Opublikowano 30 grudnia 20177 l Doczepka dla ułomnych to właśnie rosyjska wersja, bo jak widać większości nie przeszkadza, że wali totalną amatorszczyzną - wystarczy, że jest rosyjska i chooy tam z takimi drobiazgami jak gra aktorska czy kontrola jakości tejże...
Opublikowano 30 grudnia 20177 l 8 minut temu, Wredny napisał: Doczepka dla ułomnych to właśnie rosyjska wersja, bo jak widać większości nie przeszkadza, że wali totalną amatorszczyzną - wystarczy, że jest rosyjska i chooy tam z takimi drobiazgami jak gra aktorska czy kontrola jakości tejże... "Down suka" ... Jak cię to bawi.
Opublikowano 28 stycznia 20187 l Czy kolekcja dalej daje radę? Czy jest w 60 fpsach? Czy jest trudno?
Opublikowano 28 stycznia 20187 l Masz na myśli Metro redux? Oczywiście że daje radę to dwie bardzo dobre gierki i tak jest 60 fps.
Opublikowano 28 stycznia 20187 l Tak, to mam na myśli Martwię się że mnie odrzuci po Wolfenstein New Order i Doomie.
Opublikowano 28 stycznia 20187 l To zupełnie inne klimaty strzelanek. Nic nie odrzuca. A składanka wyborna.
Opublikowano 7 lutego 20187 l Chciałbym w końcu zobaczyć prawdziwy gameplay by móc cokolwiek stwierdzić i zacząć się ewentualnie nakręcać.
Opublikowano 7 lutego 20187 l Wczoraj zobaczyłem ten obrazek w temacie i miałem napisać dokładnie to samo - gierka niby wychodzi w tym roku, a nie widzieliśmy ani skrawka (prawdziwego!) gameplayu. Co prawda u mnie to i tak day-one, bo uwielbiam te klimaty, a w crapa raczej trudno mi uwierzyć, ale mimo wszystko jakiś grywalny fragment mogliby zaprezentować.
Opublikowano 7 lutego 20187 l Pamiętaj, że w Metro gra się tylko po rosyjsku Co do samej gry to fakt - klimat jest genialny od pierwszej części i nie ma możliwości, żeby gra wyszła gorzej niż bardzo dobra. Najgorszy scenariusz jaki przewiduję to sytuacja jak z nowym Wolfem. Świetna gra ale w ogólnym rozrachunku gorsza od poprzedniczek (tak, wliczam The Old Blood).
Opublikowano 7 lutego 20187 l Co nie znaczy, że to samo będzie w pełnej wersji. No ale Metro od zawsze miało świetne wizualia więc o to bym się raczej nie martwił.
Opublikowano 7 lutego 20187 l Do tego większa swoboda... Wyczuwam tu trochę takie Homefront the Revolution (nie bijcie, ale klimacik tam zacny był, a i wizualia wysokiej klasy, bo na CryEngine to chyba tylko Polacy potrafią paszteta zrobić) - otwarte lokacje, post-apo, sporo miejsc do splądrowania, jakiś crafting. W poprzednich częściach najbardziej podobały mi się etapy na powierzchni - te bagna w Last Light, to przecieranie mokrej szybki ręką, to nerwowe szukanie kolejnego filtra do maski... Jeśli w Exodus będzie tego typu atrakcji więcej to jaram się tym bardziej.
Opublikowano 8 lutego 20187 l Dobrze że atomówki nie niszczą torów bo mieliby przeyebane Edytowane 8 lutego 20187 l przez Pupcio
Opublikowano 8 lutego 20187 l info z Gameinformera -pełny system dnia i nocy -dynamiczną pogode -zjawiska atmosferyczne -zaawansowaną symulacje sztucznej inteligencji fauny -physic-based rendering -overhauled ligting -znacznie wieksze poziomy (największa arena w Last Night miała wymiary 111m x 200m, tymczasem w Exodusie będą areny o wymiarach 2000m x2000m -pełny mo-cap dla animacji twarzy -twórcy ponadto celują w natywne 4K dla KOXa Edytowane 8 lutego 20187 l przez asax
Opublikowano 8 lutego 20187 l dla mnie obok rdr2 i cyberpunk jest to top tego co zostalo zapowiedziane
Opublikowano 8 lutego 20187 l Jest jaranko ale e poprzednich częściach zawsze miałem efekt wow jak wychodziłem na powierzchnie i coś czuję że w tej części będę za tym tęsknić
Opublikowano 8 lutego 20187 l no troszke jest zbyt bialo i jasno, wolałem mrok i szaro bure kolorki ale wierzę ze podolaja i stworza mocny klimat
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.