Skocz do zawartości

Monster Hunter World

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,6 tys.
  • Wyświetleń 188,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • a Ty nie graj pod wpływem

  • Na długi okres wystarczą, dużo osób pewnie ich nigdy świadomie nie użyje Btw. Capcom ogłosił, że sprzedaż digital i shipment na pierwsze 3 dni wyniósł 5 mln kopii, pobili wszystkie rekordy seri

  • Z tych informacji wynika ze bedzie SZTOSSSSSSSS     https://www.reddit.com/r/MonsterHunter/comments/6gwnml/live_from_sonys_e3_presentation_monster_hunter_on/div4izx/     No to teraz rozu

Opublikowano

musisz więcej grać, żeby nie lamić, jak będziesz chciał z nami grać 4 miesiące po premierze jak ostatnio to troche lipa

Opublikowano

ostatni raz w monhunie lamilem za czasow MHF jak gralem pierwszy raz :kaz: kazdy gra swoim tempem, nie zamierzam nikogo doganiac i maniaczyc po dziesiec godzin dziennie  :lapka: 


btw, komentarz na PPE pod newsem o powyższym wyciekniętym filmiku 

 

 

Wygląda bardzo biednie. Takie Dragon's Dogma z jeszcze większymi zapożyczeniami z serii Souls.

 

:facepalmz:

Opublikowano

Dragons dogma z zapożyczeniami z dark souls? Dwa najlepsze action rpg poprzedniej generacji.

 

Najgorsze co może się przytrafić MHWorld to długie okna nietykalności podczas rolek tak jak w dark souls. W tym przypadku uczyniłoby to gre banalną bo nawet mając w mh w secie evade +2 nie ma takiej nietykalności jak w ds.

 

Jak ktoś chce se podszkolić skilla przed world to polecam MH4U - nie ma artsów ani adept evade czyli omijanie ataków klasyczne gdzie trzeba znać moveset mobka i ustawiać się do niego a nie jak w generations dziko rzucać się na jego ataki z adept evade. No i wielopłaszczyznowość aren w MH4U bardzo przypomina arene pokazaną w MHW.

Edytowane przez devilbot

Opublikowano

Podoba mnie się to. Pograłem kiedyś trochę w Freedom Unite i 3U. W tym drugim nie mogłem znieść tak jak większość tych wodnych walk strasznie mnie cieszy że ich nie będzie w World + brak podziału na sektory = rozpie.rdol :D

Opublikowano

W sumie ten brak podziału mapy na lokacje może być dodatkowym kopem dla poziomu trudności, nie raz zdarzyło mi się uciec na chwilę by się podleczyć :V

 

Odpaliłem dziś z nudów 3U i strzeliłem Barrotha i Bariotha, odruchy są zachowane, więc obędzie się bez przypominania z nabijaniem 20h w starszych częściach.

Opublikowano

napewno brak możliwości ucieczki do innej lokacji do leczenia będzie utrudnienem, zwłaszcza że potwory mogą nas gonić po całej mapie i przebijać sie nawet przez wąskie przejścia (widać było na trailerach), jednak zarazem teraz leczenie jest troche szybsze i łatwiejsze, postać nie zatrzymuje sie i nie robi dziwnej pozy po każdym potionie, można sie uleczyć nadal lekko sie poruszając, w dodatku podobno leczenie działa tak że w czasie animacji picia potka pasek życia wzrasta stopniowo razem z animacją, co pewnie oznacza że jak postać oberwie w czasie picia potka to uleczy sie tylko do momentu uderzenia, i nie dostanie pełnej porcji HP jeśli animacja zostanie przerwana (zarazem też chociaż troche sie uleczy, bo w poprzednich częściach gdy sie oberwało na początku animacji to leczenie w ogole nie wchodziło z powodu przerwanej animacji)

 

 

a teraz kolejny film - znowu to samo tak naprawde, podsumowanie tego co wiadomo do tej pory po pokazach dema dla prasy. przepraszam że wrzucam 3-4 raz film prawie że o tym samym, no ale narazie więcej nie mamy. tutaj mamy podsumowanie dotychczasowych informacji, prawie wszystko już było powiedziane wcześniej, ale jesli ktoś nie oglądał poprzednich to tutaj sie dowie prawie wszystkiego co dotychczas wiemy

 

 

ważne info - to jest monster hunter 5, tylko że zdecydowali sie olać cyferke i dać podtytuł żeby nie zrazić nowych graczy

 

 

 

jaram sie niesamowicie, i biore kolekcjonerke z season passem xDDD

 

po tych wszystkich informacjach mam tylko jedną obawę, wcześniej miałem kilka ale teraz wiadomo że to będzie prawdziwy porzadny monster, jedyna obawa jaka została to ilość potworów, mam nadzieje że nie zrobią jak w 3tri i nie cofnął sie do ilości z jedynki (ok 18). mam nadzieje że będzie ponad 20, albo i ponad 30 dużych potworów. to już bedzie sensowna ilość (plus pewnie dlc), tylko o to sie teraz obawiam

 

ale kurna jaram sie baaaaardzo. szczerze mowiąc to może być pierwsza gra do której z przyjemnością kupie season passa jeśli będzie. w końcu czekałem na to od wieluuu lat (tak naprawde od czasu gdy monster z psp przeszedł na wii/3ds)

Edytowane przez Yano

Opublikowano

Osobiście spodziewam się dużej ilości DLC z nowymi potworami, co by mi nawet pasowało, jeśli za rok, dwa miałby to być jeden z najbogatszych pod tym względem Monhunów.

 

Oglądając teraz kawałek gameplayu, moment z przepłynięciem pod wodą- wydaje mi się, że to w całości jest poza naszą kontrolą, po prostu wskakujemy i postać wypływa z drugiej strony, albo gościu ogrywający to demo wykonał to nadzwyczaj płynnie.

Edytowane przez gkihdghdhj

Opublikowano

w czasie dema ludzie widzieli pływanie pod wodą - nikt jak narazie nie powiedział ze to wyglądało na automat. po prostu poruszanie sie po mapie - można wskoczyć do wody.

brak podwodnej walki potwierdzony, ale samo pływanie jest obecne jako jedna z opcji przemieszczania sie po okolicy

Opublikowano

ciekawi mnie, czy teraz faktycznie Capcom oleje wydawanie monhunów na Switcha, skoro pełnoprawna piątka leci na wszystko poza niego. Jeśli tak, to będzie to potężny cios dla Nintendo 

Opublikowano

Raczej nie oleje, tylko powstaną dwie odnogi - numeryczne na switcha a World i dalej na resztę.

Opublikowano

czyli "bieda"-klasyczne-wersje monhuna na switcha i nextgen experience na ps4/x1? w sumie mi by pasowalo, ale mysle ze takie rozwiazanie mogloby wkurzyć innych maniaków huncenia 

Opublikowano

Maniacy huncenia łykaja wszystko jak leci co widać po Yano. ;)

Opublikowano

Nie wiem jak to zrobią, ale moim zdaniem małe szanse ze oleja switcha, raczej nie ma ci się martwić na zapas.

Opublikowano

przypominam capcom nazywa X i XX spinoffami robionymi przez inny team, MHW nazywa MH5 robionym przez główny team który robił MH4

 

na switcha może byś jakiś kolejny spinoff, ale zarazem różnie to bywa, w końcu kiedyś monster wychodził na ps2 i psp, a potem nagle przeszli na konsole nintendo, i np vita została olana, może byc teraz podobnie

Opublikowano

Jak ktoś śledzi monster hunterowego reddita to wie, że wyszła plotka od gościa z 4chana (odpowiedzialnego za przeciek o nowej wersji MH na konsole stacjonarne czyli MHW) o tym, że team B odpowiedzialny za m.in Generations robi kolejnego MH na Switcha, a prace ruszyły zaraz po ukończeniu MHXX.

To tylko plotka. Wg mnie Capcom olał Switcha i nie wyda u nas MHXX. To o oczywiście nie znaczy, że ta gra się nie ukaże -MH Stories też by nie wyszło u nas gdyby Nintendo samo nie zdecydowało się na wydanie. Tak samo może być w przypadku XX. Nintendo wie, że z milion osób kupi ich konsolę tylko dla MH.

Opublikowano

Monster Hunter, którego nie można zabrać ze sobą w Japonii nie przejdzie, więc oczywistym jest to, że jakieś Monstery będą wychodzić na Switcha. Nie żeby ten z PS4 nie mógł wyjść, bo nie oszukujmy się, mimo przeskoku to nadal wygląda jak gra z późnego PS3.

Opublikowano

Nie

 

Jutro niby ma byc jakis gameplay w normalnej jakosci, Yano, waruj.

Opublikowano

pilnuje pilnuje, zresztą moge już wrzucic miejsce streamu

 

za 17 godzin sie zaczyna

Opublikowano

Gdyby ktos jeszcze mial watpliwosci ze to pelnoprawna odslona a nie zaden odmieniec no to:

 

How do you view the relationship between Monster Hunter: World and the other Monster Hunter games? Is this a spinoff, or a main title?

Ryozo Tsujimoto: This is the next main Monster Hunter game. Our Osaka team is working on it. We've brought in some people who are more familiar with next-gen technology to come in and help us adapt it for the current generation of consoles. When you have a series that runs into the higher numbers, I think the numbers themselves start to become off-putting. New players might think, "Oh, I've missed four games already, I can't possibly join at this point." Just because we've taken the number off the title doesn't mean it's not a main Monster Hunter game. We just wanted to have "world" in the title because it speaks to the concept of the game in a variety of ways. This is the first simultaneous worldwide release for the game, and the servers are global this time.

 

Wiecej: http://www.glixel.com/interviews/monster-hunter-world-leads-answer-all-the-big-questions-w488101

 

Globalne serwery :exact: ale mnie bedo chinczyki na plecach nosic podczas huntow.

Opublikowano

Będę napierdalał w Tigrexa łukiem (moja ulubiona bron) kiedy wy bedzie go jechac tymi wszytkimi mlotami i tak dalej. :fsg:

 

Nie bylo From Software na e3, ale ta zapowiedz mnie cieszy nawet bardziej niz cos od FS.

Edytowane przez mate5

Opublikowano

może zredukują trochę ilość gatheringowych questów, bo w takim Generations to już trochę za mocno popłynęli z tym

Opublikowano

Jak dla mnie to mogą całkiem zrezygnować z gatheringu. Zawsze usypiam na tych questach. Niestety pewnie potworów będzie mało to gathering dowalą.

Małą ilością potworów na start się nie martwie - w Tri było tylko 18, a 250h i tak pękło.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.