Skocz do zawartości

Dragon Ball Fighter Z


oFi

Rekomendowane odpowiedzi

Kurcze z jednej strony podoba mi się ta gierka, nie widziałem jeszcze żadnej innej gry, która tak znakomicie oddawałaby klimat DB. Grafika jest świetna, efekty robią niesamowite wrażenie, animacje są kapitalne i wiernie naśladują anime. Z drugiej strony jednak jestem mocno rozczarowany tym, ile i jakie postacie dev wrzucił do gry, a raczej jakich nie wrzucił.

 

Brakuje wielu kultowych i rozpoznawalnych preson ze świata DB. Tutaj definitywnie widać, że chcą wycisnąć kasę z graczy, bo nie da się inaczej ocenić niewrzucenia Goku Ultra Instinct do gry, podczas gdy fani z wywieszonym jęzorem co tydzień oglądają Superkę z nadzieją na kolejne akcje z udziałem tej formy ulubionego Sayanina. Podobnie z resztą jest z innymi postaciami z Super, ale i nie tylko, już widzę ten hype, gdy ogłaszają że Legendary SSJ Broly albo Kale dołączają do paczki. Do tego doliczmy postacie z DBGT i wyjdzie, że drugie tyle co w podstawce chcą wcisnąć w DLC.

Kolejna sprawa, to multiplayer, trochę wygląda to tak, że będzie to gra jednego combosa. Wymiatacze potrafią używać przez całą walkę jednej kombinacji, co może lekko irytować. Z tego co zaobserwowałem, kluczem do zwycięstwa jest zablokowanie ataku przeciwnika i klepanie jednej wyuczonej kombinacji, która nie pozwoli przeciwnikowi się odegrać. Dochodzi do takich sytuacji, że na początku walki przeciwnik nawet nie atakuje tylko czeka na okazję do bloku, żeby wyprowadzić swoją złotą kombinację. Czy to normalne? :D 

 

No i jeśli jesteśmy już przy combosach i ruchach w ogóle, to ktoś tutaj wspominał, że wielu postaci nie dali, bo miałyby za mało ruchów - po ograniu bety, uważam że takie stwierdzenie całkowicie mija się z prawdą, ponieważ zakres ruchów i tak jest dość biedny i myślę że dla wielu postaci znalazłoby się wystarczająco ruchów aby przypisać je do lekkiego, średniego i ciężkiego ataku + różne ki czardże.

Odnośnik do komentarza
1 godzinę temu, Masamune napisał:

Z tego co zaobserwowałem, kluczem do zwycięstwa jest zablokowanie ataku przeciwnika i klepanie jednej wyuczonej kombinacji, która nie pozwoli przeciwnikowi się odegrać. Dochodzi do takich sytuacji, że na początku walki przeciwnik nawet nie atakuje tylko czeka na okazję do bloku, żeby wyprowadzić swoją złotą kombinację. Czy to normalne?

 

Tak normalne. W każdej bijatyce tak jest. Oczywiście, że czekasz na okazję do ataku nie naciskasz guzików na pałe. Początkujący robią ten błąd, że naciskają guziki ataku przy skokach, przy wakeupie itd. Dlatego musisz wiedzieć które ciosy twojej postaci są karalne na bloku, a które nie. Tak samo jak musisz wiedzieć po których ciosach przeciwnika ty jesteś na przewadze itp itd. Oczywiście nie musisz się tego uczyć wystarczy grać w grę, a samo wejdzie. 

Zresztą jak ktoś stoi jak piszesz to na pewno jest masa sposobów żeby go wykiwać jak np instant airdash za niego z crossupem. Czy zwykły rzut którego nie da się zablokować, na blokujących nisko są overheady, a na tych wysoko podcinki. Ktoś kto stoi i blokuje nie jest wcale bezpieczny. To są podstawy każdej wycinanki czyli bijatyki w 2D. Gry od Arcsys mają podstawy jak np stary street fighter 2, tyle że są szybsze i mają więcej gimmicków stystemowych. 

 

Tak jak pisał wetwilly będziecie sprzedawać grę na pchlim targu po w(pipi)u online. Powód jest prosty online będziecie spotykać ludzi którzy grają w animefightery Arcsysa od 15 lat. Ja też trochę dlatego odpuszczam. Za stary na to jestem.

Odnośnik do komentarza

Wygląda to i rusza się pięknie, supery mają niesamowitą moc, dla fana DBZ świetna sprawa. Co do szukania rywali, to dziś wieczorem kilka minut trwało, zanim mnie z kimś zmatchowało, dostałem porządny wpier.dol parę razy i mi się odechciało xd. Jakbym poświęcił więcej czasu, to coś by z tego może wyszło, no ale nie ma w tym momencie takiej opcji. Cóż, bijatyki nie są już dla mnie. No i nie lubię tagów, wolałbym zwykłe 1vs1, choć to chyba w pełnej wersji będzie kwestią wyboru. 

Odnośnik do komentarza

W grze jest jakiś odpowiednik bursta, czy niestety jak zostaniemy złapani w combo to trzeba cierpliwie poczekać na koniec w(pipi)u?

 

Ogólnie fajna giera. Nie tak prze(pipi)ana mechanicznie jak inne arcsysu, gdzie po tutorialu nie pamietało sie polowy rzeczy.

 

Rozważam mocno nie sprzedanie na PT :dynia: i mam nadzieje, ze moj wspollokator przestanie sciagac porno torrenty z serii Milfs like it big wieczorami, bo niestety nie mam jak puscic kabla do plejki.

Odnośnik do komentarza
W dniu 1/18/2018 o 20:24, devilbot napisał:

 

Tak normalne. W każdej bijatyce tak jest. Oczywiście, że czekasz na okazję do ataku nie naciskasz guzików na pałe. Początkujący robią ten błąd, że naciskają guziki ataku przy skokach, przy wakeupie itd. Dlatego musisz wiedzieć które ciosy twojej postaci są karalne na bloku, a które nie. Tak samo jak musisz wiedzieć po których ciosach przeciwnika ty jesteś na przewadze itp itd. Oczywiście nie musisz się tego uczyć wystarczy grać w grę, a samo wejdzie. 

Zresztą jak ktoś stoi jak piszesz to na pewno jest masa sposobów żeby go wykiwać jak np instant airdash za niego z crossupem. Czy zwykły rzut którego nie da się zablokować, na blokujących nisko są overheady, a na tych wysoko podcinki. Ktoś kto stoi i blokuje nie jest wcale bezpieczny. To są podstawy każdej wycinanki czyli bijatyki w 2D. Gry od Arcsys mają podstawy jak np stary street fighter 2, tyle że są szybsze i mają więcej gimmicków stystemowych. 

 

Tak jak pisał wetwilly będziecie sprzedawać grę na pchlim targu po w(pipi)u online. Powód jest prosty online będziecie spotykać ludzi którzy grają w animefightery Arcsysa od 15 lat. Ja też trochę dlatego odpuszczam. Za stary na to jestem.


Chyba nigdy nie miałem talentu do bijatyk :(

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...