Skocz do zawartości

Monster Hunter World

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

Spokojnie, na bank bedzie forumkowe granie. Widze, ze dojdzie sporo nowych osob do ekipy.

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Wyświetleń 188,4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • a Ty nie graj pod wpływem

  • Na długi okres wystarczą, dużo osób pewnie ich nigdy świadomie nie użyje Btw. Capcom ogłosił, że sprzedaż digital i shipment na pierwsze 3 dni wyniósł 5 mln kopii, pobili wszystkie rekordy seri

  • Z tych informacji wynika ze bedzie SZTOSSSSSSSS     https://www.reddit.com/r/MonsterHunter/comments/6gwnml/live_from_sonys_e3_presentation_monster_hunter_on/div4izx/     No to teraz rozu

Opublikowano

ja tylko przypominam, zwłaszcza nowym, żeby poćwiczyli sobie też solo. żeby ogarnąć gre, bo jak odrazu skoczą do multi to albo lepsi gracze będą za was przechodzić albo jeśli zbierze sie ekipa nowicjuszy to będzie chaos i szajba xD

 

warto potrenować samemu, poznać bronie, mechanike, nauczyć sie troche potworów i jak reagować na ich zachowania itp

 

potem ma sie o wiele lepszą zabawe jak sie umie grać, bo co to za zabawa stać z boku i patrzeć jak reszta zabija wroga

Opublikowano

Ja jednak podziękuję... Klimacik fajny, graficznie spoko, zwłaszcza potworki świetnie wyglądają, ale... to nie dla mnie. Walka zbyt chaotyczna, do tego mocno ślamazarna, ograniczenie czasowe też niezbyt mnie przekonuje... To będzie zbyt dobry rok, by kupować wszystko, jak popadnie - trzeba kisić kasę na remake Shadow of Colossus - tam też sobie zapoluję na konkretne stwory :)

Opublikowano

Po becie mam mieszane odczucia, ale to pierwsza styczność z serią więc jeszcze nie wyrokuje. Zobacze bete v2 ale jak będzie to wyglać tak jak w ówczesnej becie to rezygnuje z zakupu.

Opublikowano

Ta beta to tylko online czy singlowo bez plusa to idzie grać?

Opublikowano

Jeżeli kogoś przeraża limit czasowy to niech pamięta, że 20 minut jest tylko w demie. Pełna wersja to 50 minut. Jeżeli ktoś w 50 minut nie pokona bestii, to niech lepiej sprzeda gierkę. 

Opublikowano

no niektóre potwory ciężko było zrobić na solo w 50min ;p ale sie robiło :D

 

 

druga beta pewnie bedzie bazowała na tym samym ale ma być ulepszona o patcha, pytanie czy to tylko jakies bug fixy będą czy może dodatki

 

swoją drogą w becie oprócz 3 potworow glownych, i 3 pobocznych biegających po mapie to niektorzy gracze trafili losowo na jeszcze innego przeciwnika, wiec w sumie nie wiadomo ile jeszcze rzeczy zostało nieodkryte

2 godziny temu, Shen napisał:

a Ty nie graj pod wpływem

moze raz gralem pijany, monstera szanuje, i szanuje skilla który zanika po alko ;p

Opublikowano

 

58 minut temu, Wredny napisał:

Ja jednak podziękuję... Klimacik fajny, graficznie spoko, zwłaszcza potworki świetnie wyglądają, ale... to nie dla mnie. Walka zbyt chaotyczna, do tego mocno ślamazarna, ograniczenie czasowe też niezbyt mnie przekonuje... To będzie zbyt dobry rok, by kupować wszystko, jak popadnie - trzeba kisić kasę na remake Shadow of Colossus - tam też sobie zapoluję na konkretne stwory :)

Coś nie chce mi się wierzyć że walka w tym monster hunterze jest chaotyczna. Z mh jak jest z Guilty Gear - noob usiądzie zagra i stwierdzi o (pipi)a ale chaotyczna ale gdy się wsiąknie już to głębia przeraża.

Za(pipi)iscie ze zalapie sie jeszcze na bete wtedy sprawdzę. 

W sumie racja po co grać w coś nowego jak będzie znany i lubiany remake po raz drugi. 

 

Edytowane przez devilbot

Opublikowano
  • Autor
24 minuty temu, Yano napisał:

moze raz gralem pijany, monstera szanuje, i szanuje skilla który zanika po alko ;p

to musialem na ten raz trafic, bo nie potrafiles nawet zagrac melodyjki na hunting hornie xd

 

 

Coś nie chce mi się wierzyć że walka w tym monster hunterze jest chaotyczna.

 

Jak ktos wali na pałe i to jeszcze w multi, to moze odniesc takie wrazenie. No a tu nie ma szans bez wyuczenia się atakow kazdego potwora.

Edytowane przez Shen

Opublikowano
45 minut temu, Pupcio napisał:

idzie

:D

To skąd idzie te bete załatwic?

Opublikowano
18 minut temu, devilbot napisał:

 

W sumie racja po co grać w coś nowego jak będzie znany i lubiany remake po raz drugi. 

 

 Remake będzie po raz pierwszy, wcześniej był remaster :kaz:

 

Nie jestem uprzedzony do niczego, ale dzięki temu, że była ta beta sprawdziłem i mi nie podeszło. Przypuszczam, że byłaby to dla mnie gierka w przedziale 6-7/10, więc może i spoko, ale jeśli 2018 będzie tak wyładowany hitami, jak 2017 (a wiele na to wskazuje), to tak mało mnie interesujące tytuły trzeba odstrzelić, bo nawet jakby się znalazła kasa, to nie będzie czasu.

Ewentualnie można kupić pod koniec roku, za pół ceny, choć akurat z MH to nie będzie miało sensu, bo największy boom na forumowe granie będzie w okolicy premiery, a później zostaną sami fanatycy. Szanuję gierkę, ale tak jak pisał Shen - walę na pałę i pewnie przez to odnoszę wrażenie, że walka jest chaotyczna. Nie jestem jej targetem i tyle.

Opublikowano
25 minut temu, XM. napisał:

:D

To skąd idzie te bete załatwic?

Od 22 grudnia będzie do zassania

Opublikowano

A jak z poziomami trudności?? Będzie jeden niezmienny, czy też może da się ustawiać? Jaram się troszkę długimi walkami z monstrami, ileż to trzeba się było napocić w DDogma zanim ubiło się piękne zestawy przeciwników z Gorecyklopami, Strzygami i Eliminatorami. Liczę na podobne emocje w MH :)

Opublikowano

nigdy w MH nie było poziomów trudności, ale same questy dzieliły się na 3 (no, czasem dwie) kategorie. pierwsza to tzw Low Rank, gdzie potwory są najłatwiejsze, wypada najgorszy loot, najslabsze EQ z niego zrobisz. Potem trafiasz na High Rank, gdzie potwory dostaja nowe ruchy, sa wytrzymalsze, ale wypada z nich lepszy looti mozesz tworzyc lepszy sprzet. Na koncu jest G Rank, gdzie juz jest masakracja, najwiekszy skok w poziomie trudnosci ;) 

Ale, żeby odblokować kolejne "rangi" musisz przechodzic gierkę, więc zawsze zaczyna się od Low Ranka 

G Rank to już taki endgame

Opublikowano

te poziomy trudności można porownać do new game+ mimo że niby jest to nadal ta sama gra a nie zaczynanie od nowa.

najbardziej bym to porownał do poziomow trudności z diablo - normal, koszmar, hell - niby to samo ale różnica jest znacząca. w MH na podobnej zasadzie to działa, na po przejściu jednego poziomu pojawia sie kolejny z trudniejszymi i czasem nowymi wrogami, i zdobywa sie znacznie lepszy sprzęt

Opublikowano

No i przejście na questy g-rankowe to niezły szok. Przeważnie nasz odpicowany sprzęt z high ranka jest wtedy (pipi) warty. Tak jakbyśmy zaczęli grę od nowa tylko potwory mają bardziej zróżnicowane ataki. 

Tak jak questy low i higgh rank w multiplayerze zawsze były masakrowaniem potworów tak G Rankowe zbierały żniwo nawet wśród doświadczonych graczy. W g ranku najmocniejsze potwory mają blademasterów na 2 hity a gunnerów na 1 hit.

 

Ciekawe ile osób bedzie rozczarowanych po premierze gdy zauważą, że mh to tylko zabijanie potworów. 

Opublikowano

ok no to sciagamy

 

licze na miks wiedzmina 3 i final fantasy xv

Opublikowano
5 godzin temu, devilbot napisał:

Ciekawe ile osób bedzie rozczarowanych po premierze gdy zauważą, że mh to tylko zabijanie potworów. 

 

Jeśli sieczka i walka będzie porównywalna z DDogmą to samo zabijanie potworów mi wystarczy. Od fabuły mam naszego kochanego Wiedźmina3 i to mi w zupełności wystarczy.

 

Jeszcze tylko pytanie odnośnie sejwów, czy system zapisu jest automatyczny (autosave) czy też dowolny save/load??

Opublikowano

Ciężko odpowiedzieć na pytanie o sejw bo gra nie wyszła ale zawsze zapisuje się po misji albo w wiosce śpiąc w swoim łóżku. Pewnie MH World będzie miał autosejw po misji + klasycznie łózko.

 

Ok gram beta już chodzi.

Edytowane przez devilbot

Opublikowano

W obecnej becie na pustynnej mapie można znaleźć potwora którego nie było w pierwszej becie, duży biały raptor.

Jakiś bakayoko czy coś.

 

A mnie granie w bete tylko zachęca do odpalenia 4U.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.