Skocz do zawartości

Metro Exodus


Faka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
45 minut temu, Wredny napisał:

nareszcie gra się rozkręciła, bo do tej prory tak średnio było, żeby nie powiedzieć NUDNO.

Tak, początek zdecydowanie na minus, ale od wskazanego przez Ciebie momentu już jest super. Kwintesencja exploracji, surowe warunki, mutanty i lękliwe przeprawy łódką. Liczenie naboi i pospieszne tworzenie apteczek. 

 

Opublikowano
Godzinę temu, Bansai napisał:

Skonczone.

 

Swietne zwienczenie historii oraz pozostawiona furtka na ewentualne sequele ktore moga pojsc w przerozne kierunki.

 

Gierka cudowna, do samego konca udalo im sie zachowac sensowny balans miedzy swobodnym lataniem a bardziej liniowymi segmentami a la M2033/LL. Jako fan serii jestem ukontentowany. Na pewno bedzie to czesc do ktorej bede co jakis czas wracal, podobnie zreszta jak z poprzednimi odslonami.

Znowu urlop miałeś czy gra taka krótka?

Opublikowano
1 minutę temu, blantman napisał:

Znowu urlop miałeś czy gra taka krótka?

 

Time-off mam do 4 marca. :touche:

 

Gierka wg tego co mowi pan xbox zajela mi 30 godzin, wiec jest niezle. Tyle ze wachalem kazdy kat.

Opublikowano
1 minutę temu, Bansai napisał:

 

Time-off mam do 4 marca. :touche:

 

Gierka wg tego co mowi pan xbox zajela mi 30 godzin, wiec jest niezle. Tyle ze wachalem kazdy kat.

No ja skończyłem pierwszą miejscówkę otwartą i ponad 8 h na liczniku. Tyle zajęło mi przejście metro 2033

Gość suteq
Opublikowano

Nie spodziewałem się, że ta gra będzie tak dobrze wyglądać na zwykłym xboxie i do tego tak stabilnie działać. Co prawda nie obyło się bez bugów ale wizualnie to jest top. :obama: 

Gość suteq
Opublikowano (edytowane)

no to środek czy północ mapy :gayos: 

 

@edit

Już wiem gdzie.

To jest na północy mapki, magazyn z czerwonej cegły otoczony murem, a wokół też woda. 

Edytowane przez suteq
Opublikowano
35 minut temu, suteq napisał:

no to środek czy północ mapy :gayos: 

 

@edit

Już wiem gdzie.

To jest na północy mapki, magazyn z czerwonej cegły otoczony murem, a wokół też woda. 

Środkowy teren ten największy nie chciałem spoilerami walić bo mi zakazałeś:P

  • Haha 1
Opublikowano (edytowane)

Jak to wygląda i działa na bieda ps4 :banderas:. Ładuje się ok. minuty, a po zgonie to chyba kilkanaście sekund. Fajny patent z schronieniami, gdzie można odpoczywać i konfigurować broń (poza plecakiem) . Co do broni- przypomina mi to Homefront Revolution, szkoda, że nie ma podobnych animacji przy zmienianu części. 

Minusy? 

Dalej twierdzę, że pozbawienie głosu Artema było nietrafionym pomysłem, zwłaszcza, że postacie wprost zadają mu pytania. 

No i aktorzy się czasem nie popisali, co w połączeniu z  gestykulacją wygląda i brzmi dziwnie.

 

Miałem obawy, czy kupować na premierę. Bałem się optymalizacji na standardowych konsolach, ale już widzę, że te były one bezpodstawne. 

Mam nadzieję, że tego nie spieprzą, jak ubi w Origins.

 

Edytowane przez PiotrekP
  • Plusik 1
Gość suteq
Opublikowano (edytowane)

Dobra, pograłem kilka godzinek i mam kilka przemyśleń.

 

Aktualnie zbliżam się do końca pierwszego obszaru i fabularnie jak na razie jest nieźle ale wątki z czarnymi w poprzedniczkach były ciekawsze niż to co jest w Exodus. 

Bardzo fajnie, że ulepszyli strzelanie (ale musiałem wrzucić czułość na maxa bo faktycznie jest zamuła w chuy, szczególnie w osi Y), które teraz naprawdę sprawia przyjemność, a przeciwnicy nie są już gąbkami na pociski. Zacinanie się broni troszkę potrafi irytować podczas potyczek, ale ich modyfikacje oraz tworzenie przedmiotów bardzo na plus. Zbieranie rzeczy również i na normalu jest ich w sam raz. Nie podoba mi się natomiast to, że jestem dosłownie na 2 kulki i gryzę glebę. Spodziewałbym się takiego efektu na najwyższym poziomie trudności, a nie na normalu. 

 

Pierwsza mapka całkiem ładna i obfita w przeróżne miejsca do zwiedzenia, i faktycznie chciało mi się to robić głównie z powodu ciekawości co tym razem znajdę. 'Misje poboczne' ujdą w tłoku, ktoś tam coś mówi i się zaznacza przeważnie na mapie więc jak ktoś eksploruje wszystko tak jak ja to większość jak nie wszystkie aktywności poboczne zaliczy bez problemu. Mapa bardzo czytelna oprócz tego jebanego kółka wokół wskaźnika naszej postaci. Serio nie wiem po co to jest skoro zasłania przeróżne znaczniki niedaleko nas. 

 

Nie wiem czy jest też dobre i złe zakończenie, ale generalnie przez większość czasu nie widziałem charakterystycznych mrugnięć ekranu podczas jakiejś akcji i myślałem, że tego już nie ma, ale jednak jest tylko tym razem jest ich znacznie mniej i aktywują się one przy konkretnych akcjach. Graficznie, jak wspominałem, jest znakomicie nawet na zwykłym Xboksie i jedynym mankamentem jaki widziałem to czasami doczytujące się obiekty, ale ani razu gra mi nie zwolniła przez kilka godzin. Szybki zapis na plus, loadingi raczej krótkie (pierwszy tylko trwał jakieś 1,5 minuty) ale kilka bugów już mi się zdarzyło np. nieśmiertelny wróg który był sfreezowany. Mogłem mu robić ogłuszenie i zabójstwo ale nic to nie dawało. 

 

No ale to, że Artem dalej nie mówi to jest jakiś kryminał. Mogliby już nie walić tak w chuya bo skoro to jest najbardziej rozbudowana część to oczekiwałem, że wszystkie postaci będą gadać. Mocno to wybija z immersji. :/ 

 

Ogólnie to jak na razie gierka na takie 7.5, troszkę naciągane 8, nie więcej. 

Edytowane przez suteq
Opublikowano

Ogolnie gry gdzie protagonista z jakiegokolwiek powodu nie mowi powinny byc juz zakazane i szkalowane na rowni z lootboxami.

 

sutek, co do zakonczenia i tego czy jest dobre/zle gdybys byl ciekaw to...

 

sa co najmniej 2 warianty

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja pierdzielę ledwo uciekłem

Spoiler

fanatykom

z pierwszej lokacji i mam pietra żeby zajrzeć do portu, mutanty wszędzie (nienawidzę krewetek!), jakieś srogie s(pipi)ysyństwo pałęta się w okolicy, bandyci, nawet w łódce coś cię może dorwać...:chicken: Prze(pipi)any ten poziom Stalker głównie przez słaby stealth. Nie wiem, w LL jakoś lepiej mi to wychodziło. Otwarta walka to zło chociaż to nie problem bo na tym poziomie nie ma otwartej walki tak szybo zarabiasz 1 (słownie: jedną) kulkę :yeti: za stary jestem chyba na to... 

Opublikowano (edytowane)

Exodus jest wspaniałe. 8/10? Bitch please :yao: gra świateł to bledź majstersztyk. Wchód słońca i jego odbicie na tafli wody to normalny next gen. Capcom suka ucz się jak powinny wyglądać ciemne lokacje. 

 

Edytowane przez chris85
Opublikowano

wczoraj pod koniec misji z drezyna nie mialem juz kompletnie ammo, mimo to udalo sie ja przejsc a emocje i sama lokacja tip top. 

 

tam gdzie gra miala najbardziej dostarczac to dostarcza, fabule traktuje jak w tomb riderze ale sam feeling eksploracji i survivalu :banderas:

 

karny kutas za postać niemowe i laga ale i tak wsiakam, pomimo ze crackdown 3 na dysku

Gość suteq
Opublikowano
8 godzin temu, chris85 napisał:

Exodus jest wspaniałe. 8/10? Bitch please :yao: gra świateł to bledź majstersztyk. Wchód słońca i jego odbicie na tafli wody to normalny next gen. Capcom suka ucz się jak powinny wyglądać ciemne lokacje. 

 

Grafika to nie wszystko kolego. :)  

Opublikowano

Wiąże się bezpośrednio z ukrytym systemem "moralnym" i preferuje 

Spoiler
Spoiler

pacyfistyczny, skradankowy typ rozgrywki, szczególnie w starciach z tubylcami (z wyłączeniem bandytów, ich można zabijać :v).

 

Oprócz tego naturalnie warto wykonywać prośby kompanów.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...