Hubert249 4 285 Opublikowano 18 lutego 2018 Opublikowano 18 lutego 2018 (edytowane) @Czezare właśnie go pokonałem, to banał jest. Puść konia na autopoilocie co jakiś czas wychyl delikatnie analoga w lewa albo prawo, żeby skręcił i nie trafił w ścianę. Trzymaj naciagniety łuk i wal. Easy. Wydaje mi się, że nie wiesz jak sterować koniem, dlatego nie możesz pokonać bossa. W ogóle czy ten kolos nie wygląda przypadkiem jak maska z Zeldy? Edytowane 18 lutego 2018 przez chris85 Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 19 lutego 2018 Opublikowano 19 lutego 2018 Patrze to teofeum za przejscie na czas niezbyt wymagajace moze sie wyrobie coraz blizej platynki Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 19 lutego 2018 Opublikowano 19 lutego 2018 Właśnie miałem Cię pytać czy już wpadła platynka Też cisnę, został mi time trial hard i nieszczęsny pasek staminy. Przesadzili z nim trochę, robię 4 przejście i jeszcze troszkę brakuje. Aczkowiek lepsze kolejne przejścia wymaksowanym chłopkiem (bosy są na one hit) niż szukanie jaszczurek które dają niewidoczny przyrost paska. A za kolejne kolosy widzę jak mi rośnie Time trialsy na normalu są banalne, co najwyżej trzeba powtórzyć drugi raz po failu, albo wykombinować jak się szybciej dostać na kolosa (np. pan numer 4). Dziwnie się robi te triale z zerowym paskiem, jak w normalnej grze ma się prawie wymaksowany Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 19 lutego 2018 Opublikowano 19 lutego 2018 (edytowane) Jeszcze zostal mi wlasnie ten pasek staminy. No na normalu trialsy latwe, wszystko za pierwszym razem praktycznie poszlo. Na hardzie zdecydowanie ciezej. Przy 3 kolosie juz bylem bliski zrezygnowania xd Ogolnie chyba najciezszy wedlug mnie trofik to kilka kolosow w time trial na hardzie potrzebny do ogarniecia wszystkich broni i trofik za 3 kolosa bez rozbijania nadgarstka, w tt na hardzie tez jest nierowny poziom, niektore kolosy proste a przy niektorych malo gripu i czasu i robi sie problem. Np kolos latajacy niby prosty ale dali tak malo staminy ze praktycznie niemozliwe jest przynajmniej raz z niego nie spasc. A jak sie spadnie to z czasem krucho. Aux gdzies widzialem przelicznik ze 1 kolos = 7 ogonow. Edytowane 19 lutego 2018 przez kanabis Cytuj
aux 3 809 Opublikowano 19 lutego 2018 Opublikowano 19 lutego 2018 No właśnie, czyli tłuczenie kolosów lepsze. Piszą w tych poradnikach że maximum stamina requires 76 total Colossi. To daje prawie 5 przejść. Czyli jutro w końcu wpadną brakujące trofea, a tt hard zostawiłem sobie na deser Cudowna gierka, te widoczki, te futra, te emocje gdy chłopek spada z ostatniego kolosa Cytuj
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. kanabis 22 645 Opublikowano 20 lutego 2018 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Opublikowano 20 lutego 2018 Wpadlo. Ehh coz to za piekna przygoda byla. W tym miejscu chcialbym podziekowac bluepoint za remaster idealny, dopieszczony , dzielo sztuki , wiem ze teraz napewno to czytaja wiec jeszcze raz dziekuje. 11 1 Cytuj
Frantik 2 578 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 Ale się nawk.urwiałem z ósmym kolosem. Nie wiem czy to jakiś wyjątkowy pech mnie prześladował, bo niby walka w założeniach banalna, no ale co się naginąłem to moje. Gram na hardzie, ale dotychczas wszyscy padali za pierwszym podejściem. No a ten jak mnie nie przygniótł cielskiem, gdy wstawał z pleców, bo Wander zamiast zeskoczyć to oczywiście tracił równowagę i się przewracał, albo spadałem z najwyższego "piętra", bo jaszczur centralnie walnął mnie swoimi fireballami. Nie wspominam nawet już o tym irytującym gazie z nich (prawie instadeath) Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 Ja obecnie miałem tylko problemy z tym byczkiem, który boi się ognia. Zupełnie zapomniałem co zrobić aby pozbawić go zbroi. Zanim wykombinowakem dźgał mnie rogami, jak raz trafił to ciężko było wstać, bo uderzał ponownie w momencie wstawania. Przynajmniej tak jest na hardzie. Cytuj
Rayos 3 188 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 na normalu też tak jest i było to niezwykle frustrujące, zwłaszcza, kiedy wiedziało się co zrobić, a i tak nie zdążyłeś uniknać ataku i potem patrz jak sie Wander wali po podłodze przez parę minut bo wstać nie może Cytuj
balon 5 373 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 (edytowane) Co do tego remastera to faktycznie pięknie zrobiony, super mieć to w kolekcji dla potomnych ale no właśnie ale. Jak wersję na PS2 łykałem jak głupi teraz nie mogę na dłużej się wkręcić. Gram w systemie jeden kolos na jedne posiedzenie, takie sesje po 30-45 min. Ubijam kolosa, wyliżę jego miejscówkę oraz drogę do niego i pas. Nie chce mi się więcej. W sumie to dobrze bo będę miał gierkę na tygodnie;) biorąc pod uwagę fakt, że nie gram w to codziennie. Edytowane 20 lutego 2018 przez balon 1 Cytuj
messer88 6 592 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 2 godziny temu, YETI napisał: Ja obecnie miałem tylko problemy z tym byczkiem, który boi się ognia. Zupełnie zapomniałem co zrobić aby pozbawić go zbroi. Zanim wykombinowakem dźgał mnie rogami, jak raz trafił to ciężko było wstać, bo uderzał ponownie w momencie wstawania. Przynajmniej tak jest na hardzie. tak samo jak już mnie uwalił na glebę to odkładałem pada żeby mnie zabił, non stop stunlock bez opcji żeby się z tego uwolnić. Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 No to uwazajcie bo z bodajze 14 jest tak samo. Ale zeby dojsc wogole do etapu walki gdzie go lejemy trzeba sie z dobre 5 minut naskakac. No i smutno jest jak sie tak naskaczemy popelnimy blad i dzik nas targa jak zoledzie i nie mamy szans na wstanie Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 (edytowane) Bossowie 14 i 15 to bułka z masłem&pikuś w porównaniu z ostatnim szefem, a zwłaszcza z wiadomo jakim motywem... Spoiler Stanięcie na jego dłoni i strzeleniu z łuku w lewe ramię Męczę się z tym gunvem od paru godzin. Cały czas zlatuję na dół i apiać od nowa wspinaczka Najgorsze, że tam nie ma jakiegoś czekpointu. Wczoraj nie miałem czasu tego skończyć i dzisiaj zanim dojdę do tego wrażego momentu to ponad pół godziny zejdzie Edytowane 20 lutego 2018 przez Czezare 1 Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 Ten boss jest prosty. Kiedy wbijesz mu miecz w zewnetrzna strone dloni chyba z 10 sekund jest na strzelenie w ramie. Tylko w zewnetrzna strone dloni. W wewnetrzna nie dziala. Sprawdzalem dzis 1 Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 1 minutę temu, kanabis napisał: Ten boss jest prosty. Kiedy wbijesz mu miecz w zewnetrzna strone dloni chyba z 10 sekund jest na strzelenie w ramie. Tylko w zewnetrzna strone dloni. W wewnetrzna nie dziala. Sprawdzalem dzis No patrz, o tym nie pomyślałem, wszak chyba nie ma w tym miejscu vital sign, ale mogę się mylić Cytuj
kanabis 22 645 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 W sensie po wskoczeniu z rannego przedramienia na jego dlon musimy tak sie przemiescic zeby móc uderzyc mieczem w zewnetrzna strone dloni. Wtedy on zatrzymuje reke na czas wystarczajacy na 5 strzalow w ramie. Dokladnie , nie ma tam zadnego znaku Sprawdz i daj znac czy pomoglo Czasem sami sobie utrudniamy, ja np przy 15 bossie nie wiedzialem ze po upuszczeniu kosy on uderza tak piacha ze mozna wlesc bez problemu na dlon i zakonczyc sprawe i gdy spadlem robilem caly procesz wspinaczki od nowa xD Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 Godzinę temu, Czezare napisał: Bossowie 14 i 15 to bułka z masłem&pikuś w porównaniu z ostatnim szefem, a zwłaszcza z wiadomo jakim motywem... Pokaż ukrytą zawartość Stanięcie na jego dłoni i strzeleniu z łuku w prawe ramię Męczę się z tym gunvem od paru godzin. Cały czas zlatuję na dół i apiać od nowa wspinaczka Najgorsze, że tam nie ma jakiegoś czekpointu. Wczoraj nie miałem czasu tego skończyć i dzisiaj zanim dojdę do tego wrażego momentu to ponad pół godziny zejdzie Miałem dokładnie to samo, jak niedawno ogrywałem remastera. Koleś na filmiku zrobił to perfekcyjnie, a ja ze 30 prób i w końcu pykło. Godzinę temu, kanabis napisał: Ten boss jest prosty. Kiedy wbijesz mu miecz w zewnetrzna strone dloni chyba z 10 sekund jest na strzelenie w ramie. Tylko w zewnetrzna strone dloni. W wewnetrzna nie dziala. Sprawdzalem dzis Kuźwa, nie miałem o tym zielonego pojęcia. Dobrze wiedzieć na przyszłość Cytuj
Czezare 1 454 Opublikowano 20 lutego 2018 Opublikowano 20 lutego 2018 Godzinę temu, kanabis napisał: Sprawdz i daj znac czy pomoglo Pomogło, dzięki, skończyłem Ta końcówka! Och mein Gott! Co ten Chińczyk Ueda wciąga(ł) to ja nawet nie! Fajna gra w sumie, ale nie pozbawiona wad. Nie raz, nie dwa i nie dziesięć pomstowałem na kamerę. Sama gra dzisiaj już takiego wrażenia nie robi, choć potrafię zrozumieć i sobie to wyobrazić, że na tamte czasy musiała wzbudzać zachwyt swoją oryginalnością, klimatem, i wizją artystyczną. Jakość wykonania tego remake`a jest najwyższa z możliwych. Po prostu na tą chwilę nie można było tego zrobić lepiej. Szczerze współczuję tym, którzy nie posiadają telewizora 4k z HDR. Doprawdy niejednokrotnie moja szczena z głuchym łoskotem wypadała z zawiasów na panele podłogowe. Na zwykłych tivikach pewnie nie jest tak różowo. Z wad mogę też podnieść pewną schematyczność, monotonię podkreślaną każdorazowo po pokonaniu kolosa sentencją: "Twoim nowym wrogiem będzie...", oraz pustota (pewnie zamierzona) świata. Podsumowując: Sama gra: 7,5/10 Wykonanie remake`a: 10/10 PS: Bluepoint...odpicujcie na takim samym poziomie Ninja Gaiden Black! 1 Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 (edytowane) Skończona przygoda po raz pierwszy, również po raz pierwszy miałem styczność z tą produkcją. Większość kolosów nie zajęła mi więcej czasu jak 10min z wyłączeniem 15 i 16 ale to też średnio z nimi 25min. Cała gra prezentuje się obłędnie, desing i muzyka to mityczne arcydzieło. Fabuła troszkę mało rozwinięta a zwłaszcza że czuć jak dla mnie niedosyt po zakończeniu przygody. czas- około 5h 30 min bez zbędnego śmieszenia się Edytowane 21 lutego 2018 przez Wesker Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 Mój pierwszy post w tym temacie - gra bardzo mi się podoba, ciekawsza niż Last Guardian bo tam troche wiało nudą, w ICO nie grałem nie mam porównania. Tutaj koń często ma dauna i potrafi wyk.urwić głową w ściane aż miło, kameta też dziwnie się centruje, ale po ogarnięciu tego cudo. Te walki z colossami są po prostu epickie, CO ZA GRA Wczoraj padł 14 coloss. btw widze, że na PS3 była "ICO remastered collection" jak myślicie ICO tez wrzucą na PS4 po sukcesie Colossusa czy odpuszczą? i pożyczać od kogoś PS3. W jakimś wywiadzie po E3 chyba mówili, że nie ma planów. Cytuj
Rayos 3 188 Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 odpuść sobie ICO bo jest tragicznie słabe Nowa strona więc prawda 3 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 30 minut temu, Rayos napisał: odpuść sobie ICO bo jest tragicznie słabe Nowa strona więc prawda jaka nowa strona daunie? xd Cytuj
Rayos 3 188 Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 3 minuty temu, _Be_ napisał: jaka nowa strona daunie? xd Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 21 lutego 2018 Opublikowano 21 lutego 2018 Teraz, Rayos napisał: Masz jakieś posty jako mod może wincyj, dla zwyklaków to jest nadal 24 strona Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.