Wredny 9 577 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 Ubiłem przed chwilą tego drugiego monstera i muszę przyznać, że fajne lokacje mi zaserwowali. Sama walka to znów lekki chaos i mashowanie dwóch przycisków odpowiedzialnych za atak. Jak gościa osłabiłem to zaczął uciekać i chyba najwięcej czasu straciłem właśnie na bieganiu za nim. Zastanawia mnie, czemu tak się dzieje, że zawsze jak wpadnę w grupkę pomniejszych wrogich jaszczurów, to na koniec jeden z nich zostaje moim przydupasem. Czy mój Palikot jakoś je oswaja, czy o co chodzi? Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 Owszem, zdaje się, że to nowa zdolność kotów- potem mogą mobka ujeżdżać, a on sam uczestniczy w walce, robiąc raczej za dystrakcję. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 początkowy chaos walki wynika z tego ze początkowi wrogowie są bardzo łatwi więc można walić na pałe, co przy nieznajomosci gry daje wlasnie chcos. możesz sobie powalczyć z diablosem na pustynnej mapie- zobaczysz że tam już nie można nawalac 2 przycisków, bo chaos = zgon. a jak gracz zaczyna kombinować i reagować na zachowania wroga itp, to chaosu praktycznie nie ma (czasem kamera zgłupieje ;p) a co do małych zwierzakow to tak - kot może je oswajac zeby pomagały w walce Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 Ano, Diablos jest tutaj chyba najlepszą szkołą, uczy korzystać z openingów, kontrolowania sytuacji i terenu oraz ogólnie uważnej gry danym ekwipunkiem. Cytuj
bid0n 3 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 Na starym Ps4 troche bieda, trzeba prosiaka... Cytuj
Pupcio 18 448 Opublikowano 11 grudnia 2017 Opublikowano 11 grudnia 2017 2 godziny temu, Hendrix napisał: Ano, Diablos jest tutaj chyba najlepszą szkołą, uczy korzystać z openingów, kontrolowania sytuacji i terenu oraz ogólnie uważnej gry danym ekwipunkiem. zmasakrował mnie a wczoraj jeszcze marudziłem że za łatwa ta gra, oj coś czuje że przepadne pod koniec stycznia jak przy personce. Cytuj
Gość aphromo Opublikowano 12 grudnia 2017 Opublikowano 12 grudnia 2017 przestancie narzekac na framerate bo to beta, optymalizacje sie robi na koncu prac lub nawet w day1 patch. Gra wyglada nieziemsko, otoczenie i stworki,animacje spokojnie poziom FFXV. Teraz pytanie noob ktory MH kojarzy tylko z list exow ogarnie cos w becie czy encyklopedia przed zagraniem ? Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 grudnia 2017 Opublikowano 12 grudnia 2017 Ta beta jest bardziej noob friendly niż pierwsze misje w jakimkolwiek MH encyklopedia do niczego nie potrzebna. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 12 grudnia 2017 Autor Opublikowano 12 grudnia 2017 Szczerze, to ciężko mi się przestawić na sterowanie na padzie po tylu latach na psp/3ds. Jakoś dziwnie z dodatkowymi triggerami i drugim analogiem. 2 Cytuj
firana140 621 Opublikowano 12 grudnia 2017 Opublikowano 12 grudnia 2017 Jest jakaś opcja która łączy funkcje L/R 1 i 2 w jeden guzik jak na handheldach, tak samo jak opcja lockowania kamery taka jak na 3dsowych mh. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 12 grudnia 2017 Opublikowano 12 grudnia 2017 46 minut temu, Dr.Czekolada napisał: Ta beta jest bardziej noob friendly niż pierwsze misje w jakimkolwiek MH encyklopedia do niczego nie potrzebna. Najlepsze było demo Tri na 3DSa: Oto Plesioth. Masz 20 minut i walcz xD Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 12 grudnia 2017 Opublikowano 12 grudnia 2017 15 minut temu, firana140 napisał: Jest jakaś opcja która łączy funkcje L/R 1 i 2 w jeden guzik jak na handheldach, tak samo jak opcja lockowania kamery taka jak na 3dsowych mh. Lock masz pod prawą gałką. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 12 grudnia 2017 Opublikowano 12 grudnia 2017 (edytowane) 8 godzin temu, ragus napisał: Najlepsze było demo Tri na 3DSa: Oto Plesioth. Masz 20 minut i walcz xD To samo w demie MHFU. Odbiłem się wtedy od tego dema, bo to w ogóle nie prezentuje gry. Demo MHW było jeszcze gorsze w tym aspekcie (w sensie dla nowych graczy) bo dodało denerwującego NPC, casualową zieloną strzałkę i pierwszą walkę, która w ogóle nie wymaga skilla. Obejrzałem se tę analizę co bidon wrzucił no i prosiak trzyma te 30 nawet w opcji z grafiką. No chu.j mnie strzela, mogliby na biedawersji dać opcję do dalszego obniżenia, nie wiem, efektów cząsteczkowych czy innego gówna ale żeby betonowe 30 było. Po premierze czekam na jakieś digitalfoundry i jeżeli poprawi się względem tej bety framerate to kupuję na 100% bo bawiłem się świetnie. Liczę, że tak będzie bo build tego dema pewnie był gotowy już jakiś czas temu i może zoptymalizowali pełną grę. Edytowane 12 grudnia 2017 przez mate5 Cytuj
UberAdi 2 285 Opublikowano 13 grudnia 2017 Opublikowano 13 grudnia 2017 Rzeczywiscie pierwsza gra która zrodziła w mojej glowie myśl, że trzeba było dopłacic i wziąć pro. Z drugiej strony, byl jakis hunter z betonowym frameratem? Gralem tylko w pspekowe i na wiiu, wszystkie dropiły xd Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 13 grudnia 2017 Opublikowano 13 grudnia 2017 (edytowane) Generations 3ds miał betonowe 30.bo był zablokowany na 30. World zawsze.bedzie miał spadki bo framrate nawet na pro jest odblokowany. Tylko co z tego? Edytowane 13 grudnia 2017 przez devilbot Cytuj
XM. 10 888 Opublikowano 13 grudnia 2017 Opublikowano 13 grudnia 2017 Wiadomo ile potworów w fullu ma być? Cytuj
Gość ragus Opublikowano 13 grudnia 2017 Opublikowano 13 grudnia 2017 7 godzin temu, UberAdi napisał: Rzeczywiscie pierwsza gra która zrodziła w mojej glowie myśl, że trzeba było dopłacic i wziąć pro. Z drugiej strony, byl jakis hunter z betonowym frameratem? Gralem tylko w pspekowe i na wiiu, wszystkie dropiły xd Wszystkie na 3DSa mają betonowy. Co ciekawe, Tri na 3DSie działa lepiej niż Tri na WiiU. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 13 grudnia 2017 Opublikowano 13 grudnia 2017 Spoiler Co pośmiane to moje xd Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 13 grudnia 2017 Autor Opublikowano 13 grudnia 2017 50 minut temu, ragus napisał: Wszystkie na New 3DSa mają betonowy. Co ciekawe, Tri na 3DSie działa lepiej niż Tri na WiiU. fixed 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 grudnia 2017 Opublikowano 13 grudnia 2017 7 godzin temu, XM. napisał: Wiadomo ile potworów w fullu ma być? narazie nie, do tej pory pokazali 21 dużych, myśle że pokażą jeszcze 2-3, i pewnie kilka będzie nie ujawnionych aż do premiery jak to zwykle robili jesli dobiją do 30 to będzie już spoko, chociaż bywały monstery co miały grubo ponad 50, ale tutaj pewnie będą DLC z potworami , tylko nie wiadomo w jakiej formie, bo nawet season passa nie ogłosili, może za darmo???? to by był szok, ale kto wie Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 13 grudnia 2017 Opublikowano 13 grudnia 2017 A propos, wieści z gematsu:https://gematsu.com/2017/12/monster-hunter-world-introduces-bounties-research-quests Cytat ■ Research Resource Management Station Bounties Tasks assigned by researchers. You can earn things such as Armor Spheres and Research Points for completing bounties via quests or hunts. The types of bounties are as follows: Registered Bounty: Can be registered from the list at any time. Essential Bounty: Affects the unlocking of facilities and such. Distributed Bounty: Distributed online at fixed intervals. Bounties requirements include raw material collection, monster hunting, and so on. Since you can complete quests while progressing through the game, it might be a good idea to register bounties before departing. You cannot choose the registered content of Distributed Bounties, but they have better rewards than Registered Bounties. There are some bounties which are difficult to complete alone。 Essential Bounties are extremely high priority. There are also things such as the subjugation of Kulu-Ya-Ku and expansion of the Ancient Forest camp. You can take on up to six bounties at one time. Research Quests In addition to “Mission Quests” that advance the story, “Free Quests” that can be taken on at any time, and online-required “Event Quests” are “Research Quests” which occur when certain conditions are met. Research Quests are created from “Research Reports” discovered while on quests or exploring. Guild Card The familiar Guild Cards are back. Exchange you card with other players to have their companion occasionally appear as an ally on the field to help your hunt. ■ Developer Interview Tidbits Several updates are planned for the game after launch, including the addition of new monsters. Limited time online Event Quests are planned to be released for free at fixed intervals. Collaboration equipment, which the series is known for, and the like can be made from the raw materials collected on Event Quests. Paid content that does not affect game progression is also planned, such as outfits for the receptionist. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 14 grudnia 2017 Opublikowano 14 grudnia 2017 Robimy jakieś community polskie? Cytuj
Rayos 3 170 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 @genjuroJuż dawno jest community polskie monster hunterowe, jest grupa na fb https://www.facebook.com/groups/monsterhunterpolska/?ref=br_rs Cytuj
devilbot 3 682 Opublikowano 15 grudnia 2017 Opublikowano 15 grudnia 2017 W grze będzie coś w rodzaju gildi dla maks 50 graczy. Więc niech ktoś założy forumową jak gra wyjdzie. Ja już kupiłem ps4 teraz czekam na grę. Zamówiłem do odbioru w mm za 206zł. Taniej nigdzie nie widziałem. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.