Shen 9 610 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 System walki pewnie bez rewolucji. Ja sie tylko boje o zawartosc, zeby cala para nie poszla w grafike jak to bylo na wii, a potworow bylo chyba kilkanascie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 No Tri na Wii było mocno upośledzone pod względem zawartości. No ale tu mówimy o nextgenach, powinni dostarczy solidną ilość maszkar. A jak nie, to zawsze już zostaje rozwijanie gry w formie DLC. IMO nadal żywię nadzieję, iż Worlds to taki bardziej skok w bok i na Switchu (i może na innych platformach) zobaczymy pełnoprawną Piątkę. Nie, żebym miał coś do Worlds, ale jakoś no.. nie mogę przkeonać się do myśli, że to będzie pełnoprawna kontynuacja serii :P Może jak zobaczę grę w akcji to zmienię zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 System walki pewnie bez rewolucji. no ja mam nadzieje że to bedzie system z Mh4 na przykład, a nie jakieś pozmieniane w złą stronę badziewie ;p na wii, a potworow bylo chyba kilkanascie taaa to byla lipa 18 potworów, tyle samo co w jedynce (a w Mh2unite bylo prawie 60) mam nadzieje że tu będzie MINIMUM 30, a najlepiej ok 50. Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 System walki pewnie bez rewolucji. Ja sie tylko boje o zawartosc, zeby cala para nie poszla w grafike jak to bylo na wii, a potworow bylo chyba kilkanascie. System walki bez rewolucji to jest to o czym marze akurat w przypadku tej gry, a cala reszta to tylko za(pipi)iste dodatki, bo mowta co chceta, ale elementy survivalu/skradania sie bardzo chetnie przygarne, szczegolnie w takiej oprawie, ale tylko pod warunkiem ze walki nie spierdzielą. Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 Wygląda jak Dragons Dogma. Zwłaszcza wspinanie. Pewnie silnik ten sam tylko podrasowany. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 też mam skojarzenia z dragons dogmą, i uważam że to spoko sprawa bo DD to byla super gierka, jednak mam nadzieje że system walki zostanie monsterowy i nie będą zbyt dużo czerpać z DD (być może głównie wspinaczke na potwory), a jeśli już mają czerpać to niech dadzą jej najlepsze elementy, bo jak zamiast najlepszych będą chcieli dać najbardziej "zachodnie" i januszowe to może być zgrzyt Cytuj Odnośnik do komentarza
gkihdghdhj 354 Opublikowano 13 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2017 (edytowane) Mi się zdaje, że na jednym filmiku widać jak łowca manewruje na głowie tego nowego potwora, więc chyba to weszło. Edytowane 13 Czerwca 2017 przez gkihdghdhj Cytuj Odnośnik do komentarza
Bansai 11 198 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Z tych informacji wynika ze bedzie SZTOSSSSSSSS For new people coming in, here's a recap of info that has been shared so far by Capcom employees who have worked on/with Monster Hunter. A 4:56 video that shows a bit more extended footage of the things we've already seen. Monster Hunter: World is not a spin-off. Monster Hunter: World was worked on by the main development team in Japan. You can play offline. Fishing, mining, and capturing bugs still in the game. All 14 weapon types confirmed in the game. Tails still cuttable. Hunt, Carve, Forge loop is still there. Still has the same rewarding and challenging gameplay. Health, stamina, potions, sharpness still present. Sound still plays after making a good well done steak. Targeting locked 30FPS across all platforms(referring to console). The game uses the MT Framework. Maybe PC as well, weird wording in this one. Insect Glaive will be in the game. When asked about Hunter Arts, response was "Brand new title. Brand new gameplay systems in place!" Separate maps, but zones are gone! More clarification on maps/zones: "It's not open world game, but all the maps are massive and wide open, without any loading screens :)" Charge Blade is in, Tonfa is not. No underwater combat. No Prowler Mode in Monster Hunter World. Palicoes are in the game. In-game voice chat is supported. You can either choose to sneak past small monsters to avoid fighting them, or kill them to collect/loot their bodies. The world is "hella flexible." Gestures will be present in Monster Hunter: World. They are completely focused on World for the western markets, and Monster Hunter: World is once again confirmed as the next main title in the series. After being asked if there will be a Monster Hunter 5 or a game for the Japanese audiences, they reply was: "This is the next generation of Monster Hunter!" You can both do drop-in/drop-out co-op, or form a pre-hunt party in Monster Hunter: World. https://www.reddit.com/r/MonsterHunter/comments/6gwnml/live_from_sonys_e3_presentation_monster_hunter_on/div4izx/ No to teraz rozumiem czemu nic nie mowili o Switchowym MHXX na E3. 4 Cytuj Odnośnik do komentarza
XM. 10 820 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 MT FRAMEWORK Najlepszy silnik Capcomu i wreszcie do niego wracają. Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Dla mnie MHXX na switch wydaje się bardziej atrakcyjny. Napewno zmiażdży to januszowe coś liczbą potworów i stylami. World się ogra na steamie tak czy tak. Cytuj Odnośnik do komentarza
Shen 9 610 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Mi cross nie podszedl, no i jeszcze brak grafiki i komunikajci glosowej? Ktory mamy rok? 2008? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 No nic, trzeba będzie XX ściągnąć z japonii. karny kutas dla capcomu za brak tej gry na zachodzie :/ Da radę ogarnąć monhuna w krzakach? A Worldsem zacyznam się jarać, bedize granie w 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) rajos ja ograłem wszystko co sie dało ograć w polsce po japońsku, ale trzeba znać gre, bo jednak masz setki przedmiotów i jak nie znasz nazw to bedziesz musiał siedzieć na mh wiki i czytac tłumaczenia Z tych informacji wynika ze bedzie SZTOSSSSSSSS o tak tak tak! te informacje są cudowne!! devilbot coś dziwne rzeczy gada - przeciez masz napisane wyżej że gra zawiera wszystko to co monster powinien zawierać, a ty odrazu nazywasz to grą dla januszy? i że XX zmiażdży to "januszowe coś" stylami??? człowieku przecież style to najbardziej januszowa zmiana w serii - spowodowała że da sie grać na pałe, o ile styl z unikami wymagał skilla to pozostałe nie, masa ludzi grałą stylem skaczącym i poprostu bez przerwy skakali na pałe, co było dosyć skuteczne i bezpieczne i kompletnie zabrało z tej gry skillową i taktyczną walke Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Yano Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Wiesz, że w monstery gram od lat, na pewno będe musiał siedzieć trochę z wiki i słownikiem zeby ogarnąć co sie dzieje na ekranie, ale czy da radę sensowni ciesyzć się grą bez znajomości języka? Podejrzewam, że największy problem będzie z samym tworzeniem nowych broni/zbroi :D Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) no mówie że sie da, przed 3dsem który miał region locka przechodziłem wszystkie monstery po japońsku na psp, a potem drugi raz po angielsku po europejskiej premierze przedmioty do użytku w walce szybko zapamiętasz co jest co, zresztą mają ikonki. tworzenie ekwipunku troche wkurzające bo trzeba odszukać jakich składnikow tak naprawde potrzebujesz (główny kłopot gdy jakaś broń wymaha 4 elementów do zrobienia z czego jeden jest z jakiegoś innego potwora - trzeba to sprawdzic żeby nie było tak: "chce miecz z rathalosa to farmie rathalosa aż uzbieram itemy.... a tymczasem jeden z wymaganych był np z rathian" w XX kłopotem też będą hunter artsy, jest ich całkiem sporo i pewnie cięzko będzie na szybko je wymieniać bo nie bedziesz wiedział na co wymieniasz, ale na wiki powinny być tłumaczenia i opisy tymczasem newsy (głównie te co powyżej z tweetra ale nie tylo) podoba mi sie że nadal wychodzimy z wioski na teren walki i będzie jak dotychczas że będą różne tereny - czyli pewnie las, pustynia, zimowy, wulkan itp, i każdy z tych terenów jest osobny, ale nie jest podzielony na mniejsze lokacje tylko jest jedną dużą mapą, podobno ok 2 razy większą niż suma lokacji z danego terenu w poprzednich grach moja jedyna obawa teraz to żeby potworów bylo sporo, minimum ok 30, bo jak bedzie poniżej 20 to będzie smuteczek i jeszcze odniesienie do marudzenia ludzi Edytowane 14 Czerwca 2017 przez Yano 2 Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Dzięki Yano, na 90% będę ściągał XX z japonii bo pragnę kolejnego monhuna (w Generations nie grałem), a na switchu będe miał przenosnego monstera o zjadliwej grafice. Najwyżej odbiję się od bariery językowej i puszczę komuś ;) Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 jak byś sprzedawał to ja pewnie kupie do kolekcji ;p Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 XX do kolekcji kupi, a jak sprzedawalem kiedys oryginalnego MH G na PS2 to krecił nosem ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) Skąd to info że XX nie wyjdzie u nas? Podobno wyjdzie ale już nie na 3ds tylko switch. Co do bariery jezykowej to gram czasami w p3rd na ps3 i totalnie nic nie czaje jak coś da się wycrafcić to to robie a jak nie to bije moba aż wszystkie składniki sie zaswiecą u kowala. Da się grać ale nie jest to zbyt przyjemne. Edytowane 14 Czerwca 2017 przez devilbot Cytuj Odnośnik do komentarza
Rayos 3 170 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Ad. 1 - Nic nie pokazali na E3. Ad. 2 - Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 To nic nie mówi że nie będzie, a że nie było na e3 to wiadomo bo miało być uderzenie z MHW. Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 15 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2017 Capcom zarejestrował nowe nazwy związane z MH: MONSTER HUNTER: PARK MONSTER HUNTER: WORLD CLUB MONSTER HUNTER: PORTAL MONSTER HUNTER: UNIVERSE MONSTER HUNTER: LAND Czyli pewnie tona płatnego DLC do MH World. Być może będzie też płatny online (raczej tylko w jap) lub paczki z szansą na rzadką część potwora i broń( to całkiem prawdopodobne znając Capcom). MH for the west XD (pipi)a. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) płatny online to może być w grach mmo które są zawsze online, tutaj mamy typowego monstera 1-4 graczy jednak zapewne przy wejściu w nową generacje capcom zapewne bedzie chciał zarobić i dlc będą szły mocno (chociaż do tej poray każdy monster miał zawsze dlc ale darmowe dlc) cóż przyznam że akurat w tym wypadku z chęcią kupie season passa, oraz edycje kolekcjonerską, i jeszcze im obciągnę xD Edytowane 16 Czerwca 2017 przez Yano Cytuj Odnośnik do komentarza
devilbot 3 681 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 W monster hunter tri na wii był płaatny online w jap, u nas na szczęście znieśli. Ja nie mogę się doczekać aż pokażą normalny gameplay. Ma być niedługo na jakichś targach demo MHW. Jaram się obejrzałem trailer kilka razy jednak mam nadzieję że nie zrezygnują z MH Portable bo nie widzę siebie farmiącego 600h przed kompem albo telewizorem. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 (edytowane) kilka nowych wiadomości (tłumaczonych przeze mnie z wiki) - obóz startowy generuje sie randomowo na mapie w różnych miejsach, każdy quest zaczyna sie wiec z losowego miejsca mapy - w czasie questa można zmieniać broń i zbroje w obozie - zrobili to dlatego że zazwyczaj na queście jest więcej dużych potworów (może i logiczne ale przecież już wcześniej były questy z wieloma potworami i dało sie je robić bez zmiany sprzętu) - można dalej siedzieć na mapie nawet jak sie wykona główne zadanie danego questa - otoczenie będzie zniszczalne w jakimś stopniu - duże potwory mają swoje terytorium, podobno mogą być sytuacje że trzeba bedzie zwabić potwora na terytorium innego żeby tamten sie ujawnił - zwierzęta i rośliny będą miały nowe funkcje, podobno mają być np jakieś leczące robaki które można znaleźć na mapie, albo trujące rośliny które można aktywować żeby rozsiać truciznę po okolicy swoją drogą MHW robi główny team który robił HM4 a MHX robił jakiś inny team, w dodatku sam capcom nazywa MHX spin-offem EDIT jeszcze w formie filmu troche nowego info i nowe fragmenty gameplayu (te co dawałem wcześniej ale skasowali filmy) i jeszcze wywiad Edytowane 16 Czerwca 2017 przez Yano Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.