Skocz do zawartości

Monster Hunter World


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ubiłem przed chwilą tego drugiego monstera i muszę przyznać, że fajne lokacje mi zaserwowali. Sama walka to znów lekki chaos i mashowanie dwóch przycisków odpowiedzialnych za atak. Jak gościa osłabiłem to zaczął uciekać i chyba najwięcej czasu straciłem właśnie na bieganiu za nim. Zastanawia mnie, czemu tak się dzieje, że zawsze jak wpadnę w grupkę pomniejszych wrogich jaszczurów, to na koniec jeden z nich zostaje moim przydupasem. Czy mój Palikot jakoś je oswaja, czy o co chodzi?

Opublikowano

początkowy chaos walki wynika z tego ze początkowi wrogowie są bardzo łatwi więc można walić na pałe, co przy nieznajomosci gry daje wlasnie chcos.

 

możesz sobie powalczyć z diablosem na pustynnej mapie- zobaczysz że tam już nie można nawalac 2 przycisków, bo chaos = zgon. a jak gracz zaczyna kombinować i reagować na zachowania wroga itp, to chaosu praktycznie nie ma (czasem kamera zgłupieje ;p)

 

a co do małych zwierzakow to tak - kot może je oswajac zeby pomagały w walce

Opublikowano
2 godziny temu, Hendrix napisał:

Ano, Diablos jest tutaj chyba najlepszą szkołą, uczy korzystać z openingów, kontrolowania sytuacji i terenu oraz ogólnie uważnej gry danym ekwipunkiem.

zmasakrował mnie :obama: a wczoraj jeszcze marudziłem że za łatwa ta gra, oj coś czuje że przepadne pod koniec stycznia jak przy personce.

Gość aphromo
Opublikowano

przestancie narzekac na framerate bo to beta, optymalizacje sie robi na koncu prac lub nawet w day1 patch.

Gra wyglada nieziemsko, otoczenie i stworki,animacje spokojnie poziom FFXV.

Teraz pytanie noob ktory MH kojarzy tylko z list exow ogarnie cos w becie czy encyklopedia przed zagraniem ?

Opublikowano

Szczerze, to ciężko mi się przestawić na sterowanie na padzie po tylu latach na psp/3ds. Jakoś dziwnie z dodatkowymi triggerami i drugim analogiem.

  • Minusik 2
Opublikowano
46 minut temu, Dr.Czekolada napisał:

Ta beta jest bardziej noob friendly niż pierwsze misje w jakimkolwiek MH encyklopedia do niczego nie potrzebna.

 

Najlepsze było demo Tri na 3DSa:

 

Oto Plesioth. Masz 20 minut i walcz xD

Opublikowano (edytowane)
8 godzin temu, ragus napisał:

 

Najlepsze było demo Tri na 3DSa:

 

Oto Plesioth. Masz 20 minut i walcz xD

 

To samo w demie MHFU. Odbiłem się wtedy od tego dema, bo to w ogóle nie prezentuje gry. Demo MHW było jeszcze gorsze w tym aspekcie (w sensie dla nowych graczy) bo dodało denerwującego NPC, casualową zieloną strzałkę i pierwszą walkę, która w ogóle nie wymaga skilla. 

 

Obejrzałem se tę analizę co bidon wrzucił no i prosiak trzyma te 30 nawet w opcji z grafiką. No chu.j mnie strzela, mogliby na biedawersji dać opcję do dalszego obniżenia, nie wiem, efektów cząsteczkowych czy innego gówna ale żeby betonowe 30 było. Po premierze czekam na jakieś digitalfoundry i jeżeli poprawi się względem tej bety framerate to kupuję na 100% bo bawiłem się świetnie. Liczę, że tak będzie bo build tego dema pewnie był gotowy już jakiś czas temu i może zoptymalizowali pełną grę.

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Rzeczywiscie pierwsza gra która zrodziła w mojej glowie myśl, że trzeba było dopłacic i wziąć pro. Z drugiej strony, byl jakis hunter z betonowym frameratem? Gralem tylko w pspekowe i na wiiu, wszystkie dropiły xd

 

 

Opublikowano (edytowane)

Generations 3ds miał betonowe 30.bo był zablokowany na 30. World zawsze.bedzie miał spadki bo framrate nawet na pro jest odblokowany. Tylko co z tego?

Edytowane przez devilbot
Opublikowano
7 godzin temu, UberAdi napisał:

Rzeczywiscie pierwsza gra która zrodziła w mojej glowie myśl, że trzeba było dopłacic i wziąć pro. Z drugiej strony, byl jakis hunter z betonowym frameratem? Gralem tylko w pspekowe i na wiiu, wszystkie dropiły xd

 

 

 

Wszystkie na 3DSa mają betonowy. Co ciekawe, Tri na 3DSie działa lepiej niż Tri na WiiU.

Opublikowano
7 godzin temu, XM. napisał:

Wiadomo ile potworów w fullu ma być?

narazie nie, do tej pory pokazali 21 dużych, myśle że pokażą jeszcze 2-3, i pewnie kilka będzie nie ujawnionych aż do premiery jak to zwykle robili

 

jesli dobiją do 30 to będzie już spoko, chociaż bywały monstery co miały grubo ponad 50, ale tutaj pewnie będą DLC z potworami , tylko nie wiadomo w jakiej formie, bo nawet season passa nie ogłosili, może za darmo???? to by był szok, ale kto wie

Opublikowano

A propos, wieści z gematsu:
https://gematsu.com/2017/12/monster-hunter-world-introduces-bounties-research-quests
 

Cytat

■ Research Resource Management Station

Bounties

  • Tasks assigned by researchers.
  • You can earn things such as Armor Spheres and Research Points for completing bounties via quests or hunts.
  • The types of bounties are as follows:
  • Registered Bounty: Can be registered from the list at any time.
  • Essential Bounty: Affects the unlocking of facilities and such.
  • Distributed Bounty: Distributed online at fixed intervals.
  • Bounties requirements include raw material collection, monster hunting, and so on.
  • Since you can complete quests while progressing through the game, it might be a good idea to register bounties before departing.
  • You cannot choose the registered content of Distributed Bounties, but they have better rewards than Registered Bounties.
  • There are some bounties which are difficult to complete alone。
  • Essential Bounties are extremely high priority. There are also things such as the subjugation of Kulu-Ya-Ku and expansion of the Ancient Forest camp.
  • You can take on up to six bounties at one time.

Research Quests

In addition to “Mission Quests” that advance the story, “Free Quests” that can be taken on at any time, and online-required “Event Quests” are “Research Quests” which occur when certain conditions are met.

Research Quests are created from “Research Reports” discovered while on quests or exploring.

Guild Card

The familiar Guild Cards are back. Exchange you card with other players to have their companion occasionally appear as an ally on the field to help your hunt.

■ Developer Interview Tidbits

  • Several updates are planned for the game after launch, including the addition of new monsters.
  • Limited time online Event Quests are planned to be released for free at fixed intervals. Collaboration equipment, which the series is known for, and the like can be made from the raw materials collected on Event Quests.
  • Paid content that does not affect game progression is also planned, such as outfits for the receptionist.

 

Opublikowano

W grze będzie coś w rodzaju gildi dla maks 50 graczy. Więc niech ktoś założy forumową jak gra wyjdzie. 

Ja już kupiłem ps4 teraz czekam na grę. Zamówiłem do odbioru w mm za 206zł. Taniej nigdzie nie widziałem.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...