Skocz do zawartości

Metro Exodus


Faka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hmm... zwykły Jack Daniels załatwi sprawę w takim razie...

Adres na PW? :P

0,5?

 

Wojtek co tam chcesz?

Opublikowano

Jak ktoś ma te 12 lat, to mógł uwierzyć, że tak to bedzie finalnie wyglądać.

 

PS. Byłem pierwszy, który pisałem, że to render, wystarczy prześledzić pierwszą stronę :lapka:

 

PS2 to prawda

Klamiesz, ja byłem pierwszy, wystarczy prześledzić temat z e3. Moj e-penis jest wiekszy

 

Wyglądać to może i tak będzie. Ale na PC lub skorpionie.

Opublikowano (edytowane)

Co z tego kto pisał pierwszy, ze to jest render? Ważne jest to z kim Bartek sie założył.

 

A swoją droga, tak jak Wrednemu nie musisz mi Bartek nic wysyłać. Zachowałeś sie honorowo i to sie liczy. ;)

Edytowane przez Voytec
Opublikowano

In game engine target render to to samo co render?

 

Dla mnie render to coś jak ściema z KZ2 albo intro z n/p Soul Calibur 2.

Czyli tu mamy do czynienia z renderem na silniku gry, myślałem, że mówi się na to po prostu wyreżyserowany gameplay na silniku gry. 

Opublikowano

W sumie niby tak, ale już pal licho. Ja przyjąlem, że to jest gameplay z wyreżserowanymi elementami (tak jak ten kret spadający czy wychodzenie przez okno). Ale jak oni sami przyznali, że in game engine render to przegrałem zakład hehe. 

Opublikowano

Czaje, choć nie rozumiem czemu gości z DF nazywają to renderem, skoro wszystko leci na silniku gry a to, że reżyserka to już inna para kaloszy. 

Opublikowano

 

Jak ktoś ma te 12 lat, to mógł uwierzyć, że tak to bedzie finalnie wyglądać.

 

PS. Byłem pierwszy, który pisałem, że to render, wystarczy prześledzić pierwszą stronę :lapka:

 

PS2 to prawda

Klamiesz, ja byłem pierwszy, wystarczy prześledzić temat z e3. Moj e-penis jest wiekszy

 

Wyglądać to może i tak będzie. Ale na PC lub skorpionie.

 

Wyglądać może tak jak na zaprezentowanym gameplayu/renderze/czy_co_tam_chcecie i na zwykłym xone/ps4

Przypomnijcie sobie, jak wyglądał i chodził Crysis 3 na past-genach. Było naprawdę ładnie, dość stabilnie, ale w obniżonej rozdzielczości. Kwestia skalowania silnika.

 

Wierzę w ten tytuł.

 

No i redux bundle jeszcze czeka na ogranie :)

Opublikowano (edytowane)

Gdzies 2 lata temu pisalem na necie, że fajnie jakby nowe Metro było mini sandboxem. Ot niektóre stacje bylyby powiększone o przylegle tereny i powierzchnie. Dostalibysmy zadania dodatkowe, za które wpadalyby naboje, które wydawalibysmy na ulepszenia sprzętu, bądz zakup nowego (cos jak w dlc do Last Light). Sporo osób stwierdzilo, ze to zabiloby klimat całej gry.

 

Jestem ciekaw, czy w Exodusie będzie cos takiego, czy otwarte tereny dadzą tylko różne sposoby realizacji zadań.

Edytowane przez PiotrekP
  • Plusik 2
Opublikowano (edytowane)

Czaje, choć nie rozumiem czemu gości z DF nazywają to renderem, skoro wszystko leci na silniku gry a to, że reżyserka to już inna para kaloszy. 

No bo render - nie da się ruszać hipkiem. Dlatego filmiki in engine wyglądają czasami lepiej od gameplayu.

 

Pre render może być czymś innym ale jeżeli developer wygeneruje jakiś scenariusz na highendowej maszynie, nawet na silniku to w zasadzie to samo. Unika się też dodatkowych obciążeń - nie ma konieczności dźwigania AI na przykład, detekcja kolizji nie stanowi problemu.

Edytowane przez Sebas
  • 5 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...