Skocz do zawartości

Monster Hunter World


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rzekomo wyciekla lista nadchodzących dlc do monhuna. Jeśli si potwierdzi to :banderas:

 

Winter Update "The Invasion of Despair" new map "old Dragon Plateau" added Miraboreas, Balkan, Roots, Acamucam Nana, Amatsu, Alba, Shah, Valfark, Zeno (Zeno subspecies, treasure Dragon) added

 

Summer Update "Landing on the Unknown" new map "unexplored Island" Add new monsters, Tiga, Nargacuga, Gin-ying, Nazuchi, Ganototosu Ceanataur, Hermitaur, Dino, Raizekusu, Pukepke subspecies, Zizi subspecies, ur mu subspecies, Kagachi subspecies additional multi improvement, hidden settings of receptionist, armor synthesis revival

 

Autumn Update "Extreme land" new map Add new monster, full full(Khezu), Dodoburango, Rajang, Goa Magara berakit, Mitsune, gamuto, gallon subspecies, Reigiena subspecies, gander subspecies, Janaf subspecies, addition of rare species added G class , Weapons design Review

 

Opublikowano

To jest wishlista jakiegoś azjatyckiego fana który napisał ją pod oficjalnym twiterem mh. Jest w niej np możliwość wywalenia Handler itp. To nie żaden przeciek wystarczy przetłumaczyć wszystko.

 

Opublikowano
14 godzin temu, kacprzak1991 napisał:

ale się dziś zirytowalem. Walczyłem w misji głównej z radobaanem chyba z godzinę, urwałem prawie wszystko co się da i jak zaczął uciekać to znalazłem kolejnego ale zregenerowanego. Misje główne tez maja limit czasowy i tak on właśnie wyglada? Nie zauważyłem żebym miał czas w tej misji...

No dobra to tamten zaczął uciekać i zniknął? Na ekspedycjach potwory po pewnym czasie (pipi)ja z mapy, nowe dochodzą, więc mógł nowy dodatkowy drugi rado dojść lub jeden uciec z mapy, drugi wskoczyć.

 

Widzę, że ten 29HR to faktycznie jakaś norma na fabułę, ja chyba z 15 skończyłem i teraz czyszczę zaczynając od najsłabszych opcjonalnych. Tak jak lubię, jakbymy już w domu byli.

Opublikowano

najgorzej ze po jakiś 20 minutach po chyba 4 ucieczce on poszedł już w kimono wiec podstawilem pułapkę walnąłem 2 bomby uspakajające i nie poskutkowało no i później walka toczyła się bez końca. Wracam z pracy wiec zaraz będzie kolejne podejście. Najgorzej ze nie można puścić nawet flary bo mam już dość tej walki solo

Opublikowano (edytowane)

Szczerze to mam 2 znajomych z którymi pykam zazwyczaj ale tą misje chyba muszę zrobić solo bo nie można ani flary zrobić i ogólnie calybczas widnieje mi cele w górnym rogu ze mam udać się do zgniłej doliny czy jakoś tak wiec nie udostępniam tego żądani na tablicy...

 

dobra padł. Dziś wskoczyła mi pułapka o załatwiłem go w 15 min noe odwiedzajac nawet kantyny 

Edytowane przez kacprzak1991
Opublikowano

Monster dramatycznie potrzebuje nowych potworków. Obecnie grind temperd potworków zaczyna mocno przynudzać. Bo zabijać hurtowo elder dragony i potworki 2 tiera tylko po to, żeby zamiast w 5 min uwijać się w 4 min. to trochę sztuka dla sztuki. Przez pierwsze 10- 20 h było spoko ale teraz wieje nudą. Czas odstawić monstera i czekać do lata aż dodadzą nową marchewkę do zabijania. 

Opublikowano

U mnie jakieś 90h na liczniku i dobiłem do hr29 i podwójnego belzebuba, pierwsze podejście przede mną. Zwyklaka high rankowego mam pewnie gdzieś tam do ubicia i nie wiem czy się na nim ogarnąć czy na żywioł na tą dwójkę. Pewnie pójdę i wyłapię w pizdę, obaczymy.

Opublikowano
4 godziny temu, devilbot napisał:

Taka gra. Endgame zawsze był farmą raz lepiej rozwiązaną innym razem gorzej. Nowych potworów nie zobaczymy za dużo więc pozostają czasówki tych co mamy. 

Czemu uparcie twierdzisz ze nie zobaczymy dużo nowych potworów? To nie 3ds, tu dlc może capcom napier.dalac i ludzie będą brać. 

Opublikowano (edytowane)

wybralem luk i ubicie kazdego moba zajmuje wiecznosc nanda kujceua

 

 

kur de panocki chyba jestem jednym z tych co sie "odbijaja" od tej serii, bo nie umiem sie do niej przekonac :/

 

w ogole progresji nie ogarniam, mam kulu arrow, ale to (pipi) wlasciwie nie zadaje obrazen, lazenie i pykanie z luku tymi arrowami close range, na zadne inne nie mam zasobow, bo jest ich jak na lekarstwo, raptem dwa trzy kwiotki na mapie. probowalem multi ale z noobami to sensu biegac nie ma. probowalem dual blade i long sword i tez chu jnia, chipek udeza gdzie chce, a potwory non stop go przewracaja. tym dual blade to w ogole trafic nie umiem zadnego skur wy syna

Edytowane przez Andżej
Opublikowano

Jak chcesz widzieć cyferki to wybierz sobie broń białą. Ja zaczynałem z light bowgunem i przez pół gry dziwiłem się dlaczego zadaję po jednym punkcie damage'u.

Opublikowano

patrzylem guidy na judu pach i kolesie rozpie rda laja potwory w piach przy pomocy luku, na pier da laja jakimis specjalnymi strzalami, ktorych maja w chu j, a ja potrafie ledwo 2 3 wykraftowac bo mam raptem pare kwiatkow czy grzybow na tej pierwszej mapie :(

Opublikowano

Jeśli chodzi o elementy do craftingu, to jednak należy je zbierać z farmy-> jak wracasz z questa do huba, to na lewo jest takie podwyższenie, gdzie naukowcy siedzą i niedaleko dużego drzewa jest długi stół, przy którym typ coś notuje- u niego możesz ustalać co ma ci rosnąć na farmie, chociaż nie wiem od kiedy możesz z niej korzystać.

 

Ja jak zawsze polecam Greatsword, może wolniejsza broń pozwoli ci lepiej ogarnąć co się dzieje. No i oczywiście lanca/gunlanca dla obrony. Ja broń dystansową zamierzam sobie dopiero teraz wykuć, gdy jestem w początkowym endgamie.

Opublikowano
11 godzin temu, XM. napisał:

Czemu uparcie twierdzisz ze nie zobaczymy dużo nowych potworów? To nie 3ds, tu dlc może capcom napier.dalac i ludzie będą brać. 

 

Patrze realistycznie. Jeden Deviljho na pół roku i team odpowiedzialny za Monstera może zastosować model biznesowy taki jaki mają od zawsze - pierwsza wersja gry, a po półtora roku druga z dodanym G rankiem. W międzyczasie dodadzą kilka questów colaboracyjnych i Silver/ Gold Rathalosa i tyle. Dlaczego miałbym twierdzić że będzie inaczej jak zawsze było tak. Oczywiście chciałbym jak najwięcej potworów.

 

10 godzin temu, Andżej napisał:

wybralem luk i ubicie kazdego moba zajmuje wiecznosc nanda kujceua

 

 

Jak u nas w forumowym squadzie dwie osoby wybiorą łuk to czas zabicia potwora przedłuża się. Nie wiem jak im o tym powiedzieć.

 

Używaj Power Coatingów i każdy strzał z power coatingiem musi być naładowany i wymierzony w słabą część potwora. Jeżeli tak nie jest to źle.

Tylko w becie grałem łukiem więc niech się może wypowie użytkownik @estel o swoich potyczkach z łukiem.

Opublikowano

GS bym nie polecał początkującemu. Moja pierwsza broń w PSPkowych MH. Po zoraniu wszystkiego co się rusza wzdłuż i wszerz zmieniłem bodajże na LSa i nie wierzyłem jak się musiałem upocić przy GSie żeby zapoznać się z mechaniką gry i potworami. LS je.bał wszystko równo z trawą. Nikomu bym nie polecił GSa na start.

 

@Andżej bierz LSa,

rób fabułę ile możesz, jak się zatniesz/będzie ciężko rób nową zbroję/broń (upgrade obecnej broni),  materiały na nie na początku gry najłatwiej nazbierać kilofem z kryształów, każda mapka ma sporo punktów z kryształami (szukaj mining point) po prostu odpal ekspedycję i na luzie polataj za kryształami.

Long Sword:

pamiętaj o chowaniu broni gdy uciekasz/nie potrzebujesz jej, następnie wal z wyciągnięcia proste combo w łeb lub ogon potwora,

dużo się turlaj przy ucieczkach, obchodzeniu potwora, przerywaniu comba

Wejdź w trening (u kota w twoim pokoju),

używaj podstawowego comba (na Pleju 3 x trójkąt?),

jak napełnisz pasek wal full combo z 4 x R2(?)

Podczas combosów pamiętaj o przerywaniu ich turlaniem gdy potwór szykuje się do zadania ciosu.

Ucz się zachowań potworów, po kolorze obrażeń widzisz czy bijesz w czułe punkty (możesz sprawdzić wrażliwość potworów we wiosce u typa siedzącego na stosie książek)

RÓB FABUŁĘ bo to ci poodkrywa ułatwienia i rozbuduje wioskę.

Jedz w kantynie przed KAŻDĄ misją (doładujesz HP, staminę a i skile jakieś wpadną).

Biegając po mapie zbieraj wszystko co popadnie, świetliki prowadzą do wszelkiego gów.na w okół ciebie, przyda się przy craftingu (na początek skup się na honey, blue mushrooms, herb do potion i mega potion)

a do tworzenia pułapek:

shock trap: trap tool(do kupienia w wiosce) + thunderbug

pitfall trap: trap tool + net(by zrobić net: pajęczyna + ivy)

Na misję możesz zabrać po jednej gotowej pułapce, 2 x trap tool i zależnie jaką pułapkę chcesz craftować 2 x thunderbug/2 x net. Craftujesz w czasie misji po użyciu tych gotowych.

Stawiaj pułapkę, i wal ile wlezie w najczulsze miejsca potwora.

Zamiast zabijać możesz złapać potwora "na amen". By to zrobić musi być blisko śmierci (kuleje, śpi, na radarze miga na nim czaszka) wtedy łapiesz w shocka lub pitfalla i jak wpadnie rzucasz 2x tranq bomb (do zrobienia z sleep herb + parashroom)

Graj, początek (czyli kilkadziesiąt godzin) jest trudny do ogarnięcia, później sam miód.

 

Nie wiem co jeszcze dodać na start ale jak po tym odbijesz się od gry to pozostaje stanąć przed lustrem, splunąć i pogodzić z casualstwem.

 

Rozumiem ludzi którzy odbili się od pierwszych MonHunów bo były 20razy trudniejsze do ogarnięcia (i często w całości/części po japońsku xD) ale ten w porównaniu jest ułatwiony i wytłumaczony do bólu. Dobrze, że sama walka to czysty MH więc radość z gry taka jak dawniej.

:lapka:

 

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...