dawdi17 57 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Pol biedy, ale nie grac w takie hity to tak jakby mieszkac w sosnowcu. Nie skończyć gry na ostatnim bossie to chyba nie to samo co nie grać wogóle, prawda? Okami jak i RE4 ograne dawno temu na PS2. Wiecie to nie tak, że w niektóre gry ktoś nie grał, bo albo jest growym ignorantem albo świeżakiem. Gram od ponad 20 lat, ale nie mam ogranych 1000 gier albo wszystkich "100 kultowych gier wszechczasów"... gram kiedy mam czas, a że jest go niewiele... Zazdroszczę niektórym pierdyliarda ogranych gier, bo albo mają w hoj wolnego czasu albo świetnie nim gospodarują. Dlatego, że uda mi się skończyć w roku max 10 gier staram się wybierać co lepsze zarówno nowe jak i klasyki. Ten boss w SotC jest zadrą na moim honorze, ale savy z PS2 poszły się kochać, a do zaczynania od nowa na PS3 jakoś nie było sprzyjających okoliczności, zwłaszcza, że techniczna strona portu hd na PS3 też była krytykowana a sterowanie od dnia premiery orginału niezmiernie toporne. Choćby dlatego warto zrobić remake, bo ta gra, setting, fabuła zasługują na porządną warstwę techniczną. I nic tylko się cieszyć, że będzie można ograć ten szpil bez wkurzania się na ograniczenia. Wiem, że Bluepoint nie jest własnością Sony, ale dobrze ze sobą wpółpracują a Sony powierza im coraz ważniejsze swoje marki. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Niesamowite ile forumowiczów nie grało w ten tytuł. Zaraz się okaże że połowa forum nie grała w Okami albo RE4. Nie grałem w ICO, Sotc, Okami i RE4 Ubolewałem nad nieograniem Kolekcji na PS3, w sumie to już w doopie miałem te gry. Teraz must have day one preorder. Dziękuje Sony Jak można nie odróżniać remake'a od remastera xd No jak się rozpoczęło przygodę z grami od PS4, to tak jest Pewnie i tak kupie. Za 5 dych, jak juz będzie. Zbyt dużym fanem oryginału nie jestem. Cytuj
Mikołaj 348 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 (edytowane) Na PS2 grałem jak opętany, jak to sie stalo, ze minąłem się z tymi grami to nie wiem Chyba wyciągnę jedną z moich ps dwójeczek i ogarnę ICO = ) Edytowane 15 czerwca 2017 przez Heavy Deszcz Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Tak, tak sobie wmawiaj. A tak na poważnie, to bardzo ładnie wyglada to futro na kolosach, Fajny remake będzie ale i tak wolałbym co innego, np Okami czy Demon Souls. W okami za bardzo nie ma co zmieniać graficznie, bo artstyle gry jest wieczny. W demonach już sporo rzeczy można byłoby zrobić. Marzy mi sie pełnoprawny remake Silent Hill 2. Ale to juz nie od Sony zależy, niestety. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Jakby wydali taki zestaw remaków ico+shadow to bym był bardzo zainteresowany, moze warto poczekać i coś takiego w przyszłości zrobią ? Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Największe zaskoczenie targów - jakoś ominęły mnie plotki, że Sony coś kombinuje z marką. Oczywiście niesamowicie cieszy mnie remake mojej ulubionej gry, ale ciekawi mnie również skąd ten pomysł. Zwykle takie remastery/remaki wychodzą z okazji nadchodzącej nowej gry z serii, a w tym przypadku? Sony chce sobie odbić słabą (niestety :() sprzedaż TLG? Czy może również sprzedaż gry ma pomóc im zdecydować czy kontynuować współpracę z Uedą (w takim przypadku wezmę nawet dwa egzemplarze ;) ) ? Szczerze myślałem, że Bluepoint właśnie zajmuje się odświeżaniem Demon Soulsów, o co wiele osób prosi i czeka, a tu taka niespodzianka :) Cytuj
Siara_iwj 4 138 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Prawie całą fizykę mają napisaną, pozostaje im tylko wymodelować grafę, która znowu jakoś nie przypiera możliwości ps4 do muru. Jest sezon na przypominanie starych legend (Crash, Wipeout), więc czemu nie..? Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Ja wciąż nie ogralem klasyka na PS3. A leży na półce od ponad 5 lat. Muszę to w końcu nadrobić. Ale ja mam z kolei inne pytanie: Czy warto odnawiać od zera takie gry? W końcu wiadomo, że ich atmosfera jest niepowtarzalna i zawsze nowemu zespołowi będzie ciężko utrzymać ten sam poziom co oryginalna ekipa. Ueda patronuje tej grze czy jest tylko doradcą kreatywnym jak nasz AS? Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Pytanie czy jakiekolwiek efekty graficzne wpływały bezpośrednio na klimat kolosów? Artstyle to co innego ale z tego co widzę, to ten nie odstaje za bardzo. Graficznie poprawili tekstury, lepsza roślinność, wspomniane futro, może 60 klatek. Ale sterowania i animacji nie ruszą a zmiana tego elementu najbardziej zmieniłoby klimat gry. Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 (edytowane) Ueda bierze udział w projekcie: https://youtu.be/PHugHqNGHPI?t=9m5s Więcej mgły poproszę i jest w pizd.ęczkę. Edytowane 15 czerwca 2017 przez XM. 1 Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Szczerze myślałem, że Bluepoint właśnie zajmuje się odświeżaniem Demon Soulsów Pomarzyć można ale zejdźmy na ziemie ;) Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Prawie całą fizykę mają napisaną Fizyki z PS2 z silnika hulającego na EMOTION ENGINE nie da się ot, tak po prostu kopiuj-wklej do gry pisanej od nowa na platformę prawie 15 lat nowszą, opartą na dodatek o inną architekturę procesora. Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Moze wreszcie da sie ograc ten tytul bez chrupiacego framerate. Podobnie jak z Silent Hill 2, muzy z tej gry slucham odkad wyszla mimo ze nie gralem w gierke xD Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Ale sterowania i animacji nie ruszą a zmiana tego elementu najbardziej zmieniłoby klimat gry. Z tego co mówił Yoshida w rozmowie z Famitsu, to gra powstaje całkowicie od nowa i do tego kombinują właśnie ze sterowaniem, aby dostosować go do współczesnych gier, aktualnych trendów. Ale podobno będzie też możliwość przełączenia na klasyczne sterowanie. I Ueda nie bierze udziału w projekcie, zawartość gry będzie taka sama jak w przypadku oryginału. Cytuj
Faka 4 046 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 (edytowane) Zawsze mogliby sobie wziąć silnik od Team Ico TLG, przecież futro tego Trico to był majstersztyk. Blue Point by dało radę ogarnąć ten silnik pod względem framerate, co ekipa Ueady miała z tym problem. No ale jak kolega wyżej wspomina, że wszystko od nowa powstaje (jak na remake przystało) łącznie ze sterowaniem to nie mam nic przeciwko temu, aby tylko klimatem dotrzymywała, co jej pierwowzór. Edytowane 15 czerwca 2017 przez Faka Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Moze wreszcie da sie ograc ten tytul bez chrupiacego framerate'u Proszę bardzo, można to zrobić od sześciu lat grając w wersję HD na PS3. https://store.playstation.com/#!/pl-pl/gry/ico-and-shadow-of-the-colossus-classics-hd/cid=EP9000-NPEA00279_00-ICOSHADOWBUND001 Przestańcie już szkalować tą gierkę :/. Od pięciu stron tylko licytacja kto bardziej nie grał albo nienawidził oryginału. Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 15 czerwca 2017 Opublikowano 15 czerwca 2017 Moze wreszcie da sie ograc ten tytul bez chrupiacego framerate'u Proszę bardzo, można to zrobić od sześciu lat grając w wersję HD na PS3. https://store.playstation.com/#!/pl-pl/gry/ico-and-shadow-of-the-colossus-classics-hd/cid=EP9000-NPEA00279_00-ICOSHADOWBUND001 Przestańcie już szkalować tą gierkę :/. Od pięciu stron tylko licytacja kto bardziej nie grał albo nienawidził oryginału. Lepsze to niż przepychanie się czy tytuł rzeczywiście jest Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Moze wreszcie da sie ograc ten tytul bez chrupiacego framerate. Podobnie jak z Silent Hill 2, muzy z tej gry slucham odkad wyszla mimo ze nie gralem w gierke xD przeciez to sie udało na ps3. jesli były jakies dropy to naprawde rzadkie i minimalne Cytuj
Plugawy 3 703 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Brat mi nagadal, ze klatki uciekaja i sterowanie nadal typowo japonskie to odpuscilem. Cytuj
Pupcio 18 646 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Co wy chcecie od tego sterowania? Cytuj
XM. 11 035 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Tez się nad tym zastanawiam. Cytuj
oFi 2 499 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Pewnie grali tylko w fife i cody, a tutaj ściana. Cytuj
Manor 645 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Piękna sprawa ten remake. Tytuł ograny jakieś 12 lat temu na ps2. Nawet kupiłem z rok temu remaster ico & SOTC, jeszcze nie ograny, także zagram tylko w ico, a tutaj poczekam na nową wersję. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Sterowanie w Sotc jest "nieprecyzyjne" w tym dobrym sensie, czuć ciężkość postaci i zaprogramowaną fizykę, nie wyobrażam sobie grać w tę grę ze sterowaniem gdzie postać natychmiastowo i konsekwetnie wykonuje akcje i ruchy po wciśnięciu przycisku. Jestem pierwszy żeby stawiać na mityczną responsywność sterowania w grach, ale w przypadku SOTC ta bezwładność jest integralną częścią rozgrywki. To nie jest Wiedźmin gdzie twócy nie umieli stworzyć dobrego gameplayu i bezwładność wyszła im przypadkiem. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Co wy chcecie od tego sterowania? Też tego nie rozumiem. Jedna z tych gierek, którą sterowanie niejako definiuje. Ta "ciężkość" czy "toporność" właśnie taka ma być. Jeśli coś tutaj się rzekomo poprawi bądź unowocześni, to się nagle okaże, że gra stanie się nudna bądź zbyt mało wymagająca, zbyt natychmiastowa i prosta. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.