Wredny 9 576 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 A ilu wizjonerów branży bezlitośnie zderzyło się z obecną korporacyjną rzeczywistością i rozmieniło się na drobne? Żadnego kredytu nie będzie, zwłaszcza że mają tylko render, po tylu latach... Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Jak chcesz. Dla mnie bge2 to najlepszy trailer na e3. Design małpiszona z czarnymi zębiskami za(pipi)isty. A niech ją jeszcze i 5 lat robią byleby dobra była. Może i na scorpio 2 wyjść. Z online dziadostwem to mi się anthem bardziej kojarzy ale mogę się mylić. Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Ale jaki on "najlepszy trailer", skoro to tylko render? Jak tym się można jarać? Przecież to zwykły concept-art w ruchu, nie mający nic wspólnego z grą właściwą. Dopóki nie ma gameplayu, gra dla mnie nie istnieje. Zresztą mam tak z każdym tytułem, nawet TLoU Part II, gdzie jedynka jest chyba moim ulubionym szpilem ever - bez realnego gameplayu jakieś CGI to dla mnie tylko informacja, że gra powstaje, ale na pewno nie powód do hype'u. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Trailer TLoU II był na silniku gry. BG&E 2 to render. Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Na silniku gry też można stworzyć cuda, których finalnie w grze nie ujrzymy. To nadal tylko animacja, ruchome obrazki. Ja pisze o GAMEPLAYU - bez tego gra dla mnie nie istnieje. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 (edytowane) No i spoko, ale nie zmienia to faktu, ze to mógł byc najlepszy trailer targow. Dla mnie osobiście numer dwa obok nowego Mario Edytowane 15 czerwca 2017 przez _Be_ Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 (edytowane) Trailerek fajny. Podobał mi się, tak samo jak ten, który pokazywali już w 2008... W sumie ta gra była zapowiedziana w tym samym roku co TLG, tylko że strażnik zdążył już wyjść w zeszłym roku, a na BGE2, w najlepszym razie, poczekamy jeszcze dobre dwa lata :/ Może jak się postarają to pobiją Duke Nukem Forever jeśli chodzi o okres developmentu ;) Życzę grze jak najlepiej i sam w sumie czekam, ale po tylu latach to powinni wstrzymać się z pokazaniem gry na czas jak już będą mieli konkretny gameplay (tak jak Sony zrobiło z TLG na E3'15), a nie raczyć nas kolejnym, ładnym zwiastunem CGI. Edytowane 15 czerwca 2017 przez MBeniek Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Akurat na ancelu się nie zawiodłem. Chłop aż się popłakał jak wszedł na scenę. Wiem że tą grę już dawno zapowiadali ale nie wydaje mi się żeby ten deweloping trwał aż tak długo jak piszecie. Wcześniej to były jakieś luźne zapowiedzi, zresztą mówili że najpierw pracowali nad technologią. Gra też mogła być kilka razy przekładana. Wiadomo ubi. Fajny klimat na tym renderze jak wolicie to tak nazywać. Po(pipi)a ekipa zwierzaków i ludzi. Fajny design miasta i humor. Ta gra wygląda tak inaczej od tych wszystkich tasiemców że nie sposób się nie jarać. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Trailer super.Trailer Killzona 2 też był za(pipi)isty. To tak dla ostudzenia. Poza tym mają technologie, to fajnie.Jakiś szkic to też fajnie.Co nie zmienia faktu że w rok tej gry nie zrobią skoro mają status 'zero'.Trzy lata daje 2020 i pewnie nowe konsole.Poza tym przez ten okres może im się dużo rzeczy odwidzieć, kasy zabraknąć, Vivendi ich zje i skasuje projekt.Mnóstwo opcji. Ancel się wzruszył i nie wiem czy zdaje sobie sprawę co będzie jak spieprzy robotę.W końcu to Ubi co prawdy nie lubi. Fajny filmik, szkoda że teraz trzeba o grze zapomnieć na długi okres. Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 15 czerwca 2017 Autor Opublikowano 15 czerwca 2017 (edytowane) Ile Vivendi ma udziałów tego Ubi, że tak wszyscy się boją razem na czele z Ubi? Ok, już wiem, na dzień dzisiejszy póki co to mają 25% udziałów, powyżej 30% prezestwo Ubi ma przewalone. Edytowane 15 czerwca 2017 przez Faka Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 (edytowane) Jeśli to będzie przyszła generacja to spoko. Zresztą jeśli oni te przejścia między planetami chcą zrobić płynne to patrząc na tą generację i takiego mass effecta to wydaje się to teraz niemożliwe. Edytowane 15 czerwca 2017 przez bloody_gipsy Cytuj
Daddy 4 226 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Czyli premiera najwcześniej w 2019 xDDD nie no super. Cytuj
Shankor 1 617 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 W dużym skrócie wyprodukowali filmik CGI, który zapowiada coś co nawet nie zostało zaczęte. Prawie jak Blizzard. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Trailer super.Trailer Killzona 2 też był za(pipi)isty. To tak dla ostudzenia. Tylko, że trailer KZ 2 to był niby gameplay a nie tutaj renderek, który ma pokazywać ogólny feel tej gry. No co wy, nie pamietacie jak lat 10-15 temu twórcy tworzyli mase renderów, którymi się napalaliśmy a pózniej gra w ogole nie przypominała w założeniach tego co pokazali na trailerze. Dajmy na to render Preya (wiem, że gra została skasowana i zreebotowana na coś zupełnie innego, ale i tak jestem pewien że gra by tak nie wygladała) albo fajny renderek, ale z grą ma tyle wspólnego, że w obu jest walka i ciche zabójstwa Nie wspominając o takich wydmuszkach trailerowych jak The Division czy Watch_Dogs, które własnie były bardziej bolesne bo pokazywały, że to niby jest gra a faktycznie nią nie była, to samo z Wiedzminem 3 Dlatego szczerze wole ten render niż jakiś sciemniony gameplay heh Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Ubi pokazało render raczej dlatego, bo dopiero zaczynają pracę nad grą, jakby mieli coś więcej na pewno by pokazali. Cytuj
Hum 3 699 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 (edytowane) Na tym materiale pod koniec widać kilka offscreenów z jakąś wczesną wersją gry w ruchu, na pewno za mało by cokolwiek pokazać szerszej publice. 3 lata pracowali nad samą technologią, do tego sam koncept gry, który tak na prawdę kopiuje większość elementów, które już widzieliśmy w jedynce: a) płynne przejście ze skali mikro do makro - tzw. 'chiński bar', przelot przez kosmos i lądowanie na innej planecie w kolejnej małej miejscówce? check b) fotografowanie świata, celem lepszego poznania flory, fauny, otoczenia? check c) stałe towarzystwo kompana? check (w przypadku prequela pewnie będzie możliwość podmianki postaci AI na co-op) Dodatkowo na concept artach widać masę nawiązań do jedynki, nawet imionach postaci. Dla przykładu ta laska z rendera ma na imię Shani. Przypadek? No nie sądzę. Sam Ancel ma u mnie ogromny kredyt zaufania, zapisałem się do do programu kosmicznej małpy i czekam na dalsze newsy. Ubisoft Montpellier, nie spierdolcie tego Edytowane 16 czerwca 2017 przez Hum Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 22 czerwca 2017 Opublikowano 22 czerwca 2017 Technologia wygląda imponująco, jak uda im się zrobić tę grę, to będzie niesamowicie. Latanie stateczkiem wygląda miodnie. 2 Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 22 czerwca 2017 Opublikowano 22 czerwca 2017 Byleby nie było powtórki z NMS Cytuj
Wredny 9 576 Opublikowano 22 czerwca 2017 Opublikowano 22 czerwca 2017 To wszystko brzmi tak fantastycznie, że aż niemożliwie do zrealizowania. Coś mi się widzi, że będziemy mieli do czynienia z kolejnym przypadkiem bajkopisarstwa, niczym u złotoustego Piotrusia. Już nawet nie chodzi o to, że mu nie wierzę - widać, że opowiada o tym z taką wiarą i zaangażowaniem, że faktycznie chce to dostarczyć, ale z drugiej strony Sean Murray też miał bardzo ambitne plany odnośnie No Man's Sky... Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 22 czerwca 2017 Opublikowano 22 czerwca 2017 no chciałbym zeby tak wygladalo ale pachnie mi jakims takim tech demem, pokazem silnika niz podstawa pod konkretna gierke "ok panowie mamy malpe, 2 statki i planete z no man sky, teraz zrobcie mi do tego reszte gierki" Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 22 czerwca 2017 Opublikowano 22 czerwca 2017 Nie ma najmniejszych szans żeby to tak wyglądało i były takie możliwości podróży. Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 22 czerwca 2017 Autor Opublikowano 22 czerwca 2017 Na PC to może jeszcze da radę, ale na tych dzisiejszych konsolach to za cholerę. Cytuj
bloody_gipsy 70 Opublikowano 22 czerwca 2017 Opublikowano 22 czerwca 2017 A kto powiedział że to wyjdzie na dzisiejsze konsole? Cytuj
Faka 3 991 Opublikowano 22 czerwca 2017 Autor Opublikowano 22 czerwca 2017 (edytowane) No przeca napisałem, że na te dzisiejsze konsole nie ma szans z taką technologią i w sumie nikt nie mówił czy to wyjdzie jeszcze w tej generacji :P. Imo to już wszystko na następną generację jest możliwe. Czas pokaże. Edytowane 22 czerwca 2017 przez Faka Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.