Skocz do zawartości

Metro Exodus


Faka

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podstawka dokończona. W Tajdzie wkurzyłem się, bo pominąłem noktowizor na samym początku, więc potem w tunelach musiałem sobie radzić latarką. 

Ogólnie no da się przejść bez specjalnego krzywienia, klimat jest, wygląda ładnie. Ostatni chapter z dużą dawką radiacji i halunami już trochę mnie irytował, bo wchodziliśmy trochę w atmosferę Control (jakieś lewitujące przedmioty, światła w tunelu, omamy wzrokowe) ale dobiłem do końca.

Teraz Sam's Story, więcej tego samego + gadający bohater, nawet jeszcze mam ochotę na te kilka dodatkowych godzin.

Opublikowano

Jaki miałeś ending? Coś tam czytałem, że są dwa. ja zawitałem do tajgi i jak narazie kompani są happy, że nikogo nie zabijam i jestem taka dobroduszną niemową. To chyba zmierza w dobra stronę. Trochę beka z tych monologów po 15 min gdy Artem stoi jak ta pi*** ale wytrwałem każdy xd Ogólnie historia jak narazie ok chociaż myślałem, że się odbiję mając w pamięci poprzednie części ale coś pyklo jednak i dzisiaj wleciały dlcki nawet. Za 21 obecnie na psn:kaz:  tajga mi została i pewnie końcówka ale parcie jest. Dźwięk jest na plus, na słuchawkach mega miodnie. Co denerwuje to średnio te strzelanie wychodzi, chociaż dopowiadam sobie ze dodaje to realizmu do ogółu :sir: klimat jest no gierka dobra, mi podeszła ale wiem ze mozna sie odbić, kto co lubi. Poprzednie części nie skończyłem i źle ogólnie wspominam, tutaj jest mega fajnie także polecanko bo warto sprawdzić kto się waha, ale gierka stara to chyba małe już zainteresowanie:yao:

Opublikowano

Nie będzie spoilerem, że zakończenia są dwa - dobre i złe. Udało się dobre, bo wszyscy kompani przeżyli. Trzeba chyba dwóch z trzech przynajmniej utrzymać przy życiu w poszczególnych chapterach, a to wiąże się z karmą - czy zabijaliśmy tubylców, czy przekradaliśmy się po cichu i KO w łeb. Co imho jest porąbane, bo przecież atakują nas i tak, więc czemu mamy się nie bronić :f

Opublikowano

Mi trochę to thiefa przypomina i lecenie na elo rambo mija się z celem, zresztą często kończy się śmiercią. Klimat level up. Czasami gierka jednak wymusza ofensywę i napierd.alanie we wrogow, co ciekawe nie wpływa to na stratę kompana, chociaż jeszcze mogę się mylić, ale do tej pory dwóch ocalałych. Co będzie :yao: 

Opublikowano

Wiesz z drugiej strony to gra akcji rozumiem, że możesz wybrać drogę, że chcesz otwartą walkę lub skradanie, ale jak zabijałem wrogów po cichu i słyszę, że lipa bo ich zabijałem to mam trochę mieszane odczucia. Gra dobra i tylko dobra lubię klimat Metra ale pewne rzeczy mogli zrobić lepiej.

Opublikowano

Dużo w tej grze dało się zrobić lepiej. Koślawe celowanie i hitboxy totalnie rozjechane (nigdy nie miałem pewności czy wejdzie headshot nawet jak celowałem z lupą lunetą), czy nadmiernie przegadane scenki oraz nudny sposób prowadzenia narracji. Serio, jak stałem na szczycie wieży w kryjówce Olgi, a ta baba gadała i gadała xD Gdy myślałem, że skończyła i sobie poszedłem, to nagle słyszę w tle dalszy ciąg monologu.

Mimo wszystko pograłem bo lubię post-apo. Gdyby to był inny setting to dawno bym odpuścił.

Opublikowano
37 minut temu, _Red_ napisał:

Dużo w tej grze dało się zrobić lepiej. Koślawe celowanie i hitboxy totalnie rozjechane (nigdy nie miałem pewności czy wejdzie headshot nawet jak celowałem z lupą)

Heh, klasyg

 

  • Haha 1
  • This 1
Opublikowano

Sam's Story fajniejsze nawet miejscami niż podstawka no i bardziej skondensowane.

 

Balanga z Kapitanem zalatywała mi trochę najebką z księdzem w Kingdom Come, przaśny klimat xd

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Utknąłem w Sam's na którymś tam już pojedynku z bossem

Spoiler

nietoperkiem. Znowu te latające roje nietoperzy, wyskakujący znikąd przeciwnik i z czapy utworzona okrągła arena w środku lasu, na której nie ma zbyt wiele pola do manewru. Totalnie niesatysfakcjonujący design, a to chyba już końcówka. Jeszcze w żadnym momencie tej gry nie musiałem restartować ponad 10 razy :<

 

Zanim wróciłem do tej walki ponownie to gra już wyleciała z plusa xd

Opublikowano

Witam, czy ktoś z Was miał problem z drezyną? Mianowicie jak już ją zdobywam i podjeżdżam do wagonu który mam przetransportować do Aurory, to drezyna nagle znika i nic nie mogę zrobić :ermm: próbowałem wszystkiego, odinstalowałem grę i zainstalowałem ponownie, wgrywałem wcześniejsze quick savy i nic... Może problem jest taki że wcześniej wyczyściłem tą lokację, a wagon już stał na zewnątrz? :dry:

Opublikowano
3 godziny temu, Homelander napisał:

Jest sens w to grać jak nie grałem nigdy w 1 ani 2? Książek też nie znam

To bardzo dobra gra, ma chwilami niesamowity klimat. Są czopki którzy narzekają na strzelanie, nie jest to COD to fakt, ale nie przesadzałbym. To w dużej mierze skradanka, a sterowanie jest przystępniejsze niż choćby w wychwalanych Residentach, gdzie kopanie się z obróceniem kamery jest głównym wyzwaniem gry, więc nie ma tragedii.

Czy trzeba znać lore? Nie jest wymagany moim zdaniem. Gra się broni jako samodzielny tytuł.

Miłej zabawy.

Opublikowano

No strzelanie nie jest najlepsze, ale do przyzwyczajenia. Natomiast jak ktoś zna książki to świat gry odbiera się zupełnie inaczej i więcej się z gry wyciągnie. Jednak można podejść jak do każdej innej gry i oprzeć się tylko na tym co prezentuje.

  • 8 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...