Skocz do zawartości

Forza Motorsport 7


Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Lista tras

 

 

 

  • Alps
  • Bathurst
  • Brands Hatch
  • Catalunya
  • Circuit of the Americas
  • Daytona
  • Dubai
  • Hockenheim
  • Homestead
  • Indianapolis Motor Speedway
  • Sonoma Raceway
  • Laguna Seca
  • Le Mans
  • Lime Rock
  • Long Beach
  • Maple Valley
  • Monza
  • Mugello
  • Nürburgring
  • Test Track
  • Prague
  • Rio
  • Road America
  • Road Atlanta
  • Sebring
  • Silverstone
  • Spa-Francorchamps
  • Suzuka
  • Top Gear
  • Virginia International Raceway
  • Watkins Glen
  • Yas Marina

 

 

http://www.computerbild.de/artikel/cbs-News-PC-Forza-7-Strecken-18733565.html

 

36630478675_081fdfd5bc_b.jpg

 

35795509414_2024199da0_b.jpg

 

36630478925_28de91a592_b.jpg

 

35795509734_5c567c5224_b.jpg

 

36584146796_f59a5f4e41_b.jpg

  • Plusik 1
Opublikowano

Różnice między xone/xonex

 

 

Bill Giese, Creative Director at Turn 10, explained in an interview with Official Xbox Magazine (OXM) UK (September 2017) that Forza Motorsport 7 will feature dynamic image-based lighting (like in Playground’s Forza Horizon 3) on all platforms as well as dynamic HDR skies (again, like in Forza Horizon 3) on Xbox One S and Xbox One X.

However, there is one technical feature that will be only available on Microsoft’s upcoming Xbox One X console (as well as on Windows 10 PC, in all likelihood). That’s dynamic cube mapping which, according to Giese, will help “better seat the cars in the world”.

 

Dynamic cube maps have six different 2-D images (textures), one for each side of a cube map texture, instead of just one like with static cube maps. What’s interesting to note is that rendering dynamic cube maps automatically means rendering the scene six times for each frame, not counting the main frame render. As a result, this technique requires a lot of power, which explains why it will not be available on less powerful Xbox One devices.

 

http://wccftech.com/turn-10-forza-motorsport-7-enhancements/

Opublikowano

Oczywiście, że nie, to zapewne tryb Photomode z dodatkowymi filtrami znając życie. Przecież gameplay z F7 już był podczas E3, także nie wiem o co chodzi w kwestii grafiki, sprawa chyba została już wtedy wyjaśniona :)

Opublikowano

akurat photomode za dużo nie robi w Forzach tej generacji.

 

Potwierdzono demo na PC, więc na Bonkersa też wyjdzie pewnie, stawiam na koniec września.

Opublikowano

W koncu powrot do prostego i przejrzystyego menu, bo mnogosc paneli w H3 przez ta cala siatke spolecznosciowa, punkty, czy kibicow przyprawialy mnie o zawrot glowy. 

A w kwestii oprawy to prawdziwy blockbuster, nowa generacja na pelnej. Nie wiem, kto sie ludzi ze GT Sport to przebije (o Project Cars 2 nawet nie wspominam).

Opublikowano

T10 to mistrzowie kodu, od czasu FM3 co oni wyciskają z konsol to głowa mała. Można się spierać w kwestii palety barw/kontrastu ale technicznie absolutny top developer jeśli chodzi o racery.

 

4K/1080p 60fpsów, 24 samochody na trasie, zmienne warunki atmosferyczne, zaawansowana fizyka i do tego wygląda rewelacyjnie.

Opublikowano (edytowane)

Są gdzieś gameplaye nie na XoX??

 

Raczej niet.

 

Edytowane przez _Be_
Opublikowano

 

No pytanie czy będzie jakaś różnica poza rozdzielczością? Są gdzieś gameplaye nie na XoX??

 

Raczej niet.

 

Jak nie jak tak, było podane kilka postów wyżej. Słowa jednego z twórców:

 

 

Bill Giese, Creative Director at Turn 10, explained in an interview with Official Xbox Magazine (OXM) UK (September 2017, issue #154) that Forza Motorsport 7 will feature dynamic image-based lighting (like in Playground’s Forza Horizon 3) on all platforms as well as dynamic HDR skies (again, like in Forza Horizon 3) on Xbox One S and Xbox One X.
 
However, there is one technical feature that will be only available on Microsoft’s upcoming Xbox One X console (as well as on Windows 10 PC, in all likelihood). That’s dynamic cube mapping which, according to Giese, will help “better seat the cars in the world”.
 
Dynamic cube maps have six different 2-D images (textures), one for each side of a cube map texture, instead of just one like with static cube maps. What’s interesting to note is that rendering dynamic cube maps automatically means rendering the scene six times for each frame, not counting the main frame render. As a result, this technique requires a lot of power, which explains why it will not be available on less powerful Xbox One devices.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...