Gość ragus Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Mi również. 2033 to solidne 8-, a LL to solidne 8=. Porządne gierki, nie do końca wszystko w nich zagrało, ale ograć trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza
Andreal 2 123 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Jestem świeżo po 2033 i przechodzę LL, w moim odczuciu 2033 > LL, jedynka wydaje mi się bardziej surowa i brak w niej ogromu cinematik ekspirjens, który dostajemy w LL. Pomimo tego obie gry są bardzo dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 566 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Świat Exodus ma być większy niż 2033 i LL razem wziętych. Niestety trochę obawiam się tu rozwodnienia Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 A ja jak zobaczyłem te urywki rozgrywki w nowym materiale to wale konia dupom. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 46 minut temu, Andreal napisał: Jestem świeżo po 2033 i przechodzę LL, w moim odczuciu 2033 > LL, jedynka wydaje mi się bardziej surowa i brak w niej ogromu cinematik ekspirjens, który dostajemy w LL. Pomimo tego obie gry są bardzo dobre. Dokładnie te same odczucia mną kierowały. Za bardzo w LL poszli w cinematic i skrypty. Pewnie Exodus będzie jeszcze bardziej pod tym kątem stworzony majac na uwadze słynny render (he he he) z e3. Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 (edytowane) W materiale który wrzuciłem jasno jest wspomniane że szukają kompromisu między dużymi "otwartymi" lokacjami a liniową historią. Dla mnie to oznacza że w dużej mierze gra będzie polegała na zwiedzaniu otwartych lokacji, które będzie przerywane liniowymi sekwencjami co w ogólnym rozrachunku da niższe stężenie cienamic experience i skryptów niż w Last Light Swoją drogą podoba mi się bardzo ten kierunek, w poprzednich grach bardzo brakowało mi tego elementu eksploracji. Zwłaszcza że postnuklearny świat Metra jest bardzo ciekawy Edytowane 13 Lutego 2018 przez asax Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość suteq Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 Wydaje mi się, że Metro Exodus to będzie coś takiego jak The Evil Within 2. To nie będzie open world tylko właśnie takie małe huby przypominające te z TEW2 z mnóstwem rzeczy do zebrania w fantastycznym mrocznym klimacie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 No oczywiście, że nie będzie otwartego świata jako takiego tylko duże lokacje Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 dokładnie, coś w tym stylu Cytuj Odnośnik do komentarza
ASX 14 592 Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 trochę o nowych broniach zdrowe wariaty tam pracują 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
kubson 3 189 Opublikowano 3 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2018 jaram sie strasznie, dawac mi to juz Cytuj Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 180 Opublikowano 4 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2018 W dniu 16.02.2018 o 17:14, asax napisał: trochę o nowych broniach zdrowe wariaty tam pracują jak zwykle w przypadku metro każda animacja związana z bronią to pornografia Cytuj Odnośnik do komentarza
Hubert249 4 272 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 Exodus dla serii Metro, będzie tym czym był Dziki Gon, dla wcześniejszych Wiedźminów Ten rok zapowiada się fantastycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 450 Opublikowano 5 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2018 11 godzin temu, chris85 napisał: Exodus dla serii Metro, będzie tym czym był Dziki Gon, dla wcześniejszych Wiedźminów Ten rok zapowiada się fantastycznie. Niezła analogia, do tego tutaj tez pójście w otwarty świat... Obyś się nie mylił Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 7 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2018 Nie otwarty tylko bardziej otwarty niz w poprzednich czesciach, a to jest roznica. Cytuj Odnośnik do komentarza
McDrive 3 079 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 W dniu 13.02.2018 o 12:08, asax napisał: dokładnie, coś w tym stylu Ciekawy jestem ile tych miejscówek będzie. Podejrzewam patrząc na tą mapę minimum trzy: prolog, czyli Moskwę, to co widać i pewnie epilog. Hm... To co tu widać może przypominać standardowe przeszukiwanie w celu znalezienia części do naprawy czegoś aby móc przejechać dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 450 Opublikowano 11 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 W dniu 7.03.2018 o 07:43, hav7n napisał: Nie otwarty tylko bardziej otwarty niz w poprzednich czesciach, a to jest roznica. Skrót myślowy. Nie czepiaj się. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ryo-San 1 756 Opublikowano 24 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2018 W sumie to lekki offtop ale jak zobaczyłem to zdjęcie Sankt Petersburga to pierwsze co mi przyszło na myśl to tylko Metro Metro 3 Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 566 Opublikowano 25 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Be_ Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 W dniu 12.06.2017 o 07:22, Wredny napisał: Nom, szkoda tylko, że trailer był równie "gameplay", co słynny pokaz Killzone 2. Myślałem, że już nie stosuje się takich praktyk. W dniu 17.06.2017 o 12:43, _Be_ napisał: A jak to nie byl render to stawiacie mi flaszke whisky ok? Ja zas w drugą stronę wam obu kupie W sumie to ogladam filmik CYCU1 z porównania i ta gra wyglada nawet lepiej niż ten render z 2017 @Voytec oddawaj flahe he he Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 gry ladniejsze od renderow co za czasy Cytuj Odnośnik do komentarza
hav7n 5 936 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 pewnie przez ray tracing Cytuj Odnośnik do komentarza
Frantik 2 566 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 (edytowane) O, chyba szykuje się niezły benchmark na PC. Oryginalne 2033 też zarzynało każdy ówczesny sprzęt, ale bardziej wynikało to z braku optymalizacji... Choć pamiętam, że gierka robiła też spore wrażenie pod kątem wizualnym. Edytowane 29 Marca 2018 przez Frantik Cytuj Odnośnik do komentarza
Wredny 9 450 Opublikowano 29 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2018 57 minut temu, _Be_ napisał: W sumie to ogladam filmik CYCU1 z porównania i ta gra wyglada nawet lepiej niż ten render z 2017 @Voytec oddawaj flahe he he Cycu1? Zawsze szanowałem Dobrze, że ja jednak zrezygnowałem ze swojej "nagrody" Cytuj Odnośnik do komentarza
kermit 6 998 Opublikowano 16 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2018 metro poszlo na q1 2019 no ale lepiej niech szlifują Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.