Gość _Be_ Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Cytat For controller lag reports on PC – If you have a high spec machine capable of running at high framerate, but have vsync in half, you will likely experience controller lag issues. The larger the difference between the possible framerate of a machine, and the vsync setting, the more lag you may experience. Please switch vsync to off or full to reduce these chances. We are continuing to investigate this issue. O konsolach ani słowa szku,rwa no nic, nie gram czekam na patcha. Cytuj
Figaro 8 236 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Zastanawia mnie jak taki 100 osobowy team tworzy i testuje tę grę parę lat i nikt nie pomyślał "huh... tutaj jest lekki lag". Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 3 minuty temu, Figaro napisał: Zastanawia mnie jak taki 100 osobowy team tworzy i testuje tę grę parę lat i nikt nie pomyślał "huh... tutaj jest lekki lag". Jeszcze wiesz jestem w stanie zrozumieć, że na PC pod kontroler to jest mniej istotne bo i tak każdy normalny będzie grał w FPSa na myszce, ale na konsoli? Przecież to jest niegrywalne w tej formie. Cytuj
easye 3 377 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 (edytowane) Ja na PC gram wylacznie padem i nawet z pełnym vsynk'iem przy 60 fpsach mocno wyczuwalny jest ten lag w sterowaniu - każdy inny FPS odpalony po Metro to prawie Quake. Edytowane 26 lutego 2019 przez easye Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 10 minut temu, easye napisał: Ja na PC gram wylacznie padem No nie żebym się zdziwił xD Cytuj
Wredny 9 587 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 16 minut temu, Figaro napisał: Zastanawia mnie jak taki 100 osobowy team tworzy i testuje tę grę parę lat i nikt nie pomyślał "huh... tutaj jest lekki lag". Miałem podobne myśli przy zespole 800 osób w BioWare i Anthem - że też nikt nie zauważył, że coś tu nie gra... Jeśli chodzi o METRO to faktycznie - ma sporo mniejszych problemów i ogólnie taki feeling gry z duszą, ale też z mniejszym budżetem. Ostatnio miałem takie odczucia przy graniu w Kingdom Come Deliverance - tu też jest taka toporność, drewno w animacji itp. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 5 minut temu, Wredny napisał: tu też jest taka toporność, drewno w animacji itp. Tu nie chodzi o toporność bo poprzednie części na to nie cierpiały aż w takim stopniu, po prostu sterowanie i dead zone jest tak duży, że wszystko wydaje się 'clunky' Myślę, że jeden patch i będzie dużo lepiej. Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 granie padem na pc w metro to jak walenie modelki przez gume po wazektomii 2 1 Cytuj
Banan91PL 34 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Tez czekam na pacza bo te sterowanie ta czułość to masakra Cytuj
Boomcio 4 090 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Ale ten znienawidzony przez was lag zbliża gameplay do realizmu. Przypomina mi się podobny "problem" przy killzone 2. Tam faktycznie twórcy na prośbę graczy dorzucili taką opcję zmiany "na łatwiejsze/lepsze" i każdy sam decydował. 1 godzinę temu, Wredny napisał: Ostatnio miałem takie odczucia przy graniu w Kingdom Come Deliverance Tak, symulator rycerza. Tam sterowanie postacią jest adekwatne do reakcji ludzkiego ciała. Obciążenie, zbroja, zmęczenie, upicie podczas sejwowania... 1 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Ale ja gram w grę nie w realizm Cytuj
Boomcio 4 090 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Tak to już w życiu jest, że każdy gra w co chce, przynajmniej Spoiler na PlayStation. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Staram się zrozumieć ale nie rozumiem. Cytuj
mate6 108 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Realizm to by był, jakby z miejsca po wychyleniu gałki ręce protagonisty zaczynały wykonywać ruch, celownik powoli zmierzałby w daną stronę po chwili następowałby pełny ruch. Sytuacja gdzie mamy: 1. Input 2. Długi okres bez żadnej animacji 3. Ruch Jest partactwem, a nie realizmem. No chyba, że jak majochey chcesz ruszyć reką, to jakikolwiek ruch też następuje po długim czasie. 1 Cytuj
Boomcio 4 090 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 No, czasem jak długo chodzę po ciemnych tunelach z karabinem w łapie i dwoma innymi na plecach, a w międzyczasie muszę doładowywać prądnicę i uciekać przed jakimiś stworami to tak mam. Cytuj
messer88 6 507 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 (edytowane) Właśnie skończyłem, wpadło dobre zakończenie, oceny ~8 które gra zbiera imo jak najbardziej zasłużone. Dobra singlowa gierka z paroma mniej lub bardziej uciążliwymi problemami technicznymi które wynagradza czym innym. Proporcje między pseudo open worldem a korytarzykiem fajnie wyważone a końcówka to typowe metro z poprzednich części co mnie akurat ucieszyło. Edytowane 26 lutego 2019 przez messer88 Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 5 godzin temu, _Be_ napisał: Jeszcze wiesz jestem w stanie zrozumieć, że na PC pod kontroler to jest mniej istotne bo i tak każdy normalny będzie grał w FPSa na myszce, ale na konsoli? Przecież to jest niegrywalne w tej formie. Sam jesteś niegrywalny. Cytuj
GSPdibbler 174 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Przechodziłem poprzednie częsci na kompie i na konsoli. Lepiej mi się grało na padzie i exodusa kupiłem na ps4. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 1 godzinę temu, chris85 napisał: Sam jesteś niegrywalny. Dzięki za ten ważny głos w dyskusji. Cytuj
Hubert249 4 279 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 (edytowane) 24 minuty temu, _Be_ napisał: Dzięki za ten ważny głos w dyskusji. W jakiej dyskusji człowieku? Przecież to nie jest Call of Duty. Raz wyłącz asystę i daj czułość na full, dwa z biegiem gry pojawiają się ulepszenia do broni, a trzy trzeba być Mendrekiem żeby mieć problem ze sterowaniem w Metro. Grałem w większości fpsów, a ten "lag" w ogóle mi nie przeszkadzał. Edytowane 26 lutego 2019 przez chris85 1 1 Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Czulosc na maksa i wylaczenie asysty to akurat dobre tipy. Asysta jedyne co powoduje to masakryczne zwolnienie czulosci jak w kogos celujemy, nie wiem co oni mysleli projektujac te asyste. Input lag na pewno jest, ale to taka piata woda po kisielu RDR1 czy 2 wiec dla mnie Artyom to zabojcza baletnica po spedzeniu 100h z Arturem na free aimie. Cytuj
Boomcio 4 090 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Serio ktoś gra z auto aimem? Może celownik do tego? i frytki? Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 (edytowane) 1 godzinę temu, chris85 napisał: W jakiej dyskusji człowieku? Przecież to nie jest Call of Duty. Raz wyłącz asystę i daj czułość na full, dwa z biegiem gry pojawiają się ulepszenia do broni, a trzy trzeba być Mendrekiem żeby mieć problem ze sterowaniem w Metro. Grałem w większości fpsów, a ten "lag" w ogóle mi nie przeszkadzał. Ale co ty dajesz człowieku w ogóle? Gra jest po prostu popsuta i czekam na patcha. Jeśli myślisz że nie wyłączyłem asysty i nie dałem na maxa czułości i zmiany dead zone w ustawieniach to nie wiem za kogo mnie masz nie lubię po prostu jak developerzy nie umieją zrobić dobrze swojej kolejnej gry gdzie w poprzednich częściach nie było takiego problemu. A jak dla ciebie nie problemu to nie wiem po cholerę się produkujesz, dobrze się bawisz w upośledzonej grze i okej. No przypomina to RdR 2 ale tam chociaż miałeś ten dead eye. Edytowane 26 lutego 2019 przez _Be_ Cytuj
Boomcio 4 090 Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 Ta, i jeszcze celownik wyłączyłeś. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 26 lutego 2019 Opublikowano 26 lutego 2019 11 minut temu, MAJOCHEY_PL napisał: Ta, i jeszcze celownik wyłączyłeś. Telewizor wyłączyłem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.