Shen 9 679 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 ktoś czeka? mh z grafiką i komunikacją głosową 2 Cytuj
Gość ragus Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 (edytowane) mapa nie jest podzielona na segmenty i w sumie potwierdza to plotkę, że Capcom chce wejść na zachodni rynek zmodyfikowanym Monster Hunterem, wydając także przy okazji klasyczne odsłony skierowane na Japonię i przenośną konsolę. Tylko mam nadzieję, że nie oznacza to, że nie powąchamy przez taki biznesplan w Europie np. piątki, bo byłoby mi bardzo smutno. 20.06 japoński stream. Tam pewnie pokażą konkrety. Edytowane 13 czerwca 2017 przez ragus Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 kurde wygląda łanie, różne drobiazgi (animacje, ruchy, ficzery) wydaje sie fajne ale nie pokazali praktycznie typowej walki - tylko jakieś pojedyńcze ciosy i skakanie na wroga - więc obawiam sie nieco o to jak to będzie wyglądać no mimo obaw troche nie sposób sie nie jearać xDD Cytuj
Shen 9 679 Opublikowano 13 czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 czerwca 2017 Licze na to, ze to bedzie gra na lata rozwijana dodatkami. Oby nie było tak biednie jak w mh3 na wii. 1 Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 (edytowane) japoński trailer pokazuje o wiele więcej https://www.youtube.com/watch?v=WCGbdxAjWRs niestety nadal mało czystej walki a wiecej biegania jeszcze drugi każdy z nich pokazuje w większości to samo, ale każdy ma kilka fragmentów których nie mają pozostałe Edytowane 13 czerwca 2017 przez Yano Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 (edytowane) cholery pokasowali to co dalem wyżej ale oczywiscie gaijin nie zawodzi i nie tylko opowiada o grze ale też pokazuje te dłuższe wersje trailerów co dałem powyżej edit - film powyżej pokazuje troszke dłuższą wersje trailera ale nie tą najdłuższą co dałem i skasowali, jak znajde cokolwiek nowego co działa to wrzuce Edytowane 13 czerwca 2017 przez Yano Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 no trochę się jaram, nie powiem, mam nadzieję Yano, że będzie granie na PS4 na PARTY mam pewne obawy, ale za mało póki co pokazali, liczę na to, że gameplay za tydzień sporo nam powie. Linka spoko patent, znowu dorzuca sporo dynamizmu. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 linka też mi sie podoba, narazie jedno co mi sie nie podoba to brak krwi, ale mam nadzieje ze to zmienią ja też mam nadzieje ze bedzie grane na party, w koncu monster w ktorym bedzie można gadać w czasie grania zamiast pisać na kompie xDD oglądałem to o 6 rano zaraz po obudzeniu i bylem zamulony, obaw troche weszło, jednak im bardziej na to patrze tym bardziej sie jaram i czekam Cytuj
Shen 9 679 Opublikowano 13 czerwca 2017 Autor Opublikowano 13 czerwca 2017 Spoko, na(pipi)ie sie znowu 500h. Jestem gotowy. Podali w ogole jakas przyblizona date premiery? Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 early 2018 moze sugerowac Q1 2018. Gaijin zrobił to, czeog mi brakowało na trailerze oryginalnym, muzyczki przy pieczeniu mieska, micha sie cieszy od razu :D Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Czy MH jest czymś w rodzaju Soulsów z polowaniem na potwory? Próbowałem kiedyś dema na 3DS i pamiętam, że postaci ruszały się z odpowiednim ciężarem, walka była wymagająca i dość łatwo można było zginąć. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 (edytowane) w ogole mi brakowało muzyki z monstera na tym trailerze, dopiero na końcu jakiś remixs wszedł, gdyby przez cały czas była stara muza z monstera odrazu gra by budziła mniej wątpliwości Czy MH jest czymś w rodzaju Soulsów z polowaniem na potwory? Próbowałem kiedyś dema na 3DS i pamiętam, że postaci ruszały się z odpowiednim ciężarem, walka była wymagająca i dość łatwo można było zginąć. ogolnie to gierka o polowaniu na potwory, praktycznie bez fabuły i zwiedzania świata (chociaż nie wiadomo czy ta nowa tego nie zmieni) , z soulsami miało wspolnego głównie poziom trudności który kiedyś przewyższał soulsy, ale z każdą częścią stawało sie coraz łatwiejsze (chociaż nadal w miare trudne), podobnie jak w soulsach każdy typ broni ma swój własny moveset więc każdą bronią walczy sie zupelnie inaczej i jej wybór ma spore znaczenie co do poziomu trudności - teraz na 3ds był naprawde ograniczony, ale przypomne że w pierwszych częściach były walki które potrafiły trwać ponad 40 min a potwór zabijał gracza na 2-3 ciosy, więc taktyka, timing, i skill były mega wymagane (w sulsach też można umrzeć na 2 ciosy, ale w soulsach walka z żadnym bosem nie trwa 40min, a w monsterach prawie każda trwała grubo ponad 20min a zdechnąć było łatwo) Edytowane 13 czerwca 2017 przez Yano 1 Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Czy MH jest czymś w rodzaju Soulsów z polowaniem na potwory? Próbowałem kiedyś dema na 3DS i pamiętam, że postaci ruszały się z odpowiednim ciężarem, walka była wymagająca i dość łatwo można było zginąć. akurat demko bylo duzo, duzo latwiejsze od pelniaka ;p no mozna tak powiedziec. zbierasz loot z potworkow, tworzysz z niego nowy sprzet, nowe zbroje, brone, itemki, polujesz na kolejne ,trudniesze potwory, zbierasz loot i tak w kolko. w ogromnym skrocie :) 1 Cytuj
Paolo de Vesir 9 218 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 (edytowane) System lootu typowy dla h'n's czy innego MMO, ale to bardzo motywujący i satysfakcjonujący system. Dzięki Panowie za info Edytowane 13 czerwca 2017 przez Paolo de Vesir Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 no, tylko ze tutaj młocisz potwory nie dla tego, że wypadnie C iz niego "miecz zagłady rathalosa + 50 do ataku od ognia" tylko "pazur rathalosa" i z konkretnych czesci roznych potworkow dopiero tworzysz bron jaka Cie interesuje :) Kto huncil godzinami jakiegos potworka zeby wydropic ten jeden rzadki item co ma 1% szansy na wypadniecie przy rozwalonym czyms tam ten wie Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 System lootu typowy dla h'n's czy innego MMO, ale to bardzo motywujący i satysfakcjonujący system. Dzięki Panowie za info nie nie nie, w hnsach masz mase lootu który leci z każdego badziewia i wiekszość tego to złom w MH żadna broń czy zbroja nie leci z potworów, po każdej walce za zabicie potwora (niby bossa, ale w MH prawie każdy jest "Bossem") dostajesz kilka jego części, pazury, kości itp, i potem w "bazie" w sklepie możesz kupić albo ulepszyć sprzet używając tych elementów które zdobyłeś z potwora, cały ekwipunek robi sie w sklepie z materiałów (w przeciwieństwie do hns gdzie każdy przeciwnik dropi miecze i zbroje) nie raz rzeczywiscie trzeba sie godzinami męczyć zeby zdobyc wymagany przedmiot, ale jak sie już dzieki niemu zrobi np super broń i można bić kolejne potwory które wcześniej były nie do zabicia to jest bardzo fajna satysfakcja 1 Cytuj
chrno-x 901 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Dobra na takiego MHa czekałem latami. Zamiast skupianie się na magicznych atakach, specialach i innych gównach to w końcu stwory mają lepsze AI, zachowują się jak duże bestie, mają swoje nawyki. No i ta INTERAKCJA z otoczeniem. Od czasów Tri czekałem na prawdziwą ewolucję i widać się doczekałem, jednak nie na platformach Ninny, gdzie zaczęli odgrzewać jednego kotleta. Sorry ale pierwsze MHy były moim zdaniem ciekawsze niż obecne kotlety ze zbrojami ala Power Rangers wychodzące na 3DS'a. Zresztą biedny port XX na Switcha pokazuje jak bardzo idą tam na łatwiznę. World zrobił na mnie większe wrażenie niż wszystkie pozostałe części jakie wyszły po 3-jce. Dobrze, że wychodzi w przyszłym roku. Zdążę odłożyć na Prosiaka i odpocząć od gierek aby móc się delektować takimi pozycjami jeszcze bardziej. Cytuj
Rayos 3 171 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 widać pływanie pod wodą, więc można założyć, że będą podwodne walki. niestety Cytuj
XM. 11 023 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Wypluj te slowa. Mi się bardzo podobała ta walka. Moze na 3DSie sterowanie srało, ale na Wii U walki pod woda mnie się mocno podobały. Cytuj
gkihdghdhj 354 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Jak wyżej, plus wodne potwory to był designerski skok w porównaniu do tego, co ciągle próbują wykombinować ze schematu flying wyvern. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 ja nie lubie walki pod wodą, mam nadzieje że to pływanie to tylko element eksploracji cała podwodna walka była zimno przyjęta przez graczy dlatego z niej zrezygnowali, gdyby teraz mieli wrócić to by było dosyć dziwne Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 13 czerwca 2017 Opublikowano 13 czerwca 2017 Oby wiecej walki pokazali, obstawiam ze reveal trailer mial na celu pokazac nowe 'ficzery' ale wolalbym jednak zeby skupili sie na tym co czyni te serie swietnym, czyli system walki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.