Opublikowano 29 stycznia 20187 l Założe wieczorem niestety jestem w pracy. Od soboty popołudnia do niedzieli wieczorem nabiłem 22 godz w tej grze. Nie chciałem jechać do roboty ale musiałem. Moje życie jest puste bez tej gry i dłuży mi się już. Nie czułem się tak od czasów liceum.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l c0rwa jak ja nienawidzę grindu, obok bactrackingu to chyba najbardziej znienawidzony przeze mnie element w gierkach. Monsta hunta? No wczoraj biłem 5 razy tego samego stworka żeby zrobić sobie lepszy pancerz i bawiłem się przy tym znakomicie
Opublikowano 29 stycznia 20187 l A wiesz co jest najlepsze? za chwilę ta zbroja będzie gónwo warta i będziesz tłukł następnego potwora kilka razy, żeby zrobić seta z niego i tak w kółko, bo w MonHunie to się nigdy nie nudzi i to jest cudowne. Sam przez weekend nabiłem z 11-12 godzin, nie spieszę się, jestem przed questem z Łapaniem eldera i może uda mi się dziś do niego podejść Ew. pofarmię trochę Anji, albo porobię coś innego...
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Aż mi się przypomniało robienie w trójce kompletu z plesiotha z dropem 1%, żeby dzień później już inną robić.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l @blantman Charge Blade i chargowanie tarczy - > miecza,naładowane fioleczki i combo na super amped element discharge, to podstawa dużego damage'u, jak wejdzie (atak ma spory windup time i trzeba jednak nim wycelować), to naprawdę boli przeciwnika. Jeśli to opanujesz, to jest połowa sukcesu, później dochodzi opanowanie guard pointów, czyli ataków, które dają ci iframe'y i auto-blokują atak przeciwnika. W opisie broni masz podane, które ataki umożliwiają tę akcję. Timing jest kluczowy i wymaga treningu. P.S Co do godzin spędzonych: Yano i Bansai chyba mają już coś powyżej 35 godzin :v
Opublikowano 29 stycznia 20187 l 3 minuty temu, Hendrix napisał: @blantman Charge Blade i chargowanie tarczy - > miecza,naładowane fioleczki i combo na super amped element discharge, to podstawa dużego damage'u, jak wejdzie (atak ma spory windup time i trzeba jednak nim wycelować), to naprawdę boli przeciwnika. Jeśli to opanujesz, to jest połowa sukcesu, później dochodzi opanowanie guard pointów, czyli ataków, które dają ci iframe'y i auto-blokują atak przeciwnika. W opisie broni masz podane, które ataki umożliwiają tę akcję. Timing jest kluczowy i wymaga treningu. P.S Co do godzin spędzonych: Yano i Bansai chyba mają już coś powyżej 35 godzin :v no te guard pointy mnie najbardziej stresują bo w dark souls zawse z parry miałem kłopot a tutaj troszkę podobnie z timingiem. Na razie poćwiczę te kombosy w których z miecza i tarczy robię płynnie combo z dischargem i powrót do miecza i tarczy. Myślę że rolki na ten moment wystarczą
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Na długi okres wystarczą, dużo osób pewnie ich nigdy świadomie nie użyje Btw. Capcom ogłosił, że sprzedaż digital i shipment na pierwsze 3 dni wyniósł 5 mln kopii, pobili wszystkie rekordy serii. Warto też zaznaczyć, że pierwotny shipment w Japonii (tylko 1 mln) wyprzedali w piątek i w sobotę musieli wysyłać dodatkowe kopie. To generalnie oznacza, że duża część poszła na zachód. Imo to będzie jeden z największych sukcesów Capcomu. Liczę na pierwsze miejsce w ich historii sprzedaży gier i zrucenie Residenta 5 z tej pozycji. Edit: I więcej informacji sprzedażowych: w UK MH: World zadebiutował na pierwszym miejscu oczywiście, bijac wszelkie rekordy serii na wyspach, ratio sprzedaży to 72% Ps4 i 28% XB1, gra wyprzedziła inną japońską produkcję Drabon Ball Fighterz, która też pobiła rekordy jeśli chodzi o sprzedaż w obrębie tego IP, w tym przypadku ratio wynosiło 77% dla Ps4. Edytowane 29 stycznia 20187 l przez Hendrix
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Bardzo cieszy wynik bo gra jest świetna. Ciekawe jak z dlc czy ewentualnymi większymi dodatkami - zapowiadali juz coś?
Opublikowano 29 stycznia 20187 l na pewno zrzuci re 5 bo po pierwsze obecnie na xbox one i ps4 nie ma nic innego ciekawego. Przez najbliższe 2 miesiące zero takich hitów. Dodatkowo pod koniec roku wejdzie dodatkowe x sztuk na pc a tam mimo powrzechnej opinii na forum dużo osób jest napalonych na takie skillowe gierki.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Co do charge blade. Nie ma co ryć sobie głowy guard pointami na początku używania tej broni. Jak poznamy moveset i będziemy grać intuicyjnie w dodatku poznamy monstery i ich ruchy wtedy można używać gp. Najsilniejsza technika CB polega na wykorzystywaniu GP. GP cancelujemy w discharge. Aha i GP są skuteczniejsze gdy mamy skilla guard wtedy mocniejsze ataki moba nie odrzucają nas tak mocno. Ja przechodzę grę Kinsectem. Miałem grać Gunlancą ale stwierdziłem, że zagram bronią której nigdy nie lubiłem i nie grałem za wiele. Ciężko było na początku bo więcej czasu schodziło na pobranie nektaru niż robienie damage. Ciekawostka w grze ten eldar gdy go spotkamy na expedycji podaje statystytki np jaka broń jest najczęściej używana itp. Najczęściej ludzie latają z dualami, kinsectem i lsem a najrzadziej z gunlancą i hornem.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l No też jestem zdania, że pobije - Capcom traktuje MH: World jako GaaS, będą długo rozwijali grę - stawiam na długie nogi w sprzedaży i ltd. coś w okolicach 8+ mln, - wszystko zależy od wersji PC@XM. Na razie wiemy tylko tyle: Cytat Monster Hunter World producer Ryozo Tsujimoto told fans that future content updates will be released free of charge. The free updates will include brand new monsters for players to hunt. That's on top of downloadable weapons, items and outfits for your character. Edytowane 29 stycznia 20187 l przez Hendrix
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Będziemy dostawać darmowe DLC typu ten ryu i sakura chyba przez pół roku po premierze. Zawsze tak było w poprzednich odsłonach. Goście odpowiedzialni za mh to nie chciwe (pipi) jak reszta capcomu i mam nadzieję że tak zostanie.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Co do dlc, na bank dostaniemy Dante z DMC, szczególnie jeśli gra rzeczywiście zostanie ogłoszona na E3.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l no pewnie przez jakis czas bedziemy dostawac za frajer nowe potworki, zbroje itd itp, a potem czuję, że zaczną wypuszczać jakieś Expansiony z nowymi mapami i potworami.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Sowity expansion z nowymi mapami i trudnymi jak jasny hói potworami? Proszę bardzo, już przelewam pinionszki.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Autor 28 minut temu, Rayos napisał: no pewnie przez jakis czas bedziemy dostawac za frajer nowe potworki, zbroje itd itp, a potem czuję, że zaczną wypuszczać jakieś Expansiony z nowymi mapami i potworami. Biore wszystko jak leci. Gra jest cudowna.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Po ograniu mojego backlogu (nier i wolfenstein) biore się za monsterka, bo dawno nie widziałem by tyle ludzi z forumka wzieło tą samą grę
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Nawet te świetliki są wspaniałym pomysłem. Jak są na wysokim levelu to wystarczy 1 ślad i mamy lokalizacje monstera. A żeby się nie myliło włączamy mape i w lewym dolnym rogu wybieramy cel za którym mają podążać. Genialne.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Autor Dla mnie to za duzo sie swieci, wystarczylaby mi sylwetka potwora na mapie.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Ja ze swietlikami jestem idealnie pomiedzy waszymi opiniami. Z jednej strony tak jak shen mowi - momentami zajmuja pol ekranu (warto oddalic kamere w opcjach), ale z drugiej jako mechanizm sa dobrze przemyslane i pomocne. Koniec koncow dla mnie na plus.
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Jak mogę zdobyć worek wodny i plomienny? Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Opublikowano 29 stycznia 20187 l Autor Anja przy kolejnych podejsciach juz nie taka straszna, zrobilem sobie z niej sns i chyba lece na rathiana
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.