Skocz do zawartości

Monster Hunter World


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

No Tri na Wii było mocno upośledzone pod względem zawartości. No ale tu mówimy o nextgenach, powinni dostarczy solidną ilość maszkar. A jak nie, to zawsze już zostaje rozwijanie gry w formie DLC. IMO nadal żywię nadzieję, iż Worlds to taki bardziej skok w bok i na Switchu (i może na innych platformach) zobaczymy pełnoprawną Piątkę. Nie, żebym miał coś do Worlds, ale jakoś no.. nie mogę przkeonać się do myśli, że to będzie pełnoprawna kontynuacja serii :P Może jak zobaczę grę w akcji to zmienię zdanie. 

Odnośnik do komentarza

System walki pewnie bez rewolucji.

 

no ja mam nadzieje że to bedzie system z Mh4 na przykład, a nie jakieś pozmieniane w złą stronę badziewie ;p

 

na wii, a potworow bylo chyba kilkanascie

 

taaa to byla lipa 18 potworów,  tyle samo co w jedynce (a w Mh2unite bylo prawie 60)

mam nadzieje że tu będzie MINIMUM 30, a najlepiej ok 50.

Odnośnik do komentarza

System walki pewnie bez rewolucji. Ja sie tylko boje o zawartosc, zeby cala para nie poszla w grafike jak to bylo na wii, a potworow bylo chyba kilkanascie.

 

System walki bez rewolucji to jest to o czym marze akurat w przypadku tej gry, a cala reszta to tylko za(pipi)iste dodatki, bo mowta co chceta, ale elementy survivalu/skradania sie bardzo chetnie przygarne, szczegolnie w takiej oprawie, ale tylko pod warunkiem ze walki nie spierdzielą.

Odnośnik do komentarza

też mam skojarzenia z dragons dogmą, i uważam że to spoko sprawa bo DD to byla super gierka, jednak mam nadzieje że system walki zostanie monsterowy i nie będą zbyt dużo czerpać z DD (być może głównie wspinaczke na potwory), a jeśli już mają czerpać to niech dadzą jej najlepsze elementy, bo jak zamiast najlepszych będą chcieli dać najbardziej "zachodnie" i januszowe to może być zgrzyt

Odnośnik do komentarza

Z tych informacji wynika ze bedzie SZTOSSSSSSSS

 

For new people coming in, here's a recap of info that has been shared so far by Capcom employees who have worked on/with Monster Hunter.

 

A 4:56 video that shows a bit more extended footage of the things we've already seen.

 

Monster Hunter: World is not a spin-off.

 

Monster Hunter: World was worked on by the main development team in Japan.

 

You can play offline.

 

Fishing, mining, and capturing bugs still in the game.

 

All 14 weapon types confirmed in the game.

 

Tails still cuttable.

 

Hunt, Carve, Forge loop is still there.

 

Still has the same rewarding and challenging gameplay.

 

Health, stamina, potions, sharpness still present.

 

Sound still plays after making a good well done steak.

 

Targeting locked 30FPS across all platforms(referring to console).

 

The game uses the MT Framework. Maybe PC as well, weird wording in this one.

 

Insect Glaive will be in the game.

 

When asked about Hunter Arts, response was "Brand new title. Brand new gameplay systems in place!"

 

Separate maps, but zones are gone!

 

More clarification on maps/zones: "It's not open world game, but all the maps are massive and wide open, without any loading screens :)"

 

Charge Blade is in, Tonfa is not.

 

No underwater combat.

 

No Prowler Mode in Monster Hunter World.

 

Palicoes are in the game.

 

In-game voice chat is supported.

 

You can either choose to sneak past small monsters to avoid fighting them, or kill them to collect/loot their bodies. The world is "hella flexible."

 

Gestures will be present in Monster Hunter: World.

 

They are completely focused on World for the western markets, and Monster Hunter: World is once again confirmed as the next main title in the series.

 

After being asked if there will be a Monster Hunter 5 or a game for the Japanese audiences, they reply was: "This is the next generation of Monster Hunter!"

 

You can both do drop-in/drop-out co-op, or form a pre-hunt party in Monster Hunter: World.

 

https://www.reddit.com/r/MonsterHunter/comments/6gwnml/live_from_sonys_e3_presentation_monster_hunter_on/div4izx/

 

 

No to teraz rozumiem czemu nic nie mowili o Switchowym MHXX na E3.

  • Plusik 4
Odnośnik do komentarza

rajos ja ograłem wszystko co sie dało ograć w polsce po japońsku, ale trzeba znać gre, bo jednak masz setki przedmiotów i jak nie znasz nazw to bedziesz musiał siedzieć na mh wiki i czytac tłumaczenia

 

Z tych informacji wynika ze bedzie SZTOSSSSSSSS

 

 

o tak tak tak!

te informacje są cudowne!!

GRCW567TE7BN7FN4BYANPANAVBY6YIT4.jpeg

 

 

 

devilbot coś dziwne rzeczy gada - przeciez masz napisane wyżej że gra zawiera wszystko to co monster powinien zawierać, a ty odrazu nazywasz to grą dla januszy? i że XX zmiażdży to "januszowe coś" stylami??? człowieku przecież style to najbardziej januszowa zmiana w serii - spowodowała że da sie grać na pałe, o ile styl z unikami wymagał skilla to pozostałe nie, masa ludzi grałą stylem skaczącym i poprostu bez przerwy skakali na pałe, co było dosyć skuteczne i bezpieczne i kompletnie zabrało z tej gry skillową i taktyczną walke

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

no mówie że sie da, przed 3dsem który miał region locka przechodziłem wszystkie monstery po japońsku na psp, a potem drugi raz po angielsku po europejskiej premierze

 

przedmioty do użytku w walce szybko zapamiętasz co jest co, zresztą mają ikonki. tworzenie ekwipunku troche wkurzające bo trzeba odszukać jakich składnikow tak naprawde potrzebujesz (główny kłopot gdy jakaś broń wymaha 4 elementów do zrobienia z czego jeden jest z jakiegoś innego potwora - trzeba to sprawdzic żeby nie było tak: "chce miecz z rathalosa to farmie rathalosa aż uzbieram itemy.... a tymczasem jeden z wymaganych był np z rathian"

w XX kłopotem też będą hunter artsy, jest ich całkiem sporo i pewnie cięzko będzie na szybko je wymieniać bo nie bedziesz wiedział na co wymieniasz, ale na wiki powinny być tłumaczenia i opisy

 

 

 

tymczasem

newsy (głównie te co powyżej z tweetra ale nie tylo)

 

podoba mi sie że nadal wychodzimy z wioski na teren walki i będzie jak dotychczas że będą różne tereny - czyli pewnie las, pustynia, zimowy, wulkan itp, i każdy z tych terenów jest osobny, ale nie jest podzielony na mniejsze lokacje tylko jest jedną dużą mapą, podobno ok 2 razy większą niż suma lokacji z danego terenu w poprzednich grach

 

moja jedyna obawa teraz to żeby potworów bylo sporo, minimum ok 30, bo jak bedzie poniżej 20 to będzie smuteczek

 

 

i jeszcze odniesienie do marudzenia ludzi

Edytowane przez Yano
  • Plusik 2
Odnośnik do komentarza

Skąd to info że XX nie wyjdzie u nas? Podobno wyjdzie ale już nie na 3ds tylko switch.

Co do bariery jezykowej to gram czasami w p3rd na ps3 i totalnie nic nie czaje jak coś da się wycrafcić to to robie a jak nie to bije moba aż wszystkie składniki sie zaswiecą u kowala. Da się grać ale nie jest to zbyt przyjemne.

Edytowane przez devilbot
Odnośnik do komentarza

Capcom zarejestrował nowe nazwy związane z MH:

 

MONSTER HUNTER: PARK

MONSTER HUNTER: WORLD CLUB

MONSTER HUNTER: PORTAL

MONSTER HUNTER: UNIVERSE

MONSTER HUNTER: LAND

 

Czyli pewnie tona płatnego DLC do MH World. Być może będzie też płatny online (raczej tylko w jap) lub paczki z szansą na rzadką część potwora i broń( to całkiem prawdopodobne znając Capcom).

 

MH for the west XD (pipi)a.

Odnośnik do komentarza

płatny online to może być w grach mmo które są zawsze online, tutaj mamy typowego monstera 1-4 graczy

 

jednak zapewne przy wejściu w nową generacje capcom zapewne bedzie chciał zarobić i dlc będą szły mocno (chociaż do tej poray każdy monster miał zawsze dlc ale darmowe dlc)

 

cóż przyznam że akurat w tym wypadku z chęcią kupie season passa, oraz edycje kolekcjonerską, i jeszcze im obciągnę xD

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

W monster hunter tri na wii był płaatny online w jap, u nas na szczęście znieśli.

 

Ja nie mogę się doczekać aż pokażą normalny gameplay. Ma być niedługo na jakichś targach demo MHW. Jaram się obejrzałem trailer kilka razy jednak mam nadzieję że nie zrezygnują z MH Portable bo nie widzę siebie farmiącego 600h przed kompem albo telewizorem.

Odnośnik do komentarza

kilka nowych wiadomości (tłumaczonych przeze mnie z wiki)

 

- obóz startowy generuje sie randomowo na mapie w różnych miejsach, każdy quest zaczyna sie wiec z losowego miejsca mapy

- w czasie questa można zmieniać broń i zbroje w obozie - zrobili to dlatego że zazwyczaj na queście jest więcej dużych potworów (może i logiczne ale przecież już wcześniej były questy z wieloma potworami i dało sie je robić bez zmiany sprzętu)

- można dalej siedzieć na mapie nawet jak sie wykona główne zadanie danego questa

- otoczenie będzie zniszczalne w jakimś stopniu

- duże potwory mają swoje terytorium, podobno mogą być sytuacje że trzeba bedzie zwabić potwora na terytorium innego żeby tamten sie ujawnił

- zwierzęta i rośliny będą miały nowe funkcje, podobno mają być np jakieś leczące robaki które można znaleźć na mapie, albo trujące rośliny które można aktywować żeby rozsiać truciznę po okolicy

 

 

swoją drogą MHW robi główny team który robił HM4

a MHX robił jakiś inny team, w dodatku sam capcom nazywa MHX spin-offem

 

EDIT

jeszcze w formie filmu troche nowego info i nowe fragmenty gameplayu (te co dawałem wcześniej ale skasowali filmy)

 

 

i jeszcze wywiad

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...