Skocz do zawartości

Forza Motorsport 7


Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj musi być podłączona kierownica do konsoli i zobaczymy jak na kierownicy to się sprawuje, wczoraj trochę mi się nie chciało.

Niestety mimo zapewnień, w temacie ffb nic się nie zmieniło. Nadal słabo czuć co się dzieje z autem. Najbardziej czuć tarki, kałuże i wyboje, reszta doznań jest mocno "tępa". Nie ma co nawet porównywać z konkurencyjnymi tytułami.

 

Odnośnik do komentarza

Do tego to uczucie bezsensowności, nie wiem do kogo jest kierowana ta gra. Ani nie jest to symulator, bo w sumie na xboksa jest tylko jedna kierownica warta uwagi, nie jest to gra dla zupełnych casuali jak driveclub.

Uważasz że nie ma ludzi, którzy by chcieli coś pośrodku? Bo Forza, GT i inne produkcje z gatunku simcade są właśnie dla takich osób. Jeżeli nie przepadasz za takimi grami to spoko, ale nie pisz że są bezsensowne.

Edytowane przez marcin33
Odnośnik do komentarza

No. Turn 10 i Playground Games, to takie trochę Naughty Dog dla Xboxa. Aczkolwiek nadal twierdzę, że Motorsport, powinien być wydawany co trzy lata na rzecz Forza Rally, albo następcy PGRa.

 

Horizon 4 w wersji miejskiej obejmujący kilka/naście dużych miast i drogi pomiędzy? Zmoczyłem się na samą myśl.

Odnośnik do komentarza

Dobrze prawisz Colin. Wszedłem do tematu poczytać o gierce. Panowie, którzy grali.w demo - jeździ się lepiej niż w DC? W forze ostatni raz grałem z 2, może 3 lata temu przy premierze H2.

Inaczej, dla mnie FM ma wzorowy model jazdy. Serio. Wbijam czy to sim czy arcade . Chcę dobrze się bawić na padzie, bez frustracji ale wymagająco i czuć różnice między samochodami. FM od zawsze mi to daje, a ja ją za to kocham.

No i stary kilkaset fur, 60 FPS, 1080p z taką grafika? Serio trzeba kogoś namawiać jeszcze?

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Jest to świetna gra pod pada. Ja pewnie biorę na premierę, fajna odskocznia od simów, a jestem osobą która gra głównie na kierownicy (Assetto Corsa, rFactor 2, DIRT Rally). Mnogość aut, świetna grafika, wydaje się fajny tryb kariery, forzavista itp.

 

Nie jest to sim więc trzeba przymknąć oko na to, że w demie Porszakiem na suchej nawierzchni jeździ się znacznie trudniej niż Nissanem na mokrej. Tak jakby Porsche nie miał tego dużego spojlera, brak docisku na tylną oś, nadsterowność mocno przesadzona. No i na kierownicy gra się tak sobie. Nie ma tu tej przyjemności z jazdy i wrażeń co choćby w Assetto Corsa, gdzie już samotne hotlapowanie daje dużo frajdy. FFB w FM7 jest bardzo ubogi i słaby, auta na kierze niemal w ogóle nie czuć. Nie daje nam odpowiednich informacji w czasie poślizgów, sił działających na zakrętach, na dohamowaniach itp. Nie ma tej bezpośredniej kontroli nad autem, gdzie czuliśmy co się z wozem dzieje, zanim zobaczyliśmy to na ekranie. Na odpowiednie wykorzystywanie balansu masy pojazdu na zakrętach też nie ma co liczyć. Więc w sumie jedyna przewaga kierownicy nad padem w tej grze jest taka, że kiera jest bardziej dokładna niż analogi i tyle.

 

Tylko to jest inny target. Chyba nikt się po fm7 nie spodziewał sima. Pod pada FM i GT raczej konkurencji nie mają. I prędzej kupię fm7 i gt sport, które są świetną odskocznią. Niż PC2, w którym wątpię, żeby jeździło mi się tak dobrze jak w Assetto Corsa. Choć live track w Carsach kusi, ale poczekam na  popremierowe opinie. Innymi słowy, Forza i Gran Turismo to inny podgatunek i prędzej CARS porównywałbym do Assetto niż do gier Turn10 i Polyphony.

  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Zmieniłem wczoraj region na ruski i faktycznie ta Forza jest po 2k rubli. Przy czym reszta gier ma normalną cenę 3500-4000 rubli.

Te radzieckie stronki że zdrapkami są bezpieczne? jedna obsługuje PayPal inne tylko karty, a trochę się boję podawać danych na jakiś rosyjskich stronach.

Edytowane przez chris85
Odnośnik do komentarza

 

Jednak hdr na PC działa, trzeba było tylko włączyć odpowiednią opcję w win10. Więc w sumie już teraz jest jakoś jak na xox 4k/60 + hdr. Wygląda identycznie jak gameplay z E3 na xox.

Nie do końca, wersja na xox ma lepsze modele aut (jakość photomode), demo na pc ma te same co xone. W pełnej wersji pewnie to ulepszą.

 

W trybie dowolnego wyścigu będziemy mogli kontrolować pogodę na początku, w środku i na końcu wyścigu. Będzie można ustawić rodzaj i prawdopodobieństwo. Do wyboru jest m.in. czyste niebo, pochmurne, lekki deszcz, burza, mgła.

 

Chyba chodziło Ci o jakość z forzavisty/garażu. W FH3 coś takiego jest, auta w grze maja tyle samo detali co modele w forzavista/garażu. Nie wiem czy w demie FM7 to jest, ale prawdopodobnie tak. W każdym razie jest lepiej niż na xone, co potwierdza ten filmik https://youtu.be/1IaZSBNUd9k?t=2m6s Przypatrz się łukom na szybie, nadkołach, dachu i lusterku. Na xie kanciaste, na PC idealny łuk. Widać też więcej detali z wnętrza auta, na desce rozdzielczej. Oczywiście w trakcie normalnego wyścigu ciężko jest to wychwycić. W FH3 było podobnie. Żeby można było zobaczyć tą większą ilość detali aut i ją docenić trzeba było w grze włączyć photomode i robić zbliżenia na auto, np. znacznie lepsze, szczegółowe reflektory, wydech itp. szczegóły. NA TV w 4k widać oczywiście lepiej niż na porównaniu na YT.

Edytowane przez bocieque
Odnośnik do komentarza

Ograne wszystko na kierownicy. Owszem, nie jest to Assetto Corsa na PC i tak jak ktoś już tutaj pisał, FFB nic się nie zmienił od FH3/FM6 i dalej jest... dziwny. Nie jest niegrywalny, ale to nie jest to samo co prowadzenie samochodu. Ot, jest trochę oporu, cośtam powibruję, cośtam poodbija. Można się do tego przyzwyczaić jednak i nadal machanie kółkiem i zmiana biegów ze sprzęgłem pełno radochy mi sprawia. Sama jazda ciężarówką czy Nissanem też mi się bardzo podobała, nie mogę się doczekać pełniaka.

Odnośnik do komentarza

Rzeczywiście na pc ładniej, no ale nadal nie jest to ta sama jakość co na xox. Ciekawe jak będzie w finalnej wersji.

 

apSHsSB.png

 

xox po prawej

 

Skąd wziąłeś screena po lewej? Ewidentnie detale aut nie są ustawione na maksa. U mnie wygląda tak jak po prawej, płynny łuk wlotu powietrza. Gra może blokować maksymalne ustawienia, mimo że się je ręcznie w opcjach wybierze. By tego nie robiła, trzeba wybrać jakość dynamicznego renderowania na ultra.

Odnośnik do komentarza

 

 

Skąd wziąłeś screena po lewej? Ewidentnie detale aut nie są ustawione na maksa. U mnie wygląda tak jak po prawej, płynny łuk wlotu powietrza. Gra może blokować maksymalne ustawienia, mimo że się je ręcznie w opcjach wybierze. By tego nie robiła, trzeba wybrać jakość dynamicznego renderowania na ultra.

 

Z oficjalnego forum, ale widzę że to raczej bug. Czasami gra podmienia modele aut na niższe, nawet na ręcznie wybranych ustawieniach.

 

Bonusy jakie dostaniemy na start z programu Forza Rewards.

37222093942_6b073ebcd1_b.jpg

Odnośnik do komentarza

Blacharze się teraz będą spuszczać nad ustawieniami i komu mocniej się komp grzeje.

Idźcie sobie.

 

 

Przecież nawet między X1, X1S i XOX ludzie robią porównania, więc o co chodzi? Nic nadzwyczajnego i tak to wygląda przy premierze gierki, nie ma co nerwowo reagować.

Odnośnik do komentarza

No gra podmienia detalr aut na niższe jak mamy wybraną jakość dynamicznego renderowania na "zalecane", trzeba dać na "ultra", wtedy nie podmieni.

 

Jak działają te rewardsy? Tzn. co dostane grając tylko w fm4 (miałem kiedyś x360) i fh3?

Edytowane przez bocieque
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...