blantman 5 780 Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 Nie spodziewałem się niczego innego. Nawet mi nie szkoda bo gierek w tym roku dużo wychodzi. Niech szlifują. Cytuj
McDrive 3 098 Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 W sumie dobrze, będę miał czas na inne gry. Cytuj
Pupcio 18 429 Opublikowano 16 maja 2018 Opublikowano 16 maja 2018 Chyba pierwszy raz cieszę się z przesunięcia gierki panie za dobra ta jesień będzie Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Kuźwa, czy ich popierdzieliło z tym 22 lutum 2019??? To już trzecia gra, którą musze kupić tego dnia Cytuj
lukas_k96 306 Opublikowano 10 czerwca 2018 Opublikowano 10 czerwca 2018 Gameplay tylko pokazał, że warto na tę grę czekać. Jest klimat, a to najważniejsze. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 (edytowane) Jezu ale ta gra wyglada i się zaje.biscie rusza. Do tego mozna mieć własną ciuchcie Edytowane 12 czerwca 2018 przez _Be_ Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 5 godzin temu, _Be_ napisał: Do tego mozna mieć własną ciuchcie AC Syndicate anyone? Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 12 czerwca 2018 Opublikowano 12 czerwca 2018 (edytowane) Grafika to obłęd, ale co mnie najbardziej niszczy to te efekty cząsteczkowe jak podczas strzelania shotgunem w piwnicy robią się smugi dymu, to jest chore. Edytowane 12 czerwca 2018 przez XM. Cytuj
PiotrekP 1 790 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 czyli modyfikacja pukawek na bieżąco i w zależności od potrzeb. Bardzo fajnie. Zobaczymy jak to na ps4pro i 1080p będzie wyglądać Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 14 godzin temu, Wredny napisał: AC Syndicate anyone? Nie grałem, można było jezdzić nią? Cytuj
PiotrekP 1 790 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 Godzinę temu, _Be_ napisał: Nie grałem, można było jezdzić nią? ona jeździła po calej mapie, cos jak pociąg w san andreas, trzeba bylo czekac, gonić albo wyjść jej naprzeciw. Nie pamiętam czy był do niej teleport. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 13 czerwca 2018 Opublikowano 13 czerwca 2018 Był. Grafika w Metro poraża. W tym roku nie wchodzę w żadne zakłady Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 To wygląda lepiej niż ten render w sumie hehe Cytuj
Wredny 9 556 Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 Bo nam wtedy nie chodziło o wygląd/grafikę, tylko o zbyt dobrze wyglądające animacje, interakcje i detekcję kolizji - tym się zdradzili, graficzka była osiągalna jak najbardziej. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 A mi właśnie chodziło o grafikę i z tym się nie zrozumieliśmy. To, że gameplay był wyreżyserowany jak pokazy obu części The Last od Us to oczywiście nie miałem wątpliwości Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 No ok Ale łycha smakowała Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 Nie no też wtedy w postach pisałem, że niby twórcy gry grali już w takiej formie tylko HUD usunięty i nie powiem oprócz skryptów i rezyserki wierzyłem, że to tak wygląda. Anyway przegrałem to przegrałem, nie ma co drążyć, dobrze że smakowała i dobrze, że gra zapowiada się na killera Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 14 czerwca 2018 Opublikowano 14 czerwca 2018 te otwarte tereny jeszcze bardziej przypominaja stalkera niz poprzednie czesci, ale to bedzie KLIMAT Cytuj
Czezare 1 450 Opublikowano 15 czerwca 2018 Opublikowano 15 czerwca 2018 Tylko i wyłącznie prawilnie tak + drobna pomoc w postaci napisów PL będę w to napyerdalał day one Angielski KOMPLETNIE wyprany z klimatu. Nie polecam. Cytuj
kes 1 462 Opublikowano 16 czerwca 2018 Opublikowano 16 czerwca 2018 (edytowane) Także tvgry.pl popełniło całkiem fajny meteriał z wrażeń z metro opartych na wersji gry pokazanej dziennikarzom jeszcze przed e3. Wygląda na to że w grze będą huby o otwartej strukturze pomiędzy którymi będziemy poruszać się pociągiem. Gra ma oferować swobodę w eksploracji ale cała historia i pacing rozgrywki mają być trzymane w ryzach bez niepotrzebnego rozmydlania które ma miejsce w wielu sandboxach. Nie będzie np. możliwości powrotu do miejsc wcześniej odwiedzonych co myślę będzie wyjaśnione fabularnie bo kto chciałby wracać do miejsca które z takich lub innych powodów opuszcza? Edytowane 16 czerwca 2018 przez kes Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.