Colin 1 976 Opublikowano 1 sierpnia 2017 Opublikowano 1 sierpnia 2017 Podejrzewam że hajs i prawa autorskie. Pewnie z GT mają deal. Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 17 sierpnia 2017 Opublikowano 17 sierpnia 2017 Lista tras Alps Bathurst Brands Hatch Catalunya Circuit of the Americas Daytona Dubai Hockenheim Homestead Indianapolis Motor Speedway Sonoma Raceway Laguna Seca Le Mans Lime Rock Long Beach Maple Valley Monza Mugello Nürburgring Test Track Prague Rio Road America Road Atlanta Sebring Silverstone Spa-Francorchamps Suzuka Top Gear Virginia International Raceway Watkins Glen Yas Marina http://www.computerbild.de/artikel/cbs-News-PC-Forza-7-Strecken-18733565.html 1 Cytuj
PiPoLiNiO 743 Opublikowano 18 sierpnia 2017 Opublikowano 18 sierpnia 2017 Yeah, Suzuka i Maple Valley Cytuj
Paolo de Vesir 9 229 Opublikowano 18 sierpnia 2017 Opublikowano 18 sierpnia 2017 To są screenshoty z gry czy zdjęcia? :O Cytuj
Matriks_1111 300 Opublikowano 18 sierpnia 2017 Opublikowano 18 sierpnia 2017 To są zdjęcia screenshotów z gry :P Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 19 sierpnia 2017 Opublikowano 19 sierpnia 2017 super, szkoda tylko że dla weteranów serii mało nowych/fikcyjnych tras. Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 19 sierpnia 2017 Opublikowano 19 sierpnia 2017 Różnice między xone/xonex Bill Giese, Creative Director at Turn 10, explained in an interview with Official Xbox Magazine (OXM) UK (September 2017) that Forza Motorsport 7 will feature dynamic image-based lighting (like in Playground’s Forza Horizon 3) on all platforms as well as dynamic HDR skies (again, like in Forza Horizon 3) on Xbox One S and Xbox One X. However, there is one technical feature that will be only available on Microsoft’s upcoming Xbox One X console (as well as on Windows 10 PC, in all likelihood). That’s dynamic cube mapping which, according to Giese, will help “better seat the cars in the world”. Dynamic cube maps have six different 2-D images (textures), one for each side of a cube map texture, instead of just one like with static cube maps. What’s interesting to note is that rendering dynamic cube maps automatically means rendering the scene six times for each frame, not counting the main frame render. As a result, this technique requires a lot of power, which explains why it will not be available on less powerful Xbox One devices. http://wccftech.com/turn-10-forza-motorsport-7-enhancements/ Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 20 sierpnia 2017 Opublikowano 20 sierpnia 2017 (edytowane) Pierwszy screen Edytowane 20 sierpnia 2017 przez marcin33 Cytuj
Paolo de Vesir 9 229 Opublikowano 20 sierpnia 2017 Opublikowano 20 sierpnia 2017 Ten pierwszy screen to na 100% render. Przecież to nie może wyglądać tak dobrze, racja? Cytuj
Patricko 1 439 Opublikowano 20 sierpnia 2017 Opublikowano 20 sierpnia 2017 Oczywiście, że nie, to zapewne tryb Photomode z dodatkowymi filtrami znając życie. Przecież gameplay z F7 już był podczas E3, także nie wiem o co chodzi w kwestii grafiki, sprawa chyba została już wtedy wyjaśniona :) Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Opublikowano 21 sierpnia 2017 akurat photomode za dużo nie robi w Forzach tej generacji. Potwierdzono demo na PC, więc na Bonkersa też wyjdzie pewnie, stawiam na koniec września. Cytuj
PiPoLiNiO 743 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Opublikowano 21 sierpnia 2017 28 mogą grać właściciele ultimate. Więc demo raczej przed połową miesiąca. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 21 sierpnia 2017 Opublikowano 21 sierpnia 2017 z tego co pamiętam w zwyczaju mieli dawać 2 tygodnie przed premierą więc pewnie 12ego. Cytuj
marcin33 599 Opublikowano 23 sierpnia 2017 Opublikowano 23 sierpnia 2017 (edytowane) Nowy gameplay, pokazuje m.in. Suzuke podczas deszczu. Edytowane 23 sierpnia 2017 przez marcin33 Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 23 sierpnia 2017 Opublikowano 23 sierpnia 2017 To jest jakiś kosmos jak to wygląda. Jeden z moich ulubionych torów na dodatek, mógłbym na nim bez końca jeździć. I kariera, w końcu, będzie zjadliwa, przynajmniej tak mi się wydaje. Cytuj
iluck85 2 956 Opublikowano 23 sierpnia 2017 Opublikowano 23 sierpnia 2017 Jestem ciekaw faktycznych różnic pomiędzy XO a XOX. Cytuj
Duki 105 Opublikowano 24 sierpnia 2017 Opublikowano 24 sierpnia 2017 W koncu powrot do prostego i przejrzystyego menu, bo mnogosc paneli w H3 przez ta cala siatke spolecznosciowa, punkty, czy kibicow przyprawialy mnie o zawrot glowy. A w kwestii oprawy to prawdziwy blockbuster, nowa generacja na pelnej. Nie wiem, kto sie ludzi ze GT Sport to przebije (o Project Cars 2 nawet nie wspominam). Cytuj
Daddy 4 243 Opublikowano 24 sierpnia 2017 Opublikowano 24 sierpnia 2017 T10 to mistrzowie kodu, od czasu FM3 co oni wyciskają z konsol to głowa mała. Można się spierać w kwestii palety barw/kontrastu ale technicznie absolutny top developer jeśli chodzi o racery. 4K/1080p 60fpsów, 24 samochody na trasie, zmienne warunki atmosferyczne, zaawansowana fizyka i do tego wygląda rewelacyjnie. Cytuj
funditto 661 Opublikowano 24 sierpnia 2017 Opublikowano 24 sierpnia 2017 Jeśli chodzi o jakość grafiki i grywalność to wiadomo, że gra będzie wymiatać. Mnie bardziej ciekawi jak rozwiążą karierę Cytuj
Paolo de Vesir 9 229 Opublikowano 24 sierpnia 2017 Opublikowano 24 sierpnia 2017 Gdybym grał w wyścigi to przesiadłbym się dla tej gry z XO na BeastBoxa. To wygląda jak życie. Cytuj
marbel007 857 Opublikowano 24 sierpnia 2017 Opublikowano 24 sierpnia 2017 No pytanie czy będzie jakaś różnica poza rozdzielczością? Są gdzieś gameplaye nie na XoX?? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 sierpnia 2017 Opublikowano 24 sierpnia 2017 (edytowane) Są gdzieś gameplaye nie na XoX?? Raczej niet. Edytowane 24 sierpnia 2017 przez _Be_ Cytuj
Paolo de Vesir 9 229 Opublikowano 24 sierpnia 2017 Opublikowano 24 sierpnia 2017 No pytanie czy będzie jakaś różnica poza rozdzielczością? Są gdzieś gameplaye nie na XoX?? Raczej niet. Jak nie jak tak, było podane kilka postów wyżej. Słowa jednego z twórców: Bill Giese, Creative Director at Turn 10, explained in an interview with Official Xbox Magazine (OXM) UK (September 2017, issue #154) that Forza Motorsport 7 will feature dynamic image-based lighting (like in Playground’s Forza Horizon 3) on all platforms as well as dynamic HDR skies (again, like in Forza Horizon 3) on Xbox One S and Xbox One X. However, there is one technical feature that will be only available on Microsoft’s upcoming Xbox One X console (as well as on Windows 10 PC, in all likelihood). That’s dynamic cube mapping which, according to Giese, will help “better seat the cars in the world”. Dynamic cube maps have six different 2-D images (textures), one for each side of a cube map texture, instead of just one like with static cube maps. What’s interesting to note is that rendering dynamic cube maps automatically means rendering the scene six times for each frame, not counting the main frame render. As a result, this technique requires a lot of power, which explains why it will not be available on less powerful Xbox One devices. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 24 sierpnia 2017 Opublikowano 24 sierpnia 2017 Pytanie bylo o to czy są jakieś gameplay'e z xo Cytuj
Luqat 974 Opublikowano 24 sierpnia 2017 Opublikowano 24 sierpnia 2017 No, no, ładna polityka. Najpierw obrażamy innego użytkownika, a potem usuwamy i edytujemy niewygodne posty. Brawo. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.