Bigby 4 742 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 (edytowane) Te finiszery to prawdziwy kosmos. Edytowane 12 czerwca 2017 przez Bigby 1 Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 Ta nowa bijatyka DB co wczoraj pokazali wygląda 10000x lepiej niż Marvel vs Capcom Infinity. 2 Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 Piękna ta bitka - wszystkie mugeny z PC pójdą do kosza Cytuj
ornit 2 952 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 Ale zaraz...Xbox? XBOX??? Cytuj
Cedric 1 313 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 Luzik - to multiplatforma. Cytuj
Shen 9 626 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 Ale zaraz...Xbox? XBOX??? Xbox One console launch exclusive Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 Zapowiada się za(pipi)iście i fajnie, że będzie widok z boku tak jak najlepszy Budokai 3, ale wolałbym chyba klasyczne 1vs1. Ale zaraz...Xbox? XBOX???Xbox One console launch exclusive Na konfie było World Premiere, więc będzie na wszystkim jednocześnie. Cytuj
ornit 2 952 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 (edytowane) Niepotrzebne przerywniki kiedy ginie postać i wskakuje za nią następna. Oby się tego pozbyli bo niszczy to dynamikę walki. Z tym obecnym GUI (nie licząc trójwymiarowych wstawek) to ta gra na razie wygląda jak dobry MUGEN. Gdybym był fanem DB brałbym na premierę bo o system walki można być spokojnym. Edytowane 12 czerwca 2017 przez ornit Cytuj
oFi 2 471 Opublikowano 12 czerwca 2017 Autor Opublikowano 12 czerwca 2017 Trzeba przyznać, że jest czarny koń E3 (w końcu ) Szkoda, że pewnie premiera dopiero gdzieś w drugim kwartale 2018 Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 12 czerwca 2017 Opublikowano 12 czerwca 2017 W trailerze jest Early 2018, więc raczej pierwszy kwartał. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 14 czerwca 2017 Opublikowano 14 czerwca 2017 Mój boże cudownie to się prezentuje. Cytuj
oFi 2 471 Opublikowano 14 czerwca 2017 Autor Opublikowano 14 czerwca 2017 Animacja Final Flasha Vegety to jest jakiś orgazm Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 14 czerwca 2017 Opublikowano 14 czerwca 2017 Obejrzałem wczoraj kilka filmików i jaram się niemiłosiernie. Szkoda, że premiera nie jest wcześniej. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 14 czerwca 2017 Opublikowano 14 czerwca 2017 zauważyliśie że mimo że postacie są zrobione w 3D to animacje ciosów mają zaledwie po kilka klatek wy wyglądają jak animacje rysowanych bijatyk z czasów psxa? nie widać płynnego ruchu tylko nagle noga wystawiona do przodu jak by zaledwie 1-2 klatki animacje tego ruchu zakładam że zrobili to specjalnie żeby jeszcze bardziej wyglądało na 2D, nie czepiam sie tego ale zarazem sam nie wiem czy mi sie to podoba Cytuj
Bjały 2 951 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 też najbardziej lubiłem budokai3, potem jak przeszli na widok zza pleców to o wiele gorzej mi sie grało a tutaj widać że widok ejst z boku wiec powinno być fajnie no i ludzie od GG potrafią zrobić grafike 3D która wygląda jak rysowane 2D, co może dać nam pierwszego dragon bala który wygląda jak anime, a nie jak trójwymiarowe świecące plastikowe ludziki To co piszesz jest prawdą, idealnie opisałeś co mi nie podpasiło w grach po budokai 3. Tenkaichi i widok zza pleców i dzielenie ekranu na pół W Xenoverse "świecące plastikowe ludziki" a tu piękne oddanie stylu anime i walka w 2D. Będzie sztosik :) Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Mi jedynie nie pasuje na razie to, że nie zawsze widać obie postacie na ekranie. W Budokai 3 było tak, że jak postacie się od siebie oddalały to kamera też szła do tyłu i obejmowała całą akcję. Czy w takim GG czy innych grach tego studia to standard? Na http://www.gamersyde.com/news_e3_dragon_ball_fighterz_revealed-19197_en.html jest trailer w dobrej jakości (FHD i 4K) i o matko jak te wszystkie ataki pięknie wyglądają Liczę na sporo fighterów dostępnych na premierę, mimo, że chciało by się wszystkich z całym kompletem transformacji, ale w dzisiejszych czasach na bank będzie jakiś Season Pass. Na chwilę obecną mam taki hype, że jak mnie nie odrzuci po zagraniu to łykam wszystko co wypuszczą :D Cytuj
ornit 2 952 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Tak, brak jednej postaci na ekranie to standard w wielopoziomowych lokacjach (gdzie wykorzystywany jest superjump/double-jump itd). Wtedy pojawia się tylko znacznik informujący, gdzie znajduje się przeciwnik, który pozostał "na dole". 1 Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Na sporo postaci nie ma się co nastawiać. Wrzucą z 20-30 najlepszych/najbardziej popularnych, reszta w DLC i ewentualnych kolejnych częściach. W sumie idealnie, jeśli każdy z fighterów będzie wystarczająco unikatowy. Cytuj
Square 8 567 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Ornit, a w przypadku lokalnego versusa jak to jest, za którym graczem podąża kamera? Cytuj
ornit 2 952 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Za tym, który skacze/unosi się w górze. Cytuj
Bigby 4 742 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Więcej - http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=240849889&postcount=3664 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.