Opublikowano 21 stycznia 20187 l Swietna sprawa, tutaj jak widac wazne jest rozkminanie wiec pl wersja na plus.
Opublikowano 21 stycznia 20187 l polska wersja będzie tylko przeszkadzać bo nie będziesz znał angielskich nazw skilli i sprzętu i itemów a te jednak są 10000 razy bardziej popularne w necie odrazu też mówie że nie będe odpowiadał na pytania z polskimi nazwami xDDD a do grania nie potrzbujesz języka tylko skilla, ja przeszedłem większość monsterów po japońsku, a zakładam że znacie lepiej angielski niż ja japoński ;p polska wersje zapewne będzie zawierała mase potworków tłumaczeniowych jeśli będą probowali tłumaczyć nazwy broni, a co gorsze pewnie będą błedy w tłumaczeniu działania skilli i innych rzeczy - ogolnie nie polecam Edytowane 21 stycznia 20187 l przez Yano
Opublikowano 21 stycznia 20187 l 5 godzin temu, blantman napisał: Jeżeli było to przepraszam ale mam pytanko. Kiedy embargo na recki mija? Chcę kupić na premiere ale che wiedzieć jak chodzi na skorpionie. Bo jak (pipi)nia to sobie na wersje pc poczekam. Premiera już za chwilę. Ciekawi mnie czy recenzeci w ogóle dostaną wcześniej kopie czy bedzie bethesda style granie w dzień premiery dopiero. Psiksekstrim i jego recki MonHunów mi się przypominają pisane na kolanie po 10h z gier zajmujących 150-300h na luzie.
Opublikowano 21 stycznia 20187 l 6 minut temu, Karolek napisał: Psiksekstrim i jego recki MonHunów mi się przypominają pisane na kolanie po 10h z gier zajmujących 150-300h na luzie. karolek będziesz brał na x'sa?
Opublikowano 21 stycznia 20187 l Będę. Tyle lat wyczekiwania także biorę w ciemno. Nie lubię grac w multi, zawsze wolałem solować ale coś można ubić od czasu do czasu na ustawce.
Opublikowano 22 stycznia 20187 l Ktos zalupil ostatniego potwora w finalnej becie. Doslownie sie przy nim upocilem no aleNajwiekszy problem byl z czasem jak go ubilismy zostalo na 20s
Opublikowano 22 stycznia 20187 l Zabiliśmy go i to solo. Tego potwora ludzie zabijają solo poniżej 4 minut.
Opublikowano 22 stycznia 20187 l No ale nie kazdy jest takim super wymiataczem. Chyba fajnie jest poczytac, ze Zetcie skoczylo cisnienie bo 20s do konca, niz podniecac sie jakimis no name'ami japonskimi, ktorzy maja gre opracowana jak roboty.
Opublikowano 22 stycznia 20187 l Pierwszy raz w życiu zagrałem w Monster Huntera i kurde nawet mi się to podoba. Zastanawiam się nad kupnem w premierę. Online też fajny. Chętni na ubijanie potworków w weekend?
Opublikowano 22 stycznia 20187 l Paanie, pograj najpierw troche sam po singlu, bo online to zupelnie inne doswiadczanie monhuna co to za fun isc z ekipa ktora wszystko ogarnia? krew pot i lzy i trening swoich umiejetnosci, to definicja monhuna! Nie mogę sie piatku doczekac, bedzie grane ^_^ zwlaszcza ze mam wolne w pracy hehehe
Opublikowano 22 stycznia 20187 l Pierwszy hajpik w tym roku na gierkę. Dobra cena jak za nowość to i w media expert zamówiłem. Ja wpierw singiel jak w mh na wii u a potem coś w co opie chętniej. Na szczęście nawet kusić mnie za bardzo nie będzie online bo mało kto to na xbox one kupi:D Nie ten target
Opublikowano 22 stycznia 20187 l Autor Ja w piątek się rozgrzeje w singlu, a potem już online pewnie.
Opublikowano 22 stycznia 20187 l ja zamierzam na początku jak najwiecej grać na singlu, mam ochote poznać gre na nowo, bo jest masa nowego. jak sie biega na 4 graczy to takie delektowanie sie jest trudne ;p
Opublikowano 22 stycznia 20187 l Przyznaję bez bolesnego bicia, że nie odebrałem bety pozytywnie. Wręcz mi się nie podobała. Jakaś taka siermięga i toporność od niej biła. Pomijam fakt, że jej działanie na prostaku pozostawało wiele do życzenia. Chodzi z grubasza o to, że skoro naszymi przeciwnikami są wielkie potwory to system walki jest odpowiednio "zwolniony", zbyt mało techniczny, zawierający w sobie zbyt mało elementów, które by mnie jarały. Np, w Ninja Gaiden obok kombosowego stylu walki były kapitalne Ultimate Technique, a w Soulsach - parry. W MH próżno szukać czegoś co by mnie podnieciło. Dla mnie to jest po prostu tak: wiem, że np taki Yano mnie odsądzi od czci i wiary, ale to takie...generyczne napyerdalanie w czułe punkty, aż wielgachny niemilec odejdzie na łono Abrahama. Niby bronie mają jakiś tam movestet, ale on w moim odczuciu bardziej by się sprawdził wobec mniejszych gutków, a nie w stosunku do takich "nadmiarowców". Nie mniej jednak coś w tej grze niewątpliwie jest...Poza tym - jak zawsze z resztą - bardzo pozytywnie odebrałem wiadomość o kinowym spolszczeniu. Będę bacznie obserwował dyskusję po premierze gry. Kasę na szpilę mam, ale wątpliwości się nie pozbyłem... Edytowane 22 stycznia 20187 l przez Czezare
Opublikowano 22 stycznia 20187 l 1 minutę temu, ragus napisał: Czaruś lepiej nie, serio. Nie wiem czy nie. Wiem...w Cuphead poległem definitywnie i z kretesem, ale Ninja Gaiden Black swego czasu ukończyłem. Ja generalnie lubię trudne gry, ale grając chcę czerpać z tej gry satysfakcję, a nie nasiąkać frustracją.
Opublikowano 23 stycznia 20187 l Autor Platyna będzie łatwa, tylko czasochłonna http://www.powerpyx.com/monster-hunter-world-trophy-list-revealed/
Opublikowano 23 stycznia 20187 l Muve.pl dostarcza na premierę bez problemów? Bo waham się czy nie wziąć u nich gry.
Opublikowano 23 stycznia 20187 l 17 godzin temu, Czezare napisał: zbyt mało techniczny, zawierający w sobie zbyt mało elementów, ogólnie są mniej i bardziej "techniczne" bronie, ale większość tej techniczności jest ukryta przed oczami nowych graczy (przykładowo wiele bardziej zaawansownych ruchów nie jest nawet opisana w gorwej instrukcji do broni) trzeba troche poćwiczyć żeby odkryć te techniczne elementy, dodatkowo też beta nie pozwalała zbytnio rozwinąć skrzydeł w tym aspekcie bo można było wygrać waląc na pałe. ale później w grze bez obeznania tych smaczków już sie tak łatwo nie pokona wroga stojąc przed nim i klikając jeden klawisz ja spędziłem w becie w lokacji treningowej z 8 godzin i jeszcze wszystkich smaczków nie wyłapałem a co dopiero mówić o ich skutecznym opanowaniu co do wspomnianego parry z DS to w monsterze niektóre bronie mają podobne możliwości , przykładowo lanca ma możliwość kontry co daje efekt podobny do parry, dodatkowo ma uniki z blokiem co też daje efekt podobny do parry (oczywiscie bez późniejszego finiszera jak w DS) z kolei charge blade ma guard pointy - fragmenty animacji w czasie ataku w których postać atakując jednocześnie zasłania sie tarczą - wykorzystując to dobrze można prawie nieprzerwanie atakować jednoczesnie blokując kontrataki - jest to coś czego nie widać na pierwszy rzut oka Edytowane 23 stycznia 20187 l przez Yano
Opublikowano 23 stycznia 20187 l Oj coś czuję, że będzie spory wysyp MonHunów na allergo, forumku i innych portalach, bo się ludzie niezaznajomieni z serią odbiją spodziewając się czegoś innego
Opublikowano 23 stycznia 20187 l Jak tu spodziewć się czegoś innego od serii wychodzącej w tej samej formule od niemal 15 lat? No może ktoś nie ma internetu wtedy rozumiem. Jak ktoś nie doczytał lub nie wie czym jest monster hunter to przypominam: Walczymy z potworami do usrania farmiąc partsy pod nowe sety, system walki jest za(pipi)isty.
Opublikowano 23 stycznia 20187 l Witam, mam pytanie - czy do każdego preorderu MHW dodają Origin Set ? Bo w niektórych sklepach o tym mówią a w innych w ogóle nic o tym nie ma. Dzięki z góry za odpowiedź.
Opublikowano 23 stycznia 20187 l Chyba do każdego, a jeśli nie, to żadna różnica, set pewnie się przyda przez pierwsze parę chwil gierki
Opublikowano 23 stycznia 20187 l Autor 45 minut temu, Rayos napisał: Oj coś czuję, że będzie spory wysyp MonHunów na allergo, forumku i innych portalach, bo się ludzie niezaznajomieni z serią odbiją spodziewając się czegoś innego po to byly bety, zeby sobie gre przestestowac.
Opublikowano 23 stycznia 20187 l bety które jak zwykle zmyliły nowicjuszy a nawet odstraszyły bo nie oddają ducha gry tylko pozwalają sie pobawić chwile. tak jak by w becie skyrima dali tylko pierwszą wioske a reszta mapy zablokowana - wiele to potencjału gry nie ukazuje
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.