nad Anthemen o lata świetlne lepszym The Division. Edytowane 25 lutego 2019 przez Voytec 1 Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 Anthem jest tak zayebiste, że piszemy tu o The Division @ASX ma rację - może już przestańmy, bo sie śmietnik robi. No ale w sumie jesteśmy tu tylko bandą teoretyków, którzy obejrzeli jadowite materiały od SkillUp, AngryJoe i YongYea, ewentualnie zagrali w betę, albo w EA Accesss - tylko @KOMARZYSKO może docenić zayebistość tego arcydzieła w pełni - czekamy na więcej wrażeń, może jakąś recenzję Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 (edytowane) 16 godzin temu, ASX napisał: W weekend otwarcia w UK gra sprzedała się ponad dwukrotnie gorzej od Andromedy (pudełka). Nie wróży to zbyt dobrze To daje ok. 40-45 tys. sztuk. Dla przykładu inne gry podobnego typu (nośnik fizyczny/sprzedaż PAL-UK): Destiny - 417 tys. Destiny 2 - 177 tys. The Division - 277 tys. Gra w produkcji była 6-7 lat, ma duży budżet marketingowy ( EA do końca roku fiskalnego planowało sprzedać 5-6 mln. egzemplarzy) - to na wskroś fatalny wynik, marzec będzie brutalny, dużo premier, w tym jeden bezpośredni konkurent (według Ubisoftu, pre-ordery TD2 są wyższe niż TD). Cena zejdzie bardzo szybko, więc jeśli ktoś zastanawia się nad kupnem, to serio - NIE TERAZ. Edit: bonus, wynik Fallouta76 w PAL-UK (nośnik fizyczny) - 85 tys. :V Edytowane 25 lutego 2019 przez Hendrix Cytuj
KOMARZYSKO 373 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 tylko [mention=44398]KOMARZYSKO[/mention] może docenić zayebistość tego arcydzieła w pełni - czekamy na więcej wrażeń, może jakąś recenzję Ni wuja, wolę farmić itemki Cytuj
Sydney 38 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 Oj jezusku jak cinżko spierd.olona jest ta gra pod względem technicznym. Taki świat ku.rwa mać jak krew w pioch Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 Ciekawe jak tam Bioware, druga ich gra za dużo $$$ która okazała się jeszcze większym kapiszonem niż Andromeda, oceny 6/10 i sprzedaż znacznie gorsza Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 Niech gryzą piach - dawnego BioWare i tak tam już nie ma, EA zabije każde studio, więc nie ma co się łudzić. Ludki z Respawn przedłużyły sobie egzystencję niespodziewanym sukcesem APEX Legends, ale jako że to tytuł f2p, to nie obstawiałbym zbyt dużej taryfy ulgowej... Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 25 lutego 2019 Opublikowano 25 lutego 2019 Nawet mi nie żal ludzi którzy ewidentnie zatracili pasje nie mówiąc już o umiejętności tworzenia gier. Przykro to mówić bo zagrałbym w dobrego Mass Effecta tak samo jak np. w kolejną cześć skate. ale nie ma co się łudzić że takie gry powstaną. No i trudno no i cześć. 1 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Mogli zrobic singlowa gre z tymi javelinami, fabula ze zwrotami akcji do 30h, epickie misje nie polegajace tylko na dotarciu od A do B i wystrzelaniu fal wroga i kasa za gre by sie zgadzala. Przynajmniej takie mam odczucia... Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Na Allegro pojawila się pierwsza aukcja używki z 169. Jeszcze chwila i za tyle będą nówki a używki do nakładek na analogi Cytuj
Gość Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Jakby te 10 lat temu Shepard chodził po Krupówkach to bym nie uwierzył. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 10 godzin temu, Wredny napisał: Ludki z Respawn przedłużyły sobie egzystencję niespodziewanym sukcesem APEX Legends, ale jako że to tytuł f2p, to nie obstawiałbym zbyt dużej taryfy ulgowej... Czy ja wiem? Fortnite to też f2p a kasy trzepie tyle dla Epic, że oni dosłownie nie mają co z nią robić i zapowiedzieli, że nowy turniej Fortnite w którym pula nagród będzie sięgać rzędu 100mln dolarów. https://www.theverge.com/2018/5/21/17376748/fortnite-battle-royale-epic-games-e-sports-100-million-prize-pool-tournaments Więc jak dobrze Apex to rozegra to może też przynosić koparki hajsu dla EA, do Jedi Fallen Order i coś z uniwersum Titanfalla i póki co wątpie, że im coś się stanie, a Bioware #nikogo Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Tak, dlatego przedłużyli sobie egzystencje sukcesem Apexa. Titanfall 2 był porażka, nie zdziwię się jak nowe Star Warsy tez bedą. I nie dlatego że bedą zle bo gra pewnie będzie bdb, ale EA odwali tam coś podobnego jak z lootboxami w BF II Cytuj
Figuś 21 173 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 A to Respawn jest własnością EA? Wydawało mi się, że EA jest tylko wydawcą gier Respawn? Cytuj
Gość suteq Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Przejęli ich pod koniec 2017 roku. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 2 godziny temu, pajgi napisał: Jakby te 10 lat temu Shepard chodził po Krupówkach to bym nie uwierzył. Czy oni mu na „Cześć misie" odpowiedzieli „Spyerdalaj”? Cytuj
Koleś88 335 Opublikowano 27 lutego 2019 Opublikowano 27 lutego 2019 Dostałem jakiś kod do Anthem "Pakiet legendarnego pancerza Legionu Świtu" oraz "sztandar założycielski".Jakby ktoś chciał to śmiało na pw. Pozdrowionka Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 (edytowane) Końcówka Edytowane 4 marca 2019 przez Starh Cytuj
Josh 4 534 Opublikowano 4 marca 2019 Opublikowano 4 marca 2019 https://kotaku.com/anthem-players-say-the-game-is-shutting-down-and-even-s-1833039161 Bethesda: zrobiliśmy najgorszą, najbardziej zabugowaną i znienawidzoną grę generacji. Wszyscy gracze mają z nas polewkę, tego się nie da przebić! EA: Potrzymaj mi piwo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.