Yano 3 697 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 (edytowane) na streamie jest odliczanie, 111minut, czyli o 12 swoją drogą już teraz jest prawie 2000 osób "oglądających" streama mimo że jeszcze prawie dwie godziny do startu, monster jednak rządzi :D Edytowane 20 czerwca 2017 przez Yano Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 o, super, to sobie obejrze w robocie Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 coś sie kurcze nie zaczeło, moze bedzie o 12:30... daje linka jeszcze raz Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 (edytowane) no właśnie coś mi nie pasowało, że 19:30 to u nas 12:00 :] 19:30 w Tokyo to nasza 12:30 Edytowane 20 czerwca 2017 przez Wieslaw Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 uf, to dobrze, bo o 12 poszedlem na obiad Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 W tej chwili oglądają 23 872 osoby Niezły hype na tego nowego Monstera jest :o Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 (edytowane) już ponad 40k ;) no hajp jest. Lecim! Edytowane 20 czerwca 2017 przez Rayos Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 kurcze troche za dużo gadania i pokazywania tapet Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 no przeciez to prezentacja jest Yano, musza sie nagadac i popochwalać przecie, a nie puszczac na sucho gejplej. szkoda tylko, ze poki co nie pokazuja nic nowego a teraz leci trailer z E3 Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 Mam nadzieję, że będzie HDR, trochę mnie razi ta szarość tej gry, sprane kolory. Gameplay by się przydał w końcu. Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 leci gejplej. spora mapa :o nadal jest podzielona na regiony w sumie, ale loadingow nie ma pomiedzy nimy pewno. Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 przez to ze nie ma krwi, rozblyskow przy walnieciu w leb w ogole nie czuje powera tego GSa :/ Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 (edytowane) To ten sam gameplay co na e3. Skrypty... O są inne bronie i zmiana broni w obozie. Edytowane 20 czerwca 2017 przez devilbot Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 Ale to wygląda, manewrowanie po otwartej wyspie unikając zwierzęcia, na wyższych rankach z szybszymi bestiami to będzie klimat jak nie wiem co. I racja, przydałaby się krew. Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 bardzo fajnie to wyglada, jak klasyczny monhun w lepszej grafie po prostu. fajne patenty noe sie pojawily, ale dobrze ze rdzen jest ten sam. Przydałoby się, żeby to demko rzucili na PSN Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 No przydałoby się demko, bo z samego gameplaya jest mi jakoś ciężko wyczuć feeling tej gry - hunterem by się ograło, postać dystansowa jest ogrywana przeze mnie w większości grach jeśli jest możliwa ;) Cytuj
Wieslaw 2 360 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 To zupełnie nie wygląda jak klasyczny monhun, ale ile można tłuc to samo? Dobrze, że szukają nowej drogi dla serii. Jak dla mnie to za dużo się dzieje tutaj ale pewnie na prezentację musieli wybrać coś z wyższego poziomu. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 kurna za(pipi)iste, chociaz ludzie w pracy mi przeszkadzali oglądać ;;p popoludniu bede musiał jeszcze raz na spokojnie, żeby wszystko wychwycić młot ma fajnego skaczącego kręciąłka :D wygląda jak monster na ogromnych sterydach i mnie to cieszy Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 (edytowane) dorzucą tradycyjne tryskanie krwi i jakieś błyski i będzie gicior :) dinuś fajny design, widać, że to raczej jeden z peirwsyzch większych potworków. Bardzo mi się podoba ta interakcja z otoczeniem, powalone drzewa chwilowo unieruchamiają potwory, można wysadzić źródełko i woda zmyje wsio na swojej drodze, potwory atakują się wzajemnie, no czuć ten cały ekosystem Edytowane 20 czerwca 2017 przez Rayos Cytuj
devilbot 3 722 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 Dobrze to wygląda. Klasyczny monster hunter. Już tego raczej nie s(pipi)ą. Core gameplay broni ten sam. Kilka nowych ciosów wziętych z mh generations i tyle np. Aerial charge GSa. Cytuj
Kinoji 763 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 Wizualnie moze i sie rozni (i dobrze, bo wyglada kozacko), ale gejmplej to przeciez klasyczny Monhun. Dobrze to wyglada. Cytuj
Rayos 3 178 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 cos mowia o ps plus i online w monhunie, ale oczywiscie nic nie zrozumialem :( buiorac pod uwage male emocje, to penwie potwierdzili tylko ze do online potrzebny plus Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 Wyglada niesamowicie, kto by pomyslal ze taka petarda powstaje na duze konsole. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 20 czerwca 2017 Opublikowano 20 czerwca 2017 No jak większość gier Rayos typowo pod multi potrzebuje mieć opłaconego Plusa, w sumie to i tak nie jest żadne zaskoczenie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.