Skocz do zawartości

Shadow of the Colossus Remake


Shen

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

@Czezare właśnie go pokonałem, to banał jest. Puść konia na autopoilocie co jakiś czas wychyl delikatnie analoga w lewa albo prawo, żeby skręcił i nie trafił w ścianę. Trzymaj naciagniety łuk i wal. Easy. 

Wydaje mi się, że nie wiesz jak sterować koniem, dlatego nie możesz pokonać bossa. 

W ogóle czy  ten kolos nie wygląda przypadkiem  jak maska z Zeldy? 

Edytowane przez chris85
Opublikowano

Właśnie miałem Cię pytać czy już wpadła platynka :) Też cisnę, został mi time trial hard i nieszczęsny pasek staminy. Przesadzili z nim trochę, robię 4 przejście i jeszcze troszkę brakuje. Aczkowiek lepsze kolejne przejścia wymaksowanym chłopkiem (bosy są na one hit) niż szukanie jaszczurek które dają niewidoczny przyrost paska. A za kolejne kolosy widzę jak mi rośnie :) Time trialsy na normalu są banalne, co najwyżej trzeba powtórzyć drugi raz po failu, albo wykombinować jak się szybciej dostać na kolosa (np. pan numer 4). Dziwnie się robi te triale z zerowym paskiem, jak w normalnej grze ma się prawie wymaksowany :)

Opublikowano (edytowane)

Jeszcze zostal mi wlasnie ten pasek staminy. 

No na normalu trialsy latwe, wszystko za pierwszym razem praktycznie poszlo. Na hardzie zdecydowanie ciezej. Przy 3 kolosie juz bylem bliski  zrezygnowania xd Ogolnie chyba najciezszy wedlug mnie trofik to kilka kolosow w time trial na hardzie potrzebny do ogarniecia wszystkich broni i trofik za 3 kolosa bez rozbijania nadgarstka, w tt  na hardzie tez jest nierowny poziom, niektore kolosy proste a przy niektorych malo gripu i czasu i robi sie problem. Np kolos latajacy niby prosty ale dali tak  malo staminy ze praktycznie niemozliwe jest przynajmniej raz z niego nie spasc. A jak sie spadnie to z czasem krucho. 

Aux gdzies widzialem przelicznik ze 1 kolos = 7 ogonow. 

Edytowane przez kanabis
Opublikowano

No właśnie, czyli tłuczenie kolosów lepsze. Piszą w tych poradnikach że maximum stamina requires 76 total Colossi. To daje prawie 5 przejść. Czyli jutro w końcu wpadną brakujące trofea, a tt hard zostawiłem sobie na deser :) Cudowna gierka, te widoczki, te futra, te emocje gdy chłopek spada z ostatniego kolosa :)

Opublikowano

Ale się nawk.urwiałem z ósmym kolosem. :/ Nie wiem czy to jakiś wyjątkowy pech mnie prześladował, bo niby walka w założeniach banalna, no ale co się naginąłem to moje. Gram na hardzie, ale dotychczas wszyscy padali za pierwszym podejściem. No a ten jak mnie nie przygniótł cielskiem, gdy wstawał z pleców, bo Wander zamiast zeskoczyć to oczywiście tracił równowagę i się przewracał, albo spadałem z najwyższego "piętra", bo jaszczur centralnie walnął mnie swoimi fireballami. Nie wspominam nawet już o tym irytującym gazie z nich (prawie instadeath)

Opublikowano

Ja obecnie miałem tylko problemy z tym byczkiem, który boi się ognia. Zupełnie zapomniałem co zrobić aby pozbawić go zbroi. Zanim wykombinowakem dźgał mnie rogami, jak raz trafił to ciężko było wstać, bo uderzał ponownie w momencie wstawania. Przynajmniej tak jest na hardzie.

Opublikowano

na normalu też tak jest i było to niezwykle frustrujące, zwłaszcza, kiedy wiedziało się co zrobić, a i tak nie zdążyłeś uniknać ataku i potem patrz jak sie Wander wali po podłodze przez parę minut bo wstać nie może 

Opublikowano (edytowane)

Co do tego remastera to faktycznie pięknie zrobiony, super mieć to w kolekcji dla potomnych ale no właśnie ale. Jak wersję na PS2 łykałem jak głupi teraz nie mogę na dłużej się wkręcić. Gram w systemie jeden kolos na jedne posiedzenie, takie sesje po 30-45 min. Ubijam kolosa, wyliżę jego miejscówkę oraz drogę do niego i pas. Nie chce mi się więcej. W sumie to dobrze bo będę miał gierkę na tygodnie;) biorąc pod uwagę fakt, że nie gram w to codziennie.

Edytowane przez balon
  • Plusik 1
Opublikowano
2 godziny temu, YETI napisał:

Ja obecnie miałem tylko problemy z tym byczkiem, który boi się ognia. Zupełnie zapomniałem co zrobić aby pozbawić go zbroi. Zanim wykombinowakem dźgał mnie rogami, jak raz trafił to ciężko było wstać, bo uderzał ponownie w momencie wstawania. Przynajmniej tak jest na hardzie.

 

tak samo jak już mnie uwalił na glebę to odkładałem pada żeby mnie zabił, non stop stunlock bez opcji żeby się z tego uwolnić.

Opublikowano

No to uwazajcie bo z bodajze 14 jest tak samo. Ale zeby dojsc wogole do etapu walki gdzie go lejemy trzeba sie z dobre 5 minut naskakac. No i smutno jest jak sie tak naskaczemy popelnimy blad i dzik nas targa jak zoledzie i nie mamy szans na wstanie

Opublikowano (edytowane)

Bossowie 14 i 15 to bułka z masłem&pikuś w porównaniu z ostatnim szefem, a zwłaszcza z wiadomo jakim motywem...

Spoiler

Stanięcie na jego dłoni i strzeleniu z łuku w lewe ramię

Męczę się z tym gunvem od paru godzin. Cały czas zlatuję na dół i apiać od nowa wspinaczka:[

Najgorsze, że tam nie ma jakiegoś czekpointu. Wczoraj nie miałem czasu tego skończyć i dzisiaj zanim dojdę do tego wrażego momentu to ponad pół godziny zejdzie:mog:

Edytowane przez Czezare
  • Plusik 1
Opublikowano

Ten boss jest prosty. Kiedy wbijesz mu miecz w zewnetrzna strone dloni chyba z 10 sekund jest na strzelenie w ramie. Tylko w zewnetrzna strone dloni. W wewnetrzna nie dziala. Sprawdzalem dzis :)

  • Plusik 1
Opublikowano
1 minutę temu, kanabis napisał:

Ten boss jest prosty. Kiedy wbijesz mu miecz w zewnetrzna strone dloni chyba z 10 sekund jest na strzelenie w ramie. Tylko w zewnetrzna strone dloni. W wewnetrzna nie dziala. Sprawdzalem dzis :)

No patrz, o tym nie pomyślałem, wszak chyba nie ma w tym miejscu vital sign, ale mogę się mylić;)

Opublikowano

W sensie po wskoczeniu z rannego przedramienia na jego dlon musimy tak sie przemiescic zeby móc uderzyc mieczem w zewnetrzna strone dloni. Wtedy on zatrzymuje reke na czas wystarczajacy na 5 strzalow w ramie.

 

Dokladnie , nie ma tam zadnego znaku ;)

Sprawdz i daj znac czy pomoglo 

Czasem sami sobie utrudniamy, ja np przy 15 bossie nie wiedzialem ze po upuszczeniu kosy on uderza tak piacha ze mozna wlesc bez problemu na dlon i zakonczyc sprawe i gdy spadlem robilem caly procesz wspinaczki od nowa xD

Opublikowano
Godzinę temu, Czezare napisał:

Bossowie 14 i 15 to bułka z masłem&pikuś w porównaniu z ostatnim szefem, a zwłaszcza z wiadomo jakim motywem...

  Pokaż ukrytą zawartość

Stanięcie na jego dłoni i strzeleniu z łuku w prawe ramię

Męczę się z tym gunvem od paru godzin. Cały czas zlatuję na dół i apiać od nowa wspinaczka:[

Najgorsze, że tam nie ma jakiegoś czekpointu. Wczoraj nie miałem czasu tego skończyć i dzisiaj zanim dojdę do tego wrażego momentu to ponad pół godziny zejdzie:mog:


Miałem dokładnie to samo, jak niedawno ogrywałem remastera. Koleś na filmiku zrobił to perfekcyjnie, a ja ze 30 prób i w końcu pykło.
 

Godzinę temu, kanabis napisał:

Ten boss jest prosty. Kiedy wbijesz mu miecz w zewnetrzna strone dloni chyba z 10 sekund jest na strzelenie w ramie. Tylko w zewnetrzna strone dloni. W wewnetrzna nie dziala. Sprawdzalem dzis :)


Kuźwa, nie miałem o tym zielonego pojęcia. Dobrze wiedzieć na przyszłość :potter:

Opublikowano
Godzinę temu, kanabis napisał:

 

Sprawdz i daj znac czy pomoglo 

 

Pomogło, dzięki, skończyłem;)

 

Ta końcówka! Och mein Gott! Co ten Chińczyk Ueda wciąga(ł) to ja nawet nie!:obama:

Fajna gra w sumie, ale nie pozbawiona wad. Nie raz, nie dwa i nie dziesięć pomstowałem na kamerę. Sama gra dzisiaj już takiego wrażenia nie robi, choć potrafię zrozumieć i sobie to wyobrazić, że na tamte czasy musiała wzbudzać zachwyt swoją oryginalnością, klimatem, i wizją artystyczną. Jakość wykonania tego remake`a jest najwyższa z możliwych. Po prostu na tą chwilę nie można było tego zrobić lepiej. Szczerze współczuję tym, którzy nie posiadają telewizora 4k z HDR. Doprawdy niejednokrotnie moja szczena z głuchym łoskotem wypadała z zawiasów na panele podłogowe. Na zwykłych tivikach pewnie nie jest tak różowo.

Z wad mogę też podnieść pewną schematyczność, monotonię podkreślaną każdorazowo po pokonaniu kolosa sentencją: "Twoim nowym wrogiem będzie...", oraz pustota (pewnie zamierzona) świata.

Podsumowując:

Sama gra: 7,5/10

Wykonanie remake`a: 10/10

 

PS: Bluepoint...odpicujcie na takim samym poziomie Ninja Gaiden Black!:banderas:

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Skończona przygoda po raz pierwszy, również po raz pierwszy miałem styczność z tą produkcją. Większość kolosów nie zajęła mi więcej czasu jak 10min z wyłączeniem 15 i 16 ale to też średnio z nimi 25min. Cała gra prezentuje się obłędnie, desing i muzyka to mityczne arcydzieło. Fabuła troszkę mało rozwinięta a zwłaszcza że czuć jak dla mnie niedosyt po zakończeniu przygody.

 

czas- około 5h 30 min bez zbędnego śmieszenia się

Edytowane przez Wesker
Opublikowano

Mój pierwszy post w tym temacie - gra bardzo mi się podoba, ciekawsza niż Last Guardian bo tam troche wiało nudą, w ICO nie grałem nie mam porównania.

Tutaj koń często ma dauna i potrafi wyk.urwić głową w ściane aż miło, kameta też dziwnie się centruje, ale po ogarnięciu tego cudo.

Te walki z colossami są po prostu epickie, CO ZA GRA  :banderas:

Wczoraj padł 14 coloss.

 

btw widze, że na PS3 była "ICO remastered collection" jak myślicie ICO tez wrzucą na PS4 po sukcesie Colossusa czy odpuszczą?  i pożyczać od kogoś PS3.

W jakimś wywiadzie po E3 chyba mówili, że nie ma planów.

Opublikowano
30 minut temu, Rayos napisał:

odpuść sobie ICO bo jest tragicznie słabe 

Nowa strona więc prawda 

jaka nowa strona daunie? xd

Opublikowano
Teraz, Rayos napisał:

 

EdA2GHd.png

 

:dunno: 

Masz jakieś posty jako mod może wincyj, dla zwyklaków to jest nadal 24 strona :pawel: 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...